Alla kategorier Övrigt Skåne Helsingborg Pingstkyrkans seconhand

Makadamgatan 1, 254 64 Helsingborg — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Pingstkyrkans seconhand

• Tim V
    Tim V skrev om Pingstkyrkans seconhand
    (I detta omdöme frånser jag faktumet att pengarna går till religiösa ändamål, vilket man lätt glömmer när man hittar nåt fynd, men som man borde ha i åtanke.)

Detta är en fin secondhandaffär, - stor och fräsch, och allt är prydligt utsatt så att man inte missar nånting. Priserna är lägre än vad man förväntar sig på ett så pass stort ställe, vilket lätt leder till att man kan behöva en kundkorg - som så behändigt står och väntar på en vid ingången.

Tyvärr begår minst en anställd den största dödssynden av dem alla i secondhandvärlden, och sätter prislappar på gamla pappförpackningar. Men jag ska vara snäll.

Den personal som jag behövt prata med har varit trevlig, men de kunde nog visa lite mer intresse för de kunder som är på väg ut. Sist jag var på besök, ville cirka 10 personer betala och åka sin väg, men bara en kassa var öppen. Vid en annan kassa stod bara ett par anställda och pratade.

Makadamgatan 1, 254 64 Helsingborg