Alla kategorier Fastighetsbolag Jönköping Värnamo Pizzeria Chaplin

Växjövägen 10, 331 32 Värnamo — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Pizzeria Chaplin

• Samuel J
    Samuel J skrev om Pizzeria Chaplin
    dålig pizza med halvfabrikat annars trevliga tjejer som man gärna hade velat känna lite bättre
  • Martin ö
    Martin ö skrev om Pizzeria Chaplin
    Har hört att maten har blivit sämre smakar ej som den gjorde tidigare på Chaplin ? har dom bytt ägare eller vad kan man fråga sig ?

Synd på ett bra koncept från början.
  • Calma L
    Calma L skrev om Pizzeria Chaplin
    Chaplin får vara för min del!!!
  • Martin B
    Martin B skrev om Pizzeria Chaplin
    Feta o goda pizzor på ett gammalt vis. Mysigaste Pizzerian i stan Helt klart värd o testa ;)
  • Gobben i
    Gobben i skrev om Pizzeria Chaplin
    Bästa pizzan jag någonsin ätit. Rekommenderas starkt!!!
  • Nicklas H
    Nicklas H skrev om Pizzeria Chaplin
    mysig pizzeria relativt centralt i värnamo. Om man är sugen på att gå ut och äta pizza utan att sitta i kebaboset är detta stället för det i värnamo, rekomenderas!!!
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Pizzeria Chaplin
    Absolut godaste pizzorna i stan! Jättemysigt ställe och personalen är väldigt trevliga!
  • J.R F
    J.R F skrev om Pizzeria Chaplin
    Stans godaste pizzor
  • Julia B
    Julia B skrev om Pizzeria Chaplin
    Här kan du äta de bästa pizzorna, santa lucia är till och med utmärkt som VM mästare, personalen är jätte trevliga och atmosfären hur mysig som helst. Min favvo pizzeria utan tvekan, känns mer som resurang är pizzeria och som sagt pizzorna håller extremt hög kvalitet
  • Jennifer L
    Jennifer L skrev om Pizzeria Chaplin
    Chaplin är helt klart Värnamos bästa pizzeria, mig veterligen är det en av de äldre pizzeriorna i landet och de serverar bara äkta italiensk pizza med äkta mozarella. Det som gör Chaplin speciellt är också den goda servicen och den vackra inredningen som verkligen skiljer sig från typiska pizzerior. Levande ljus, mysiga "bås", öppen spis och vid uteserveringen finns det en damm med guldfiskar.
    Käka på Chaplin när du är i Värnamo, du kommer inte att ångra dig!

Växjövägen 10, 331 32 Värnamo