Alla kategorier Kontorsutrustning Stockholms län Sollentuna Pitney Bowes Svenska AB

Pitney Bowes Svenska AB

Hammarbacken 12, 191 49 Sollentuna — Visa karta

Pitney Bowes är den världsledande producenten och leverantören av maskiner och programvara för lösningar av posthantering. I Sverige är vi den största leverantören av dessa produkter. Vi levererar också lösningar inom området print-, kuverterin
Fryksdalsbacken 20, 12343, FARSTA
Master Office
Bo J:
Jag hade nog lite otur i starten som fick kontakt med säljaren Lambertsson. Han kan verkligen prata omkull de flesta (troligen har han lärt ...

Läs vad 2 kunder tycker om Pitney Bowes Svenska AB

• Samot
    Samot skrev om Pitney Bowes Svenska AB
    Pitney Bowes som arbetsgivare.
    Jag kan enbart skriva positiva saker om Pitney Bowes som arbetsgivare.
    Har aldrig varit på en mer driven och professionell arbetsplats.
    Det ställs tydliga och bra krav/mål på oss anställda. Arbetsklimatet är otroligt bra och givande.
    Jag skulle rekomendera Pitney Bowes som en bra arbetsgivare och det är många som fått sin säljstart på detta bolag. De som tar en anställning inom Pitney Bowes har en intressant framtid framför sig.
    Ser fram mot att få nya kollegor som är toppsaljare.
    Tillsammans så får jag en extra sporre att för att utveckla mig själv och nå ännu bättre resultat.
    Nöjd säljare :-)
  • N
    N skrev om Pitney Bowes Svenska AB
    Har aldrig i företagsvärlden upplevt sämre service. Ruskigt besviken på detta företag.

Hammarbacken 12, 191 49 Sollentuna