Alla kategorier Webshop pmrnordic.se

pmrnordic.se

Läs vad 97 kunder tycker om pmrnordic.se

• 2019-06-18

Anne G skrev om pmrnordic.se
    Jag köpte 2 av Era bambukuddar Lyx, som enligt företaget "lovar" skulle ha på ena sidan en en svalkande funktion. Men tyvärr efter använt dem kan jag säga. Vad ni lovar håller inte. Direkt när man lagt sig. Ja då känner man en viss svalka. Men det verkar som att även den svalkande sidan blir även den uppvärmd till slut. Vaknar efter sovit ett par timmar p.g.a av att jag är svettig och varm. Känner ingen svalka, bara värmen. Jag trodde på era kuddar. Tänkte, kanske dessa kuddar var slutet på mitt problem. Men så blev det tyvärr inte. Inget att anmärka angående leverans. Men min förväntning blev en flopp, tyvärr. För övrigt angående kuddarna är jag också mkt besviken på att ni inte säljer enbart kuddfodral till kuddarna. Sökte på er hemsida på örngott. Fick då endast upp. Påslakan + örngott. Så dåligt av er! Sammanfattning från mig blir följande. Gå inte på all djävla reklam. Jag gjorde det tyvärr- och är så besviken. Läs mer
    2019-06-20 Michael A svarar Anne G
    Hej Anne,
    Tack för din recension.
    Vår Lyx kudde har en Gel på ena sidan som gör att den blir svalare tillsammans med örngott av bambu om man jämför med andra kuddar på marknaden t.ex en dunkudde. Vi lovar en svalkande effekt som du själv skriver att den har, men självklart blir allt uppvärmt beroende på lufttemperatur, kroppsvärme mm och man bör även använda bambuörngottet för att få bästa effekt. Bambun i sig har en mycket bättre absorptionsförmåga än t.ex bomull och då känns det som man svettas mindre.
    Har man stora problem med svettningar så kan man även förvara kudden på någon sval plats under dagen.
    Örngotten är tyvärr slut på lager och vi har endast påslakanset för tillfället.
  • 2019-06-17

Tony K skrev om pmrnordic.se
    Köpte bambukudde med gel mycket nöjd med kudden och servicen snabb leverans Läs mer
  • Marika E

2019-06-05

Marika E skrev om pmrnordic.se
    Bambukudde med kylning, bra att sohva, märkärotta inget större kylning men är inte sverige heller Läs mer
    2019-06-07 Michael A svarar Marika E
    Hej Bambukudde Lyx har inte en kylande effekt utan en svalkande, vilket innebär att du känner dig svalare för att svett inte får fäste i kudden samt att bambu örngottet har en högre absorptionsförmåga än t.ex bomull.
  • 2019-06-04

Elizabeth S skrev om pmrnordic.se
    Köpte två bambukuddar! Var enkelt att handla och leveransen var snabb. Läs mer
  • Björn L

2019-05-22

Björn L skrev om pmrnordic.se
    Köpte en bambukudde. Snabb leverans och en suverän produkt. Läs mer
  • 2019-05-21

Regina W skrev om pmrnordic.se
    Har inte känt någon skillnad än, har inte fluchat en gång. Är inte piggare. Läs mer
    2019-05-22 Michael A svarar Regina W
    Hej Regina, tyvärr kan jag inte förstå din recension. Vi vet inte vad fluchat är för någonting och vi kan inte hänvisa det till någon av våra produkter.
  • Christina Wiola M

2019-05-20

Christina Wiola M skrev om pmrnordic.se
    Köpte Bambukudde Lyx med svalkande Gel Pris: 695.00 kr Först var jag skeptisk men beställde ändå. Och jag sover som en prinsessa (utan ärt). Underbar kudde som ger mig stabilitet och lugn när jag lägger ner huvudet mot den. Helt enastående material som känns som den "kramar" mig till sömns! Första natten var en av de första nätterna på länge jag sov utan att gå upp två, tre gånger. Har ni monterat in en liten John Blund i stoppningen? Med andra ord jag är supernöjd. Ska nog beställa en till min man också... ni anger ju att den avhjälper snarkning... det blir upp till bevis! Mvh Christina Läs mer
  • 2019-05-07

Eva Irene L skrev om pmrnordic.se
    Beställde en bambukudde original och är supernöjd. Den motsvarar alla förväntningar!
    Leveransen kom blixtsnabbt, två dagar efter beställning. Allt fungerade helt perfekt. Läs mer
  • 2019-04-30

Megan R skrev om pmrnordic.se
    Bamboo påslakan är fint och bekvämt! Läs mer
  • 2019-04-29

Eva M skrev om pmrnordic.se
    Köpt bambukuddar. Snabba med att skicka varorna.
    Dåligt att man inte kan få tag på dem. HAR provat både mail och att de ska kontakta mig. Vill retunera 1 st kudde .

Då de inte passade till mig.

Då man ska kontakta dem innan men man får deras mail i retur.

Ingen kontakt alltså el. Svar på mail.

Mycket dåligt Läs mer
    2019-05-02 Michael A svarar Eva M
    Hej Eva,

Tack för din feedback men att vi inte skulle kontaktat dig är felaktigt, vi har haft kontakt samma dag som du skrev det här omdömet. Vi fick ditt mail kl 7:40 på morgonen och vi svarade dig kl 10:37 samma dag, senare samma dag på kvällen kl 19:20 så svarade du på det mailet och vi återkom dagen efter kl 9:51 där vi löst alla frågor.
  • 2019-04-17

Britt Anita W skrev om pmrnordic.se
    Nackmassage
    Snabb service
    Positivt bemötande när jag ställde frågor Läs mer
  • 2019-04-15

Camilla W skrev om pmrnordic.se
    Shiatsu nackmassage, rejäla grejer. Snabb leverans. Läs mer
  • 2019-04-10

Gerd O skrev om pmrnordic.se
    Snabb leverans av bambukudde. Kudden motsvarar förväntningarna. Jag har sovit bättre på den än på andra kuddar. Jag får direkt en skön sovställning för huvudet och somnar snabbare än tidigare. Jag har bara haft den i några dagar och jag hoppas att den håller formen, så som utlovas. Läs mer
  • 2019-03-28

Monika W skrev om pmrnordic.se
    Köpte en bambukudde har inte provat den så länge än så jag vet inte riktigt än hur den passar mig. Bra bemötande av företaget. Kanske återkommer jag och köper fler kuddar? 😊 Läs mer
  • 2019-03-26

Edith M skrev om pmrnordic.se
    Bambukudde lyx. Tror den heter det, är oå sjukhus för tillfället. Läs mer
  • Ann-Charlotte E

2019-03-21

Ann-Charlotte E skrev om pmrnordic.se
    Denna gång köpte jag enbart bambukudden. Förra ggn. Om det var ett år sen köpte jag nackknådarn och en likadan kudde åt min make i present. Klurar på köpa en åt svärsonen. Men vet inte. Tror han vill ha den högre med svalkande grejset. Han har blivit illa tacklad i hockyn så har jäääätteproblem med nacksmärtor huvudvärk så han kräks mm...

Jag ÄLSKAR era grejjer. Nackknådarn använder vi alla. Och ja. Maken älskat sin kudde från dag ett. Och jag ÄLSKAR min.... Bästa köpen.

😃👍 Läs mer
  • 2019-03-18

Kristina S skrev om pmrnordic.se
    Mycket snabb leverans. Bra vara. Läs mer
  • 2019-02-27

Johanna A skrev om pmrnordic.se
    Bambukudde lyx. En produkt som håller vad företaget lovar!
    Otroligt snabb leverans, beställde sent måndag kväll, hade kudden på onsdagen! Läs mer
  • 2019-02-20

Sandra P skrev om pmrnordic.se
    Beställde en bambukudde orginal. Har väldiga problem med att hitta rätt kudde då jag får otroligt ont i nacke och axlar. Tycker denna kudde är väldigt hög för mig tyvärr men det kanske tar ett par gånger innan kroppen vänjer sig. Snabb leverans. Läs mer
    2019-02-22 Michael A svarar Sandra P
    Hej Sandra,
    Ibland tar det ett tag innan man vänjer sig vid en ny kudde. Skulle du inte vara nöjd så har man alltid 14 dagars ångerrätt vi distansköp, för mer information se vår hemsida https://pmrnordic.se/kopvillkor/
  • 2019-02-20

Karin W skrev om pmrnordic.se
    Köpte en kudde och tycker att enkäten kommer för snabbt då man behöver tid på sig att utvärdera den. Redan påminnelse att fylla i efter bara några dagar. Gillar kudden men tänker inte ge full pott eftersom jag inte vet än. Själva beställning och leveranstid får full pott i betyg. Snabbt och smidigt Läs mer
    2019-02-22 Michael A svarar Karin W
    Hej Karin,
    Förfrågan om omdöme skickas ut 7 dagar efter order är lagd, det kan tyvärr bli lite snabbt om Postnord tagit för låg tid på sig att leverera paketet, leveranstiden ska vara 1-2 dagar. Du är välkommen åter när du provat den mer.
  • 2019-02-19

Marcus E skrev om pmrnordic.se
    Bra produkt och snabb leverans.
    Hoppas att kundtjänst är lika bra om de behövs. Läs mer
    2019-02-22 Michael A svarar Marcus E
    Tack Marcus,
    Vi försöker vara snabba och hjälpsamma när kunden behöver support, vid något enstaka tillfälle per år kan det ta 48 timmar att svara på frågor men oftast försöker vi svara inom några timmar på e-mail. Det går även bra att ställa frågor via vår Facebooksida där väntetiden är mindre och vi även svarar på kvällstid.
  • 2019-02-16

Eva R skrev om pmrnordic.se
    Köpte en bambukudde Lyx. Underbar kudde då jag har problem med min nacke. Har provat många kuddar men den här är verkligen bra. Sover gott.
    Skickade efter på internet och är supernöjd.
    Skala 1-10 blir en 10 poängare. Läs mer
    2019-02-22 Michael A svarar Eva R
    Jättekul har läsa ditt omdöme och att du får sova gott :D
  • 2019-02-14

Maria W skrev om pmrnordic.se
    Köpte en bambukudde som var underbar. Bra hemsida och snabb leverans Läs mer
  • 2019-02-13

Maria P skrev om pmrnordic.se
    Underbara bambukuddar! Original passade de av oss som sover på rygg eller sida, inte på mage. Lyxvarianten tyckte vi passade de av oss som endast sover på sida.
    Supersnabb leverans! Läs mer
  • 2019-02-12

Tore L skrev om pmrnordic.se
    Snabb leverans av Bambukudde lyx. Bra kvalitet. Läs mer
  • Camilla s

2019-02-12

Camilla s skrev om pmrnordic.se
    Köpt en nackmassage kudde.
    Snabb leverans, och bra packad.
    Är väldigt nöjd med varan. Läs mer
  • 2019-02-11

Marie F skrev om pmrnordic.se
    Bara att njuta!
    Behaglig massage och lite värme ...
    Otrolig hjälp med mina onda leder! Läs mer
  • 2019-02-06

Marlene L skrev om pmrnordic.se
    Snabb leverans och jag är supernöjd med kudden som jag beställde. Läs mer

Morgan G skrev om pmrnordic.se
    Supersnabb leverans och till råga på allt så är jag grymt nöjd med nackmassage kudden jag köpte. Läs mer

Valeria Elizabeth P skrev om pmrnordic.se
    Precis vad jag förväntade mig. Är väldig nöjd. Läs mer

Torsten N skrev om pmrnordic.se
    Leveransen var snabb och fungerade bra Läs mer
  • 2019-02-04

Eva A skrev om pmrnordic.se
    Köpte en 3 d shiatsu massage apparat
    God snabb service via mail och när jag hämtade varan
    Hade inga förväntningar, men gillade mottagandet att jag rekommenderade varan och företaget till andra varav en köpte inom 2 dgr från då jag rekommenderade den Läs mer
  • 2019-02-04

Carina L skrev om pmrnordic.se
    Snabb leverans och klara besked, produkten överensstämde väl med den beskrivning som gavs Läs mer

Malin R skrev om pmrnordic.se
    Lastskydd och servicen är perfekt, tummen upp! Läs mer
    2019-02-05 Michael A svarar Malin R
    Hej Malin,
    Det verkar som du rekommenderat fel produkter ;)
    Vi säljer massageprodukter och bambukuddar.

Inga-Lill J skrev om pmrnordic.se
    Köpte en kudde med gel.
    Blev bra bemött. Det gick fort att få hem kudde.
    Förväntningar var att jag ska ligga skönt på kudden och må bra, och det gör jag. Läs mer
  • Malin B

2019-01-30

Malin B skrev om pmrnordic.se
    Nackmassage-apparaten är helt underbar! Läs mer

Susanne A skrev om pmrnordic.se
    Snabb leverans och jätte skön kudde! Läs mer
  • 2019-01-29

Eva-Lena L skrev om pmrnordic.se
    Fick min kudde på några dagar blixtsnabbt. Nöjd Läs mer
  • 2019-01-21

Michael A skrev om pmrnordic.se
    Fantastisk och snabb service och underbara produkter. Läs mer
  • 2019-01-16

Ann-charlotte E skrev om pmrnordic.se
    Jag köpte 3D smart SHIATSU Nackmassage, och den är fantastiskt bra! Nu kan man få nack- och ryggmassage utan att behöva gå till en massör!
    Enkelt att beställa och snabb leverans! Läs mer
  • Ingela H

2019-01-14

Ingela H skrev om pmrnordic.se
    Snabb leverans av ultrasköna bambukuddar. Vi sover som stockar och har klart mindre ont i nacke och axel på morgonen! Läs mer
  • 2019-01-14

Hanna G skrev om pmrnordic.se
    Köpte en sån nackmassage och är super nöjd 2 av mina kollegor beställde en direkt när dom testat min och har en kund som också ev skulle beställa. Läs mer
  • 2019-01-07

Carola W skrev om pmrnordic.se
    Har beställt en Bambukudde lyx på hemsidan, såg reklam på Facebook. Det gick smidigt både att beställa och hämta ut varan hos vårt postombud . Jag kunde även utnyttja en rabattkod som fanns i reklamen på FB. Läs mer
  • 2019-01-04

Madeleine L skrev om pmrnordic.se
    Köpet var smidigt och även leveransen. Produkten är väldigt uppskattad av min bror som fick den i julklapp. Läs mer
  • 2019-01-04

Annelie S skrev om pmrnordic.se
    Bambukudde lyx. Enkelt att beställa. En riktigt bra kudde för nacke o huvud Läs mer
  • 2019-01-02

Christina B skrev om pmrnordic.se
    Köpte massagekudde på Älvsjö mässan och tyckte att den var så bra så nu ville jag ha en till min arbetsplats. Beställningen ju snabbt och enkelt. Läs mer
  • 2018-12-28

Ulf E skrev om pmrnordic.se
    Jag köpte en Shiatsu massagemaskin och jag är mycket nöjd med produkten och med leveransen. Snabbt och smidigt! Läs mer
  • 2018-12-27

Malin R skrev om pmrnordic.se
    Jag köpte en bambukudde basic. Är nöjd med servicen men kudden ger mig tyvärr nackont och så får jag ont i axlarna. Läs mer
  • 2018-12-26

Birgitta L skrev om pmrnordic.se
    Kudde original -skön och mycket bra då man har nackproblem Snabb leverans Läs mer
  • 2018-12-26

Nadine B skrev om pmrnordic.se
    En bambukudde lyx, så bra.den bästa kudden jag har haft. Läs mer

Söderbymalmsvägen 6 A, 136 44 Handen