Petit Chateau

Petit Chateau

Llama 070-618 51 99 www.petitchateau.se
4.2

About company

Välkommen till Petit Chateau! Ska du resa bort under en längre tid eller planerar du bara att ta en vecka semester. Oavsett tiden du är borta så tar vi på Petit Chateau han om din katt. Vårt hotell har sköna varma klinkergolv med vattenburen golvvärme för alla tassars lika välmående. Under dagarna så spelar vi ibland musik...

17 omdömen om Petit Chateau

Heléne Maria W
Escribió sobre Petit Chateau

Våra tre fina ragdoll tjejer lämnades bort för första gången. 5 dagar p g a att vi bara fick komma mellan kl 18-20.Hade velat lämna dem på morgonen då vi skulle åka bort. Då hade det blivit färre dagar. Betalade för ett stort rum-"chateau" vilket betyder slott. Rummet var definitivt inget slott. Stanken som slog emot oss när vi klev in i "hotellet" var inte trevlig. Mycket ofräscht. Luktade fränt av kattbajs och urin. Fick säga till om en extra kattlåda då 3 katter inte ska behöva gå på en och samma låda. Webkameran funkade...

LINDA T
Escribió sobre Petit Chateau

På grund av undermålig låsfunktion till rummen (enkla haspar) lyckades katterna i rummet intill få upp dörren till våra katters rum. De hade därmed fri access till korridoren. Jag betalar för att mina katter ska vara fullständigt trygga på ett pensionat, inte att de ska kunna smita. Att dörren var öppen upptäckes av mig via appen.

Karin Britta E
Escribió sobre Petit Chateau

Lite otydlig info. Annars bra. ……..

LINDA T gillar detta
FRIDA N
Escribió sobre Petit Chateau

Proffsigt bemötande när vi lämnade in vår katt. Personalen hade koll och stället såg bra ut. Trevligt med kamera i rummen så vi kunde se till katten lite då och då. När vi skulle hämta honom var dock först personalen inte där, utan vi fick ringa in dom. Sen när vi kom in möttes vi av en starkt lukt av orensade kattlådor. Öppnade rummet till vår katt och hans låda kan inte vara rensad på minst 36h (matte har koll på sin katts toavanor, utan att gå in på detaljer). Dessutom hade han inget vatten! Ägaren sa att personalen...

Gunilla L
Escribió sobre Petit Chateau

Brittmarie tog emot min katt som var nyopererad och skulle vara i stillhet. Han fick ej klättra eller hoppa. Hon röjde ett rum i sitt eget hus till honom. Hotellet var rent och snyggt, bra storlek på rummen och fin inredning. Jättetrevligt bemötande. Rekommenderas med varmt hjärta.

Marie E
Escribió sobre Petit Chateau

Toppen ställe för mina katter. Mycket fräscht och rent. Bra att det var fönster mellan rummen så katterna kunde se andra katter. Första gången som dem bodde på kattpensionat. Rummet kändes lite litet, men mina katter tyckte det var bra.

Jason T
Escribió sobre Petit Chateau

Allt fungerade perfekt. Det var roligt att kunna se vår katt via webcam.

Maria N
Escribió sobre Petit Chateau

Smidigt, trevligt bemötande och kändes tryggt att lämna vår älskade katt här. Och Stort plus m web kameran.

Maj S
Escribió sobre Petit Chateau

Vi har två katter som vi alltid lyckats ordna kattvakt till, men denna gången gick det inte. Så första gången de var på kattpensionat. Vi var lite oroliga. Men, de verkar ha trivts bra. Delade på ett av de större rummen. Att kunna följa dem över internet, prata och ”leka” lite med dem då och då kändes bra. De fick god omvårdnad, såg ut att ha blivit borstade, för pälsarna var väldigt fina när vi hämtade dem. Vi kan rekommendera Petit C och känner att vi kan med god tillit ha våra små katter där igen. Hämtning och lämning...

Stefan J
Escribió sobre Petit Chateau

Bra bemötande, känns tryggt och bra!

Sofia H
Escribió sobre Petit Chateau

Supernöjd, bra service och roligt med kameran så jag kunde följa katterna när jag var iväg. rimligt pris och fräscha lokaler som är nya. Fokus på renlighet för att förhindra smittor är ett stort plus. Många slarvar.

Elisabeth E
Escribió sobre Petit Chateau

Katthotell för vår Messi Enkelt att boka via bokningssida Trevligt &proffesionellt bemötande kände oss trygga med att ha vår katt där. Vi var jättenöjda och vår katt var så välmåeende efter vistelsen.

Alicja G
Escribió sobre Petit Chateau

Våran katt blev bemött på väldigt bra sätt. Vi är glada att vi har vald detta företag.

Ida S
Escribió sobre Petit Chateau

Kattpensionat. Mycket trevlig personal som vill försöka tillgodose behoven. Min katt mådde bra när jag hämtade honom. Lite långt att åka kommunalt och gå från buss men en bra vistelse för min katt och det kändes som han var i trygga händer.

Jeanette G
Escribió sobre Petit Chateau

Första gången som vi lämnade bort vår katt på pensionat. Fina och fräscha rum. Roligt att kunna se katten under tiden vi var borta. Kändes som han väl omhändertagen.

Svar från Petit Chateau

Tack hoppas vi ses igen bh Petit chateau

Tonny U
Escribió sobre Petit Chateau

Nybyggt välskött, och trevligt katthem, med kameror så man kan se vad dom små liven har för sig.. :)

Svar från Petit Chateau

Tack för att ni valde att bo hos oss och välkommen igen ?

Torbjörn E
Escribió sobre Petit Chateau

Fräscht och trevligt ställe med bra möblering för katter.

Svar från Petit Chateau

Tack Vi hoppas få se er igen ??