Permizon Arbetstillstånd

Permizon Arbetstillstånd

Ring 0105-85 01 00 www.permizon.com

Vi hjälper dig som företag eller privatperson med ansökningar om arbetstillstånd. Du får oss som den enda kontaktpunkt och slipper det krångliga regelverket och byråkratin. Att få ett arbetstillstånd ska inte vara svårare än nödvändigt. Vi administrerar pappersarbetet samt kontakten med alla myndigheter, hela vägen fram till...

23 omdömen om Permizon Arbetstillstånd

Xl A
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Följt ärendet riktig bra och vi är nöjd att har detta stödet.

Adis M
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Bemötandet från Permizon har varit superbra, vi har varit mycket nöjda med hanteringen av ärendet. Tack för skyndamt förfarande och att ni gjort fixat allt för att lösa de utmaningarna som uppstått under vägens gång // Adis

Atom8 A
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Trevligt bemötande men sakande den proaktivitet som jag hade förväntat mig. Vårt ärende drog ut på tiden och det vara bara när jag själv hörde av mig till Perizon som de tog kontakt med Migrationsverket för att driva på.. Det hela slutade med att personen vi hade antställt valde att gå vidare med annan anställning pga att det tog för lång tid. Att ärendet tog lång tid har jag full förståelse för att det berodde på Migrationsverkets undermåliga service, men jag hade förväntat mig mer proaktivitet från Swedworks.

Global A
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

The Permizon team possesses a high level of expertise and offers valuable assistance in providing guidance on securing work permits in Sweden.

Erik J
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Hej, Stefan är bra att ha och göra med. Lägger tid på att diskutera och resonera. Tillgänglig. Vi är mitt uppe i ett ärende, hoppas det går igenom som det ska. Mvh Erik

Astrit B
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Det var jätte bra upplevelse, det var bättre än vad jag förväntade mig.

Iman B
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Hej , Jag vill bara ta en stund för att uttrycka min tacksamhet för er exceptionella service. Er hjälpsamma attityd och tillgänglighet har verkligen gjort hela upplevelsen enkel och positiv. Tack för ert engagemang och dedikation till att möta kundens behov. Ni har överträffat mina förväntningar, och jag ser fram emot fortsatt samarbete. Tack igen! Med vänliga hälsningar Iman

Ann +
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Vår upplevelse av Permizon är jättebra, vi fick den hjälp vi behövde och blev bra bemötta.

Trikem A
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Tydlig och bra information. Vi fick direkt och snabb support och hjälp !

Movs A
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Har fått hjälp i samband med ansökningar hos migrationsverket vilket fungerat mycket bra

Mohammadreza S
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Jag är nöjd med deras service. Jag använde tre gånger på de tjänster (work permit för första gången och utvidgningen samt permanent ) de är professionella på sitt jobb . jag rekommenderar alla.

Svar från Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Tack Mohammadreza, det har varit givande och ha dig som kund. Vi är glada att vi fick i hamn ditt tillstånd trots alla utmaningar. Önskar dig och din familj det bästa i livet.

Arben H
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

duktig på med jobb! Nöjd! God jul 2024!

Jnt A
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Great to work with Majid and Stefan and looking forward to future opportunities with Permizon

Svar från Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Matti, happy to have you and your company as our customers. It's a delight to work with professional people like yourself.

Aktiebolaget K
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Fantastiskt bra bemötande, handläggning och resultat.

Svar från Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Tack Urban. Vi är glada att vi fick ro i hamn tillståndet trots alla utmaningar. Responsen från er som arbetsgivare är avgörande i sådana processer och du ställde upp i alla lägen. Hoppas på återseende.

Bygg A
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

De är väldigt duktiga, hjälpsamma. Jag skulle gärna rekommendera till andra.

Peter E
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Bra bemötande, Fick hjälp med överklagande med anledning av arbetstillstånd. Jag förväntade mig lång handläggningstid och lång väntan i telefon men allt gick snabbt och smidigt. Är mer än nöjd hitintills

Murtaza G
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Jag tyckte att de var extremt professionella och jag köpte tjänster för ansökan om arbetstillstånd från dem. Jag kommer att tacka för deras tjänster.

Svar från Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Tack Murtaza. Alltid roligt och höra från nöjda kunder.

Avionero A
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Mycket positiv. Trots att vi haft ett komplicerat case så har hanteringen från Permizon varit excellent, med tydlig information, god rådgivning och vägledning, hög kunskap, god tillgänglighet, tålamod, fokus på problemlösning, osv.

T4 A
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Mycket bra och personlig kontakt. Lyhörda, professionella och effektiva.

Svar från Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Alltid roligt och höra positiv feedback, speciellt från återkommande kunder som er. Tack snälla för att du tig dig tid.

Montage A

Hej. Jag är imponerad hur dem har jobbat med oss. Seriösa och snälla. Allt 10

Svar från Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Tack för omdömet! Vi är verkligen glada över att vi fick en bra och smidig lösning på era ärenden, trots det lilla orosmomentet i slutet av processen.

Invest A
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Permizon är ett otroligt proffsigt företag som är experter på sitt område. Vi efterfrågade ett tungt uppdrag som krävde djup kompetens om både lagstiftning, processer och migrations policy. Det som efterfrågades skulle bli en förenkling av processen som lekmän skulle kunna förstå. Detta levererade Permizon med råge. Materialet är imponerande i omfång, detaljnivå men ändå informativt och lätt att ta till sig. Jag kan inte rekommendera Permizon mer.

Svar från Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Det har varit enblandning av både enkla och lite mer komplicerade ärenden. Vi uppskattar dig som kund och tack för omdömet!

Sabina L
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Mycket bra bemötande och vägledning av företaget , det märks att de har många års erfarenhet . Det vi tycker är bra och kändes tryggt är att de alltid finns tillgängliga både via telefon och mail under hela tiden ärendet fortlöper .

Svar från Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Det har varit en ganska lång resa med lite olika kontaktpersoner från vår sida. Vi är väldigt nöjda med att båda två är i hamn och kan lämna den här typen av ansökningar bakom sig. Om det är aktullet i framtiden så är du varmt välkommen att höra av dig igen. Tack för omdömet!

Ncab A
Skrev om Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Använt Permizon för hjälp med arbetstillstånd för en av mina medarbetare. Permizon har varit tydliga från första stund och assisterat både företaget och medarbetaren till lyckat resultat.

Svar från Permizon Arbetstillstånd (Swedworks AB)

Tack för omdömet! Det är alltid lite speciellt med ärenden där vi har varit med från början till slut och vi tackar så mycket för förtroendet under de här åren. Resan för din medarbetare är inte helt färdig än, men vi bör snart ha ett avslut på även den sista ansökan inom kort!