Läs vad 176 kunder tycker om Nackmassage.se 2

• 2021-01-21
    Mycket snabb leverans av massagebälte. Fungerar utmärkt men lite tung att hantera
    Margareta
  • 2021-01-19
    Enkelt att beställa och snabb leverans.
    Nackmassageapparaten känns rejäl och det lilla vi provat den är vi väldigt nöjda.
    Tanken är att vi om den är bra ska beställa den till alla våra produktionsavsnitt.
  • 2021-01-12
    3D SMART SHIATSU
    Snabb och bra leverans. Hade höga förväntningar och den är skön att använda. Tyvärr blir jag öm dagen efter då den är rätt "hårdhänt". Har även satt den i samband med att jag blivit yr efteråt. Möjligt att man måste vänja sig vid den lite.
    Sammanfattningsvis har jag haft den för kort period för att utvärdera den på sikt.
    Mvh Carina
    skrev om Nackmassage.se
    Hej Carina och tack för ditt omdöme. Effekter av massagen är individuella. Du kan bli frusen, trött, yr och omtumlad direkt efter massagen men besvären brukar inte vara långvariga. Du kan även få en energikick och känna dig pigg, gladare och med avspänd. Om du är ovan att få massage kan det ta 2-3 tillfällen innan kroppen tar emot behandlingen fullt ut. Muskler som inte är vana vid beröring och blivit stela reagerar oftast med träningsvärk (kallas passiv träningsvärk). Du får en ökad blodgenomströmning (syretillförsel) och lymfsystemet (kroppens reningsverk) får sig en kick vilket medför att slaggprodukter forslas bort ut genom kroppen. Detta kan du må lite dåligt av och kan kännas obehagligt.

• 2021-01-07
    Beställde Stor värmedyna för rygg och axlar. Är mycket nöjd med produkten. Snabb och smidig leverans.
  • 2020-12-21
    Mycket bra................................................................,,,,,,.............
  • 2020-12-09
    Köpte en Shiatsu och det var snabb leverans och varan fungerar bra.
  • 2020-12-01
    Har skaffat den underbara värmedynan som går upp till nacken o ner över hela ryggen , då jag har fibromyalgi o atrit så är det sååååå skönt med den goa värmen , bara älskar den så jag köpte en till min mor oxå i födelsedagspresent 💖👍👍👍👍
  • 2020-12-01
    Bra produkt information och snabb leverans
    Mikael E
  • 2020-12-01
    Köpte en nackmassage-apparat till mannen som funkar bra mot spänningshuvudvärk. Leverans och betalning var smidig.
  • 2020-11-30
    Snabb leverans. Trevligt bemötande
  • 2020-10-01
    Jag köpte 2 bambu kudde original och är hel nöjd.
  • 2020-09-09
    Snabb leverans. Superskön kudde, som förbättrar sömnen.
  • 2020-08-31
    Jag är jättenöjd med min 3D Smart Shiatsu. Enkelt att klicka hem från hemsidan. Snabb och smidig leverans. Tack!
  • 2020-06-15
    Snabb leverans. Säkra betalningsalternativ. Jag köpte bambukudde. Den är skön. Hade en tempur kudde innan. bambukudden påminner om denna, fast snäppet mjukare. Dock så är den inte så sval som jag hade hoppats på. Det var mitt huvudargument. Nu är den inte varmare än någon annan kudde, tvärtom den är nog min svalaste (fast inte sval tillräckligt :)).
  • 2020-05-26
    Jag beställde en 3D nackmassage apparat. Den kom inom två dagar och är helt fantastisk.
    Xen P
  • 2020-02-17
    Fin kundeservice via mail og varen er top
  • 2020-02-16
    Vi älskar vår massagefåtölj.
    Dock kunde instruktionen på dom olika progammen vara lite mer tydlig.
    Anna och Kjelle-
  • 2020-01-21
    Köpte bambukudden till min man som har nackproblem och han tycker den är jätteskön. Den är aningen hög om man alltid ligger på rygg som han gör men flyttar man upp lite så den även stödjer axlarna lite så är den grym.
    Snabba att svara på frågor och servicen är super.
  • 2020-01-20
    Bra service och snabb leverans
  • 2020-01-20
    Jag köpte en powerplate och den verkar vara bra. Men jag tycker att det är dåligt att man inte fick en information på svenska då det är ett svenskt företag som skickar ut den.
  • 2020-01-13
    Jag köpte en vibrationsplatta.
    När den kom fattades det en liten metallbit på stortån uppe på plattan & deras produktnamn som skulle sitta fastklistrad på plattan satt knappt kvar.
    Det var ju inget som påverkade själva funktionen,utan mer ett ”skönhetsfel” på en ny produkt.
    Jag skrev till kundtjänst och jag tror att problemet är åtgärdat nu.
    Så sammanfattningsvis är jag nöjd än så länge.
    Mvh//Liza Karlsson
  • 2020-01-13
    Vibrationsplatta
    Bra bemötande och snabb leverans.
  • 2020-01-08
    Bra varor och snabba leveranser
  • 2020-01-08
    Jag köpte en Shiatsu nackmassage. Leveransen fungerade kanonbra och produkten levererar!
  • 2020-01-08
    Jag köpte Vibrationsplatta och den fungerar utmärkt!
  • 2020-01-08
    Beställde bambukuddar. Enkelt och smidigt att beställa, samt snabb leverans.
  • 2020-01-07
    Köpte en bambukudde som jag är väldigt nöjd med. Leveransen var enligt utlovat och jag sover som en prinsessa.
  • 2019-12-16
    Underbart,köpte 2st kudar helt underbara,bra service,snabb leverans
  • 2019-12-16
    Nackmassage som julklapp. Bra bemötande. Snabb leverans.
  • 2019-12-15
    En oerhört snabb leverans och en skön massage produkt som känns kvalitativ. Dock lite svårt att få den att placeras skönt om jag endast går på instruktionerna, men efter lite eget utforskarna hittade jag bra och behagliga lägen. Drömmen har varit om ljudet kunde vara svagare, men det säger jag som ljudkänslig.

Överlag mkt nöjd :)
  • 2019-12-13
    Min massagesjal - eller vad kallar jag den för? - är det enda som hjälper mig när jag blir riktigt trött och dålig i ryggen!

Fick den väldigt snabbt efter min beställning! Och den är helt enkelt fantastisk!
  • 2019-12-11
    The PMR Nordic portal had a glitch at the end of my first attempt to order an item, therefore I did it once more. This time the order went through till the end.
    On my first attempt I did not get a final message, I even had an error message regarding my user code/password. Although, I received an e-mail saying that the order is on the road!
    Therefore I made the second attempt to buy the item and this time I've got the confirmation of the payment, payment registered in my bank account.
    Two days later I received two identical items with 2 different order numbers.
    Nevertheless, I did not received any invoice via e-mail or within the parcels.
    Finally, I returned one of these items, paying for delivery, not knowing what it was wrong in the beginning.
    Maybe next time it will be better!
    skrev om Nackmassage.se
    Hi Traina, We have received two orders from you by 50 minute intervals and at each order will be sent a confirmation out immediately to your e-mail. You have then received two different e-mails with different order numbers. Every day before we package orders we check our email in case any customer has canceled their purchase or have any other questions or requests regarding their orders and after that everything goes automatically if we have not received any questions or other. We regret that you missed this and that you received two packages. Today we received your return and we will process it during the day

• 2019-12-10
    Köpte nackmassageapparat.
    Svar inom några minuter när jag ställde en fråga via mail.
    Gjorde beställning en söndagkväll och på tisdag kunde jag hämta på utlämningsställe.
    Mycket nöjd med mitt köp.
    Enkelt att ställa frågor, beställa och mycket snabb leverans.
    Högsta betyg!
  • 2019-12-10
    Bambukudde lyx.
    Bra. Snabb leverans
  • 2019-12-09
    En fantastisk service. Med ett uppdaterat sortiment.
  • 2019-12-05
    Mycket snabb leverans! Okomplicerat.
  • 2019-12-04
    Jag köpte bambukuddar julklappar och är mycket nöjd kund 🤗
  • 2019-12-04
    3D Smart SHIATSU Nackmassage Generation 2
    Handlade på nätet - en vän hade köpt och tyckte den var bra.
    Har provat den en vecka och jag tycker den är jättebra!
  • 2019-12-03
    snabb leverans, bra produkt, bra priser
  • 2019-11-27
    Bra info, snabb leverans och kudden var kanon (dock lite för hög för oss med det är ju inte företagets fel)
  • 2019-11-25
    Efter att ha provat nackmassagen generation 1 hos en anhörig, köpte jag 3D smart SHIATSU Nackmassage, Generation 2. Jag är mycket nöjd, den tar i rejält och kommer åt knutar och mjukar upp på ett bra sätt. Snabb leverans. Rekommenderas.
    Louise N
  • 2019-11-18
    Köpte en laddare. Enkelt att hitta på hemsidan och snabb leverans. Jättenöjd!
  • 2019-11-15
    Jag har köpt en bambu kudde original + att jag varit i kontakt med kundtjänst.
    Jag älskar bambu kudden. Den minskar mina problem med min nacke + att jag sover bättre.
    Kundtjänst svarade snabbt och jag fick bra svar på mina frågor
  • 2019-11-14
    Supersnabb och smidig leverans!
  • 2019-10-28
    Hej! Kan inte säga så mycket, men jag beställde bambukudde. Och jag är mycket nöjd. Fick hem dem snabbt. Och det är jag glad för, för nu kan jag sova lugnt.
  • 2019-10-25
    Har köpt 2 kuddar, som luktar illa. Svaret var att det skulle försvinna. på den ena har det minskat men inte på den andra. Tycker det är en fel på vara och att de ska stå för returfrakten. De svarar inte på andra mailen. Så nej dåligt kundservice.
    skrev om Nackmassage.se
    Hej Petra, Vi svarade på ditt andra mail men lite sent tyvärr. I det första mailet har vi berättat att en viss lukt finns i nya textiler och kuddar som ligger förslutna i en plastpåse men att denna lukt försvinner efter ett tag, vill man påskynda det hela kan man lägga ut kudden för vädring. Vi har fått tillbaka kudden och den har en svag doft som kommer försvinna, därför anser vi inte att det är ett skäl till reklamation. Du har fått möjlighet att använda din ångerrätt och få dina pengar i retur.

• 2019-10-15
    Köpte två kuddar med kylgele.
    Enkelt att beställa och mycket snabb leverans, enkelt att betala.
    Är mycket nöjd med kuddarna och företaget.
  • 2019-10-09
    Beställde en Bambukudde.
    Supersmidig beställning med betalning via Klarna, snabb leverans - jag hade kudden på två arbetsdagar. Kudden är FANTASTISK!
    Så, jag är bara bara nöjd. :)
  • 2019-09-25
    Köpt en kudde, snabb leverans.
    Ylva I
  • 2019-09-25
    Riktigt bra massageprodukt. Jag använder främst till nacken men även ryggslutet.

Mkt snabb och effektiv beställning och leverans.