Läs vad 197 kunder tycker om Nackmassage.se 2

2021-09-10
    Lyfter isär mina hoptryckta kotor i nacken åt ena hållet och åt det andra masseras mina axlar. 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
    2021-09-08
    Mycket snabb leverans.
    Köpte shiatsu nackmassage och är hittills nöjd med produkten. Rekommenderas.
    2021-08-26
    Beställde en 3D Basic SHIATSU nackmassage och fick ett väldigt positivt, proffsigt och personligt bemötande från början
    2021-08-01
    Riktig bra.
    Verkligen rekommendera .
    2021-08-01
    produkten kom med felaktig manual men företaget svarade snabbt på mejl och skickade den rätta.
  • 2021-07-22
    Snabb leverans. Bra kudde. Precis som jag hoppades på. Dock lite lätt. Har en tyngre kudde hemma
    2021-05-28
    Massage apparat för nacke, skuldror, midja, mage mm

MYCKET skön att använda, både med o utan värme
    2021-05-25
    Leverans av kuddfodral till Bambukudde gick snabbt att få!
    2021-04-12
    Hej köpte nack å ryggmassageväst
    Blev besviken då jag haft en ergoman innan som bultar på hårt !!
    Denna var mesig!!
    Ni får gärna kontakta mig på svennewikstrom@gmail.com
    Hej Sven,
    Tack för ditt omdöme.
    Det är alltid tråkigt när kunden inte blir nöjd och förväntningarna inte uppfylls.
    Vi har aldrig tidigare hört talas om Ergoman och har letat runt, det vi hittat är något Facebook inlägg från 2015 och denna har en knackande massage och du har köpt en 3D Smart Shiatsu Nackmassage G3 som har en knådande massage. Det går inte att jämföra knackande/bultande och knådande massage.
    Om du önskar hårdare massage kan du trycka ner armarna lite när dom är i öglorna på massageenheten eller luta dig mot den när du t.ex sitter i soffan, om du då fortfarande tycker massagen är mesig så klarar du mycket hårdare massage än de flesta, de vanligaste kommentarerna är att massagen är för hård.

Vi har alltid 14 dagars ångerrätt på produkterna och du kan givetvis utnyttja denna, jag kan se att du hämtade ut ditt paket den 7 april så du har full ångerrätt till den 21 april.
    Du är alltid välkommen att kontakta oss på support@axelro.se när du vill.
  • 2021-04-07
    Jag köpte bambukudden och det är den skönaste kudde jag någonsin haft. Enda nackdelen med den är att den är lite för platt i min smak jag hade velat ha den 1.5 gånger tjockleken den är.
    Hej Angelica,
    Tack för ditt omdöme.
    Bambukudden Original är ca 13 cm hög och det brukar passa bra för dom allra flesta men det där med höjden på kudde är lite individuellt. Kanske du kan prova att ha en av dina gamla kuddar under så det blir lite högre.
    2021-04-01
    PMR nordic Shiatsu massage
    Superbra produkt .Snabb leverans
  • 2021-03-31
    Snabb leverans och en bra produkt.
    2021-03-04
    Köpte bambukudden som jag är helnöjd med. Sover gott, inga nacksmärtor och inte heller någon svettig blöt kudde.
    Snabb leverans, bara 2-3 dagar. // Gunilla A.
  • Gösta C
    2021-03-04
    Nackmassage
    Nätköp, digitalt
    Helt OK

Det var enkelt o smidigt
    2021-03-03
    Krånglig och dyr retur. Man får stå för returen själv. Jag beställde bambukudde
    Tack för ditt omdöme.
    Vi följer konsumentverkets riktlinjer gällande returrätt.
    Det är alltid tråkigt när en produkt inte uppfyller förväntningarna och vi gör vårt bästa för att ha en bra produktbeskrivning så kunden ska känna sig trygg vid ett köp.

Kunden får stå för returen själv vid utnyttjande av ångerrätten och att du fått konstig information från ditt DHL ombud är inget som vi kan bli belastade för.
    Vi har hjälpt dig och besvarat frågor som ombudet ska besvara och hjälpa dig med.
    Frakt är dyrt och är inget vi kan göra något åt, även frakten till dig är betydligt dyrare än den kraftigt rabatterade frakt du betalar från oss.
    Vi ger våra kunder en rabatterad frakt vid köp av kuddar och denna fraktkostnad återbetalas till dig när vi mottagit returen med andra ord så får du tillbaka hela summan du betalat till oss.
    2021-02-17
    Kudden passade mig inte! Ville skicka tillbaka. Kostar i stort sett lika mycket som kudden och det skulle göras inom 3 dgr efter lev???
    Enklare att slänga skiten
    Hej Tina, tack för ditt omdöme.

Vi förstår inte riktigt vad du menar eller varför du skriver saker som inte stämmer?
    Du har alltid 14 dagars returrätt från den dagen du mottog ditt paket och det räcker med ett enkelt e-mail till oss om du av någon anledning inte hinner skicka tillbaka kudden på dessa 14 dagar.
    Vi har inte mottagit någon information från dig att du inte är nöjd och vill lämna tillbaka produkten eller vad som är fel på produkten.
    Det finns många fraktbolag med olika prissättning som går att skicka med och ingen av dessa har en kostnad som är så hög som du påskyndar. Du måste endast betala för en returfrakt och resterande kostnader återbetalas från oss, även fraktkostnaden till dig.
    Är man missnöjd över något och vi inte skött oss så tycker jag att man ska recensera oss, vi tar tacksamt emot både ris och ros.
  • 2021-02-12
    Jag köpte bambukudden. Det är den bästa kudde jag någonsin haft. Jag får inte ont i nacken längre. Leveransen var supersnabb och varan jättefin. Perfekt!
    2021-02-08
    Köpte Bambukudden 2 st och är mycket nöjd, hög komfort och skön för axlar. Sover gott på den.
  • 2021-02-03
    Har inte använt den så mycket ännu men nöjd
    2021-02-01
    Köpte Bambukudden då den skulle vara så bra när man läste om den, men det var det absolut värsta jag varit med om!
    La ett lakan över och la mig och fick en sådan fruktansvärd värk så OM jag bara hade kunnat/fått så hade jag skickat tillbaka den men tyvärr så får jag ju inte det trots att den är 100% rök, parfym samt djur Fri så den skulle kunna säljas igen!
    Hej Annelie,
    Du har inte varit i kontakt med oss angående detta och vi har inte nekat dig en retur. Du har alltid 14 dagars ångerrätt på en produkt från oss, med ditt köp fick du en följesedel och information om returrätt osv.
    När man byter kudde och sovställning så kan kroppen reagera och man kan få lite värk innan man blivit van.
    2021-01-27
    Bra hemsida, bra betalningsalternativ, blixtrande snabb frakt och väldigt nöjd med produkten
  • 2021-01-21
    Mycket snabb leverans av massagebälte. Fungerar utmärkt men lite tung att hantera
    Margareta
    2021-01-19
    Enkelt att beställa och snabb leverans.
    Nackmassageapparaten känns rejäl och det lilla vi provat den är vi väldigt nöjda.
    Tanken är att vi om den är bra ska beställa den till alla våra produktionsavsnitt.
    2021-01-12
    3D SMART SHIATSU
    Snabb och bra leverans. Hade höga förväntningar och den är skön att använda. Tyvärr blir jag öm dagen efter då den är rätt "hårdhänt". Har även satt den i samband med att jag blivit yr efteråt. Möjligt att man måste vänja sig vid den lite.
    Sammanfattningsvis har jag haft den för kort period för att utvärdera den på sikt.
    Mvh Carina
    Hej Carina och tack för ditt omdöme.

Effekter av massagen är individuella. Du kan bli frusen, trött, yr och omtumlad direkt efter massagen men besvären brukar inte vara långvariga. Du kan även få en energikick och känna dig pigg, gladare och med avspänd.
    Om du är ovan att få massage kan det ta 2-3 tillfällen innan kroppen tar emot behandlingen fullt ut. Muskler som inte är vana vid beröring och blivit stela reagerar oftast med träningsvärk (kallas passiv träningsvärk). Du får en ökad blodgenomströmning (syretillförsel) och lymfsystemet (kroppens reningsverk) får sig en kick vilket medför att slaggprodukter forslas bort ut genom kroppen. Detta kan du må lite dåligt av och kan kännas obehagligt.
    2021-01-07
    Beställde Stor värmedyna för rygg och axlar. Är mycket nöjd med produkten. Snabb och smidig leverans.
    2020-12-21
    Mycket bra................................................................,,,,,,.............
  • 2020-12-09
    Köpte en Shiatsu och det var snabb leverans och varan fungerar bra.
  • 2020-12-01
    Har skaffat den underbara värmedynan som går upp till nacken o ner över hela ryggen , då jag har fibromyalgi o atrit så är det sååååå skönt med den goa värmen , bara älskar den så jag köpte en till min mor oxå i födelsedagspresent 💖👍👍👍👍
  • Mikael E
    2020-12-01
    Bra produkt information och snabb leverans
  • 2020-12-01
    Köpte en nackmassage-apparat till mannen som funkar bra mot spänningshuvudvärk. Leverans och betalning var smidig.
    2020-11-30
    Snabb leverans. Trevligt bemötande
    2020-10-01
    Jag köpte 2 bambu kudde original och är hel nöjd.
  • 2020-09-09
    Snabb leverans. Superskön kudde, som förbättrar sömnen.
    2020-08-31
    Jag är jättenöjd med min 3D Smart Shiatsu. Enkelt att klicka hem från hemsidan. Snabb och smidig leverans. Tack!
    2020-06-15
    Snabb leverans. Säkra betalningsalternativ. Jag köpte bambukudde. Den är skön. Hade en tempur kudde innan. bambukudden påminner om denna, fast snäppet mjukare. Dock så är den inte så sval som jag hade hoppats på. Det var mitt huvudargument. Nu är den inte varmare än någon annan kudde, tvärtom den är nog min svalaste (fast inte sval tillräckligt :)).
  • Xen P
    2020-05-26
    Jag beställde en 3D nackmassage apparat. Den kom inom två dagar och är helt fantastisk.
    2020-02-17
    Fin kundeservice via mail og varen er top
  • 2020-02-16
    Vi älskar vår massagefåtölj.
    Dock kunde instruktionen på dom olika progammen vara lite mer tydlig.
    Anna och Kjelle-
  • 2020-01-21
    Köpte bambukudden till min man som har nackproblem och han tycker den är jätteskön. Den är aningen hög om man alltid ligger på rygg som han gör men flyttar man upp lite så den även stödjer axlarna lite så är den grym.
    Snabba att svara på frågor och servicen är super.
  • 2020-01-20
    Bra service och snabb leverans
    2020-01-20
    Jag köpte en powerplate och den verkar vara bra. Men jag tycker att det är dåligt att man inte fick en information på svenska då det är ett svenskt företag som skickar ut den.
    2020-01-13
    Jag köpte en vibrationsplatta.
    När den kom fattades det en liten metallbit på stortån uppe på plattan & deras produktnamn som skulle sitta fastklistrad på plattan satt knappt kvar.
    Det var ju inget som påverkade själva funktionen,utan mer ett ”skönhetsfel” på en ny produkt.
    Jag skrev till kundtjänst och jag tror att problemet är åtgärdat nu.
    Så sammanfattningsvis är jag nöjd än så länge.
    Mvh//Liza Karlsson
    2020-01-13
    Vibrationsplatta
    Bra bemötande och snabb leverans.
  • 2020-01-08
    Bra varor och snabba leveranser
    2020-01-08
    Jag köpte en Shiatsu nackmassage. Leveransen fungerade kanonbra och produkten levererar!
    2020-01-08
    Jag köpte Vibrationsplatta och den fungerar utmärkt!
    2020-01-08
    Beställde bambukuddar. Enkelt och smidigt att beställa, samt snabb leverans.
    2020-01-07
    Köpte en bambukudde som jag är väldigt nöjd med. Leveransen var enligt utlovat och jag sover som en prinsessa.
    2019-12-16
    Underbart,köpte 2st kudar helt underbara,bra service,snabb leverans
    2019-12-16
    Nackmassage som julklapp. Bra bemötande. Snabb leverans.