Plockepinn

2.5

4 omdömen om Plockepinn

Qpaqex
Skrev om Plockepinn

Lokalen är en av de mest otrevliga jag har upplevt. Den borde göras om direkt. Sen är det personalen. Jag vill inte bli kallad för "turist" när jag kommer i ett mindre sällskap. När sen det suckas och är allmänt tröttsamt ifrån personalen, då undrar jag vad det är för fel. När man sen väl ha beställt så är det bra om alla får in maten samtidigt och att någon observerar när det börjar bli tomt i glasen. Jag har trott det bara var engångsproblem, men det har varit uruselt vid flera tillfällen. Lägg sen till mindre...

ebbank e
Skrev om Plockepinn

Plockepinn är min absoluta favorit restaurang här i Malmö! Trevlig och kunnig personal. Maten är utsökt! Lokalen är öppen och stilren, något kall... Jag kan varmt rekommendera Plockepinn!

Gunnar G
Skrev om Plockepinn

Nä, Plockepinn går bort för oss. Aptiten försvinner då man möts av otrevlig personal. Maten är mer dyr än god. Lokalen kall.

Qpaqex gillar detta
Andreas W
Skrev om Plockepinn

Prövade deras smårätter som de vägrar kalla Tapas för att det är inte enbart spanska rätter. Maten var mycket god, men portionerna var överlag mindre än på andra tapas-ställen jag prövat. Det innebar fler rätter (5-10 rekommenderas i menyn). Pris/rätt är dock i hyffsad relation till storleken. 155 kronor la jag på maten utan dricka. Dock var det något dåligt utbud av rätter, särskilt som man behövde ta såpass många. Fler alternativ önskas! Servicen var helt ok.