Alla kategorier Telemarketing Kalmar Västervik Pec Västervik AB

Fiskaregatan 5, 593 33 Västervik — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Pec Västervik AB

• tlhIngan H
    tlhIngan H skrev om Pec Västervik AB
    Det är med stor skam jag erkänner att jag lät mig pratas in i att acceptera deras gratis sändning av tandborstar (en per person i hushållet, alltså fyra stycken), dels eftersom de tydligen gav pengar för att bekämpa muncancer men framförallt på grund av att jag ville sluta prata med deras aggressiva telefonförsäljare (nu har jag lärt mig att helt enkelt säga "Nej, tack och hej då."). Jag hade definitivt ingen avsikt att förlänga prenumerationen.
    Tre månader senare damp det ner en påse full med tandborstar (tolv stycken, tror jag) i brevlådan, och med dem en faktura.
    Tydligen skickar de ut tandborstar kvartalsvis, vilket gjorde det svårt att säga upp prenumerationen efter första månaden som det var tänkt.

Räddas från en etta i betyg eftersom det gick att få dem att ta tillbaka tandborstarna, i alla fall, men jag vill aldrig ha med dem att göra, igen. Läs mer
  • Michael K
    Michael K skrev om Pec Västervik AB
    Totalt livsfarligt företag att göra affärer med! Vad du än gör gå en omväg istället för att ha något att göra med dem. Driver en hel mängd olika blufföretag på nätet som oftast inte har någon som helst verksamhet, förutom att nästla in "kunderna" i avtal som är omöjliga att ta sig ur. Läs mer på www.expertisen.nu Läs mer

Fiskaregatan 5, 593 33 Västervik