Petit Chateau

Bryggvägen 1, 192 73 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till Petit Chateau!

Ska du resa bort under en längre tid eller planerar du bara att ta en vecka semester. Oavsett tiden du är borta så tar vi på Petit Chateau han om din katt. Vårt hotell har sköna varma klinkergolv med vattenburen golvvärme för alla tassars lika välmående. Under dagarna så spelar vi ibland musik och varje rum bra belysning. Vid 21 släcks lamporna och tänds igen klockan 06 på morgonen. Alla våra rum på Petit Chateau har delvis fönster och vi har valt bort att använda oss av farliga nät. Du finner oss i nordvästra Sollentuna i området som kallas Viby. Ett naturskönt område dit du tar dig enkelt med cykel, buss, bil eller tåg.

Läs vad 13 kunder tycker om Petit Chateau

• Gunilla L

2019-04-29

Gunilla L skrev om Petit Chateau
    Brittmarie tog emot min katt som var nyopererad och skulle vara i stillhet. Han fick ej klättra eller hoppa. Hon röjde ett rum i sitt eget hus till honom. Hotellet var rent och snyggt, bra storlek på rummen och fin inredning. Jättetrevligt bemötande. Rekommenderas med varmt hjärta. Läs mer
  • 2019-04-24

Marie E skrev om Petit Chateau
    Toppen ställe för mina katter. Mycket fräscht och rent. Bra att det var fönster mellan rummen så katterna kunde se andra katter. Första gången som dem bodde på kattpensionat. Rummet kändes lite litet, men mina katter tyckte det var bra. Läs mer
  • Jason T

2019-04-22

Jason T skrev om Petit Chateau
    Allt fungerade perfekt. Det var roligt att kunna se vår katt via webcam. Läs mer
  • 2019-04-22

Maria N skrev om Petit Chateau
    Smidigt, trevligt bemötande och kändes tryggt att lämna vår älskade katt här. Och Stort plus m web kameran. Läs mer
  • 2019-03-31

Maj S skrev om Petit Chateau
    Vi har två katter som vi alltid lyckats ordna kattvakt till, men denna gången gick det inte. Så första gången de var på kattpensionat. Vi var lite oroliga. Men, de verkar ha trivts bra. Delade på ett av de större rummen. Att kunna följa dem över internet, prata och ”leka” lite med dem då och då kändes bra. De fick god omvårdnad, såg ut att ha blivit borstade, för pälsarna var väldigt fina när vi hämtade dem. Vi kan rekommendera Petit C och känner att vi kan med god tillit ha våra små katter där igen. Hämtning och lämning fungerade fint. Vi hade läst på innan och våra förväntningar var ganska höga, vi tyckte företaget nådde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-03-26

Stefan J skrev om Petit Chateau
    Bra bemötande, känns tryggt och bra! Läs mer
  • Sofia H

2019-02-14

Sofia H skrev om Petit Chateau
    Supernöjd, bra service och roligt med kameran så jag kunde följa katterna när jag var iväg. rimligt pris och fräscha lokaler som är nya. Fokus på renlighet för att förhindra smittor är ett stort plus. Många slarvar. Läs mer

Elisabeth E skrev om Petit Chateau
    Katthotell för vår Messi
    Enkelt att boka via bokningssida
    Trevligt &proffesionellt bemötande kände oss trygga med att ha vår katt där.
    Vi var jättenöjda och vår katt var så välmåeende efter vistelsen. Läs mer

Alicja G skrev om Petit Chateau
    Våran katt blev bemött på väldigt bra sätt. Vi är glada att vi har vald detta företag. Läs mer

Ida S skrev om Petit Chateau
    Kattpensionat. Mycket trevlig personal som vill försöka tillgodose behoven. Min katt mådde bra när jag hämtade honom. Lite långt att åka kommunalt och gå från buss men en bra vistelse för min katt och det kändes som han var i trygga händer. Läs mer
  • 2018-12-30

Jeanette G skrev om Petit Chateau
    Första gången som vi lämnade bort vår katt på pensionat. Fina och fräscha rum. Roligt att kunna se katten under tiden vi var borta. Kändes som han väl omhändertagen. Läs mer
    2018-12-31 Petit C svarar Jeanette G
    Tack hoppas vi ses igen bh Petit chateau
  • 2018-12-28

Tonny U skrev om Petit Chateau
    Nybyggt välskött, och trevligt katthem, med kameror så man kan se vad dom små liven har för sig.. :) Läs mer
    2018-12-31 Petit C svarar Tonny U
    Tack för att ni valde att bo hos oss och välkommen igen ?
  • 2018-12-28

Torbjörn E skrev om Petit Chateau
    Fräscht och trevligt ställe med bra möblering för katter. Läs mer
    2018-12-31 Petit C svarar Torbjörn E
    Tack Vi hoppas få se er igen ??

Bryggvägen 1, 192 73 Sollentuna