Aktiv på Reco.se sedan 2017-02-27

Läs vad 81 Läs vad Catering & Event

• Carina B
    Carina B skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

2020-04-10

Christian med personal förgyllde vår 60-årsfest på Kristinehovs malmgård.Maten var superb och uppskattades av alla. Jätteroligt att Christian hjälpte till att ta emot gästerna och hade full koll hela kvällen. Tack! Läs mer
  • Mary Ann E skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

2020-03-26

Både jag och mina gäster prisade den fräscha buffén, det goda brödet,såser och sallader och att det var ett så smakligt urval rätter. Ibrahim fick mycket lovord för perfekt servering och service under lunchen. Jag som värdinna kunde inte vara mer belåten. Varmt tack Läs mer
  • Heikki P skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

2020-03-26

Jag beställde catering med mat, porslin, serveringspersonal.
    Bemötandet är proffsigt på alla sätt, bra kombinerad buffé och förväntningarna uppfylldes med råge.
    Allt från tidspassning, god mat, trevlig personal, uppskattat av våra kunder.
    Heikki Läs mer
  • Kerstin J skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

2020-02-02

Jag köpte catering till en födelsedagsfest i hyrd lokal med ca 45 gäster. Jag blev vänligt och professionellt bemött. Jag fick goda råd och svar på alla frågor. Maten var jättegod. Sammanfattningsvis var jag fantastiskt nöjd. Läs mer
  • Henrik F skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

2020-01-31

Proffsigt, tryggt och med hög kvalitet på service och mat. Läs mer
  • Gustaf A skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

2019-09-12

Vi anlitade Pielen Catering för vårt bröllop. Maten var god, och personalen mycket proffsig, så vi är helnöjda! Läs mer
  • Eva-britt W skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

2019-09-12

Trerätters middag till ett föreningsjubileum på Kristinehovs Malmgård. Vi beställde även full service med servering av mat och dryck samt diskning under kvällen. Vi är mycket nöjda med både maten och den tillmötesgående personalen. Läs mer
  • Annelie A skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

2019-09-12

Företaget firade 5-års jubileum och vi anlitade Cristian Pielen för catering och service hela kvällen. Vi är supernöjda!
    Mycket god mat och personalen va helt fantastiska, glada och professionella toppservice! Vi har redan bokat Cristian Pielen inför vårt kommande julbord med företaget. :) Läs mer
  • Ari T skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

2019-09-12

Pielen stod för maten,serveringen,samarbete med toastmaster,brudparet,gästerna.Vi blev så fantastiskt bemötta av hela deras gäng. Våra förväntningar va högt ställa,som Pielen faktiskt överträffade med råge. Vårt brölopp blev helt magiskt mycket tack vare Pielen katering. Läs mer
  • Cecilia H skrev om Catering & Event en del av Pielen Catering & Event

2019-09-12

Köpte buffé för ca 100 personer inför ett event för barnmorskestudenter. Fick ett bra bemötande av Christian och han var mycket flexibel och tillmötesgående gällande våra önskemål och vår budget. Maten var mycket god och uppskattad av alla. Vi som arrangerade var mycket nöjda över hur bra och smidigt allt var. Läs mer