pmrnordic.se

Läs vad 130 kunder tycker om pmrnordic.se

• 2019-10-15

Anneli N skrev om pmrnordic.se
    Köpte två kuddar med kylgele.
    Enkelt att beställa och mycket snabb leverans, enkelt att betala.
    Är mycket nöjd med kuddarna och företaget. Läs mer
  • 2019-10-09

Camilla L skrev om pmrnordic.se
    Beställde en Bambukudde.
    Supersmidig beställning med betalning via Klarna, snabb leverans - jag hade kudden på två arbetsdagar. Kudden är FANTASTISK!
    Så, jag är bara bara nöjd. :) Läs mer
  • Ylva I

2019-09-25

Ylva I skrev om pmrnordic.se
    Köpt en kudde, snabb leverans. Läs mer
  • 2019-09-25

Glenn E skrev om pmrnordic.se
    Riktigt bra massageprodukt. Jag använder främst till nacken men även ryggslutet.

Mkt snabb och effektiv beställning och leverans. Läs mer
  • 2019-09-23

susann u skrev om pmrnordic.se
    Bambu kudde med kylplattor var helt underbar Läs mer
  • 2019-09-10

Anette Elander V skrev om pmrnordic.se
    Köpte bambukudde. Helt underbar sover som en gris. Snabb leverans smidigt att beställa Läs mer
  • 2019-09-10

monica S skrev om pmrnordic.se
    Bra support och underbara kuddar. Köpte 2st lyx och har stora problem med mon nacke men denna kudden funkar bra. Läs mer
  • 2019-09-06

Mona E skrev om pmrnordic.se
    Köpte en vibrationsplatta. Väldigt bra bemötande. 👍👍 Läs mer
  • Jenny S

2019-09-02

Jenny S skrev om pmrnordic.se
    Jag var på jakt efter två nya kuddar, eftersom mina gamla från Tvins hade gjort sitt. Jag var först inne på deras hemsida för att beställa nya, men de hade tyvärr slutat med kuddarna.
    Jag fick då leta efter ett nytt ställe och hittade bambukudde.se. Jag mailade och frågade om de hade nåt liknande och fick ett snabbt, trevligt och upplysande svar.
    Lade en beställning på 2 st "Bambukudde Lyx med svalkande gel". I min beställning skrev jag även till ett önskemål om att få paketet levererat till ett annat utlämningsställe än dit mina paket vanligtvis kommer. Nemas Problemas! Paketet kom dit. Och fort gick det oxå!
    Jag är supernöjd! Med kontakten, leveransen och självklart kuddarna! =) Läs mer
  • Charlotta L

2019-09-02

Charlotta L skrev om pmrnordic.se
    Jag hade provat PMR Nackmassage på en mässa för ett par år sedan , funderade på att köpa den , men det blev ej av förrän nu .
    Jag känner mig nöjd !
    Apparaten masserar på bra , nästan som knådande händer . Läs mer
  • 2019-08-29

Ann N skrev om pmrnordic.se
    Oerhört snabb frakt samt en lysande produkt ger givetvis full pott! Läs mer

Petra P skrev om pmrnordic.se
    Lätt sida att beställa ifrån, snabb leverans och sjukt skön kudde :) Läs mer

Helena T skrev om pmrnordic.se
    Beställde en kudde, den kom redan dagen efter så oerhört snabb leverans. Fullt nöjd! Läs mer

Annette R skrev om pmrnordic.se
    Bambukudden är mycket bra. Snabb leverans. Mycket nöjd. Läs mer
  • Anna K

2019-08-26

Anna K skrev om pmrnordic.se
    Bra service, snabb leverans och jag kunde få komma dit och testa kudden om jag ville. Tyvärr gjorde jag inte det så får ju skylla mig själv. Köpte den med svalkande gelé. Kände ingen skillnad på gelesidan MIT den andra. Den luktar bensin och jag fick grymt ont i nacken när jag sov på den. Testade två nätter men lukten och sen att jag fick ont var inget för mig. Min dotter fick den och hon tyckte den var helt ok men inget speciellt. Lite dyrt test. Läs mer
    2019-08-28 PMR Nordic A svarar Anna K
    Hej Anna och tack för ditt omdöme.
    Alla produkter tillverkade av memoryfoam har en svag lukt i början, det försvinner efter någon dag och vill man snabba på det kan man lägga ut kudden för vädring samt tvätta örngottet.
    Även andra textilprodukter luktar om dom är förpackade när man öppnar dessa. Ofta när man byter kudde och inte är van så kan det ta upp till ett par veckor innan kroppen vänjer sig vid en ny sovställning. Vi har även 14 dagars returrätt.
    Anna K gillar detta
  • 2019-08-21

Marie B skrev om pmrnordic.se
    Bambu kudde original, kom otroligt snabbt. Väldigt skön och minskat snarkningar. Läs mer
  • 2019-08-16

Leif L skrev om pmrnordic.se
    Jag köpte nya batterier till min nackmassage maskin. Väldigt smidig leverans. Är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-08-14

Michaela S skrev om pmrnordic.se
    Snabb leverans av deras fantastiskt sköna massageapparat!
    Väl värd varje krona. Läs mer
  • Anna-karin L

2019-08-12

Anna-karin L skrev om pmrnordic.se
    Haft ont i nacke och axlar länge och läste då om era kuddar. Tillslut bestämde jag mig för att prova en kudde och jag blev så nöjd med min bambukudde lyx. Kände redan efter första natten vilken skillnad och kommer nu att tipsa alla i min omgivning 😄Köpte också nackmassage shiatsu och är nöjd, den tar i mycket och ibland lite väl hårt men tror att den kommer hjälpa min värk.
    TACK Läs mer
  • Carl-Fredrik J

2019-08-05

Carl-Fredrik J skrev om pmrnordic.se
    Jag köpte en ryggmassagegrej. Nöjd med snabbheten i leveransen. De var kanon på alla sätt.

//Carl-Fredrik Läs mer
  • 2019-08-05

Ulf W skrev om pmrnordic.se
    En kudde i bambu (standardmodell). Webkontakt. Snabb leverans.
    Kändes pålitligt och jag återkommer gärna vid behov. Läs mer
  • Pia L

2019-07-26

Pia L skrev om pmrnordic.se
    Köpte två bambukuddar.
    Jag är jättenöjd med både produkten och företaget.
    Det var snabb leverans, snabbare än vad jag väntat mig. Läs mer
  • 2019-07-24

Jessica B skrev om pmrnordic.se
    Köpte en nackmassage och en bambu kudde. Supersnabb leverans. Bra varor, har dock inte vant mig vid kudden än. Läs mer
  • 2019-07-24

Johan B skrev om pmrnordic.se
    En skön kudde som gör att jag sover bättre Läs mer
  • 2019-07-17

Sarah F skrev om pmrnordic.se
    Mycket nöjd med gelé kudden lyx, det kändes bra direkt efter första natten och jag vaknar numera både utvilad och smärtfri i nacke/axlar. Läs mer
  • 2019-07-15

Danuta Å skrev om pmrnordic.se
    Fin vara, snabb leverans. Allt perfeckt! Läs mer
  • 2019-07-15

Eva N skrev om pmrnordic.se
    Mycket nöjd med min Bambu kudde Bacic har en kudde innan men ville ha en i husvagnen sover så gott på den. Läs mer
  • 2019-07-11

Maria B skrev om pmrnordic.se
    Köpte bambukuddar lyx vilka är supersköna. Köpte även lakanset men tänkte inte på att inte storleken på örngotten inte är desamma som på kuddarna. Eftersom det inte fanns andra örngott utgick jag ifrån att de skulle passa. Hade önskat lite mer tydlighet vad gäller detta. Läs mer
    2019-07-24 PMR Nordic A svarar Maria B
    Jag använder örngotten från våra påslakanset på min Lyxkudde och det fungerar men är lite tajt.
  • Johanna L

2019-07-10

Johanna L skrev om pmrnordic.se
    Bra kudde och snabb leverans! Läs mer
  • 2019-07-08

Jimmy B skrev om pmrnordic.se
    Inga instruktioner på kudden som jag fick levererad, jättedåligt Läs mer
    2019-07-09 PMR Nordic A svarar Jimmy B
    Hej Jimmy,
    Vad är det för instruktioner du saknar, vi har aldrig hört att någon behövt en manual till en kudde. Egenskaper och annat finns på kuddens förpackning och på vår hemsida, tvättråd sitter på örngottet. Är det något specifikt du undrar över går det bra att maila oss på support@pmrnordic.se eller svara på detta inlägg. Jag önskar dig en fortsatt trevlig sommar.
  • Per J

2019-07-03

Per J skrev om pmrnordic.se
    Snabb leverans, nöjd med varan Läs mer
  • 2019-06-26

Johanna B skrev om pmrnordic.se
    Bambukudde lyx - superskön kudde!
    Snabb leverans och bra betalningsaternativ. Läs mer
  • 2019-06-26

Christopher S skrev om pmrnordic.se
    Snabb leverans och en utmärkt produkt som faktiskt gör sitt jobb! Bästa på marknaden enligt mig. Läs mer
  • 2019-06-18

Anne G skrev om pmrnordic.se
    Jag köpte 2 av Era bambukuddar Lyx, som enligt företaget "lovar" skulle ha på ena sidan en en svalkande funktion. Men tyvärr efter använt dem kan jag säga. Vad ni lovar håller inte. Direkt när man lagt sig. Ja då känner man en viss svalka. Men det verkar som att även den svalkande sidan blir även den uppvärmd till slut. Vaknar efter sovit ett par timmar p.g.a av att jag är svettig och varm. Känner ingen svalka, bara värmen. Jag trodde på era kuddar. Tänkte, kanske dessa kuddar var slutet på mitt problem. Men så blev det tyvärr inte. Inget att anmärka angående leverans. Men min förväntning blev en flopp, tyvärr. För övrigt angående kuddarna är jag också mkt besviken på att ni inte säljer enbart kuddfodral till kuddarna. Sökte på er hemsida på örngott. Fick då endast upp. Påslakan + örngott. Så dåligt av er! Sammanfattning från mig blir följande. Gå inte på all djävla reklam. Jag gjorde det tyvärr- och är så besviken. Läs mer
    2019-06-20 PMR Nordic A svarar Anne G
    Hej Anne,
    Tack för din recension.
    Vår Lyx kudde har en Gel på ena sidan som gör att den blir svalare tillsammans med örngott av bambu om man jämför med andra kuddar på marknaden t.ex en dunkudde. Vi lovar en svalkande effekt som du själv skriver att den har, men självklart blir allt uppvärmt beroende på lufttemperatur, kroppsvärme mm och man bör även använda bambuörngottet för att få bästa effekt. Bambun i sig har en mycket bättre absorptionsförmåga än t.ex bomull och då känns det som man svettas mindre.
    Har man stora problem med svettningar så kan man även förvara kudden på någon sval plats under dagen.
    Örngotten är tyvärr slut på lager och vi har endast påslakanset för tillfället.
  • 2019-06-17

Tony K skrev om pmrnordic.se
    Köpte bambukudde med gel mycket nöjd med kudden och servicen snabb leverans Läs mer
  • Marika E

2019-06-05

Marika E skrev om pmrnordic.se
    Bambukudde med kylning, bra att sohva, märkärotta inget större kylning men är inte sverige heller Läs mer
    2019-06-07 PMR Nordic A svarar Marika E
    Hej Bambukudde Lyx har inte en kylande effekt utan en svalkande, vilket innebär att du känner dig svalare för att svett inte får fäste i kudden samt att bambu örngottet har en högre absorptionsförmåga än t.ex bomull.
  • 2019-06-04

Elizabeth S skrev om pmrnordic.se
    Köpte två bambukuddar! Var enkelt att handla och leveransen var snabb. Läs mer
  • Björn L

2019-05-22

Björn L skrev om pmrnordic.se
    Köpte en bambukudde. Snabb leverans och en suverän produkt. Läs mer
  • 2019-05-21

Regina W skrev om pmrnordic.se
    Har inte känt någon skillnad än, har inte fluchat en gång. Är inte piggare. Läs mer
    2019-05-22 PMR Nordic A svarar Regina W
    Hej Regina, tyvärr kan jag inte förstå din recension. Vi vet inte vad fluchat är för någonting och vi kan inte hänvisa det till någon av våra produkter.
  • Christina Wiola M

2019-05-20

Christina Wiola M skrev om pmrnordic.se
    Köpte Bambukudde Lyx med svalkande Gel Pris: 695.00 kr Först var jag skeptisk men beställde ändå. Och jag sover som en prinsessa (utan ärt). Underbar kudde som ger mig stabilitet och lugn när jag lägger ner huvudet mot den. Helt enastående material som känns som den "kramar" mig till sömns! Första natten var en av de första nätterna på länge jag sov utan att gå upp två, tre gånger. Har ni monterat in en liten John Blund i stoppningen? Med andra ord jag är supernöjd. Ska nog beställa en till min man också... ni anger ju att den avhjälper snarkning... det blir upp till bevis! Mvh Christina Läs mer
  • 2019-05-07

Eva Irene L skrev om pmrnordic.se
    Beställde en bambukudde original och är supernöjd. Den motsvarar alla förväntningar!
    Leveransen kom blixtsnabbt, två dagar efter beställning. Allt fungerade helt perfekt. Läs mer
  • 2019-04-30

Megan R skrev om pmrnordic.se
    Bamboo påslakan är fint och bekvämt! Läs mer
  • 2019-04-29

Eva M skrev om pmrnordic.se
    Köpt bambukuddar. Snabba med att skicka varorna.
    Dåligt att man inte kan få tag på dem. HAR provat både mail och att de ska kontakta mig. Vill retunera 1 st kudde .

Då de inte passade till mig.

Då man ska kontakta dem innan men man får deras mail i retur.

Ingen kontakt alltså el. Svar på mail.

Mycket dåligt Läs mer
    2019-05-02 PMR Nordic A svarar Eva M
    Hej Eva,

Tack för din feedback men att vi inte skulle kontaktat dig är felaktigt, vi har haft kontakt samma dag som du skrev det här omdömet. Vi fick ditt mail kl 7:40 på morgonen och vi svarade dig kl 10:37 samma dag, senare samma dag på kvällen kl 19:20 så svarade du på det mailet och vi återkom dagen efter kl 9:51 där vi löst alla frågor.
  • 2019-04-17

Britt Anita W skrev om pmrnordic.se
    Nackmassage
    Snabb service
    Positivt bemötande när jag ställde frågor Läs mer
  • 2019-04-15

Camilla W skrev om pmrnordic.se
    Shiatsu nackmassage, rejäla grejer. Snabb leverans. Läs mer
  • 2019-04-10

Gerd O skrev om pmrnordic.se
    Snabb leverans av bambukudde. Kudden motsvarar förväntningarna. Jag har sovit bättre på den än på andra kuddar. Jag får direkt en skön sovställning för huvudet och somnar snabbare än tidigare. Jag har bara haft den i några dagar och jag hoppas att den håller formen, så som utlovas. Läs mer
  • 2019-03-28

Monika W skrev om pmrnordic.se
    Köpte en bambukudde har inte provat den så länge än så jag vet inte riktigt än hur den passar mig. Bra bemötande av företaget. Kanske återkommer jag och köper fler kuddar? 😊 Läs mer
  • 2019-03-26

Edith M skrev om pmrnordic.se
    Bambukudde lyx. Tror den heter det, är oå sjukhus för tillfället. Läs mer
  • Ann-Charlotte E

2019-03-21

Ann-Charlotte E skrev om pmrnordic.se
    Denna gång köpte jag enbart bambukudden. Förra ggn. Om det var ett år sen köpte jag nackknådarn och en likadan kudde åt min make i present. Klurar på köpa en åt svärsonen. Men vet inte. Tror han vill ha den högre med svalkande grejset. Han har blivit illa tacklad i hockyn så har jäääätteproblem med nacksmärtor huvudvärk så han kräks mm...

Jag ÄLSKAR era grejjer. Nackknådarn använder vi alla. Och ja. Maken älskat sin kudde från dag ett. Och jag ÄLSKAR min.... Bästa köpen.

😃👍 Läs mer
  • 2019-03-18