Alla kategorier Övrigt Kalmar Västervik Pizzeria Campino

Södra Varvsgatan 40, 593 31 Västervik — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Pizzeria Campino

• Sesse N
    Sesse N skrev om Pizzeria Campino
    Sjukt snabba med att laga pizzan, som dessutom är jättegod. och trevlig personal :)
  • Jacob J
    Jacob J skrev om Pizzeria Campino
    Utan tvekan Västerviks godaste pizzor. Och det säger jag med stolthet! Mycket olika sorter med olika varianter.

Priserna är "som vanligt" ungefär, men det kan lätt springa iväg om man väljer extra tillbehör.

Campino var lite sämre förr, men har absolut gått framåt under de senaste åren.

Det dom förlorar lite på är att det inte känns som en restaurang. Det är lite halvdana lokaler och personalen gör i vissa fall fel. Men å andra sidan så snackar vi ändå om stans godaste pizzor och därmed det näst högsta betyget!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Pizzeria Campino
    Medelmåttig pizzeria nere i industriområdet vid hamnen. Klientelet mest vi som jobbade där nere och MC-raggare. Småskitigt intryck av lokalen.
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Pizzeria Campino
    En trevlig pizzeria med trevlig personal men tyvärr så har jag fått både en metallbit och plast på min pizza vid två tillfällen. Vid påpekande så blev jag erbjuden en ny pizza men hur sugen är man då? Pizzorna är för övrigt goda och prisvärda.

Södra Varvsgatan 40, 593 31 Västervik