Alla kategorier Pizzeria Östergötland Linköping Pizzeria Adriatic

Åbylundstorget 2, 582 36 Linköping — Visa karta

Läs vad 15 kunder tycker om Pizzeria Adriatic

• Christian S
    Christian S skrev om Pizzeria Adriatic
    Vällagat och fräsch mat. Känns som de har bättre hygien och förhoppningsvis använder mer naturliga råvaror, det känns iallafall mer hemlagat, på ett positivt sätt. En aning svagt kryddat bara, och då är jag inte någon som gillar stark mat.
    Portionerna är mindre än snittet, blir inte riktigt mätt. Med tanke på priserna kan man förvänta sig lite större.
    Servicen är bra men kan bli bättre, de är jättevänliga men man får själv fråga om för mycket.
    Kan rekommendera pizza på dinkeldeg, för mig är det ett självklart alternativ.
    Pizzasalladen var faktiskt inte alls bra senast jag var där, smakade mest vinäger.
    Totalt sett får pizzerian en stark 3:a. De skulle dock lätt kunna förbättra sig till en 4.
  • Håkan G
    Håkan G skrev om Pizzeria Adriatic
    Jättegoda pizzor, år efter år. Miljön kunde vara roligare men det viktigaste är ju pizzan.
  • Geggo S
    Geggo S skrev om Pizzeria Adriatic
    Stora pizzor men man är aldrig mätt, snåla med allt.
  • Linda P
    Linda P skrev om Pizzeria Adriatic
    Plus för pizzadegen och att de inte snålat med tillbehören. Tyvärr minus för att det är alldeles för stora kanter och pizzan känns "vattnig" (har inte tillbehör som kan påverka). Helt ok men inte mer.
  • Anders J
    Anders J skrev om Pizzeria Adriatic
    Alltid lika nöjd! De största och godaste pizzorna jag ätit någonsin. Alltid färskt och fräscht! Personalen är dessutom väldigt trevlig!
    ====
    Vill bara säga att jag fortfarande är lika nöjd med Pizzeria Adriatic!
  • Peter K
    Peter K skrev om Pizzeria Adriatic
    Ärligt talat, är det speciellt roligt med "en miljon tillbaka" än?
  • Sura G
    Sura G skrev om Pizzeria Adriatic
    Servicen är helt okej, MEN jag har blivit matförgiftad två (2) ggr av deras Kebabpizza... Och sen är jag ej helt förjust över att nån vaktmästare(?) som jobbar i området och inte har alla "bestick i lådan" går in och ut ur köket, plockar klubbor ur skålen med sina skitiga händer etc. bara för att han blivit tjenis med personalen. Bodde precis i närheten av Adriatic i nästan 10 år så det har blivit en hel del besök där. Klart störst pizzor i stan men de är ej godast, lite väl flottiga tyvärr. Och så är jag ej helt förtjust över att de på sina Mozzarellapizzor grundar med ett lager vanlig "pizzaost" och sen toppar lite med mozzarlla. En mozzarellapizza ska bara ha mozzarella, lite snålt...
  • Stefan I
    Stefan I skrev om Pizzeria Adriatic
    Kanongoda pizzor gjorda på bra råvaror - det är inte var stans man får parmaskinka med fräsch ruccolasallad på pizzan!
  • Carl M
    Carl M skrev om Pizzeria Adriatic
    Stans bästa pizzor helt klart! STOORA, stort urval och riktigt goda pizzor. Väldigt trevligt bemötande, enda minuset är väl att kebabköttet inte är av den typ jag gillar mest, skulle gärna ha det mer åt gyros-hållet baserat på fläskkarré.
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Pizzeria Adriatic
    Stora och goda pizzor, personalen var supertrevlig och såg till att slänga med en klubba att ha som "förrätt" Pizzorna är italiensk stil och trots att vi precis kommit hem från rom så var de faktiskt helt ok. Toppbetyg!
  • Sebastian D
    Sebastian D skrev om Pizzeria Adriatic
    mycket stora och goda pizzor!

Perfekt när man är bakis efter VSR! ;)
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Pizzeria Adriatic
    Pizzeria Adriatic i Linköping har nog Sveriges godaste pizzor om ni frågar mig. Det är bra service, trevligt att äta där och en väldigt trevlig personal.
  • Erik N
    Erik N skrev om Pizzeria Adriatic
    Goda, stora och prisvärda pizzor. Stans godaste.
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Pizzeria Adriatic
    Goda, stora och prisvärda pizzor. Stans godaste.
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Pizzeria Adriatic
    Förmodligen Linköpins bästa pizzeria! Här kan du handla både specialpizzor med ruccola och parmaskinka på och gamla vanliga vesuvio eller calsone. Trött på pizza? Ingen fara för Adriatic har även kebab, gyros och sallader. Supergott och trevlig personal!

Åbylundstorget 2, 582 36 Linköping