Pelle Vävare

Pelle Vävare

• BadgeEightYears
3 338

Välkommen till Pelle Vävare - Skandinaviens första, och sista, frottétillverkare! Vi har levererat vävd textil av hög kvalité och med skandinaviska snitt sedan 1893. Vi vårdar vår långa tradition väl genom att aldrig kompromissa med kvalitén, men det handlar också mycket om att blicka framåt och inspireras av det nya. I vår...

3338 omdömen om Pelle Vävare

Sedan starten hos Reco 2017

Holger B
Skrev om Pelle Vävare

Very fast and reliable delivery; high quality, excellent finish; I am highly satisfied with my new and nicely designed bathrobe

Ann L
Skrev om Pelle Vävare

Snabb leverans och god kvalitet

Tori G
Skrev om Pelle Vävare

Toppen kvalitet, design och snabb leverans

Christina E
Skrev om Pelle Vävare

Fin kvalitet på den morgonrock jag köpte, men extremts seg respons på min retur. Hade tänkt byta till annan storlek, men är tveksam nu, när jag efter mer än en vecka inte fått respons på returen.

Svar från Pelle Vävare

Hej Christina, Tack för att du tagit dig tid och lämnat ett omdöme. Skulle du kunna kontakta mig på sara@pellevavare.se så ska jag kika på detta, våra returer hanteras inom 1-2 dagar från det att vi mottagit returen. Ha en fin dag! Allt gott, Sara Team Pelle Vävare

Kerstin E
Skrev om Pelle Vävare

Allt fungerade perfekt med att beställa. Morgonrocken jättefin och fantastisk kvalitet. Allt perfekt men priset var också högt. På gränsen till för dyr. Men kvaliteten väger upp.

Bertil Å
Skrev om Pelle Vävare

Köpte en morgonrock på nätet Snabb leverans. Jättebra kvalitet.

Matthias S
Skrev om Pelle Vävare

Sehr schnelle Lieferung. Ein wirklich sehr gemütlichen und kuscheligem Bademantel. Ich bin 194cm groß und die extra Länge ist perfekt. Vielen Dank

Ulla E
Skrev om Pelle Vävare

Morgonrocken passade perfekt till min svärson på 50 årsdagen.

Ann-charlotte L
Skrev om Pelle Vävare

Bra bemött Hade inga förväntningar - visste sedan förut att det var bra kvalitet . Lite förtjocka - måste ju tvättas ett antal ggr Badhanddukar samt vanliga handdukar.

Jesse T
Skrev om Pelle Vävare

Super kund service. Morgonrocken jag köpte var helt otroligt bra. Kommer köpa till hela familjen inom årets slut. 5/5.

Marie-Louise S
Skrev om Pelle Vävare

Bra. Köpte Morgonrock härlig kvalitet. En badrumsmatta väldigt skön. Skulle önska att morgonrocken var lite bredare så man kan svepa in sig lite mer. Nu glipar benen fram när man sitter ner.

Christina D
Skrev om Pelle Vävare

Fantastisk kvalitet och fina färger. En gång Pelle Vävare-badrock alltid Pelle Vävare badrock!

Bo T
Skrev om Pelle Vävare

Dock tråkigt att den vita handduks hängar lappen blev färgad rosa vid första tvätt

Thor H
Skrev om Pelle Vävare

Leveransen av en badrock gick smidigt och mycket snabbt.

Lennart R
Skrev om Pelle Vävare

Köpte via hemsidan. Perfekta måttangivelser! Alltså mycket nöjd.

Per S
Skrev om Pelle Vävare

Bra produkt och bra leverans. Köper gärna igen vid behov.

Rms A
Skrev om Pelle Vävare

Bra kvalitet snabba leveranser, massor med fina artiklar

Ann I
Skrev om Pelle Vävare

Köpt morgonrock Torekov. Lite svårigheter med att få till beställning, bra hjälp från kundtjänst. Mycket snabb leverans. Min andra morgonrock från PV, den första hängde med i 37 år, underbar kvalitet.

Jorun L
Skrev om Pelle Vävare

Köpet förlöpte utan problem. Mycket nöjd med produkten

Per B
Skrev om Pelle Vävare

Snabb leverans av en skön morgonrock

Inger S
Skrev om Pelle Vävare

Levererar det ni lovar. Suverän kvalitet. Snabb leverans.

Ann H
Skrev om Pelle Vävare

Smidig affär och snabb leverans. Köpte en dimgrön morgonrock, ganska dyr men kvaliteten och passformen är enastående. Jag är så nöjd med min fina, sköna morgonrock!

Ola F
Skrev om Pelle Vävare

Jag köpte en morgonrock av hög kvalitet. Service och leverans var helt som man förväntar sej. Om priset varit ännu mera konkurrenskragtigt hade den femte stjärnan varit motiverbar

Peter M
Skrev om Pelle Vävare

Hervorragender Service, besser noch die Qualität des Kleidungsstücks. Absolut herausragend .

Catharina A
Skrev om Pelle Vävare

Beställde en morgonrock Torekov lång. Snabb leverans, bra uppdatering. Bra storleksguide - stämde mycket bra. Nöjd med mitt köp 🤓

Kristina R
Skrev om Pelle Vävare

Jättefin kvalitet på produkterna, snabb leverans, bra service. Helnöjd helt enkelt. :-)

Ivan H
Skrev om Pelle Vävare

Köpte min första Pelle Vävare morgonrock för närmare 30-år sedan. Den har nu med ålderns rätt blivit rätt sliten. Men vilken kvalitet! Inte så märkligt då att jag väljer köpa min nästa morgonrock från samma fabrikant.

Tomas Z

Underbar kvalitet, snabb service 👍🏻😊

Baerbel E
Skrev om Pelle Vävare

I bought (kaufen in Deutsch) a bathrobe and I like it very much. It is expensive, really, but I hope, I can wear it for a long time. My mother had ohne from 1950! I still wear it. Black with white stripes, a beautiful work, Sorry, I want to send you a picture, but it is not possible. Kindly regards Bärbl Eder

Anna A
Skrev om Pelle Vävare

Otroligt bra passform och kvalitet

Monica D
Skrev om Pelle Vävare

Äntligen. Morgonrocken jag drömt om länge är min. Undrbar. Mjuk skön lång. Aldrig gått i Morgonrock så länge om dagarna förut. Såå jättenöjd

Berit V
Skrev om Pelle Vävare

Beställde en morgonrock via hemsidan och allt fungerade bra från beställning till leverans. Utmärkt kvalitet på rocken.

Jan-Olov S
Skrev om Pelle Vävare

Beställde morgonrocksr som väl motsvararade vår förväntan.

Madeleine B
Skrev om Pelle Vävare

Enkelt att beställa och god kvalitet

Sven S
Skrev om Pelle Vävare

Smidigt inköp tack vare beskriven modell. Snabb leverans och en utsökt kvalitet. Kvalitet kostar men jag är övertygad om att det lönar sig i längden! )/Sven

Gun-Britt S
Skrev om Pelle Vävare

Bra bemötande Inga speciella förväntningar annat än att allt skulle fungera bra och det gjorde det. Köpte en ny lång frotte’ morgonrock och det är den andra Pelle Vävare morgonrock jag har. Jag blev glad över att kvaliteten verkar vara hög som tidigare och att man valt att förpacka i en papperspåse och inte i en massa onödiga kartonger.

Pia B
Skrev om Pelle Vävare

Mjuk och fin kvalitet trevlig kundtjänst vid frågor

Barbro K
Skrev om Pelle Vävare

Morgonrocken känns skön och färgen är fin. Bra i storleken.

Barbara R
Skrev om Pelle Vävare

Fast and wonderful uncomplicated. Thank you

Erik S
Skrev om Pelle Vävare

Har aldrig träffat Pelle Vävare men jag kan uttala mig om morgonrocken att den är perfekt så när som på snodden som var för tjock och svår att knyta kändes i ryggen när man lutade sig mot ryggstöd.

Chatarina J
Skrev om Pelle Vävare

Hej! Fick mitt paket med morgonrocken snabbt! Jag njuter av den varje morgon o kväll! Den är superhärlig! Mvh/Katarina!👍

Ingrid C
Skrev om Pelle Vävare

I am very happy with my new "Bademantel". Best quality, nice colour and very quick delivery service. Thank you very much.

Ann P
Skrev om Pelle Vävare

I purchased a towel set that included two bath towels and two hand towels. The towels are soft, feel thick and luxurious, and came in a wide color selection range. I looked everywhere for the towels I wanted and couldn’t find them until I came across them online and am so glad I did. Such wonderful towels and a reasonable price for the quality!

Ulf M
Skrev om Pelle Vävare

Handlade via nätet! Kvalite rakt igenom!

Maria W
Skrev om Pelle Vävare

Enkelt att beställa, snabb leverans och en superfin morgonrock!

Alf H

Underbar morgonrock Snabb leverans

Max L

Morgonrock Snabb leverans Bra kvalte

Ing-Marie S
Skrev om Pelle Vävare

Hade större förväntningar på kvalitet och sömnad. Ganska besviken, borde returnerat. Men var sjuk och orkade inte.

Svar från Pelle Vävare

Hej Ing-Marie, Tack för att du tagit dig tid och lämnat ett omdöme. Du får gärna kontakta mig på sara@pellevavare.se med mer information så hjälper jag dig gärna vidare. Ha en fin dag! Allt gott, Sara Team Pelle Vävare

Philip O

Varm, lyxig, bra kvalitet 🙏🏼😊

Anette L
Skrev om Pelle Vävare

Snabb leverans och fin produkt. Min mamma blev jätte nöjd.