Pewe Billackering AB

5.0 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Pewe Billackering AB

• 2019-05-11

Anders S skrev om Pewe Billackering AB
    Pewe lackerade mina parkeringsskador snabbt och professionellt på fyra dagar! Trevligt bemötande och hyrbilsparkering alldeles intill verkstaden. Jag rekommenderar Pewes ! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Proline Bilskador AB
    4.7 / 5 i betyg — 119 omdömen
    Badge2019
    "Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete"
  • 2019-01-29

Alf Berg skrev om Pewe Billackering AB
    PeWe fixade en otroligt tråkig repa rakt över motorhuven på min nästan nya bil. Tyvärr så gjordes omlackeringen i aningen fel nyans. När jag såg detta kontaktade jag PeWe. De tittade på jobbet konstaterade samma sak som jag och sa att ”det där får vi göra om”. Resultatet blev perfekt. Mycket glad och nöjd över PeWes inställning - inget tjafs - istället genomgående bra bemötande, service och ansvarstagande. Läs mer
  • 2015-02-09

S-e skrev om Pewe Billackering AB
    Hustrun har varit trogen kund här, och när Subaru sa nej till ett garantijobb (rost i nederkant dörr) fixade pe-we dörren utan kostnad. Så får man nöjda kunder! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2013-08-16

Mats N skrev om Pewe Billackering AB
    En skum lackskada på min vänstra framskärm hanterades genom Subarus lackgaranti med bravur på Pe-We:s. Ett vänligt bemötande och hantering samt ett snabbt och proffsigt lackjobb. En viss nyansskillnad mot den främre stötfångaren som kanske skulle kunnat "dimmas ut", men då är jag också väldigt kräsen och petig. I övrigt finns inga skavanker såsom rinningar, lacknoppor etc. Läs mer