Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Plattsättaren Jerker Åstrand AB bildades 2013. Vi är idag 7 heltidsanställda plattsättare och snickare. Vi renoverar omkring 200 badrum varje år och tillhandahåller totalentreprenad. Vi är efterfrågade och omtyckta hantverkare att anlita tack vare våra duktiga anställda som alla har en gedigen yrkeskunskap och stolthet. Uppsala är vår främsta marknad men även i Enköping, Storvreta och Sunnersta har vi genom åren gjort många fina badrum.

Jerker Åstrand har arbetat som plattsättare sedan 1997 och är tillika företagets VD.

Läs vad 28 kunder tycker om Plattsättaren Jerker Åstrand AB 2

2022-09-11 Verifierad kund
    Träffade inte personen då vi arbetade, men städat och fint varje dag efter sig. Vi är så nöjda med våra badrum. Tack
    2022-09-10 Verifierad kund
    Jerker har varit kommunikativ, lätt att samarbeta och nära oss under hela projektet. Han har kommit med förslag och idéer och alltid svarat snabbt på funderingar via mejl. Jerkers grupp med hantverkare renoverade snabbt vårt lilla badrum klart snabbare än den ursprungliga tidplanen. Hantverkarna var trevliga, effektiva, erfarna och gjorde ett bra jobb.
    Enda eventuella minus vi kan komma på var att vi behövde välja, beställa och införskaffa all inredning själva. Dock har vi som sagt fått hjälp med eventuella funderingar under valprocessen.
    Priset har också varit konkurrenskraftigt och vi tycker att resultatet har varit mycket bra för pengarna.
    2022-09-03 Verifierad kund
    Har införlivat mina höga förväntningar på renovering av tvättstugan. Mycket bra genomförande, noggrant och organiserat.
    2022-07-15 Verifierad kund
    Bra slutresultat, på budget och på utsatt tid - mycket skönt att det funkade. Lite sämre upplevelse under vägen med ett uppenbart överbelastat projektledarskap som inte har tid att kommunicera, vilket känns synd - med små förbättringar kring detta skulle detta företag sticka ut positivt i alla aspekter bland hantverkare.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Totalrenovering av tvättstuga i villa.
    Trevligt bemötande, perfekt koordinering av olika ingående arbeten, beräknad tidsåtgång hållen, mycket fint slutresultat. Utrivet material löpande omhändertaget.
    Mycket nöjd.
    2022-05-21 Verifierad kund
    Otrolig trevlig, lyhörd och hjälpsam. Håller utsatta tider, lösningsorienterad personal, frågar inför om förutsättningar, kommer förberedd utefter förutsättningar.
    Tack för de orden, kul att höra! Plattsättaren Jerker Åstrand AB
    2022-05-08 Verifierad kund
    Proffsigt och förtroendeingivande hela vägen från offert till utfört arbete. Bra dialog mellan de olika hantverkarna. Vi fick också bra info vid byggstarten om upplägg och tidplan. Vi är supernöjda med vårt nya badrum!
    Tack Karin för det fina omdömet, värmer gott! Plattsättaren Jerker Åstrand AB
    2022-04-07 Verifierad kund
    Ordning och reda, håller tiderna samt lämnar en ren och snygg arbetsplats efter sig.
    Duktiga hantverkare
    Bra bemötande, hyfsat snabb återkoppling.

Förväntningarna var höga och de har hittills överträffats
    Tack Melker, riktigt fint att höra! Plattsättaren Jerker Åstrand AB
    2022-04-06 Verifierad kund
    Såväl bemötande som utfört arbete av högsta klass! Proffsiga och pålitliga!
    Håller gjorda utfästelser! Mycket nöjd med resultatet!
    //Anita
    Tack Anita, det värmer att höra! Plattsättaren Jerker Åstrand AB
    2022-03-20 Verifierad kund
    Vi renoverade vårt badrum och bytte stammar till toan på övervåningen i vårt hus från 1917. Alla våra förväntningar uppfylldes! Otroligt trevliga och engagerade hantverkare. De höll rent och snyggt omkring sig och bemötte oss alltid med ett leende. Vi fick goda råd och tips på hur vi kunde renovera och återfå ”sekelskiftetsstilen” och är så nöjda med resultatet. Som exempel kan nämnas att rörmokarna lade gamla tidningar (från 1916) som de hittade under golvet åt sidan, om det var så att vi ville spara dem - och det ville vi såklart! Vi kan varmt rekommendera Plattsättaren Jerker Åstrand!
    2022-03-20 Verifierad kund
    Supernöjd, höll tidsplanen perfekt och gjorde ett superbra jobb
    2022-03-12 Verifierad kund
    Finns bara gott att säga om denna firma. Otroligt noggranna och håller deadline till punkt och pricka. Bra kommunikation från Jerker under arbetets gång. SÅ nöjda med vårt fina badrum. Rekommenderas varmt.
    2022-02-17 Verifierad kund
    Förstår verkligen vår bild och kommer med bra förslag och ändringar
    2022-02-06 Spontant omdöme
    Beställde ett badrum i Mars 2021, och ännu 11 månader senare är inget badrum påbörjat, flera bortförklaringar, och ett antal andra kunder har gått före i kön.
    2022-02-05 Verifierad kund
    Mycket bra .Ödmjuka och lyhörda personal.Utfört
    arbete på ett utmärkt professionell sätt.
    2021-12-28 Verifierad kund
    professionella från start till mål.
    Företag att lita på, höll tidsplan och mycket fint utförda badrum, tvättstuga och kök.
    Mycket nöjd
    2021-12-27 Spontant omdöme
    Måste börja med att säga att jag har tyvärr inte så bra erfarenheter av hantverkare överlag då man får konstiga och oseriöa offerter, dom hör inte av sig m.m.
    Men Jerker och deras gäng är extremt bra på allt man kan önska sig. Mycket seriösa och gör ett mycket bra jobb. Kommer även med förslag så det blir bättre/snyggare lösningar.
    Kan verkligen rekommenderas.
    Kommer tveklöst anlita dom igen när det är dags för nästa badrum.
    2021-12-11 Verifierad kund
    Proffsig hantering från offert till genomförande. Hantverkarna har genomgående gjort ett bra jobb och har varit lyhörda kring önskemål. Hela renoveringen var klar på mindre än 4 veckor vilket var över min förväntan. Mycket nöjd!!
    2021-12-01 Verifierad kund
    Helrenovering av badrum samt rivning av vägg och klinkers i hall.

Jättebra bemötande av samtliga hantverkare. Trevliga, diskreta och proffsiga.

Lyhörda med bra lösningar när frågor uppstått.

Jättesnyggt resultat och färdigt i tid.
    2021-11-22 Verifierad kund
    Ordning och reda och ett mycket väl utfört arbete.
    2021-10-12 Verifierad kund
    Det är andra gången Jerker renoverar hos oss. Precis så som förra gången görs arbetet med noggrannhet. Vi är otroligt nöjda med servicen hon företaget som vi varmt kan rekommendera.
    Tack Pouria för det fina omdömet! Plattsättaren Jerker Åstrand AB
    2021-10-06 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Jerker och hans kompetenta och trevliga gäng. Startade enligt plan och allt flöt på bra. Dom städade alltid efter sig så det kändes väldigt smidigt och bra. Rekommenderas!
    Tack Lisa, det värmer att höra! Plattsättaren Jerker Åstrand AB
    2021-09-22 Verifierad kund
    Punktliga och håller vad dom lovar. Regelbunden kontakt med Jerker under hela renoveringsperioden, inga överraskningar. Kommer själva med smidiga och snygga lösningar. Öga för detaljer.
    Lämnar alltid huset snyggt och rent efter sig.
    Tack Ida, det värmer att höra. :) Plattsättaren Jerker Åstrand AB
    2021-09-05 Verifierad kund
    Bra kontakt från start, snabb återkoppling på alla våra frågor och funderingar. Har bara gott att säga om alla yrkesgrupper vi har haft besök av.
    Är i slutet på vår första badrumsrenovering och har haft väldigt mycket frågor, men Jerker har alltid haft svar på frågor och gett oss tydlig information.
    Bara positivt än så länge :)
    2021-09-02 Verifierad kund
    Snabb återkoppling vid minsta lilla fråga från min sida, punktliga, trevliga och framförallt blev mitt nyrenoverade badrum supersnyggt.
    Tack Maria, kul att höra! :) Plattsättaren Jerker Åstrand AB
    2021-09-02 Verifierad kund
    Anlitade för omfattande badrumsrenovering mfl arbeten.
    Gediget utfört arbete med toppkvalitet på resultatet. Bra och tydlig kommunikation. Allmänt schysst attityd och bemötande.
    Mycket nöjd, kan varmt rekommendera.
    Tack Tobias för det fina omdömet! Plattsättaren Jerker Åstrand AB
    2021-01-08 Spontant omdöme
    Gjorde nytt badrum exceptionellt bra och med goda idéer och råd på sånt som vi inte hade tänkt på. Toppen bemötande och utförande! Grymt nöjda med service, arbete, allt! Kunde inte blivit nöjdare!
  • Anderz L
    skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB
    2018-05-03 Spontant omdöme
    Full pott! Allt blev perfekt med badrummet!
    Ett föredöme för andra hantverkare!