Alla kategorier Kattvakt Stockholms län Sollentuna Petit Chateau

Petit Chateau

Bryggvägen 1, 192 73 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till Petit Chateau!

Ska du resa bort under en längre tid eller planerar du bara att ta en vecka semester. Oavsett tiden du är borta så tar vi på Petit Chateau han om din katt. Vårt hotell har sköna varma klinkergolv med vattenburen golvvärme för alla tassars lika välmående. Under dagarna så spelar vi ibland musik och varje rum bra belysning. Vid 21 släcks lamporna och tänds igen klockan 06 på morgonen. Alla våra rum på Petit Chateau har delvis fönster och vi har valt bort att använda oss av farliga nät. Du finner oss i nordvästra Sollentuna i området som kallas Viby. Ett naturskönt område dit du tar dig enkelt med cykel, buss, bil eller tåg.

Läs vad 6 kunder tycker om Petit Chateau

Elisabeth E skrev om Petit Chateau
    Katthotell för vår Messi
    Enkelt att boka via bokningssida
    Trevligt &proffesionellt bemötande kände oss trygga med att ha vår katt där.
    Vi var jättenöjda och vår katt var så välmåeende efter vistelsen. Läs mer

Alicja G skrev om Petit Chateau
    Våran katt blev bemött på väldigt bra sätt. Vi är glada att vi har vald detta företag. Läs mer

Ida S skrev om Petit Chateau
    Kattpensionat. Mycket trevlig personal som vill försöka tillgodose behoven. Min katt mådde bra när jag hämtade honom. Lite långt att åka kommunalt och gå från buss men en bra vistelse för min katt och det kändes som han var i trygga händer. Läs mer
  • 2018-12-30

Jeanette G skrev om Petit Chateau
    Första gången som vi lämnade bort vår katt på pensionat. Fina och fräscha rum. Roligt att kunna se katten under tiden vi var borta. Kändes som han väl omhändertagen. Läs mer
    2018-12-31 Petit C svarar Jeanette G
    Tack hoppas vi ses igen bh Petit chateau
  • 2018-12-28

Tonny U skrev om Petit Chateau
    Nybyggt välskött, och trevligt katthem, med kameror så man kan se vad dom små liven har för sig.. :) Läs mer
    2018-12-31 Petit C svarar Tonny U
    Tack för att ni valde att bo hos oss och välkommen igen 😻
  • 2018-12-28

Torbjörn E skrev om Petit Chateau
    Fräscht och trevligt ställe med bra möblering för katter. Läs mer
    2018-12-31 Petit C svarar Torbjörn E
    Tack Vi hoppas få se er igen 😺😺