Alla kategorier Webshop pmrnordic.se

pmrnordic.se

Läs vad 57 kunder tycker om pmrnordic.se

• 2019-01-16

Ann-charlotte E skrev om pmrnordic.se
    Jag köpte 3D smart SHIATSU Nackmassage, och den är fantastiskt bra! Nu kan man få nack- och ryggmassage utan att behöva gå till en massör!
    Enkelt att beställa och snabb leverans! Läs mer
  • Ingela H

2019-01-14

Ingela H skrev om pmrnordic.se
    Snabb leverans av ultrasköna bambukuddar. Vi sover som stockar och har klart mindre ont i nacke och axel på morgonen! Läs mer
  • 2019-01-07

Carola W skrev om pmrnordic.se
    Har beställt en Bambukudde lyx på hemsidan, såg reklam på Facebook. Det gick smidigt både att beställa och hämta ut varan hos vårt postombud . Jag kunde även utnyttja en rabattkod som fanns i reklamen på FB. Läs mer
  • 2019-01-04

Madeleine L skrev om pmrnordic.se
    Köpet var smidigt och även leveransen. Produkten är väldigt uppskattad av min bror som fick den i julklapp. Läs mer
  • 2019-01-04

Annelie S skrev om pmrnordic.se
    Bambukudde lyx. Enkelt att beställa. En riktigt bra kudde för nacke o huvud Läs mer
  • 2019-01-02

Christina B skrev om pmrnordic.se
    Köpte massagekudde på Älvsjö mässan och tyckte att den var så bra så nu ville jag ha en till min arbetsplats. Beställningen ju snabbt och enkelt. Läs mer
  • 2018-12-28

Ulf E skrev om pmrnordic.se
    Jag köpte en Shiatsu massagemaskin och jag är mycket nöjd med produkten och med leveransen. Snabbt och smidigt! Läs mer
  • 2018-12-27

Malin R skrev om pmrnordic.se
    Jag köpte en bambukudde basic. Är nöjd med servicen men kudden ger mig tyvärr nackont och så får jag ont i axlarna. Läs mer
  • 2018-12-26

Birgitta L skrev om pmrnordic.se
    Kudde original -skön och mycket bra då man har nackproblem Snabb leverans Läs mer
  • 2018-12-26

Nadine B skrev om pmrnordic.se
    En bambukudde lyx, så bra.den bästa kudden jag har haft. Läs mer

Kristina H skrev om pmrnordic.se
    Har köpt på 2st kuddar basic och en 3D smart SHIATSU Nackmassage!!
    Kuddarna är jag jättenöjd med.
    Nackmassagen var en julklapp som inte hunnit testas så många gånger än, men det lilla som den testats verkar den vara kanon😃👍.
    Är jättenöjd med snabb leverans.
    Kommer säkert att både rekommendera och köpa fler produkter!
    Med vänlig hälsning,
    Kristina Hult Läs mer

Ingrid B skrev om pmrnordic.se
    Köpte en 3D smart shiatsu. Trevlig och snabb hantering av min beställning. Varan är en succé. Läs mer

Maj F skrev om pmrnordic.se
    Kudde super bra, snabb leverans . Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-12-20

Pia M skrev om pmrnordic.se
    Kanon bra!
    Enkelt att beställa och snabb leverans!
    Kudden är precis som jag hade förväntat mig och har förbättrat min nattsömn avsevärt!
    Kommer att rekommendera företaget och deras produkter till andra!
    God Jul och tack igen! 👍 Läs mer
  • 2018-12-19

Anette B skrev om pmrnordic.se
    Tycker att reklamen för bambu kudden var missvisande.
    Köpte två original och de var alldeles för höga och skickar mer än gärna tillbaka dem om jag får!?
    Har använt dem en natt Läs mer
    2018-12-19 Michael A svarar Anette B
    Hej Anette,
    Det står klart och tydligt storlek och höjd i produktbeskrivningen samt vad kuddarna har för innehåll. Du har alltid 14 dagars ångerrätt från den dagen du hämtade kuddarna hos ditt ombud, tillsammans med ditt paket fick du en följesedel och information om returrätt samt hur du går tillväga.
  • 2018-12-19

Jessika T skrev om pmrnordic.se
    Är inte ok att man ska få betala 215kr i frakt när man skickar tillbaka varan. Jag hade tänkt beställa en annan men nu beställer jag istället där fraktkostnaden är gratis eller mycket lägre. Läs mer
    2018-12-19 Michael A svarar Jessika T
    Hej Jessica,

Vi har ett fast rabatterat fraktpris till kunden för 69:- när det gäller ångerrätten så visar vi klart och tydligt på hemsidan att kunden själv står för returfrakt som är det vanligaste alternativet inom e-handel. Det finns flera olika fraktbolag att använda sig av och vi kan inte påverka fraktbolagens prissättning. Hade du t.ex valt DHL hade det kostat 109:-.
    Vi tillhandahåller inga fraktsedlar för att förenkla våra rutiner på företaget och därför kunna hålla lägre priser ut till kund. Att vissa företag använder sig av fri frakt gör att varorna istället blir dyrare frakt måste alltid betalas på något vis, antingen med högre pris på varorna eller att kunden själv står för den.
    Anser du att du blivit felbehandlat får du gärna anmäla detta till allmänna reklamationsnämnden, vi följer alltid deras riktlinjer.
  • 2018-12-17

Annika T skrev om pmrnordic.se
    Köpt bambukudde, snabb leverans. Perfekt! Läs mer
  • 2018-12-14

Carina W skrev om pmrnordic.se
    Köpte en foamroller i julklapp.
    Lätt att hitta på hemsidan.
    Snabb leverans. Läs mer
  • Camilla R

2018-12-12

Camilla R skrev om pmrnordic.se
    Otroligt snabb leverans och bra kuddar som är naturliga (bambu)!
    De ringde också för att höra hur jag tycker om min produkt. Bra bemötande! Läs mer
  • 2018-12-11

Danijela R skrev om pmrnordic.se
    Hej .jag köpte bambuskudde ,har haft den i snart 3 veckor är väldigt nöjd med den för den tiden som jag fick sova på den ....Leverans gick smidigt och bra och som överraskande så blev jag uppringt av en av era kollegor och frågade ungefär dem frågorna som jag skev här ....är jättenöjd i framtiden ska köpa even till resten av min familj Läs mer

Marlene O skrev om pmrnordic.se
    Jag köpte en 3D smart SHIATSU Nackmassage, Generation 2, Trådlös/Uppladdningsbar.
    Är super nöjd med allt. Bemötande, förväntningar på nackmassagen. Läs mer
  • 2018-12-05

Charlotte v skrev om pmrnordic.se
    Jag köpte en Shiatsu nack massage och den är helt fantastisk. Jag beställde den en torsdag och redan på fredagen kunde jag hämta ut den så otroligt snabb leverans.

Jag hade höga förväntningar eftersom att jag fick den rekommenderad av en vän och otroligt nog så har mina förväntningar har överträffats.

Det känns som att det är riktiga nypor som masserar.

Nu är vi flera i familjen som dagligen använder denna nack massager. Rekommenderar den 100% Läs mer

Elin J skrev om pmrnordic.se
    Då jag besvärats av spänningshuvudvärk och stel i nacken en längre tid, så sökte jag en bra nackmassage. Hittade PMR på nätet.Företaget och maskinen såg seriöst ut.
    Beställde fredag- hämtade lådan på posten dagen efter.
    Jag är mycket nöjd då den inte "knådar" för hårt och bra uppladdbart batteri. Läs mer
  • Johanna M

2018-12-05

Johanna M skrev om pmrnordic.se
    Köpte en bambukudde som levererades mycket snabbt! :) Läs mer
  • Joanna B

2018-12-03

Joanna B skrev om pmrnordic.se
    Bra service, super bra massage kudde Läs mer

Marie L skrev om pmrnordic.se
    Nackmassage den andra i ordningen! Blir en julklapp till dottern då hon blev förälskad i min😀 Läs mer

Toini B skrev om pmrnordic.se
    Bambukuddar 2 st. Absolut det bästa jag någonsin köpt! Otroligt snabb leverans. Läs mer

Kristina Z skrev om pmrnordic.se
    Jag köpte 3D Shiatzu nackmassage och är väldigt nöjd med min beställning från PMR Nordic. Den skickades omgående och den är precis så bra som jag önskade! Väldigt nöjd med allting. Läs mer
  • 2018-11-26

Nadja M skrev om pmrnordic.se
    Bambu kudde (större storleken)
    Jag beställde ju via internet sidan så blev väl bemött bra.
    Däremot så måste jag säga att kudde inte är så bra som jag trodde den skulle vara. Har sovit med den 2 nätter. Brukar aldrig ha huvudvärk, men hade lite ont i huvudet i morse och fortfarande ont i nacken. Tror den är lite för hög, och då ligger jag i fel position. Läs mer
    2018-12-19 Michael A svarar Nadja M
    Hej Nadja,
    Ibland kan det ta en tid för kroppen att vänja sig med en ny kudde. Vi har storlekar och höjd angivit på hemsidan och det är väldigt individuellt vad man föredrar för kudde när man sover, vissa sover till och med utan kudde. Är du inte nöjd med produkten har du alltid 14 dagars ångerrätt räknat från den dagen du hämtade den hos ditt ombud.
  • 2018-11-21

Jag köpte två stycken kuddar. Bambu Läs mer
  • Peder D

2018-11-20

Peder D skrev om pmrnordic.se
    Ni är bra!! Snabba när det gäller att få hem produkten. Ni ger förtroende och jag har redan fixat kunder till er som redan handlat samma produkt jag köpte hos er.
    Högt betyg till er!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Annica J

2018-11-20

Annica J skrev om pmrnordic.se
    Väldigt prisvärd produkt som var en massagekudde för nacken. Det var väldigt snabb leverans. Jag tycker att det var ett väldigt bra bemötande från företaget som gav mig tips för mina besvär.
    Jag kan verkligen rekommendera denna produkt och företag. Läs mer
  • 2018-11-20

Chrystel S skrev om pmrnordic.se
    Jag beställde en bambukudde - lyxversion med gel. Det gick smidigt och snabbt. Jag fick det jag beställde och jag är väldig nöjd! Läs mer
  • 2018-11-14

Martina E skrev om pmrnordic.se
    Köpte en nackmassage till min man. Han har inte hunnit testa den så många gånger än, men än så länge är han väldigt nöjd!
    Snabb leverenas! Läs mer
  • Annica E

2018-11-12

Annica E skrev om pmrnordic.se
    Otroligt snabb leverans.
    Mycket nöjd med varan, köpte bambukuddar som jag är mycket nöjd, sover väldigt gott (som jag nog inte gjort på flera år) Läs mer
  • 2018-11-07

Daniel W skrev om pmrnordic.se
    Nackmassagen är suverän och jag och hela familjen använder bambukuddarna. Läs mer
  • 2018-11-05

Marita Ann-charlotte L skrev om pmrnordic.se
    Köpte kudde.
    Bästa kudde någonsin! Läs mer
  • 2018-11-03

Veronica L skrev om pmrnordic.se
    Kuddarna var helt underbara, sval sida upp när det var jättevarmt och nu den varmare sidan upp. Läs mer
  • 2018-11-03

Annelie T skrev om pmrnordic.se
    Kommer inte ihåg vad det var för vara men det fungerade bra med er att få det jag beställt för jag har inte märkt av något strul
    Tack för hjälpen Läs mer

Johanna B skrev om pmrnordic.se
    Snabb leverans av en ny sladd till nackmassageapparaten. Läs mer

Robert P skrev om pmrnordic.se
    Smärtan borta! Länge leve pmrnordic! Läs mer

Helena B skrev om pmrnordic.se
    Bambukudde.
    Helt underbar, bättre sömn. Läs mer

Charlotta B skrev om pmrnordic.se
    Köpte massage kudden för nacke/rygg med "armar". Snabb leverans och är nöjd med varan. Läs mer

Andrea H skrev om pmrnordic.se
    Har för 3:e gången nu köpt en bambukudde.
    Vi är mycket nöjda med våra kuddar, barn som vuxna.
    Jag bor så till att jag kan hämta kudden direkt, och har alltid blivit trevligt bemött.

Jag tycker dessa fina kuddar är perfekta presenter. Vi har uppvaktat studenter och födelsedagsfirare och de blir alltid glatt mottagna. Läs mer

Catharina R skrev om pmrnordic.se
    Nackmassage apparat. Utmärkt bemötande. Bara bra. Läs mer
  • 2018-10-27

Monika L skrev om pmrnordic.se
    Huvudkudde mycket nöjd med den.mycket bra service. Inget att klaga på. Läs mer
  • Ylva N

2018-10-25

Ylva N skrev om pmrnordic.se
    Jag är jätte nöjd.Sitter i stort sett varje dag en liten stund.Älskar verkligen denna nackmassagen. Läs mer
  • Richard N

2018-10-25

Richard N skrev om pmrnordic.se
    Snabb leverans och grymt sköna kuddar att sova på!, rekommenderas! Läs mer
  • Nettan S

2018-10-24

Nettan S skrev om pmrnordic.se
    Snabb leverans och bra produkter som hade beskrivits perfekt på hemsidan. Läs mer