PING MOBIL AB

4.3

9 omdömen om PING MOBIL AB

Håkan M
Skrev om PING MOBIL AB

Helt ok kort och gott. Något förvirrande försäljningsinformation men fick möjlighet att annullera avtalet.

Ainars S
Skrev om PING MOBIL AB

Jag fick superbra hjälp av Anders i kundtjänsten. Jag hade mycket frågor och funderingar men Anders var väldigt tillmötesgående och lösnings orienterad hela tiden. Toppen!

Thomas Andreas E
Skrev om PING MOBIL AB

Mer info kommer när skulden e betald

Tommy Eric J

Jag fick snabb och bra hjälp av Anders // T.joh Konsult AB

Gustaf O
Skrev om PING MOBIL AB

Tack Peter för trevlig bemötande och god service.

Hasse Ö
Skrev om PING MOBIL AB

Vi är mycket nöjda med allt ifrån starten. Inget krångel och får alltid hjälp om det skulle vara något.

Olof B
Skrev om PING MOBIL AB

Otroligt nöjd med ping och deras kundservice, aldrig upplevt någon störning med varken täckningen eller uppkopplingen!!!!! Kan verkligen rekommendera ping, bra täckning och bra kundservice. Funkar jätte bra för mig,aldrig problem.

My E
Skrev om PING MOBIL AB

Har fått en alldeles egen kontaktperson som jag kan ringa till om jag får problem. Jättetrevlig är han. Slipper nu vänta i flera minuter på Telias kundtjänst som jag gjorde innan då dessa svarar direkt.

Lars-Åke B
Skrev om PING MOBIL AB

Måste bara dela med mig av vår upplevelse av att vara kund hos PING mobil. De sänkte vår totala månadskostnad för våra abonnemang vi har på företaget. Sedan operatörsbytet har vi inte upplevt några problem med täckningen eller liknande, även fast vi bor i Norrland. Toppen!