Pitney Bowes Svenska AB

Pitney Bowes Svenska AB

Ring 08-734 17 00 www.pitneybowes.se
1.8

Pitney Bowes är den världsledande producenten och leverantören av maskiner och programvara för lösningar av posthantering. I Sverige är vi den största leverantören av dessa produkter. Vi levererar också lösningar inom området print-, kuverterin

5 omdömen om Pitney Bowes Svenska AB

PAULA M
Skrev om Pitney Bowes Svenska AB

Jag har jobbat här…super amerikanska företag. Kommer till jobbet måndag morgon. Får utskällning 08.01. Skäller ut mig i 3 timmar . Det enda som räknas är hur mycket säljer på telefon. Skälla ut personal var vardag.

Kai V
Skrev om Pitney Bowes Svenska AB

Köpte en vara 22 November på EBAY,varan har inte ens blivir registrerad hos Pitney Bowes i England,köp inget från Ebay som har med Pitney Bowes att göra de skiter fullkomligt i den som ska ha varan.Fick göra ett ärende på Ebay och nu ett ärende på Paypal,lär väl få göra en chargeback på att ikke fått sitt paket alls då de inte rör sig någonstans i deras system.Kan inte rekomendera att handla alls från Ebay eller England efter de gjorde en Brexit.Man får paket snabbare från China.

Karin B
Skrev om Pitney Bowes Svenska AB

Riktigt urusel kundservice!! Både från kundtjänst och supporten!! Otrevliga och med väldigt mycket attityd! Bland det värsta jag varit med om (ur kundserviceperspektiv)

Samot
Skrev om Pitney Bowes Svenska AB

Pitney Bowes som arbetsgivare. Jag kan enbart skriva positiva saker om Pitney Bowes som arbetsgivare. Har aldrig varit på en mer driven och professionell arbetsplats. Det ställs tydliga och bra krav/mål på oss anställda. Arbetsklimatet är otroligt bra och givande. Jag skulle rekomendera Pitney Bowes som en bra arbetsgivare och det är många som fått sin säljstart på detta bolag. De som tar en anställning inom Pitney Bowes har en intressant framtid framför sig. Ser fram mot att få nya kollegor som är toppsaljare. ...

N
Skrev om Pitney Bowes Svenska AB

Har aldrig i företagsvärlden upplevt sämre service. Ruskigt besviken på detta företag.