Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Plattsättaren Jerker Åstrand AB

plattsättaren.se
  • BadgeFourYears

Plattsättaren Jerker Åstrand AB bildades 2013. Vi är idag 9 heltidsanställda plattsättare och snickare. Vi renoverar omkring 200 badrum varje år och tillhandahåller totalentreprenad. Vi är mycket efterfrågade och omtyckta hantverkare att anlita tack vare våra grymma anställda som alla har en gedigen yrkeskunskap och stolthet....

99 omdömen om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Sedan starten hos Reco 2021

Timo W
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Trevlig bemötande med bra råd och bra kommunikation under badrumsrenoveringen. Håller tidsplanen. Fint blev det dessutom.

Ulrika A
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Jättenöjd med renovering av mitt kök. Gick snabbt, smidigt och blir alltid bemött på ett professionellt sätt.

Kjell H
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Utmärkt från början till slut!

Lars-eric L
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Trevligt och lyhört bemötande. Mycket snabbt genomförande med hög kvalitet. Flexibel och fokuserad på smidiga lösningar.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tusen tack Lars-Eric för ditt fina omdöme! :)

Maria M
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Fint bemötande från början och genom hela processen av alla inblandade personer i bygget av vårt badrum. Vi blev positivt överraskade av den snabba processen och över hur proffsiga alla var. Vi kan varmt rekommendera Jerker & Co.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tusen tack Maria för att vi fick förtroendet och för dina fina ord!

Knivsta A
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Plattsättaren Jerker Åstrand AB utför entreprenader för vår räkning på enfamiljshus sedan mer än 5 år tillbaka På styckehus ställs höga krav på kvalitén på kakelarbeten. Företaget utför arbeten noggrant och med stor yrkesskicklighet. KGB Leif Larsson

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack Leif för ditt fina omdöme. Det värmer massor att höra!

Elin Maria B
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Jerker är väldigt lätt att komma i kontakt med och väldigt noga med att allt ska flyta på utan uppehåll. Alla hantverkarna kan sin sak och är väldigt noggranna. Inga överraskningar på fakturan. Rekommenderar Jerker om man inte önskar strul.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Varmt tack Elin för ditt fina omdöme. Det blev ju kanonsnyggt!

Niklas F
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Jerker Åstrand AB har ett proffsigt bemötande med exemplariskt serviceinställning. Vi förväntade oss ett väl utfört arbete i och med uppförandet av vårat badrum. Jerker Åstrand med personal levde väl upp till dessa förväntningar då de var punktliga, tillmötesgående och otroligt noggranna. Plattsättningen var väldigt välplanerad och genomtänkt och en del i det fantastiska slutresultatet var även ett ordentligt och gediget underarbete. Så vi är väldigt nöjda med hela arbetet från start till mål i renoveringen av vårat badrum.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tusen tack Niklas för det fina omdömet. Värmer att höra!

Jan L
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Projektering, genomförande och gick enligt plan. De var rådgivande, flexibla och trevliga genom hela renoveringen av badrummet.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Varmt tack Jan! Det blev toppen!

Karl Michael A
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Vi är väldigt nöjda med genomförande och resultat av badrumsrenoveringen. Alla var väldigt tillmötesgående och trevliga, kom alltid på utsatta tider, och renoveringen gick fortare än beräknat. Vi återkommer när det är dags för nästa badrum. /Micke

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack Micke för det fina omdömet! :)

Jan L
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Bra bemötande och kompetenta. Resultatet blev över förväntan.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack Jan! Kul att göra du blev nöjd. :)

Inger V
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Jerker har plattsatt mitt badrum på landet. Han är trevlig, pålitlig, snabb och proffsig. Jag kan varmt rekommendera honom.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack Inger för fint omdöme! Det blev toppen! :)

Thomas R
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Mycket bra bemötande och utförande av tjänst (plattsättning våtrum). Enda skulle väl vara att det verkar som att de har en del att göra då det tar lite tag att få svar från dem. Men när det väl kom igång så gick det snabbt.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack för fint omdöme Thomas, uppskattas!

Patrik L
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Trevligt och proffsigt team som löste av varandra bra så arbetet aldrig stannade. Renovering klar på utsatt tid och fakturan stämde mot offert.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack Patrik för ditt fina omdöme!

Johan L
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Otroligt väl bemötande och flexibilitet. Vi är väldigt nöjda med hur vårt badrum blev. Bygget blev dessutom billigare än vad vi räknat med tack vare Jerkers relationer till andra entreprenörer. Vi rekommenderar starkt Jerker till alla badrumsrenoveringar!

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tusen tack Johan för det generösa omdömet, värmer att höra!

Tobias N
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Noggrann och kunnig. Öppen för olika lösningar och idéer.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Varmt tack Tobias för ditt omdöme!

Oscar A
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Snabba, skickliga och trevliga.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tusen tack Oscar för ditt omdöme!

Ann-Britt J
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Blev mycket sympatiskt och trevligt bemött av Jerker. Hade ganska höga förväntningar på honom.. Och dessa levde han verkligen upp till. Med sin långa erfarenhet, kunde jag tydligt se hans kompetens. Då jag renoverade mitt kök, behövde jag en kakelsättare.Valde då att få det kaklat av Jerker. Mycket nöjd med mitt val av utförare.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Varmt tack Ann-Britt på ditt fina omdöme!

Emelie Mimma Linnéa E
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Vi är så nöjda med badrummet! Jerker och hans grabbar var proffsiga och enkla att jobba med. Viktigast av allt i stora renoveringar tycker vi är kommunikation och där var jerker exceptionell bra. Tydlig och enkel att ha och göra med. Rekommenderar varmt!

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Varmt tack Emelie, det blev riktigt snyggt hos er!

Feligonde A
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Arbetet utfördes med hög kompetens och väldigt proffsigt. Trevligt bemötande och mycket mån om att jag som kund skulle bli nöjd. Hela processen från offert till slutfört arbete var helt okomplicerat och krävde minimal insats av mig som kund. Inget krångel. Kommer absolut välja dem nästa gång igen.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tusen tack för fint omdöme, värmer att höra! :)

Fredrik N
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Hur bra som helst, skulle varmt rekommendera. Resultatet blev kanon, och de var snabba och smidiga att arbeta med och inga överraskningar dök upp på fakturan.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Låter utmärkt Fredrik, tack för ditt omdöme!

Jonny T
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Trevligt bemötande, effektiva, positiv inställning "det där löser vi"

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack Jonny, precis som det ska vara att renovera. :)

Marie S
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

De gjorde en toalett av ett förrådsutrymme. De problem som uppstod på vägen löstes på ett bra sätt av företaget och det blev klart på utsatt tid.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack Marie, blev ju toppen hos er!

Marilynn L
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Vi har fått ett fantastiskt stort och fint badrum med 60x60 klinker, inbyggda rör, takdusch och lite speciallösningar och är så nöjda! Jerker var lyhörd vid planeringen och kom med bättre idéer än våra, han besitter stora kunskaper och det kändes tryggt att han höll i allt. Trevliga hantverkare som höll ordning och reda. Kan rekommenderas!

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Varmt Tack Marilynn, det blev oerhört snyggt! Och bra val av kakel och inredning!

Markus K
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Allt funkade smidigt och alla var trevliga att ha att göra med.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack Markus, kul att höra de orden!

Ulla T
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Total renovering av vårt duschrum enligt överenskommelse. Vi är mycket nöjda med plattsättaren Jerker Åstrand och medarbetare. Vi har fått ett utmärkt bemötande och ett gediget utfört arbete. Bra logistik och ett trevligt bemötande. Mycket bra kommunikation under arbetets gång. Företaget Jerker Åstrand kan väl rekommenderas. Ulla T.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack snälla Ulla för jättefina ord!

Jesper W
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Bra kommunikation, proffsigt utfört och generellt faktiskt allt vi kunde önskat oss.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Kalas, tusen tack Jesper för det!

Patricia S
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Aldrig tidigare varit med om så snabb och fint leverans av arbete. Står på golvet precis i skrivande stund och är så nöjd! Rekommenderar vidare.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Härligt att läsa! Det blev jättefint!

Bo S
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Ett superproffsigt företag med ordentlig genomgång om hela planerade byggprocessen innan start och där allt från rivning till byggkillar, rörmokare, elektriker och slutligen plattsättare flutit på otroligt effektivt och bra! Otroligt noggranna och också med mycket bra input/idéer inför starten! Kan varmt rekommenderas!

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Stort tack Bo, jättefint att läsa ditt omdöme!

ANDREAS A
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Perfekt genomförande från början till slut. Inget att anmärka på, resultatet blev strålande och kostnaden landade på öret på det offererade priset. Problem på vägen hanterades på ett mycket bra sätt och kommunikationen var genomgående bra. Kan varmt rekommedera Jerker och hans gäng.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Grymt Andreas, tack för fina ord. Det blev väldigt snyggt också!

Lovisa E
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Plattsättaren Jerker Åstrand AB hjälpte oss med nya badrum och nydragning av tappvattenledning. Vi hade höga förväntningar då Jerker fått fina betyg av grannar. Vi är mycket nöjda med hela entreprenaden, från start till mål. Professionellt i både arbetsledning och utförande. Lyhört och samtidigt tydligt. Effektivt och samtidigt noggrant. Mycket bra kommunikation i alla led. Rekommenderas varmt.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Varmt Tack Lovisa, det blev ju toppen!

Rune Å
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Ordning reda, kommer när de lovat och gör jobbet klart.

Leo P
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Fantastisk bemötande av Järker. Badrumsrenovering från grunden gjort enligt överenskommelse på bara 3 veckor. Bra utfört arbete av trevliga hantverkare som samarbetade mycket bra.

Bertil T
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Alltifrån första kontakten till hembesök och offert var förstklassigt. Och det fortsatte när arbetet startade med otroligt duktiga medarbetare som visade stor hänsyn. Även då vi fick problem kom Jerker själv ut och vi diskuterade oss fram till en lösning där vi tog en del av kostnaderna var för sig. Slutprodukten blev mycket bra eller som vårt barnbarn sa: Det ser ut som man är på ett flott hotell! Det blev alltså ett helt nytt badrum. Om jag skall kommentera någon förbättring så är det tidsaspekten. Jag skulle helst de att tiden för arbetet kortades.

Anna B
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Vi är väldigt nöjda med Jerker och hans kollegors jobb med vårt badrum. Allt har fungerat utmärkt, från första kontakt och offert till slutfört arbete. Kostanden blev enligt offerten och genomfördes inom tidsramen. Skulle varmt rekommendera till vänner och familj!

Gårdsjö A
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Bra bemötande, väldigt väl utfört jobb!! rekommenderas starkt!

Jan E
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Mkt bra samordningen mellan de olika hantverkare, vilket gjorde att arbetet utfördes snabbt. Väldigt bra kommunikation med Åstrand och alla inblandade tycktes hela tiden vara uppdaterade om jag hade haft ett samtal med Åstrand. Att använda de samarbetspartners som för kakel mm underlättade även mkt.

Sanna L
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

God kommunikation under arbetets gång. Kunnig och hjälpsam personal. Tidsplan hålls enligt överenskommelse. Offert och slutsumma stämmer bra överens och fakturan är detaljerad. Mycket nöjda med resultatet! Kan verkligen rekommendera. Plattsättaren.se

Johan F
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Bra Ordning och reda. VVS, elektriker och snickare kom när dem skulle och arbetet är utfört utmärkt.

Mia H
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Allt har fungerat bra; tydlig info till mig, alla hantverkare har kommit som planerat, varit kompetenta, effektiva och trevliga, Jerker har funnits till hand när det behövts. Är såå nöjd med mitt nya badrum! //Mia

Stina B
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Pålitlig och reko. De har gjort två badrum åt oss och snart kör vi köket. Alltid lätt att få tag på. Det var lite strul på vägen med första badrummet som det kan bli ibland men han ger sig inte förrän man är nöjd. Allt flyter på så bra. Kan varmt rekommendera.

Martina D
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Vi ville lägga klinker i hallen och hela arbetet gick väldigt snabbt och smidigt från första kontakten till att arbetet var klart. Vi är supernöjda!

Johanna W
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Vi är nöjda både med kommunikation före/under arbetet samt med kvaliteten på utfört arbete.

Marcus L
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Hej, De kom på utlovad tid och gjorde ett bra jobb.

Sune L
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Projektet är i sin inledningsfas, så det är för tidigt att svara på en enkät. Det första intrycket av företaget är dock gott!

Daniel H
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Företaget rekommenderas varmt, bra och tydligt kundbemötande samt väl utfört arbete.

Jan F
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Att renovera sommarhusets gamla badrum var lite oroande då vi hade hört historier om fuskbyggare som gör allt fel. Vår tanke var att bra hantverkare säkert är bokade lång tid framåt så man bör nog som kund inte ha bråttom. Om ett företag snabbt kan frigöra arbetskraft och de olika yrkesgrupper som behövs så är det troligtvis inget bra tecken. Här gällde det också att kritiskt läsa andra kunders recensioner. Inse att det viktigaste är att det blir bra gjort till en vettig prisbild och inte med omedelbar verkan. "Den som...

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Varmt Tack Janne och Vickie, det värmer väldigt mycket att läsa ert fina omdöme! Och det blev ju toppenbra alltsammans!! :)

Inger S
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Professionellt bemötande, höll utlovade tider, kunnig, snabbt och bra utfört kakelarbete, kan rekommendera andra.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack Inger för det fina omdömet! :)

Sylvia E
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Allt flöt på enligt plan, mycket tryggt och pålitligt företag. Snyggt och väl utfört arbete på alla fronter.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack så mycket Sylvia, kul att höra!

Björn Gunnar L
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Enastående! Helrenovering av vårt badrum har utförts av Plattsättaren Jerker Åstrand AB på absolut bästa sätt. Vi fick ett väldigt bra bemötande, tider hölls, budget hölls och vi måste säga att allt fungerade perfekt. Bra planering gjorde att arbetet flöt på varje dag. Skickliga hantverkare på plats som dessutom är fantastiskt trevliga. Vi kunde rådgöra, få bra tips och göra en del justeringar under arbetets gång. Sammantaget är vi supernöjda och kan varmt rekommendera Plattsättaren till vänner och andra. Tack Jerker och gänget! Pia och Björn

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tusen tack Pia och Björn för ert fina omdöme! Det blev ju kalasfint hemma hos er! :)