Alla kategorier Restaurang Skåne Malmö Plockepinn

Bergsgatan 29, 214 22 Malmö — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Plockepinn

• Qpaqex
    Qpaqex skrev om Plockepinn
    Lokalen är en av de mest otrevliga jag har upplevt. Den borde göras om direkt.

Sen är det personalen. Jag vill inte bli kallad för "turist" när jag kommer i ett mindre sällskap. När sen det suckas och är allmänt tröttsamt ifrån personalen, då undrar jag vad det är för fel. När man sen väl ha beställt så är det bra om alla får in maten samtidigt och att någon observerar när det börjar bli tomt i glasen.

Jag har trott det bara var engångsproblem, men det har varit uruselt vid flera tillfällen.

Lägg sen till mindre bra mat och på tok för dyr mat med tanke på vad man får.

Finns potential att stället skall bli bra. Fast för egen del har jag tröttnat. Det får vara nog nu…
  • ebbank e
    ebbank e skrev om Plockepinn
    Plockepinn är min absoluta favorit restaurang här i Malmö! Trevlig och kunnig personal. Maten är utsökt! Lokalen är öppen och stilren, något kall... Jag kan varmt rekommendera Plockepinn!
  • Gunnar G
    Gunnar G skrev om Plockepinn
    Nä, Plockepinn går bort för oss. Aptiten försvinner då man möts av otrevlig personal.
    Maten är mer dyr än god. Lokalen kall.
    Qpaqex gillar detta
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Plockepinn
    Prövade deras smårätter som de vägrar kalla Tapas för att det är inte enbart spanska rätter.
    Maten var mycket god, men portionerna var överlag mindre än på andra tapas-ställen jag prövat. Det innebar fler rätter (5-10 rekommenderas i menyn). Pris/rätt är dock i hyffsad relation till storleken. 155 kronor la jag på maten utan dricka. Dock var det något dåligt utbud av rätter, särskilt som man behövde ta såpass många. Fler alternativ önskas! Servicen var helt ok.

Bergsgatan 29, 214 22 Malmö