Läs vad 227 kunder tycker om Nackmassage.se 2

2022-08-29 Insamlad av företaget
    Absolut inte motsvarar beskrivning
    2022-08-12 Insamlad av företaget
    Snabb leverans och väl mottagen present till nackskadad. 💚
    2022-07-18 Insamlad av företaget
    Den är toppen. Hela familjen använder den.
    2022-07-18 Insamlad av företaget
    Mycket bra produkt, super nöjd
    2022-05-20 Insamlad av företaget
    Mejlade o undrade vad felet var på min nackmassage o fick svar direkt att det var batteriet som nog var trasigt, o vilket jag skulle beställa o byta. Beskrivning följde hur jag skulle byta. Jättenöjd. Massagen funkar som ny nu. Tack. Inger
    2022-05-07 Insamlad av företaget
    Käpp medlade och larm. Cc. Xxxxxxxxxxx
    2022-04-26 Insamlad av företaget
    Hej,
    Apparaten fungefar bra, jag tror att det kommer att
    Hjalpa mig. En aning for tungt, men annars det kunde
    Inte vara so stark.
    Mvh bela bodi
    2022-04-26 Insamlad av företaget
    Det är en skum företag.jag kommer aldrig igen köpa från den här företagen.det är mer än 3 månader som jag har beställt min ring och fortfarande fick inte den
    Hej Nahid och tack för ditt omdöme.
    Jag tror du blandat ihop oss med något annat företag, du har köpt en hållningsväst av oss för 11 dagar sedan på skärtorsdagen och vi skickade den på första vardagen efter påsk den 18 april. Du har inte kontaktat oss tidigare och berättat att något blivit fel och om du mot förmodan inte fått din produkt så vill vi gärna att du hör av dig till support@axelro.se så vi kan hjälpa dig.
    Vi hjälper alltid våra kunder och arbetar hårt för att alla kunder ska få en bra och perfekt köpupplevelse från oss, misstag kan ske och om vi gjort fel så försöker vi rätta till det omgående.

Har du skrivit ditt omdöme för fel företag är vi väldigt tacksamma om du uppdaterar ditt omdöme och ger oss ett omdöme om din köpupplevelse från oss.

Med vänlig häsning
    Michael
  • 2022-04-21 Insamlad av företaget
    Mycket positivt. Fick paketet till dörren. Beställde nackmassagedyna.
    2022-04-19 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd med min Nackmassage. Och kundservice. Snabb leverans. 👍👍👍👍♥️
    2022-03-24 Insamlad av företaget
    Nackmassagen var tyngre och otympligare än väntat, men också kraftfullare än förväntat. Den går verkligen ner på djupet i musklerna. Passar bäst för nackmassage, men funkar också bra för t ex svankryggen.
  • 2022-03-14 Insamlad av företaget
    Väldigt skön och har verkligen hjälpt mig med min stela nacke och rygg. Rekommenderas!
  • 2022-02-24 Insamlad av företaget
    Goda upplevelser. Nackmassage sen fungerar bättre än förväntat.
    2022-02-21 Insamlad av företaget
    Snabb leverans!
    Fraktfritt!!
    Jättebra massage, lagom med möjligheter och alternativ på produkten
  • 2022-02-07 Insamlad av företaget
    Jag är nöjd. Första gången gjorde det ont pga att jag hade stela muskler. För varje gång blev det bättre. Jag köpte den dyra massagekudden men ångrar mig inte.
    2022-01-10 Insamlad av företaget
    Jag köpte en nackmassageutrustning till min frus födelsedag. Jag var lite orolig att den inte skulle hinna komma men den kom på två dar. Den blev en uppskattad present. Hon blev glad.
    2022-01-05 Insamlad av företaget
    Jag köpte den till min fru som har spänningar i nacken och som hon själv har försökt komma åt. Hon säger att er aparat är den bästa. som verkligen kommer åt nacken och ryggen. Vilken snabb service ni har!! Jag beställde e.m och nästa dag var den här.Min fru, som har alla massage aparater som går köpa, verkligen rekommenderar just er aparat.Den är den bästa i marknaden.
    Tack för ditt omdöme Göran, vad glad vi blir när vi får höra sådant här <3 Nackmassage.se
    2021-12-30 Insamlad av företaget
    Enkel att använda och gör det den ska.
    2021-12-28 Insamlad av företaget
    Snabb leverans.
    Köpte Axelro 3D smart shiatsu som ger en härlig massage.
    Mycket nöjd med produkten som känns gedigen.
    2021-12-25 Insamlad av företaget
    Enkel beställning och snabb leverans. Smidigt, helt enkelt.
    2021-12-02 Insamlad av företaget
    Mycket bra service, fungerar utmärkt.
    2021-12-02 Insamlad av företaget
    Oklart, köpte den som julklapp till min fru.
    2021-11-30 Insamlad av företaget
    Fungerar utmärkt, bra för att man själv bestämmer hur hårt tryck man vill ha på området som ska masseras.
    2021-11-15 Insamlad av företaget
    Mycket bra, än så länge fungerar den bra.
    2021-11-01 Insamlad av företaget
    Leverans dagen efter! Blev lite fel med frakten (jag valde hemleverans, men fick ändå paketet till utlämningsställe), men efter att det påtalats via mejl så valde företaget på eget bevåg att återbetala hela fraktbeloppet. Snyggt hanterat. :-)
    Tack Mikael för ditt omdöme. Den ordinarie killen på lagret blev plötsligt sjuk så extrapersonalen hade missat det vid paketering. Vi har nämligen bytt leverantörssystem under oktober och innan allt fallit på plats så är det en manuell handpåläggning med frakten som resulterade i detta.
    Vi är hemskt ledsna för det inträffade.
    2021-10-19 Insamlad av företaget
    Allt fungerade bra, från beställning till leverans. Snabb leverans.
    Jag köpte en nackmassage men har inte hunnit prova då den är en present.
    2021-10-03 Insamlad av företaget
    Varan kom snabbt och fungerade bra!
    2021-10-03 Insamlad av företaget
    Snabb leverans!
    Mycket bra massageupplevelse!
    2021-10-02 Insamlad av företaget
    Hej jag har sikat ett retur har ni fått den de var trevligt
    Hej Hiyam,
    Tack för din fråga.
    Jag svarade dig på e-mail för två dagar sedan och berättade att vi fick en avi att hämta returen hos postombud dagen innan, eftersom paketet skickats till ombud och det aviseras tar det längre tid innan vi får returen. Vi besöker inte ombuden dagligen utan endast 1-2 gånger per vecka, för snabbare service ska paket skickas direkt till vårt lager enligt våra köpevillkor.
  • 2021-10-01 Insamlad av företaget
    Snabb leverans och en fantastisk produkt!
    2021-09-10 Insamlad av företaget
    Lyfter isär mina hoptryckta kotor i nacken åt ena hållet och åt det andra masseras mina axlar. 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
    2021-09-08 Insamlad av företaget
    Mycket snabb leverans.
    Köpte shiatsu nackmassage och är hittills nöjd med produkten. Rekommenderas.
    2021-08-26 Insamlad av företaget
    Beställde en 3D Basic SHIATSU nackmassage och fick ett väldigt positivt, proffsigt och personligt bemötande från början
    2021-08-01 Insamlad av företaget
    Riktig bra.
    Verkligen rekommendera .
    2021-08-01 Insamlad av företaget
    produkten kom med felaktig manual men företaget svarade snabbt på mejl och skickade den rätta.
  • 2021-07-22 Insamlad av företaget
    Snabb leverans. Bra kudde. Precis som jag hoppades på. Dock lite lätt. Har en tyngre kudde hemma
    2021-05-28 Insamlad av företaget
    Massage apparat för nacke, skuldror, midja, mage mm

MYCKET skön att använda, både med o utan värme
    2021-05-25 Insamlad av företaget
    Leverans av kuddfodral till Bambukudde gick snabbt att få!
    2021-04-12 Insamlad av företaget
    Hej köpte nack å ryggmassageväst
    Blev besviken då jag haft en ergoman innan som bultar på hårt !!
    Denna var mesig!!
    Ni får gärna kontakta mig på svennewikstrom@gmail.com
    Hej Sven,
    Tack för ditt omdöme.
    Det är alltid tråkigt när kunden inte blir nöjd och förväntningarna inte uppfylls.
    Vi har aldrig tidigare hört talas om Ergoman och har letat runt, det vi hittat är något Facebook inlägg från 2015 och denna har en knackande massage och du har köpt en 3D Smart Shiatsu Nackmassage G3 som har en knådande massage. Det går inte att jämföra knackande/bultande och knådande massage.
    Om du önskar hårdare massage kan du trycka ner armarna lite när dom är i öglorna på massageenheten eller luta dig mot den när du t.ex sitter i soffan, om du då fortfarande tycker massagen är mesig så klarar du mycket hårdare massage än de flesta, de vanligaste kommentarerna är att massagen är för hård.

Vi har alltid 14 dagars ångerrätt på produkterna och du kan givetvis utnyttja denna, jag kan se att du hämtade ut ditt paket den 7 april så du har full ångerrätt till den 21 april.
    Du är alltid välkommen att kontakta oss på support@axelro.se när du vill.
  • 2021-04-07 Insamlad av företaget
    Jag köpte bambukudden och det är den skönaste kudde jag någonsin haft. Enda nackdelen med den är att den är lite för platt i min smak jag hade velat ha den 1.5 gånger tjockleken den är.
    Hej Angelica,
    Tack för ditt omdöme.
    Bambukudden Original är ca 13 cm hög och det brukar passa bra för dom allra flesta men det där med höjden på kudde är lite individuellt. Kanske du kan prova att ha en av dina gamla kuddar under så det blir lite högre.
    2021-04-01 Insamlad av företaget
    PMR nordic Shiatsu massage
    Superbra produkt .Snabb leverans
  • 2021-03-31 Insamlad av företaget
    Snabb leverans och en bra produkt.
    2021-03-04 Insamlad av företaget
    Köpte bambukudden som jag är helnöjd med. Sover gott, inga nacksmärtor och inte heller någon svettig blöt kudde.
    Snabb leverans, bara 2-3 dagar. // Gunilla A.
  • Gösta C
    skrev om Nackmassage.se
    2021-03-04 Insamlad av företaget
    Nackmassage
    Nätköp, digitalt
    Helt OK

Det var enkelt o smidigt
    2021-03-03 Insamlad av företaget
    Krånglig och dyr retur. Man får stå för returen själv. Jag beställde bambukudde
    Tack för ditt omdöme.
    Vi följer konsumentverkets riktlinjer gällande returrätt.
    Det är alltid tråkigt när en produkt inte uppfyller förväntningarna och vi gör vårt bästa för att ha en bra produktbeskrivning så kunden ska känna sig trygg vid ett köp.

Kunden får stå för returen själv vid utnyttjande av ångerrätten och att du fått konstig information från ditt DHL ombud är inget som vi kan bli belastade för.
    Vi har hjälpt dig och besvarat frågor som ombudet ska besvara och hjälpa dig med.
    Frakt är dyrt och är inget vi kan göra något åt, även frakten till dig är betydligt dyrare än den kraftigt rabatterade frakt du betalar från oss.
    Vi ger våra kunder en rabatterad frakt vid köp av kuddar och denna fraktkostnad återbetalas till dig när vi mottagit returen med andra ord så får du tillbaka hela summan du betalat till oss.
    2021-02-17 Insamlad av företaget
    Kudden passade mig inte! Ville skicka tillbaka. Kostar i stort sett lika mycket som kudden och det skulle göras inom 3 dgr efter lev???
    Enklare att slänga skiten
    Hej Tina, tack för ditt omdöme.

Vi förstår inte riktigt vad du menar eller varför du skriver saker som inte stämmer?
    Du har alltid 14 dagars returrätt från den dagen du mottog ditt paket och det räcker med ett enkelt e-mail till oss om du av någon anledning inte hinner skicka tillbaka kudden på dessa 14 dagar.
    Vi har inte mottagit någon information från dig att du inte är nöjd och vill lämna tillbaka produkten eller vad som är fel på produkten.
    Det finns många fraktbolag med olika prissättning som går att skicka med och ingen av dessa har en kostnad som är så hög som du påskyndar. Du måste endast betala för en returfrakt och resterande kostnader återbetalas från oss, även fraktkostnaden till dig.
    Är man missnöjd över något och vi inte skött oss så tycker jag att man ska recensera oss, vi tar tacksamt emot både ris och ros.
  • 2021-02-12 Insamlad av företaget
    Jag köpte bambukudden. Det är den bästa kudde jag någonsin haft. Jag får inte ont i nacken längre. Leveransen var supersnabb och varan jättefin. Perfekt!
    2021-02-08 Insamlad av företaget
    Köpte Bambukudden 2 st och är mycket nöjd, hög komfort och skön för axlar. Sover gott på den.
  • 2021-02-03 Insamlad av företaget
    Har inte använt den så mycket ännu men nöjd
    2021-02-01 Insamlad av företaget
    Köpte Bambukudden då den skulle vara så bra när man läste om den, men det var det absolut värsta jag varit med om!
    La ett lakan över och la mig och fick en sådan fruktansvärd värk så OM jag bara hade kunnat/fått så hade jag skickat tillbaka den men tyvärr så får jag ju inte det trots att den är 100% rök, parfym samt djur Fri så den skulle kunna säljas igen!
    Hej Annelie,
    Du har inte varit i kontakt med oss angående detta och vi har inte nekat dig en retur. Du har alltid 14 dagars ångerrätt på en produkt från oss, med ditt köp fick du en följesedel och information om returrätt osv.
    När man byter kudde och sovställning så kan kroppen reagera och man kan få lite värk innan man blivit van.