Alla kategorier Pizzeria Kalmar Kalmar Pizzabutiken Esplanaden

Marcus W skrev om Pizzabutiken Esplanaden
    Ohygienisk personal. Läs mer
  • Thereza S
    Thereza S skrev om Pizzabutiken Esplanaden
    sista gången vi köper pizza på Pizzabutiken!!!!. Köpte en stor familjepizza och när vi kom hem dvs tvärs över gatan låg all fyllningen på ena sidan. När vi sedan ringde till butiken för att få reda på vad dem hade gjort skylde dem på att vi burit pizzan fel dvs upp och ner !! + att jag hittade kvinnliga hårstrå i pizzan och detta ville dem heller inte känna sig vid. Trotts att hårstrået passade perfekt in på kvinnan som jobbade. Så vill ni ha hårstrå i pizzan och dålig service, tycker jag att ni ska besöka butiken. Läs mer
  • Jeantte Å
    Jeantte Å skrev om Pizzabutiken Esplanaden
    Riktigt bra! Har aldrig ätit pizza där, men det luktar gott iaf! Falaffeln är sjukt fin !!! Läs mer
  • Linda O
    Linda O skrev om Pizzabutiken Esplanaden
    Bra pizzor med mycket fyllning på. Snabb service som nästan aldrig gör fel. Att det finns rabattkort med var 11-e pizza gratis gör att man har råd att lyxa till det och beställa något riktigt dyrt och smarrigt på den sista pizzan! Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Pizzabutiken Esplanaden
    Godaste pizzan i stan! Deras "soltorkade" är en av de godaste pizzorna jag ätit. Deras öppettider är generösa och det ser alltid städat och fint ut där. Läs mer
  • Talla A
    Talla A skrev om Pizzabutiken Esplanaden
    pizzabutiken har bred variation på fyllningar på sina pizzor. Fyllningar som är extremt goda. Min absoluta favorit är kebabpizzan. Deras priser är väldigt överkomliga och studentvänliga. Butiken ligger även väldigt centralt och dom har trevlig personal. Läs mer