Pick Up Storage

Pick Up Storage

Välkommen till Pick Up Storage!

Låt oss ta hand om din flytt och förvaring! Vi hämtar, förvarar och levererar dina möbler så att du kan fokusera på att göra annat.

Nej, vi är verkligen inte ett vanligt magasineringsföretag. Det som skiljer Pick up Storage är våra anläggningar som är galet högteknologiska, vår höga, pålitliga servicenivå och vårt helhetskoncept – ett företag är allt du behöver.

Vi lockar inte med låga priser för att sedan lägga på osynliga tilläggsavgifter för administration och dylikt. Vi gör det enkelt för dig att flytta och magasinera dina saker oavsett om det handlar om en liten eller stor flytt.

Vi fastställer pris och du slipper tänka på vilken förrådsstorlek du behöver - det är upp till oss.

Läs vad 55 kunder tycker om Pick Up Storage 2

2021-07-08
    Kanon service och alltid behjälpliga att hitta en lösning på förvaringsproblem.
    LE Bratt
    2021-07-05
    Köpte flytt och magasinering av vårt bohag och är helnöjd! Trevliga flyttkillar, jättesmidig kundtjänst som kan svara på alla frågor. Bra hantering och bemötande genomgående. Rekommenderas!
  • 2021-07-02
    Jag sökte en heltäckande tjänst -flytt, magasinering och flyttstädning av fullt bohag inrymd i nästan 300 m2. Det fanns begränsad tid, 72 Tim. Jag möttes av en trevlig personal som var proffesionellt utrustade med allt som krävdes för att lösa uppdraget. De klarade deadline och resultatet var över förväntan.
    2021-06-12
    Bra utfört arbete. Inga anmärkningar!
    2021-06-08
    Köpte upphämtning av bohag inför flytt. Fredrik och Adam skötte allt supersmidigt och bra. Snabb och varsam hantering och supertrevligt bemötande.
    2021-06-08
    Pick Up Storage har än en gång hämtat och förvarat möbler för mig vid en flytt. Det fungerar alltid så bra! Killarna är punktliga, trevliga och rädda om mina saker. En toppenfirma som jag anlitat flera gånger - och kommer att anlita igen!
    2021-06-05
    Köpte magasinering av bohag med upphämtning. Jag är nöjd med tjänsten och bemötandet!
    2021-06-02
    Beställde flytt till magasin inför styling. Vilka trevliga killar, så positiva! Både hanteringen och bemötandet över all förväntan. Rekommenderas!
    2021-06-01
    Trevliga och flexibla killar som vara klara väldigt snabbt.
  • Rickard S
    2021-05-31
    Det enda negativa var att de flesta av dem inte var så erfarna, vilket märktes när större saker skulle bäras ner för en något snävare trappa. Men som helhet var de grymma. Snabba, flitiga och mycket trevliga. Jag rekommenderar dem starkt.
    Hej Rickard, tack för ditt omdöme. Glad att höra att du är nöjd! Vi växer så det knakar och har nyanställt. Stort tack för din input! Pick Up Storage
    2021-05-30
    Vi körde flytthjälp + magasinering hos Pickup Storage, som var mycket proffsiga och trevliga från första kontakt till flyttdag, de gav exakt den smidighet och hjälp vi behövde!
    Rekommenderar den varmt!
    2021-05-25
    Fick ett gott bemötande av Cecilia för att boka min magasinering Med hämtning och senare återlämning av mitt bohag.
    Viktor och Alexander som kom för att hämta mina saker, packade ner och skötte det både snabbt smidigt och mycket bra.
    Jag är nöjd i helhet :)
    2021-05-23
    De kunde på kort varsel komma och magasinera allt i min lägenhet på grund av fuktskada. De har varit trevliga och hjälpsamma
    Hej Karin, stort tack för ditt omdöme! Pick Up Storage
    2021-05-21
    Snabba och trevliga. Allt gick smidigt
    2021-05-21
    Bra service, proffsigt bemötande!! Kan varmt rekommendera. Bonus för trevliga och flexibla.
  • BJÖRN R
    2021-05-21
    Snabbare framkörning än de gånger jag behövt ringa nödnumret. Hann knappt lägga på luren så var dessa trevliga & proffsiga personer framme. Snabbt & smidigt och de gjorde det där lilla extra som jag inte förväntade mig. Sjukt hjälpsamma.
    Tack Björn, oerhört roligt att höra! Tack så mycket. Önskar en trevlig helg! Pick Up Storage
    2021-05-20
    Beställde hämtning och magasinering av prylar med kort varsel, vilket löstes utan problem. Snabbt, effektivt och billigt.
    2021-05-19
    Har använt de förut och precis som tidigare var det en mycket behaglig upplevelse.
    Kompetenta och trevliga medarbetare
    2021-05-19
    Trevligt bemötande allt fungerade perfekt :)
  • Oscar K
    2021-05-03
    Jag köpte pack och magasinering från PickupStorage. Verkligen trevligt kundbemötande från början till slut. Bonus med trevliga och punktliga killar som tog hand om alla våra saker mycket professionellt.
    Allt gick snabbt och säkert och jag kan verkligen rekommendera PickupStorage och kommer använda dom själv igen!
    2021-04-29
    Riktigt bra service från offertförfrågan till flytt. Snabba, säkra och väldigt trevliga. Stort tack till Adam som gjorde ett kanonjobb!
    2021-04-26
    Flytt av bohag.
    Bästa rekommendationer för både tid, pris och bemötande.
    2021-04-23
    Jag har haft magasinering hor er under ca 17 månader. Allt bemötande har varit super bra, lätt att komma i kontakt med, tydliga och snabba besked, trevliga både på Mail och i den direkta kontakten. Har varit tillmötesgående och fixat allt som utlovat.
    All in all jättebra service. Kommer inte att tveka att anlita er i framtiden och jag kommer att rekommendera er till alla i mitt nätverk
    2021-04-23
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande!
    2021-04-22
    Utmärkt och god service, när vi beställde hämtning till förvaring, från order till utförande. Ett snabbt och tydligt bemötande, både via mail och i det fysiska mötet med transportörerna. Vi är mycket nöjda och allt gick över förväntan smidigt och trevligt!
    2021-04-22
    Snabbt, enkelt och trevliga killar
    2021-04-07
    Jättetrevliga killar som hjälpte till med flytt av källarförråd efter vattenläcka. Jobbade snabbt och effektivt. Rekommenderas varmt!
    2021-04-06
    Mycket trevliga och professionella killar som hjälpte till med både ut- och inflytt. Kunde inte gå smidigare.
    Tack Linnea, härligt att höra att vi lyckats med att skapa en smidig tjänst. Det är precis så vi vill att våra kunder ska känna. Pick Up Storage
    2021-04-06
    Överträffade mina förväntningar till fullo, supersmidigt och prisvärt. Det ända jag behövde göra var att packa mina lådor som sen hämtades upp av trevlig chaufför. Kändes direkt seriöst och framförallt tryggt. Har redan rekommenderat denna service till flera vänner. Kundservice innan var också jättebra, tydliga svar och inga konstigheter.
    Tack Sabina. Roligt att höra! Vi arbetar varje dag med vår kundupplevelse. Det är roligt att höra att vi lyckats! Pick Up Storage
    2021-03-31
    Vi beställde flyttservice med magasinering och flytthjälp. Killarna var superduktiga och bemötandet både online och på platts var fantastiset!
    2021-03-31
    Trevliga och effektiva killar! Responsiv kundtjänst också. Helt klart nöjd.
    2021-03-29
    Inför en renovering behövde vi tömma halva radhuset, och förvara våra saker till dess att renoveringen var klar. Kontakten med Pick Up Storage har varit smidig redan från start, och bemötandet trevligt både från kundservice och i kontakten med "flyttkillarna".
    Jag hade fått tipset om Pick Up Storage och de uppfyller mina förväntningar till fullo.
    2021-03-29
    Andra gången jag anlitar Pick Up-stirage. Har bara gott att säga om företaget Bemötande från såväl kundtjänst som utförare är prima och arbetet görs fort och bra!
    2021-03-22
    Snabbt, smidigt och trevligt! Mycket professionell flyttservice, från början till slut. Både kundservice och flyttpersonal mycket hjälpsamma. Kan bara rekommendera!
    2021-03-18
    Trevliga grabbar som flyttade möblemanget snabbt och effektivt. Tusen tack!
    2021-03-08
    Jag fick hjälp av Max och Viktor som var supertrevliga och riktig snabba! De kunde komma en halvtimme tidigare till mig men ringde innan och frågade om det var ok vilket jag verkligen uppskattar och att de inte bara ringer och säger "vi är här nu". Big kudos till Max och Viktor för strålande insats!

Extra plus också till företaget som alltid varit snabba med att svara samt dubbelkollade datum, tider etc.
    Tack snälla för de vänliga orden! Pick Up Storage
    2021-03-05
    Jag lyckades få en tid med extremt kort varsel. Både servicen innan och under flytten var helt perfekt. Finns inget som var dåligt.
    Jag kan varmt rekommendera pick up storage.
    2021-02-25
    Professionellt och snabbt bemötande
  • Jimmy S
    2021-02-25
    Proffsigt från början till slut!
    2021-02-23
    Supertrevligt bemötande, snabb och proffsig bärhjälp och transport. Är mycket nöjd.
    2021-02-23
    Imponerad! Supertrevliga grabbar som skötte hela hanteringen av mina saker proffsigt. Dessutom med ett leende på läpparna. :)
    2021-02-07
    Har förvarat mina saker hos dem sedan 2016. Har aldrig varit några problem och har alltid fått ett exemplarisk bemötande av personalen.
    2021-01-27
    Snabba och mycket prisvärda. Flyttarna arbetade sig igenom på drygt 1,5 h och pusslade ihop bohaget mycket väl.
  • Anna D
    2021-01-18
    Jag anlitade Pickupstorage för fjärde gången (hämtning och förvaring av diverse möbler och flyttkartonger). Jag blev återigen mycket nöjd med både utförande av tjänst och bemötande!
    2021-01-16
    Supersnabb och smidig flytthjälp!
    2021-01-15
    Snabba svar, tydlig information och trevliga och duktiga flyttkillar!
    Jag har flyttat ut, magasinerat och kommer att flytta in och rekommenderar gärna er.
  • 2021-01-13
    Har använt mig av Pickupstorage 2 gånger nu och vart så himla nöjd med dem. Dem jobbar snabbt men ändå försiktigt när dem hanterar ömtåliga saker. Kan starkt rekommendera dem för flytt och magasinering.
    Tack för omdömet. Precis som du säger så arbetar vi snabbt och effektivt men alltid med säkerhet och försiktighet. Pick Up Storage
    2020-12-30
    Alla jag mött, från kundservice till flyttpersonal, var supertrevliga och serviceminded. Jag gjorde en hel del prisjämförelser och valde Pick Up Storage både på rekommendation men också för att de kunde erbjuda hjälp med allt, och gav mig tydliga offerter och proffsig hjälp med organisation av flyttlogistik för två flyttar. Jag kommer definitivt använda dem igen, och jag kan rekommendera dem varmt!
    Tack snälla! Du är välkommen åter. Pick Up Storage
    2020-12-09
    Utmärkt service. Blev med kort varsel tvingen att se till att förvara lite möbler vid renovering i lägenhet. Fick ett jättebra bemötande från första kontakt med Cecilia, kundsupport, killar som hämtade och lämnade och möblerna kom tillbaka ordentligt.
    2020-11-29
    Beställde upphämtning, förvaring och utkörning av möbler.

Bra kontakt från start, noggrann information med utskick av uppdaterad offert utefter önskan och ändringar.

Bra bemötande och arbete utfört av personal på plats.

Personligt. Tryggt. Prisvärt.