Pielen Catering & Event

Johan Printz väg 14, 121 46 Johanneshov — Visa karta

Hos oss är varje festidé möjlig, och det enda du behöver stå för är gästlistan!

Våra menyförslag är endast ett urval av de rätter vi har i sortimentet, och dina idéer är alltid välkomna. Vi ordnar självklart med andra alternativ till allergiker och du kan själv välja hur mycket du vill engagera dig under själva evenemanget. Vi har möjlighet att ordna allt från enbart leverans till hela kalaset med personal, dukning, bordsservering m.m. När du anlitar oss ingår dessutom en kostnadsfri genomgång av logistik m.m. på plats.

Vi erbjuder allmänbildande och underhållande vinprovningar och vår sommelier hjälper gärna till med åtgångsbedömning och ger rekommendationer inför er tillställning

Vi skriver gärna ihop en skräddarsydd offert efter just dina önskemål. Hör av dig till oss med dina idéer!

Välkommen till oss på Pielen Catering & Event!

Läs vad 230 kunder tycker om Pielen Catering & Event

Gustaf A skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Vi anlitade Pielen Catering för vårt bröllop. Maten var god, och personalen mycket proffsig, så vi är helnöjda! Läs mer

Eva-britt W skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Trerätters middag till ett föreningsjubileum på Kristinehovs Malmgård. Vi beställde även full service med servering av mat och dryck samt diskning under kvällen. Vi är mycket nöjda med både maten och den tillmötesgående personalen. Läs mer

Annelie A skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Företaget firade 5-års jubileum och vi anlitade Cristian Pielen för catering och service hela kvällen. Vi är supernöjda!
    Mycket god mat och personalen va helt fantastiska, glada och professionella toppservice! Vi har redan bokat Cristian Pielen inför vårt kommande julbord med företaget. :) Läs mer

Ari T skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Pielen stod för maten,serveringen,samarbete med toastmaster,brudparet,gästerna.Vi blev så fantastiskt bemötta av hela deras gäng. Våra förväntningar va högt ställa,som Pielen faktiskt överträffade med råge. Vårt brölopp blev helt magiskt mycket tack vare Pielen katering. Läs mer

Cecilia H skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Köpte buffé för ca 100 personer inför ett event för barnmorskestudenter. Fick ett bra bemötande av Christian och han var mycket flexibel och tillmötesgående gällande våra önskemål och vår budget. Maten var mycket god och uppskattad av alla. Vi som arrangerade var mycket nöjda över hur bra och smidigt allt var. Läs mer

Annika L skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Mycket bra catering med god mat och bra service. Läs mer
  • 2019-09-11

Ulrika L skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Buffe till dopkalas. Proffsigt och trevligt bemötande, bra service. Toppenbra helt enkelt! Läs mer

Madeleine L skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Vi har alltid blivit mycket nöjda, Christian är mycket lätt att ha att göra med, han lyssnar av vad kunden vill ha och levererar både mat och dukning i toppklass. Vi kan varmt rekommendera Pielen Catering. Läs mer

Bo J skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Tänker inte skriva någon uppsats åt er. Ni får fråga konkret om ni vill ha svar. Läs mer

Johan S skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    50 fyller man bara en gång i livet :-)
    Då vill man ju kunna festa med sina vänner istället för att tänka på servering och annat runt omkring.Cristian och c/o hade full koll på allt hela kvällen/morgonen behövde verkligen inte tänka på nåt annat än och ha kul! Läs mer

Timo S skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Julbord
    Intressant och en upplevelse med tidstypiska dräkter på servicepersonalen.
    Bra bemötande, välkomnande.
    Man kanske skulle fylla rätterna utan att gästerna behöver påpeka att det är tomt.
    Väl rekommendabelt. Läs mer
  • Ida-lee B

2019-03-27

Ida-lee B skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Vi var ett större sällskap med flera olika företag som bokade julbord på Kristinehovs malmgård. Maten och atmosfären var väldigt bra. Bellman som uppträdde var duktig men det kanske inte är för alla. Det var inga problem med dryckesbeställningar och att betala separat. Dock så var det lite märkligt att när vi sedan ville ha kvitto på betalningarna så bongades detta in i efterhand. Det var inga problem att få kvitto men det var inte så bra uppstyrt och tog längre tid än vad det skulle ha behövt göra.
    Sammantaget så rekommenderas detta julbord på grund av maten och mysig lokal. Läs mer

Lars H skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Bäst var miljön på övervåningen med skymning över Högaidskyrkan
    alldelses för många gäster/ särskilt vid 16 tiden/Kalle Anka sändningen avslutad
    Vi var irriterade över att kaffet kostade extra när vi betalat 900 kr/person Ändra på det ! Dessutom var kaffet ljummet i kannan Läs mer

Annica S skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Vi åt julbord med jobbet. Lite krångligt att vara på övervåningen med julbordet där nere och sillen på bordet. Maten var annars helt ok.
    Vi hade trevligt men fick inte vara kvar till 1 som vi trodde från början. Läs mer
  • 2019-03-25

Mats S skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Väldigt fint arrangerat julbord i medeltida miljö. Maten var bra och med lämpligt antal rätter . Läs mer
  • 2019-03-21

Peter L skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Julbord på julafton
    Trevlig personal , trevlig underhållning och god mat. Ett utmärkt "paket"
    Hade lite funderingar på att det inte var en restaurang, utan ett cateringföretag som arrangerade det hela.
    Det hela upplevdes av oss fyra som en mycket trevlig och lyckad julmiddag.....vi valde dessutom mellan Kristinehov och Ulla Winblad (tror jag det var) och känner att vi gjorde helt rätt.
    Det här var vår första middag på stan istället för hemma på julafton och vi har inte blivit avskräckta Läs mer

George K skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Hittade ett julbord nära mig, allt gick smidigt. Läs mer

Lennart W skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    God mat. Saknade lutfisk. God 1700ralsstämni g o fin trubadur underhållning. Rimligt pris. Läs mer

Birgitta K skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    En mycket trevlig kväll med god mat, trevlig underhållning och bra service. En av deltagarna tyckte att det var som att vara hembjuden till någon. Alltså ingen restaurangkänsla. Läs mer
  • 2019-03-18

Anneli O skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Det var bra service, men det kändes stressat i matsalen med folk då man bara fick sitta en viss tid. En timme till tycker jag hade behövts för att kunna koppla av en julafton. Läs mer
  • 2019-03-18

Paula S skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Betyget dras ner av det bemötande min mor fick vid besöket. Trots att hon i förväg ringt och stämt av sina allergier - och fått löfte om att det skulle ordna sig - så möttes hon av oförståelse, okunskap och en rätt tråkigt attityd från den person som serverade, hon kunde i princip inte äta någonting alls.
    Hon fick ändå betala fullt pris och erbjöds som ersättning att få komma vid ett annat tillfälle och äta igen ?! Läs mer
  • 2019-03-17

Ulrika H skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Otroligt bra julbord! Härlig stämning. Både med mottagandet då vi kom in och sen givetvis att höra Michael Bellman spela o prata. Detta var andra året i rad som vi kom dit. Tack! Läs mer
  • 2019-03-15

Christina E skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Vi hade julbord på Kristinehovs Malmgård i december 2018. Blev väldigt väl bemötta och det var fantastiskt gott julbord. Stämningen var god och steg ytterligare med att "Bellan" kom och underhöll under måltiden. Läs mer
  • Anki A

2019-03-14

Anki A skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Vi åt julbord ca 30 personer. Blev mycket väl mottagna redan i dörren. Vi förväntade oss ett mysigt o trevligt julbord vilket också infriades. Alla var JÄTTE nöjda. En av era anställda underhöll oss med sång o musik samt berättade om huset/rummet. Uppskattades kanon.
    Så denna em var en mycket trevlig tillställning och alla var mer än nöjda när de gick hem
    TACK

Anki Läs mer
  • 2019-03-13

Yessica D skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Underbar helhetsupplevelse i ljuvlig miljö Läs mer
  • 2019-03-13

Lennart S skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Vi blev väl bemötta. Trivsam miljö och atmosfär. Maten var ok, kunde varit bättre. T.ex. var potatisen kall och köttbullarna slut. Läs mer
  • 2019-03-11

Charlotta G skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Julbord
    Trevlig personal
    Kul med trubadur
    Vi satt på andra våningen. Tråkigt att trubaduren bara ” rev av” några låtar och mest var på första våningen.
    Maten var ok. Läs mer
  • 2019-03-07

Rita B skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Fantastiskt julbord i en gedigen atmosfär. Läs mer
  • 2019-03-07

Förstklassigt arrangemang.
    Rekommenderar gärna Pielen Catering & Event Läs mer
  • 2019-03-06

Åsa B skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    toppen trevlig personal men maten var så där. Läs mer
  • 2019-03-06

Ingela K skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Bokade julbord på Kristinehovs Malmgård. Blev väldigt bra bemötta och vi fick sitta i eget rum vilket var toppen. Läs mer
  • 2019-03-04

Görel P skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Julbord, mycket trevligt och gott. Väldigt trevlig miljö. Läs mer
  • 2019-03-03

Kerstin F skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Vi anlitade dem för vårt bröllop och var nöjda med mat och service. Lätt att kommunicera med och lösningsorienterade samt prisvärda (även om det slutgiltiga priset blev något högre än vi tänkt). Läs mer
  • 2019-02-28

Ingrid S skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Julbord på julafton. För 3:e gången i rad. Lika
    trevlig personal som tidigare julaftnar.
    Maten var smaklig med många varianter Fint och rent upplägg .
    Bellman var underhållande med sina visor. Min mor som är 90 år trivdes liksom vi andra som fisken i vattnet . Inget stress.
    Alla var nöjda. Läs mer
  • 2019-02-27

Ingrid N skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Julbordet var över förväntningarna. God mat, mysiga lokaler, trevligt bemötande. lite extra roligt med Bellman också! En av mina medarbetare sa att det var det bästa julbordet någonsin, så det får sammanfatta det hela. Läs mer
  • 2019-02-27

Leif H skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Vi var fyra personer som åt julbord. Vi say i en matsal tillsammans med endast två andra mindre sällskap vilket gjorde att det var en väldigt lugn och fin stämning. Maten var utmärkt och ett extra plus för den tidsenliga klädseln på personalen. Trubaduren som spelade var också mycket uppskattad.
    Hälsningar från Leif Hangvar med sällskap Läs mer

Tony Å skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Julbord. Mycket god mat i trevliga lokaler. Jo, sedan var ju Bellman på besök vilket var ett stort plus! Trevlig och service-minded personal. Läs mer

Ann-sofi S skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    De gånger vi har använt oss av pielen catering har vi alltid blivit mkt nöjda.
    Alltid lika trevliga och serviceminded. Läs mer

Nils Ö skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Trevligt bemötande, fin 1700-tals miljö och genomgående bra rätter på julbordet. Läs mer

Carl S skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Kristinehovs Malmgård Julbord
    Trevligt arrangemang allt från konserten före till alla rätterna på julbordet. Vänliga och hjälpsamma servitörer som bl a lotsade en vegitarian bland gästerna till drt som passade henne. Alla gäster från barn till vuxna var mycket nöjda. Fin miljö! Läs mer

Elida J skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Jag beställde ett julbord i 1700-tals miljö. Trevlig personal, god mat och en jättemysig miljö. Vi fick även en lite historielektion av vår servitör om själva byggnaden och julbord på 1700-talet.Tråkigt bara att vi missade Bellman trubbaduren. Det hade verkligen varit pricken över i:et, och en av anledningarna till valet av julbord. Läs mer

Ingrid D skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Jag köpte helt paket: 3 rätters menu, viner, kaffe samt servering.

Inte bara jag själv utan även gästerna var helnöjda med både mat och bemötande.

Företaget levde mer än väl upp till mina förväntningar.

Vill gärna rekommendera Pielen å det varmaste på alla sätt och vis. Läs mer
  • Claes R

Claes R skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Catering till födelsedagsfest.
    Perfekt och trevligt utförande av kompetent personal.
    Förväntningarna var höga sedan tidigare erfarehet, de infriades till fullo.
    Sammanfattning: allt genomfördes perfekt med jättegod mat. Läs mer
  • Charlotta H

Charlotta H skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Köpte catering för ca 80 pers.
    Fantastisk personal, hjälpsamma och väldigt trevliga.
    Maten var god och mer än tillräcklig.
    Det enda jag saknade var kanske att buffén skulle ha några rätter till. Men det var jag ganska ensam om att tycka. Läs mer

Carola F skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Vi bokade Julbord där till företaget för c:a 45 person det blev kanon vi fick ett eget rum en trappa upp och då behövde vi inte störa andra gäster med vårt program för kvällen.
    Personalen jätte trevliga o tillmötesgående för våra önskningar.
    Hade inga förväntningar men blev glatt överraskad av både lokal och mat
    Vi kan varmt rekommendera denna restaurang. Läs mer

Hampus K skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Bra bemötande. Fräscht. God mat. Läs mer

Sofia J skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Vi åt julbord med hela avdelningen på Kristinehovs malmgård. Fantastiska lokaler, fint bemötande och god mat. Rekommenderas! Läs mer
  • Ninja s

Ninja s skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    Vi har haft flera stora middagar och student mottagningar och varje gång har vi blivit mer än nöjda.Dom levererar jätte god mat och fantastisk service. Dom är ett självklart första hands val! Läs mer

Gunnar V skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event
    De visade oerhört tålamod och empati på min mammas begravning då jag anklagade dom för att ha förlagt minnesstunden på fel ställe. Det var jag som hade tagit miste och allt redde ut sig och blev en fin tillställning. Jag ger mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-02-24

Margareta L skrev om Julbord en del av Pielen Catering & Event
    Julbordet har alltid motsvarat våra förväntningar: gott, trevligt, traditionellt och en jättetrevlig Bellman Läs mer

Johan Printz väg 14, 121 46 Johanneshov