Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Snittbetyg
4.8
Ring 070-618 90 48 Dela

Om företaget

Plattsättaren Jerker Åstrand AB bildades 2013. Vi är idag 7 heltidsanställda plattsättare och snickare. Vi renoverar omkring 200 badrum varje år och tillhandahåller totalentreprenad. Vi är efterfrågade och omtyckta hantverkare att anlita tack vare våra duktiga anställda som alla har en gedigen yrkeskunskap och stolthet. Uppsala...

70 omdömen om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Sedan starten hos Reco 2021

Visar 70 omdömen med 4.8 i snittbetyg
ANDREAS A
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Perfekt genomförande från början till slut. Inget att anmärka på, resultatet blev strålande och kostnaden landade på öret på det offererade priset. Problem på vägen hanterades på ett mycket bra sätt och kommunikationen var genomgående bra. Kan varmt rekommedera Jerker och hans gäng.

Lovisa E
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Plattsättaren Jerker Åstrand AB hjälpte oss med nya badrum och nydragning av tappvattenledning. Vi hade höga förväntningar då Jerker fått fina betyg av grannar. Vi är mycket nöjda med hela entreprenaden, från start till mål. Professionellt i både arbetsledning och utförande. Lyhört och samtidigt tydligt. Effektivt och samtidigt noggrant. Mycket bra kommunikation i alla led. Rekommenderas varmt.

Rune Å
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Ordning reda, kommer när de lovat och gör jobbet klart.

Leo P
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Fantastisk bemötande av Järker. Badrumsrenovering från grunden gjort enligt överenskommelse på bara 3 veckor. Bra utfört arbete av trevliga hantverkare som samarbetade mycket bra.

Bertil T
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Alltifrån första kontakten till hembesök och offert var förstklassigt. Och det fortsatte när arbetet startade med otroligt duktiga medarbetare som visade stor hänsyn. Även då vi fick problem kom Jerker själv ut och vi diskuterade oss fram till en lösning där vi tog en del av kostnaderna var för sig. Slutprodukten blev mycket bra eller som vårt barnbarn sa: Det ser ut som man är på ett flott hotell! Det blev alltså ett helt nytt badrum. Om jag skall kommentera någon förbättring så är det tidsaspekten. Jag skulle helst de att tiden för arbetet kortades.

Anna B
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Vi är väldigt nöjda med Jerker och hans kollegors jobb med vårt badrum. Allt har fungerat utmärkt, från första kontakt och offert till slutfört arbete. Kostanden blev enligt offerten och genomfördes inom tidsramen. Skulle varmt rekommendera till vänner och familj!

Gårdsjö A
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Bra bemötande, väldigt väl utfört jobb!! rekommenderas starkt!

Jan E
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Mkt bra samordningen mellan de olika hantverkare, vilket gjorde att arbetet utfördes snabbt. Väldigt bra kommunikation med Åstrand och alla inblandade tycktes hela tiden vara uppdaterade om jag hade haft ett samtal med Åstrand. Att använda de samarbetspartners som för kakel mm underlättade även mkt.

Sanna L
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

God kommunikation under arbetets gång. Kunnig och hjälpsam personal. Tidsplan hålls enligt överenskommelse. Offert och slutsumma stämmer bra överens och fakturan är detaljerad. Mycket nöjda med resultatet! Kan verkligen rekommendera. Plattsättaren.se

Johan F
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Bra Ordning och reda. VVS, elektriker och snickare kom när dem skulle och arbetet är utfört utmärkt.

Mia H
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Allt har fungerat bra; tydlig info till mig, alla hantverkare har kommit som planerat, varit kompetenta, effektiva och trevliga, Jerker har funnits till hand när det behövts. Är såå nöjd med mitt nya badrum! //Mia

Stina B
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Pålitlig och reko. De har gjort två badrum åt oss och snart kör vi köket. Alltid lätt att få tag på. Det var lite strul på vägen med första badrummet som det kan bli ibland men han ger sig inte förrän man är nöjd. Allt flyter på så bra. Kan varmt rekommendera.

Martina D
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Vi ville lägga klinker i hallen och hela arbetet gick väldigt snabbt och smidigt från första kontakten till att arbetet var klart. Vi är supernöjda!

Johanna W
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Vi är nöjda både med kommunikation före/under arbetet samt med kvaliteten på utfört arbete.

Marcus L
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Hej, De kom på utlovad tid och gjorde ett bra jobb.

Sune L
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Projektet är i sin inledningsfas, så det är för tidigt att svara på en enkät. Det första intrycket av företaget är dock gott!

Daniel H
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Företaget rekommenderas varmt, bra och tydligt kundbemötande samt väl utfört arbete.

Jan F
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Att renovera sommarhusets gamla badrum var lite oroande då vi hade hört historier om fuskbyggare som gör allt fel. Vår tanke var att bra hantverkare säkert är bokade lång tid framåt så man bör nog som kund inte ha bråttom. Om ett företag snabbt kan frigöra arbetskraft och de olika yrkesgrupper som behövs så är det troligtvis inget bra tecken. Här gällde det också att kritiskt läsa andra kunders recensioner. Inse att det viktigaste är att det blir bra gjort till en vettig prisbild och inte med omedelbar verkan. "Den som...

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Varmt Tack Janne och Vickie, det värmer väldigt mycket att läsa ert fina omdöme! Och det blev ju toppenbra alltsammans!! :)

Inger S
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Professionellt bemötande, höll utlovade tider, kunnig, snabbt och bra utfört kakelarbete, kan rekommendera andra.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack Inger för det fina omdömet! :)

Sylvia E
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Allt flöt på enligt plan, mycket tryggt och pålitligt företag. Snyggt och väl utfört arbete på alla fronter.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack så mycket Sylvia, kul att höra!

Björn Gunnar L
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Enastående! Helrenovering av vårt badrum har utförts av Plattsättaren Jerker Åstrand AB på absolut bästa sätt. Vi fick ett väldigt bra bemötande, tider hölls, budget hölls och vi måste säga att allt fungerade perfekt. Bra planering gjorde att arbetet flöt på varje dag. Skickliga hantverkare på plats som dessutom är fantastiskt trevliga. Vi kunde rådgöra, få bra tips och göra en del justeringar under arbetets gång. Sammantaget är vi supernöjda och kan varmt rekommendera Plattsättaren till vänner och andra. Tack Jerker och gänget! Pia och Björn

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tusen tack Pia och Björn för ert fina omdöme! Det blev ju kalasfint hemma hos er! :)

Karl-Pontus K
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Mycket trevlig och behjälplig. Kom med förslag på alternativa bättre lösningar än vad jag tänkt själv.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack så mycket Karl-Pontus! Det är så vi jobbar. :)

Fredrik M
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Plattsättaren.se är kunniga, seriösa och levererar framförallt ett riktigt fint slutresultat!

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tusen tack Fredrik! Värmer att höra!

Fredrik W
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Vi köpte plattsättning av ett badrum. Vi fick ett bra bemötande samt ett väl utfört arbetet, mycket nöjda!

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack så mycket Fredrik för fint omdöme!

Mattias H
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Grymt bemötande genom hela projektet och ett riktigt bra resultat. Vi är supernöjda med badrummet som Jerker och gänget har renoverat!

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack Mattias! Det blev jättefint hos er!

Caroline N
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Vänliga och trevliga. Mycket proffsigt med kakel och klinker. Lätt och prata och resonera fram bra lösning på det som inte var förbeställt.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack så mycket Caroline! Värmer fint att höra. :)

Christoffer R
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Helt klart bästa badrumsrenoveringsfirman i Uppsala. Varför? Jo, alla hantverkare var alltid i tid, kunde säga när nästa person skulle komma, tajta avstämningar hela vägen och proffesionellt utfört. Alla papper i ordning, säker vatten och allt vad de heter. Rekommenderar de varmaste!

Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack snälla Chistoffer för det fina omdömet! Riktigt kul att läsa! :)

Tove A
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Strålande utförd helrenovering av ett äldre badrum. Väl planerat arbete, snyggt och noggrant utfört samt trevligt bemötande från alla inblandade hantverkare. Tidplanen höll och allt som dök upp längs vägen löstes på bra sätt. Vi är mycket nöjda.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tusen tack Tove! Det blev kalasfint hos er!

Markus D
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Allt funkade utmärkt, trevliga, proffsiga och lyhörda

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Kul att höra Markus, tack så mycket!

Ann E
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Renoverades vårt badrum med hög tillgänglighet, bra förslag och ett professionellt utförande. Kan rekommenderas.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack Ann för det fina omdömet!

Bertil B
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Det har varit jättetrevliga montörer. Visat stort hänsyn och städat efter sig. De har gjort ett snyggt jobb. Jag kan rekommendera företaget till vänner. Jag blev själv rekommend och hade stora förväntningar. De levde upp till alla förväntningar.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack Bertil, det var kul och värmer att höra!

Joakim H
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Snabb service av kvalificerade personal

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Kul att höra, tack så mycket Joakim!

Knivsta A
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Jerker Åstrand AB med Jerker Åstrand och hans mannar har utfört entreprenadarbeten åt Knivsta Golv och Byggnads AB Företaget bygger Lösvirkesvillor och erfordrar hög hantverksskicklighet på alla våra underentreprenörer. Som bevis på detta har Plattsättarna från Jerker Åstrand AB utfört arbeten på våra senaste 6 hus utan en enda anmärkning. Det är suveränt. Har erfarenhet, efter att mitt företaget grundades 1972 . Knivsta Golv och Byggnads AB VD och Ägare Leif Larsson 070-637 09 66

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Stort Tack Leif för det väldigt fina omdömet!! :)

Roger J
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Efter att grannar valt företaget och varit nöjda. Vi är nöjda med vad vi köpt av Åstrand AB!

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack så mycket Roger, kul att höra ni blev nöjda! :)

Maria A
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Bra resultat. Pålitlig och seriös.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tusen tack för ditt omdöme Maria!

Terry B
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Super profs. Man känner känner sig trygg. Resultat är fantastik. Mitt badrums renoveringen blev bättre än jag trodde. Kan högt rekommendera Jerker o gäng.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Varmt tack Terry, det värmer att höra!

Reine R
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Hela badrumsrenoveringen var klar på knappt tre veckor och vi är väldigt nöjda med resultatet! Bemötandet var utmärkt, alla var mycket skickliga och trevliga. Kommunikationen fungerade bra hela tiden. Vi kan varmt rekommendera Plattsättaren Jerker Åstrand AB.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack Reine, de orden värmde att höra!

Lotte &
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Kan varmt rekommendera Plattsättaren Jerker Å som renoverade mitt badrum! Allt fortlöpte supersmidigt från planering till slutresultat. Rak och tydlig kommunikation, duktiga, punktliga och trevliga hantverkare som höll tidsplanen med råge. Tack för mitt nya såå fina badrum!!

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack själv Lotte, det blev verkligen kalasfint!!

Erik T
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Trevligt och kunnigt bemötande, goda vitsord från annan i området och rimlig prisnivå relativt uppdraget avgjorde att vi anlitade Plattsättaren Jerker Åstrand i samband med att vi totalrenoverade vårt badrum. Utförandet gick på löpande band, de olika professionerna avlöste varandra för de olika momenten, mycket god kvalitet (vad jag kan bedöma) på arbetet. Jerker informerade / stämde av projektet under de knappa fem veckorna. Ett enda missförstånd gällande montering av duschvägg uppstod (kommunikationsmiss), men vi är sammantaget...

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Varmt tack Erik för ert omdöme! Ert badrum blev verkligen toppenfint!

Cr Säkerhet Ab R
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Jerker Åstrand AB har gjort ett väldigt bra jobb. Vi är så nöjda med resultatet. Kan starkt rekommendera företaget. Positivt var också att Jerkers hantverkare kom när det var sagt.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack, det värmer mycket att höra! :)

Rebecca Ö
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Väldigt nöjd över mitt nya badrum och det bemötandet jag fick! Var nöjd från första kontakt till slutresultatet! Kommer absolut att använda vid framtida badrumsrenoveringar igen!

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack Rebecca för de vänliga orden!

Anna H
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Från den stunden som de började så arbetades det konstant. Inga "ska bara fixa lite på ett annat jobb" Proffsiga och resultatet mycket bra.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack Anna för ditt fina omdöme!

Kent J
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Träffade inte personen då vi arbetade, men städat och fint varje dag efter sig. Vi är så nöjda med våra badrum. Tack

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack Kent för ert omdöme! Kul att höra! :)

Viktor P
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Jerker har varit kommunikativ, lätt att samarbeta och nära oss under hela projektet. Han har kommit med förslag och idéer och alltid svarat snabbt på funderingar via mejl. Jerkers grupp med hantverkare renoverade snabbt vårt lilla badrum klart snabbare än den ursprungliga tidplanen. Hantverkarna var trevliga, effektiva, erfarna och gjorde ett bra jobb. Enda eventuella minus vi kan komma på var att vi behövde välja, beställa och införskaffa all inredning själva. Dock har vi som sagt fått hjälp med eventuella funderingar...

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tusen tack Viktor för det fina omdömet!

Eva &
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Har införlivat mina höga förväntningar på renovering av tvättstugan. Mycket bra genomförande, noggrant och organiserat.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Fantastiskt! Precis som en renovering ska vara. Tack Eva! :)

Johanna B
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Bra slutresultat, på budget och på utsatt tid - mycket skönt att det funkade. Lite sämre upplevelse under vägen med ett uppenbart överbelastat projektledarskap som inte har tid att kommunicera, vilket känns synd - med små förbättringar kring detta skulle detta företag sticka ut positivt i alla aspekter bland hantverkare.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack Johanna för ditt omdöme! Och vi tar till oss av din feedback gällande kommunikationen!

Marie W
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Totalrenovering av tvättstuga i villa. Trevligt bemötande, perfekt koordinering av olika ingående arbeten, beräknad tidsåtgång hållen, mycket fint slutresultat. Utrivet material löpande omhändertaget. Mycket nöjd.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Toppen, kul att höra Marie! :)

Zetterberg E
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Otrolig trevlig, lyhörd och hjälpsam. Håller utsatta tider, lösningsorienterad personal, frågar inför om förutsättningar, kommer förberedd utefter förutsättningar.

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack för de orden, kul att höra!

Karin G
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Proffsigt och förtroendeingivande hela vägen från offert till utfört arbete. Bra dialog mellan de olika hantverkarna. Vi fick också bra info vid byggstarten om upplägg och tidplan. Vi är supernöjda med vårt nya badrum!

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack Karin för det fina omdömet, värmer gott!

Melker S
Skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Ordning och reda, håller tiderna samt lämnar en ren och snygg arbetsplats efter sig. Duktiga hantverkare Bra bemötande, hyfsat snabb återkoppling. Förväntningarna var höga och de har hittills överträffats

Svar från Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Tack Melker, riktigt fint att höra!

Filtrera omdömen