Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Pizzeria Peperoni

Pizzeria Peperoni

Rosensköldsgatan 1, 412 58 Göteborg — Visa karta

Restauranger nära Pizzeria Peperoni:

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Linnégatan 27, GÖTEBORG
Hjärtligt välkommen till Rustik Bistro. Vi är en fransk-svensk bistro belägen mi... Läs mer ›
Cinita C:
Trevligt och mysigt ställe god mat och trevlig personal

Nordhemsgatan 18, GÖTEBORG
Välkommen in till Silvis restaurang, i en hemtrevlig och familjär miljö tillåts ... Läs mer ›
Katarina B:
Underhållning i form av orientalisk dans och en annan gång föreläsning från Röda Korset om flyktingar. Visserligen länge sedan, men jag vill...

Läs vad 16 kunder tycker om Pizzeria Peperoni

• Lama Z
    Lama Z skrev om Pizzeria Peperoni
    första gången jag besökte pizzerian fick jag en stor och jätte god kebbab pizza, blev stammkund direkt , pizzan blev mindre och mindre efter några besök och av sämre kvalitet, personalen är övertrevlig så man vill inte klaga sist när jag fick men bränd pizza så åt jag sen med ett leden och tackade för pizzan och gick, men tror inte jag besöker stället igen
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Pizzeria Peperoni
    Åt ofta här när jag gick på Chalmers, och gör gärna återbesök när jag är i krokarna!
  • Markus E
    Markus E skrev om Pizzeria Peperoni
    Föredrar denna pizzeria tillochmed framför Mums som ju ska va stans bästa. Kebabpizzan är stor och oerhört god. Extremt prisvärt!
  • mika l
    mika l skrev om Pizzeria Peperoni
    Hel okej!!
  • Kjell L
    Kjell L skrev om Pizzeria Peperoni
    är bara bäst
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Pizzeria Peperoni
    Schysst pizzeria som ligger mycket nära chalmers där jag går! Har bara ätit där en gång, men mitt första intryck var verkligen bra! Pizzan hade tunn, fast och spröd botten och tillsammans med övriga ingredienser så måste jag säga att den var sjukt god! Priset var inte heller så farligt, ca 55 kr och då ingick sallad, bröd och dricka!
  • Robin R
    Robin R skrev om Pizzeria Peperoni
    peperoni har riktigt goda pizzor sallader och annat som passar bra till lunchen när man går på chalmers (ca 250 meter bort). personalen är mycket trevligare än på gibraltar som ligger ca 100 meter närmre chalmers. peperoni har också mycket fräschare pizzor än gibraltar som inte alls har fräscha råvaror och har för mycket att göra så dom inte kan tänka på kvaliteten
  • Carl M
    Carl M skrev om Pizzeria Peperoni
    Oerhört goda och smaskiga pizzor, som inte ligger mer än ett stenkast ifrån Chalmers Johannesberg! Personalen är trevlig, och ett extra plus i kanten för att dem tar kort! Passa på att äta under lunchtimmarna då ingår dricka.
  • Anna-Martina H
    Anna-Martina H skrev om Pizzeria Peperoni
    De absolut godaste pizzorna i närheten av Chalmers. Går man uppför backen kan man även äta pizzan med gott samvete. Salladen är jättegod och personalen trevlig.
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Pizzeria Peperoni
    Peperonis pizzor är antagligen de godaste du kan få nära Chalmers. Matstället ligger en liten bit ifrån, men det är lugnt värt promenaden. Personalen är trevlig och deras sallad är lysande. Där käkar man lunch om man pallar gå.
  • Ellen G
    Ellen G skrev om Pizzeria Peperoni
    ligger nära skolan, har väldigt bra service och bra varierat utbud! trevlig personal som alltid säger tack.
  • Ellen  G
    Ellen G skrev om Pizzeria Peperoni
  • Isa W
    Isa W skrev om Pizzeria Peperoni
    Pizzerian har god service, och har normallång väntetid. Ljus lokal med många fönster, i stortsett mer fönster än vägg utåt, med ett rum med ca 8 bord för gäster som äter där. Har både avhämtning och äta där. Har även sallader förutom pizza och kebab. Trevlig och social personal som ökar trivseln.
  • Anders K
    Anders K skrev om Pizzeria Peperoni
    Helt okej pizzor lagom nära Chalmers. Trevlig miljö att äta i. Tyvärr tar de kortavgift.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Pizzeria Peperoni
    Bästa pizzerian i Chalmers området. Lunch med dricka för 55 kr om jag inte miss minner mig.
  • Kim L
    Kim L skrev om Pizzeria Peperoni
    Väldigt god pizza, å även sallader beläget på en stor kulle nära chalmers. Hyfsade priser å snabblagat

Rosensköldsgatan 1, 412 58 Göteborg