Malmö C

3.3

3 omdömen om Malmö C

Kerstin A
Skrev om Malmö C

Detta är en butik mitt inne på centralen. Här kan du köpa en bok eller två att ha med på tågets resa eller när du väntar på tåget. Billiga pocketböcker och du bemöts med service vilket jag uppskattar de gånger jag varit därinne. En fantastiskt idé då folk gärna vill ha något att läsa inne på centralen. Också en perfekt present om du inte hunnit köpa något till vännen din :) så, 3/5 recos till denna butik.

Johanna L gillar detta
Johanna L
Skrev om Malmö C

Smart att placera Pocket shop på Centralen. Smart både affärsmässigt och för oss kunder. Mycket smidigt att gå in här en runda innan tågresan och finna en eller ett par böcker att fördriva resetiden med. Liten butik, så det går snabbt att få en överblick. Service inriktad personal som snabbt och trevligt svarar på frågor. Ett måste för stressade resenärer :P. Ger affären "4/5 Recos"

Kerstin A gillar detta
Ami H
Skrev om Malmö C

Mitt på centralstationen hittar du Pocket Shop, det är lovvärt! Det finns långt ifrån allt, men om du med andan i halsen springer in på stationen för att få med dig något till en (förmodligen) händelsefattig tågresa kan du med största sannolikhet hitta en godbit här! (Varför var det fler intressanta människor på tåget förr, då hann man inte läsa några böcker? )