Poax Elinstallationer AB

Poax Elinstallationer AB

www.poax.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Poax Elinstallationer AB! Vi levererar och installerar laddboxar i hela Stockholm med omnejd. För att allt ska gå till enligt konstens alla regler så är vi registrerade hos Elsäkerhetsverket vilket gör att vi har behörighet att utföra denna typen av elarbeten. När du ska installera en laddbox så får du göra...

116 omdömen om Poax Elinstallationer AB

Fredrik B
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Trevligt bemötande och snabb och proffsig installation!

Sangar I

Mycket bra.

Natanael B
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Sjukt snabb och proffsigt bemötande. Supernöjd med tjänsten vi köpte

Aram A
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Snabb leverans och hög kvalitet på arbetet, uppskattade även den bra servicen.

Oscar B
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Daniel är både trevlig och kunnig, rekommenderas!

Faris A

Grym service, enkelt och smidigt! 5 av 5

Marcus I
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Toppen installation som gjorde ett utmärkt jobb. Mycket nöjd med allt ser bra ut och proffsigt installerat! 5av5 möjliga!

Zacke M
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Tesla Wall Connector installation gjordes av den trevliga Daniel från Poax! Proffsigt och snabbt installation! Personligen jag är väldigt nöjd av min ny Tesla laddare! Stark rekommenderar!

Fredrik G
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Kvalitet rakt igen. Installation gjordes på avtalad tid och dessutom mycket bra/snyggt installerat.

Inger M
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Har inte fått varan ännu men högt betyg för telefonsamtalet vid beställningen! Tänk en "riktig" människa att prata med inte mail mm....

Alexander B
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Riktigt bra. Klar och tydlig i pris og vad som är i inkluderat. Sen riktigt trevlig och kompetent vid installationen. Lämnade ett 10/10 resultat

Ali M

Stark rekommenderas 👍👍👍👍👍

Ragnar W
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Ett föredömligt pris, trevligt o proffesionellt bemötande och ett perfekt resultat.

Göran K
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Min kontakt och erfarenhet med Poax har varit jättebra och allt funkade kalassmidigt! Ringde på tisdagen och hade turen att Daniel hade en lucka så fick laddboxen installerad och klar ett dygn senare! Grymt positivt! Poax kör med fast pris för laddboxinstallation vilket för de flesta är bra. Vår installation och inkoppling var dock extremt enkel då allt var förberett så vi gjorde kanske inte gjorde världens bästa deal på installationspriset, rörligt installationspris hade varit bättre för oss, men laddboxen sitter där nu och levererar så vi är nöjda och glada! Tack Daniel!

Maja M
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Såhär långt är allt toppen och Tessla laddaren är monterad och redo. Har ännu inte fått min elbil, och vet därför inte till 100% att allt fungerar som det ska.

Lars N

Kompetent och trevligt bemötande

Josef D
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Proffsigt och trevligt bemötande, snygg installation och trevlig installatör!

Andreas M
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Snabbt och smidigt utfört , mkt nöjd. Snabbt svar på mail, lätta att få tag på, bra service. Rek Poax

Tom F
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Trevligt bemötande och snabb service. Toppbetyg

Tanja H
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Trevligt och professionellt bemötande av installatören. Tog bara några dagar från första kontakt till montering av boxen. Snyggt och prydligt uppsatt.

Jimmy M
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Mycket vänlig bemötande och profsigt utförande av installation! Min laddbox installerat samma vecka efter beställning! Rekommenderas varmt!

Klas S
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Snabb och bra återkoppling samt utmärkt utfört arbete.

David S
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Trevlig, serviceinriktad och snabb.

Niklas B
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Bra och enkel offert. Han var i tid, ordentlig, snyggt och stilrent jobb. Fakturan efter stämde. Mycket väl genomfört arbete från första kontakt till att arbetet var klart.

Mark M
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Fast service, great installation quality..thanks!!!

Noor H
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Väldigt trevligt bemötande! De är duktiga, effektiva och otroligt kunniga. De hjälpte till med att installera laddbox hemma. Det vart jätte smidig process

Milo H

Snabb arbete. Bra bemötande. Bra pris

Viktor P
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Mycket nöjd med installationen av Zaptec Go boxen. Kom på utsatt tid och levererade i enlighet med offert och placering enligt mina önskemål. 5/5

Jesper S
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Kunniga och punktliga. Aningen hafsig installation, men vid påtalande kom de snabbt tillbaka och bättrade på.

Lars T
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Superbra bemötande och extremt punktlig. En positiv bekantskap i hantverkarbranschen

Svar från Poax Elinstallationer AB

Tack Lars, för den fina recensionen! Det är fint att höra att du blev nöjd! Med vänlig hälsning, Daniel Axelsson, POAX

Mikael S
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Mycket nöjd med bemötande samt installation av Tesla Wall Connector. Kan verkligen rekommendera POAX.

Svar från Poax Elinstallationer AB

Hej Mikael! Tack för den fina recensionen! Med vänlig hälsning, Daniel Axelsson 08-533 343 00

Christoffer R
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Trevligt och proffsigt bemötande. Laddboxen installerades snyggt enligt överenskommelsen.

Svar från Poax Elinstallationer AB

Hej Christoffer Vad roligt att höra att du är nöjd! Jag uppskattar verkligen att ni tog er tid att ge oss ett omdöme. Med vänlig hälsning, Daniel Axelsson 08-533 343 00 Poax Elinstallationer AB Poax Elinstallationer AB

Thomas B
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Enkelt att få både kontakt och offert. Trevligt bemötande och snabb återkoppling, rekommenderas!

Svar från Poax Elinstallationer AB

Hej Thomas! Tack för ett fint omdöme! Det uppskattar vi verkligen! Med vänlig hälsning, Daniel Axelsson 08-533 343 00 Poax Elinstallationer AB

Lars L
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Mycket nöjd med både personlig kontakt, proffesionellt bemötande och utfört arbete. Mycket bra.👍 Lars Lövgren.

Svar från Poax Elinstallationer AB

Hej Lars! Tack för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Daniel Axelsson 08-533 343 00 Poax Elinstallationer AB

Joakim L
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Väldigt snabb och proffsig installation 👍

Svar från Poax Elinstallationer AB

Hej Joakim ! Jag uppskattar att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Det glädjer mig att du är nöjd! Med vänlig hälsning, Daniel Axelsson 08-533 343 00 Poax Elinstallationer AB

Shashank M
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Had a Tesla charger installed at my place, and Daniel did an excellent job. He was professional right from the first point pf contact till getting the job done, and even providing me some information post the completion of work. Daniel was punctual in the work, and when compared to other houses in the street, the installation looks much better (cables well hidden). Thank you for a great experience, Daniel! Will absolutely recommend to go with POAX / Daniel!

Svar från Poax Elinstallationer AB

Thank you for the kind review and for taking the time to write it. We truly appreciate it and are delighted that you are satisfied! Best regards, Med vänlig hälsning, Daniel Axelsson 08-533 343 00 Poax Elinstallationer AB

Akkaya N
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Bra service trevlig personal allt funkar som det ska vara👍

Svar från Poax Elinstallationer AB

Hej Akkaya! Tack för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Daniel Axelsson 08-533 343 00 Poax Elinstallationer AB

Kjell G
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Mycket trevligt bemött. Hade inga särskilda förväntningar, men allt gick mycket smidigt. Jag skulle gärna rekommendera Poax till mina vänner. Jag köpte en laddbox inklusive installation. Kjell Granholm

Svar från Poax Elinstallationer AB

Hej Kjell! Tack för det fina omdömet! Jag uppskattar verkligen att du vill rekommendera oss. Med vänlig hälsning, Daniel Axelsson 08-533 343 00 Poax Elinstallationer AB

Jens F
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Punktlig, proffsig och trevlig!

Svar från Poax Elinstallationer AB

Hej Jens, Tack för den fina recensionen. Med vänlig hälsning, Daniel Axelsson 08-533 343 00 Poax Elinstallationer AB

Gabriel B
Skrev om Poax Elinstallationer AB

God kunskap och förtroendeingivande, exemplariskt kundbemötande från kontakt till installation, precis som förra gången jag anlitade POAX.

Svar från Poax Elinstallationer AB

Hej Gabriel! Tack för det fina omdömet! Jag uppskattar att du tog dig tid att skriva en recension. Med vänlig hälsning, Daniel Axelsson 08-533 343 00 Poax Elinstallationer AB

Tobias Ö

Snabbt, snyggt & proffsigt! // Tobias

Svar från Poax Elinstallationer AB

Hej Tobias! Vad roligt att höra att du blev nöjd! Med vänlig hälsning, Daniel Axelsson 08-533 343 00 Poax Elinstallationer AB

Stefan H
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Snabb och proffsig installation av en Zaptec laddbox för att ladda bilen. Föredömligt flexibel och trevlig att ha att göra med. Rekommenderas starkt om du tänker installera en laddbox till bilen.

Svar från Poax Elinstallationer AB

Hej Stefan! Tack för de fina vitsorden! De uppskattar vi verkligen men gläds vi åt att du är nöjd! Med vänlig hälsning, Daniel Axelsson 08-533 343 00 Poax Elinstallationer AB

Chien-Hsun L
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Mycket ansvarstagande och med utmärkt service

Svar från Poax Elinstallationer AB

Hej! Tack för fint omdöme! Med vänlig hälsning, Daniel Axelsson 08-533 343 00 Poax Elinstallationer AB

Staffan L
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Bra svar på frågor, ingen väntetid, kompetent, drog 5G6 mm2. Klar rekommendation för installation av laddbox.

Svar från Poax Elinstallationer AB

Hej Staffan! Tack för det fina omdömet! Jag uppskattar att du tog dig tid att skriva en recension! Med vänlig hälsning, Daniel Axelsson 08-533 343 00 Poax Elinstallationer AB

Cristina L
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Very good service, and fast response and fast solution. Thank you very much! And I will recommend Poax if my neighbor who need install EL wall connector. :)

Svar från Poax Elinstallationer AB

Hi Cristina! Thank you for the kind review and for taking the time to write it. We truly appreciate it and are delighted that you are satisfied! Best regards, Daniel Axelsson 08-533 343 00 Poax Elinstallationer AB

Diga A
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Grymt bra service. Daniel är proffsig hela vägen. Rekommenderas!

Abdullah E
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Jag är jättenöjd. Han har gjort sitt jobb på bästa sätt.

Svar från Poax Elinstallationer AB

Hej Abdullah! Tack för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Daniel Axelsson 08-533 343 00 Poax Elinstallationer AB

Bo L
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Trevlig installatör som passade tiden och hade allt material med sig

Svar från Poax Elinstallationer AB

Hej Bo! Tack för den fina recensionen! Med vänlig hälsning, Daniel Axelsson 08-533 343 00 Poax Elinstallationer AB

Hans Ö
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Bra jobb, kom när han skulle, priset blev enligt offert utan tillägg

Svar från Poax Elinstallationer AB

Hej Hans! Jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Det glädjer oss att du är nöjd! Med vänlig hälsning, Daniel Axelsson 08-533 343 00 Poax Elinstallationer AB

Stefan E
Skrev om Poax Elinstallationer AB

Mycket bra bemötande. Gjorde jobbet utifrån kundens önskemål. En laddstolpe för bil installerades

Svar från Poax Elinstallationer AB

Hej Stefan! Tack för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Daniel Axelsson 08-533 343 00 Poax Elinstallationer AB