Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala Plock AB

Plock AB

Dragarbrunnsgatan 24, 753 20 Uppsala — Visa karta

Plock är vår restaurang och bar i Uppsala med avslappnad och personlig stämning där man lika gärna kan hänga i baren över en drink eller en öl som avnjuta en lång middag eller ”bara” slinka in på en kaffe. Med vårt centrala läge i Galleria Dragarbrunn öppnar vi redan klockan tio för de fikasugna, serverar lunch mellan halv tolv och två för att sedan erbjuda en meny som tillmötesgår såväl den småhungrige som den som vet med sig att den gärna vill ha lite mer. Här plockar du ihop din egen kombination av ett trettiotal smårätter. Vi har en enkel och okomplicerad inställning till mat, men höga krav på råvaror och kvalitet. Tanken är att du ska kunna välja fritt efter eget tycke och smak, men vi lämnar givetvis tips om så önskas.
Kista Galleria, 16491, Kista
Lord al Dente
Kristina N:
Glad trevlig,hjälpsam och uppmärksam personal

Restauranger nära Plock AB:

Heidenstamsgatan 75 och Fulleröbacke 101, UPPSALA och STORVRETA
Steffi S:
Hur bra som helst!! 80 super nöjda gäster där ingen klagade på maten!!

Läs vad 1 kund tycker om Plock AB

• Kristina S
    Kristina S skrev om Plock AB
    Riktigt trevlig restaurang med bra läge.Både att sitta inomhus och utomhus. Typ svenska tapasrätter. Kunnig servitör Anders som visste exakt att kombinera rätt vin till scampin. Stort plus till dig.Det blir fler besök när Uppsala besöks. Absolut!!
    Sara S gillar detta

Dragarbrunnsgatan 24, 753 20 Uppsala