Alla kategorier Telemarketing Värmland Karlstad PEC Karlstad

Herrgårdsgatan 3, 652 24 Karlstad — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om PEC Karlstad

• elin p
    elin p skrev om PEC Karlstad
    Dialon har ringt flera gånger under dagen. Använder en app i iPhonen som kallas Varningsinfo som gör att alla telesäljare blir blockerade. Det varken ringer eller syns att de försökt kontakta mig! Man kan redigera listan och skriva in de nummer som ringer så de blockeras. Riktigt bra app Varningsinfo!
  • Marianne L
    Marianne L skrev om PEC Karlstad
    DialOn eller Dialon är ett skit- och skojarföretag som utger sig för att ha säljuppdrag till SvD, IOGT-NTO Miljonlotteriet, Ica-Kuriren. Det har de inte. Googla på 0850112008, välj sajten missatsamtal (nr 2 på listan) och kolla vad folk tycker - ALLA HATAR DIALON. Som inte respekterar att man är med i NIX-registret. Som ringer sena kvällar. Ring upp det företag säljaren säger sig företräda, har de inte uppdrag åt typ SvD prenumeration, så polisanmäler SvD. Likadant med Miljonlotteriet, inte heller där har Dialon uppdrag. Följaktligen kommer Miljonlotteriet att polisanmäla Dialon. Ett skojarföretag, som det är dags att sjasa bort från marknaden som man gör med en spyfluga.
  • Maude W
    Maude W skrev om PEC Karlstad
    Ännu ett av dessa tröstlösa telemarketingföretag som snappat upp ens tel.nr nånstans. Tre samtal på två dar och ingen i luren när jag svarar...jag blir så trött*!!!!!!!!!

Herrgårdsgatan 3, 652 24 Karlstad