Pick Up Storage

Jupitervägen 8B, 194 43 Upplands väsby — Visa karta

Välkommen till Pick Up Storage!

Låt oss ta hand om din flytt och förvaring! Vi hämtar, förvarar och levererar dina möbler så att du kan fokusera på att göra annat.

Nej, vi är verkligen inte ett vanligt magasineringsföretag. Det som skiljer Pick up Storage är våra anläggningar som är galet högteknologiska, vår höga, pålitliga servicenivå och vårt helhetskoncept – ett företag är allt du behöver.

Vi lockar inte med låga priser för att sedan lägga på osynliga tilläggsavgifter för administration och dylikt. Vi gör det enkelt för dig att flytta och magasinera dina saker oavsett om det handlar om en liten eller stor flytt.

Vi fastställer pris och du slipper tänka på vilken förrådsstorlek du behöver - det är upp till oss.

Läs vad 6 kunder tycker om Pick Up Storage

• 2020-11-29

Ronja H skrev om Pick Up Storage
    Beställde upphämtning, förvaring och utkörning av möbler.

Bra kontakt från start, noggrann information med utskick av uppdaterad offert utefter önskan och ändringar.

Bra bemötande och arbete utfört av personal på plats.

Personligt. Tryggt. Prisvärt. Läs mer
  • 2020-11-22

Axel J skrev om Pick Up Storage
    Använde för utflytt, förvaring under kortare period samt inflytt. Väldigt smidigt och säkert. Trevliga medarbetare. Något dyrt men allt fungera precis som förväntat. Läs mer
  • Peter O

2020-11-17

Peter O skrev om Pick Up Storage
    Mitt hem behövde på kort varsel magasineras; en vattenskada hade gjort att golv och en del väggar i lägenheten skulle rivas. Pick Up Storage var supersmidiga att ha och göra med. De svarade snabb och gav en rimlig offert, de var enkla och trevliga att ha och göra med, de packade möbler och tavlor och skeppade iväg hela lägenhetens innanmäte för magasinering. Läs mer

Viktoria G skrev om Pick Up Storage
    Smidig upphämtning och leverans, trevlig personal!
    Lite dyrt vid längre förvaring Läs mer

Cesar H skrev om Pick Up Storage
    Klockren service och oerhört trevligt bemötande från början till slut. PICK UP STORAGE ändrade min sin på flytt och förvaringsföretag. Från att jag beställde flytthjälp och fick oerhört proffsigt bemötande via kundtjänsten till att flyttkillarna kom o hämta upp sakerna som var oerhört duktiga på hur det skulle få med allt men också så otroligt sociala o trevliga så var jag så nöjd att jag alltid använt pick up storage varje gång jag ska göra en flytt och till och med förvarar saker tryckt o bra i deras förvaringslokal tills den dagen kommer att jag behöver sakerna. Kan inte bli annat än 10 av 10 i betyg. Läs mer
    2020-11-17 Pick Up Storage svarar Cesar H
    Hej Cesar,

stort tack för det fina omdömet. Väldigt roligt att höra! Precis som du säger så är vårt mål att förbättra serviceupplevelsen och modernisera förrådsbranschen.

Klas E skrev om Pick Up Storage
    God information om priser, hantering och tider. Mycket trevligt bemötande i telefon och vid upphämtningen. Alla tider hölls. Översteg mer än väl mina förväntningar. Läs mer
    2020-11-17 Pick Up Storage svarar Klas E
    Hej Klas,

stort tack för det fina omdömet och roligt att höra!

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte