Nackmassage.se

BRITT-INGER P skrev om Nackmassage.se
    Snabb leverans. Superskön kudde, som förbättrar sömnen. Läs mer
  • 2020-08-31

Sofia O skrev om Nackmassage.se
    Jag är jättenöjd med min 3D Smart Shiatsu. Enkelt att klicka hem från hemsidan. Snabb och smidig leverans. Tack! Läs mer
  • 2020-06-15

Andreas K skrev om Nackmassage.se
    Snabb leverans. Säkra betalningsalternativ. Jag köpte bambukudde. Den är skön. Hade en tempur kudde innan. bambukudden påminner om denna, fast snäppet mjukare. Dock så är den inte så sval som jag hade hoppats på. Det var mitt huvudargument. Nu är den inte varmare än någon annan kudde, tvärtom den är nog min svalaste (fast inte sval tillräckligt :)). Läs mer
  • Xen P

2020-05-26

Xen P skrev om Nackmassage.se
    Jag beställde en 3D nackmassage apparat. Den kom inom två dagar och är helt fantastisk. Läs mer
  • 2020-02-17

Fritze W skrev om Nackmassage.se
    Fin kundeservice via mail og varen er top Läs mer
  • 2020-02-16

Kjell Göran H skrev om Nackmassage.se
    Vi älskar vår massagefåtölj.
    Dock kunde instruktionen på dom olika progammen vara lite mer tydlig.
    Anna och Kjelle- Läs mer
  • 2020-01-21

Liselotte M skrev om Nackmassage.se
    Köpte bambukudden till min man som har nackproblem och han tycker den är jätteskön. Den är aningen hög om man alltid ligger på rygg som han gör men flyttar man upp lite så den även stödjer axlarna lite så är den grym.
    Snabba att svara på frågor och servicen är super. Läs mer
  • 2020-01-20

Juan Fernando A skrev om Nackmassage.se
    Bra service och snabb leverans Läs mer
  • 2020-01-20

Tove G skrev om Nackmassage.se
    Jag köpte en powerplate och den verkar vara bra. Men jag tycker att det är dåligt att man inte fick en information på svenska då det är ett svenskt företag som skickar ut den. Läs mer
  • 2020-01-13

Liza K skrev om Nackmassage.se
    Jag köpte en vibrationsplatta.
    När den kom fattades det en liten metallbit på stortån uppe på plattan & deras produktnamn som skulle sitta fastklistrad på plattan satt knappt kvar.
    Det var ju inget som påverkade själva funktionen,utan mer ett ”skönhetsfel” på en ny produkt.
    Jag skrev till kundtjänst och jag tror att problemet är åtgärdat nu.
    Så sammanfattningsvis är jag nöjd än så länge.
    Mvh//Liza Karlsson Läs mer
  • 2020-01-13

Åsa W skrev om Nackmassage.se
    Vibrationsplatta
    Bra bemötande och snabb leverans. Läs mer

Charlotte L skrev om Nackmassage.se
    Bra varor och snabba leveranser Läs mer

Jon M skrev om Nackmassage.se
    Jag köpte en Shiatsu nackmassage. Leveransen fungerade kanonbra och produkten levererar! Läs mer

Camilla K skrev om Nackmassage.se
    Jag köpte Vibrationsplatta och den fungerar utmärkt! Läs mer

Iréne W skrev om Nackmassage.se
    Beställde bambukuddar. Enkelt och smidigt att beställa, samt snabb leverans. Läs mer
  • 2020-01-07

Helena C skrev om Nackmassage.se
    Köpte en bambukudde som jag är väldigt nöjd med. Leveransen var enligt utlovat och jag sover som en prinsessa. Läs mer
  • 2019-12-16

Asmir C skrev om Nackmassage.se
    Underbart,köpte 2st kudar helt underbara,bra service,snabb leverans Läs mer
  • 2019-12-16

Anders L skrev om Nackmassage.se
    Nackmassage som julklapp. Bra bemötande. Snabb leverans. Läs mer
  • 2019-12-15

Nisse B skrev om Nackmassage.se
    En oerhört snabb leverans och en skön massage produkt som känns kvalitativ. Dock lite svårt att få den att placeras skönt om jag endast går på instruktionerna, men efter lite eget utforskarna hittade jag bra och behagliga lägen. Drömmen har varit om ljudet kunde vara svagare, men det säger jag som ljudkänslig.

Överlag mkt nöjd :) Läs mer
  • 2019-12-13

Ewa G skrev om Nackmassage.se
    Min massagesjal - eller vad kallar jag den för? - är det enda som hjälper mig när jag blir riktigt trött och dålig i ryggen!

Fick den väldigt snabbt efter min beställning! Och den är helt enkelt fantastisk! Läs mer
  • 2019-12-11

Traian R skrev om Nackmassage.se
    The PMR Nordic portal had a glitch at the end of my first attempt to order an item, therefore I did it once more. This time the order went through till the end.
    On my first attempt I did not get a final message, I even had an error message regarding my user code/password. Although, I received an e-mail saying that the order is on the road!
    Therefore I made the second attempt to buy the item and this time I've got the confirmation of the payment, payment registered in my bank account.
    Two days later I received two identical items with 2 different order numbers.
    Nevertheless, I did not received any invoice via e-mail or within the parcels.
    Finally, I returned one of these items, paying for delivery, not knowing what it was wrong in the beginning.
    Maybe next time it will be better! Läs mer
    2019-12-11 Nackmassage.se svarar Traian R
    Hi Traina,
    We have received two orders from you by 50 minute intervals and at each order will be sent a confirmation out immediately to your e-mail. You have then received two different e-mails with different order numbers.
    Every day before we package orders we check our email in case any customer has canceled their purchase or have any other questions or requests regarding their orders and after that everything goes automatically if we have not received any questions or other.
    We regret that you missed this and that you received two packages. Today we received your return and we will process it during the day
  • 2019-12-10

Sara N skrev om Nackmassage.se
    Köpte nackmassageapparat.
    Svar inom några minuter när jag ställde en fråga via mail.
    Gjorde beställning en söndagkväll och på tisdag kunde jag hämta på utlämningsställe.
    Mycket nöjd med mitt köp.
    Enkelt att ställa frågor, beställa och mycket snabb leverans.
    Högsta betyg! Läs mer

Christer G skrev om Nackmassage.se
    Mycket snabb leverans! Okomplicerat. Läs mer
  • 2019-12-04

Elenor H skrev om Nackmassage.se
    Jag köpte bambukuddar julklappar och är mycket nöjd kund 🤗 Läs mer
  • 2019-12-04

Gun Margaretha W skrev om Nackmassage.se
    3D Smart SHIATSU Nackmassage Generation 2
    Handlade på nätet - en vän hade köpt och tyckte den var bra.
    Har provat den en vecka och jag tycker den är jättebra! Läs mer
  • 2019-12-03

Arhan A skrev om Nackmassage.se
    snabb leverans, bra produkt, bra priser Läs mer
  • 2019-11-27

Annette J skrev om Nackmassage.se
    Bra info, snabb leverans och kudden var kanon (dock lite för hög för oss med det är ju inte företagets fel) Läs mer
  • Louise N

2019-11-25

Louise N skrev om Nackmassage.se
    Efter att ha provat nackmassagen generation 1 hos en anhörig, köpte jag 3D smart SHIATSU Nackmassage, Generation 2. Jag är mycket nöjd, den tar i rejält och kommer åt knutar och mjukar upp på ett bra sätt. Snabb leverans. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-11-18

Mikaela O skrev om Nackmassage.se
    Köpte en laddare. Enkelt att hitta på hemsidan och snabb leverans. Jättenöjd! Läs mer
  • 2019-11-15

Anne-Marie C skrev om Nackmassage.se
    Jag har köpt en bambu kudde original + att jag varit i kontakt med kundtjänst.
    Jag älskar bambu kudden. Den minskar mina problem med min nacke + att jag sover bättre.
    Kundtjänst svarade snabbt och jag fick bra svar på mina frågor Läs mer
  • 2019-11-14

Angelica O skrev om Nackmassage.se
    Supersnabb och smidig leverans! Läs mer
  • 2019-10-28

Anneli N skrev om Nackmassage.se
    Hej! Kan inte säga så mycket, men jag beställde bambukudde. Och jag är mycket nöjd. Fick hem dem snabbt. Och det är jag glad för, för nu kan jag sova lugnt. Läs mer
  • 2019-10-25

Petra D skrev om Nackmassage.se
    Har köpt 2 kuddar, som luktar illa. Svaret var att det skulle försvinna. på den ena har det minskat men inte på den andra. Tycker det är en fel på vara och att de ska stå för returfrakten. De svarar inte på andra mailen. Så nej dåligt kundservice. Läs mer
    2019-11-04 Nackmassage.se svarar Petra D
    Hej Petra,

Vi svarade på ditt andra mail men lite sent tyvärr. I det första mailet har vi berättat att en viss lukt finns i nya textiler och kuddar som ligger förslutna i en plastpåse men att denna lukt försvinner efter ett tag, vill man påskynda det hela kan man lägga ut kudden för vädring.
    Vi har fått tillbaka kudden och den har en svag doft som kommer försvinna, därför anser vi inte att det är ett skäl till reklamation. Du har fått möjlighet att använda din ångerrätt och få dina pengar i retur.
  • 2019-10-15

Anneli N skrev om Nackmassage.se
    Köpte två kuddar med kylgele.
    Enkelt att beställa och mycket snabb leverans, enkelt att betala.
    Är mycket nöjd med kuddarna och företaget. Läs mer
  • 2019-10-09

Camilla L skrev om Nackmassage.se
    Beställde en Bambukudde.
    Supersmidig beställning med betalning via Klarna, snabb leverans - jag hade kudden på två arbetsdagar. Kudden är FANTASTISK!
    Så, jag är bara bara nöjd. :) Läs mer
  • Ylva I

2019-09-25

Ylva I skrev om Nackmassage.se
    Köpt en kudde, snabb leverans. Läs mer
  • 2019-09-25

Glenn E skrev om Nackmassage.se
    Riktigt bra massageprodukt. Jag använder främst till nacken men även ryggslutet.

Mkt snabb och effektiv beställning och leverans. Läs mer
  • 2019-09-23

susann u skrev om Nackmassage.se
    Bambu kudde med kylplattor var helt underbar Läs mer
  • 2019-09-10

Anette Elander V skrev om Nackmassage.se
    Köpte bambukudde. Helt underbar sover som en gris. Snabb leverans smidigt att beställa Läs mer
  • 2019-09-10

monica S skrev om Nackmassage.se
    Bra support och underbara kuddar. Köpte 2st lyx och har stora problem med mon nacke men denna kudden funkar bra. Läs mer
  • 2019-09-06

Mona E skrev om Nackmassage.se
    Köpte en vibrationsplatta. Väldigt bra bemötande. 👍👍 Läs mer
  • Jenny S

2019-09-02

Jenny S skrev om Nackmassage.se
    Jag var på jakt efter två nya kuddar, eftersom mina gamla från Tvins hade gjort sitt. Jag var först inne på deras hemsida för att beställa nya, men de hade tyvärr slutat med kuddarna.
    Jag fick då leta efter ett nytt ställe och hittade bambukudde.se. Jag mailade och frågade om de hade nåt liknande och fick ett snabbt, trevligt och upplysande svar.
    Lade en beställning på 2 st "Bambukudde Lyx med svalkande gel". I min beställning skrev jag även till ett önskemål om att få paketet levererat till ett annat utlämningsställe än dit mina paket vanligtvis kommer. Nemas Problemas! Paketet kom dit. Och fort gick det oxå!
    Jag är supernöjd! Med kontakten, leveransen och självklart kuddarna! =) Läs mer
  • Charlotta L

2019-09-02

Charlotta L skrev om Nackmassage.se
    Jag hade provat PMR Nackmassage på en mässa för ett par år sedan , funderade på att köpa den , men det blev ej av förrän nu .
    Jag känner mig nöjd !
    Apparaten masserar på bra , nästan som knådande händer . Läs mer
  • 2019-08-29

Ann N skrev om Nackmassage.se
    Oerhört snabb frakt samt en lysande produkt ger givetvis full pott! Läs mer

Petra P skrev om Nackmassage.se
    Lätt sida att beställa ifrån, snabb leverans och sjukt skön kudde :) Läs mer

Helena T skrev om Nackmassage.se
    Beställde en kudde, den kom redan dagen efter så oerhört snabb leverans. Fullt nöjd! Läs mer

Annette R skrev om Nackmassage.se
    Bambukudden är mycket bra. Snabb leverans. Mycket nöjd. Läs mer
  • Anna K

2019-08-26

Anna K skrev om Nackmassage.se
    Bra service, snabb leverans och jag kunde få komma dit och testa kudden om jag ville. Tyvärr gjorde jag inte det så får ju skylla mig själv. Köpte den med svalkande gelé. Kände ingen skillnad på gelesidan MIT den andra. Den luktar bensin och jag fick grymt ont i nacken när jag sov på den. Testade två nätter men lukten och sen att jag fick ont var inget för mig. Min dotter fick den och hon tyckte den var helt ok men inget speciellt. Lite dyrt test. Läs mer
    2019-08-28 Nackmassage.se svarar Anna K
    Hej Anna och tack för ditt omdöme.
    Alla produkter tillverkade av memoryfoam har en svag lukt i början, det försvinner efter någon dag och vill man snabba på det kan man lägga ut kudden för vädring samt tvätta örngottet.
    Även andra textilprodukter luktar om dom är förpackade när man öppnar dessa. Ofta när man byter kudde och inte är van så kan det ta upp till ett par veckor innan kroppen vänjer sig vid en ny sovställning. Vi har även 14 dagars returrätt.
    Anna K gillar detta