Alla kategorier Pizzeria Stockholms län Stockholm Norrmalm Pizzeria Milano

Pizzerior nära Pizzeria Milano:

Storkyrkobrinken 16, STOCKHOLM
Välkommen till vår autentiskt Italienska restaurang i Gamla Stan! Läs mer ›
Michaela S:
Glad o trevlig personal som alltid men maten var inte lika bra som vi är vana vid att serveras på Peppers. ... Kanske var det en vikarier...

Läs vad 5 kunder tycker om Pizzeria Milano

• Adrian L
    Adrian L skrev om Pizzeria Milano
    Har tydligen varit bra en gång i tiden, men hit går jag aldrig mer. Pizzorna vi fick var riktigt sunkiga och flottiga och serverade av oengagerad personal. Jag kanske utmanade ödet när jag beställde fläskfilé/bearnaise. Köttet var ok, men kör man bearnaise på tub kanske man inte ska spruta ut det på pizzan i en ringlande hög. Smakade mer majonäs än bearnaise dessutom.
  • Per P
    Per P skrev om Pizzeria Milano
    Ingen rolig miljö men en riktigt bra kebabrulle. Snabba på att trolla fram maten är de också.
  • Calle L
    Calle L skrev om Pizzeria Milano
    Riktigt goda pizzor. Men tyvärr riktigt tråkig miljö, inget ställe att sitta på men perfekt för avhämtning.
  • Elin O
    Elin O skrev om Pizzeria Milano
    jättegod pizza! och mycket trevlig personal i trevlig lokal. goda färska champinjoner!
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Pizzeria Milano
    Helt klart det bästa lunchstället i området. Bra priser, rejäla portioner, och väldigt god (och för en pizzeria - varierad!) mat. Personalen är väldigt vänlig, välkomnande och tillmötesgående även när det mycket folk och stressigt i lokalen. Hit går man när man vill äta sig rejält mätt till ett bra pris.

Regeringsgatan 76, 111 39 Stockholm