PMO Inter Kommanditbolag

1.6

7 omdömen om PMO Inter Kommanditbolag

Erik P
Skrev om PMO Inter Kommanditbolag

Såg en annons på blocket om en ovanlig moped, åkte 3 timmar enkel resa för att köpa den. Innan avfärd hade jag hade jag försäkrat mig via telefon att den var i toppskick och att den fungerade bra. Vid provkörning visar det sig att temperaturmätaren är ur funktion och motorn var mycket slö och verkade helt slut. Den gjorde inte mer än 30 på raksträcka trots att jag var utlovad att den skulle gå i minst 45! Att personalen är så kass att de behöver ljuga för att få sålt sina mopeder är vansinnigt!!

Leif D
Skrev om PMO Inter Kommanditbolag

Bor man utanför Karlskrona skall man absolut inte räkna med att få ett vänligt och generöst bemötande vid garantiärenden( kanske inte lokalt heller men det har jag ingen erfarenhet av). Företaget försvarar sig med näbbar och klor trots att det handlar om små åtgärder på några hundralappar. Som kund mästras man med pekpinne och tappar allt intresse för att ha med dem att göra. Så kan du inte åka till dem och få det åtgärdat - AVSTÅ FRÅN distansaffärer med EU-Moppen & Mc , handla av någon annan!

Christian W
Skrev om PMO Inter Kommanditbolag

har varit på många företag men här känner man sig inte välkommen Skulle köpa en ny ATV som jag hade kollat ut på Blocket men när jag kom ut i butiken så hade den gått upp 10 tusen för att dom inte hunnit ändra Köpte på ett annat ställe 20 tusen billigare. Ville göra service nyligen men dom hade inte tid så jag körde upp till Rödeby är där är dom serviceinriktade och duktiga Kommer aldrig att sätta min fot där fler gånger

Erik P och J-E H gillar detta
J-E H
Skrev om PMO Inter Kommanditbolag

Sämsta tänkbara service och bemötande- en riktig skitbutik!! Lämnade in för reparation av ett simpelt fel och man behöll fordonet i sju veckor! Personalbrist sade man och vid de tre tillfällen jag var där satt innehavaren och tittade på filmer på internet!! Man tar ej heller sitt ansvar för de garantier man lämnar vid köpet- skyller allt på kunderna och är allmänt otrevliga!! Har faktiskt aldrig blivit så illa behandlad och bemött som kund någon annan stans och rekommenderar alla jag kan att EJ bli kund hos dessa!

J A
Skrev om PMO Inter Kommanditbolag

Riktigt dåligt bemötande när jag skulle skicka en cykel med bussgods! Dom tittade på mig som jag vore dum i huvudet när jag skulle paketera cykeln på plats och inte hade hunnit göra det i förväg.. frågade efter om man kunde bara låna 2 verktyg och skruva ner cykeln.. svaret var: " allt det där SKA man göra innan, sånt har inte vi tid med, vi har kunder" USCH

Tom C
Skrev om PMO Inter Kommanditbolag

Såg en annons på Blocket från detta företag. Men bilden och texten stämde inte riktigt så jag mailade en fråga om vad som gällde. När jag fick svar höll jag på att trilla av stolen. Varför? Jo i svaret frågade företaget om jag inte hade nåt att göra eller om jag var arbetslös! Vad för man för uppfattning efter ett sådant svar? Jag blev naturligtvis lite frågande och gick in i deras butik när jag vid ett tillfälle passerade. Då stod en man och skällde på en kund.Jag vände omedelbart och gick därifrån. Mitt mailsvar var tydligen...

Bengt S
Skrev om PMO Inter Kommanditbolag

Som kund sedan många år vet jag att killarna på EU-Moppen & MC gör det lilla extra för sina kunder och jag har alltid fått rätt pris på reservdelar och grejer och bra betalt för inbyte.