Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Plattsättaren Jerker Åstrand AB

Plattsättaren Jerker Åstrand AB bildades 2013. Vi är idag 7 heltidsanställda plattsättare och snickare. Vi renoverar omkring 200 badrum varje år och tillhandahåller totalentreprenad. Vi är efterfrågade och omtyckta hantverkare att anlita tack vare våra duktiga anställda som alla har en gedigen yrkeskunskap och stolthet. Uppsala är vår främsta marknad men även i Enköping, Storvreta och Sunnersta har vi genom åren gjort många fina badrum.

Jerker Åstrand har arbetat som plattsättare sedan 1997 och är tillika företagets VD.

Läs vad 5 kunder tycker om Plattsättaren Jerker Åstrand AB 2

2021-09-05
    Bra kontakt från start, snabb återkoppling på alla våra frågor och funderingar. Har bara gott att säga om alla yrkesgrupper vi har haft besök av.
    Är i slutet på vår första badrumsrenovering och har haft väldigt mycket frågor, men Jerker har alltid haft svar på frågor och gett oss tydlig information.
    Bara positivt än så länge :)
    2021-09-02
    Snabb återkoppling vid minsta lilla fråga från min sida, punktliga, trevliga och framförallt blev mitt nyrenoverade badrum supersnyggt.
    2021-09-02
    Anlitade för omfattande badrumsrenovering mfl arbeten.
    Gediget utfört arbete med toppkvalitet på resultatet. Bra och tydlig kommunikation. Allmänt schysst attityd och bemötande.
    Mycket nöjd, kan varmt rekommendera.
    2021-01-08
    Gjorde nytt badrum exceptionellt bra och med goda idéer och råd på sånt som vi inte hade tänkt på. Toppen bemötande och utförande! Grymt nöjda med service, arbete, allt! Kunde inte blivit nöjdare!
  • Anderz L
    skrev om Plattsättaren Jerker Åstrand AB
    2018-05-03
    Full pott! Allt blev perfekt med badrummet!
    Ett föredöme för andra hantverkare!