Alla kategorier Kläder Västra Götaland Uddevalla Pondus Clothing Company Torp AB

Pondus Clothing Company Torp AB

Torps Köpcentrum, 451 76 Uddevalla — Visa karta

Välkommen till Pondus. Vi öppnade vår första butik 1991 på smögen, idag finns det sex butiker totalt. Vår Ambition är att vara den mest kompletta varumärkesbutiken på de orter där vi verkar.

Läs vad 3 kunder tycker om Pondus Clothing Company Torp AB

• A
    A skrev om Pondus Clothing Company Torp AB
  • Emma A
    Emma A skrev om Pondus Clothing Company Torp AB
    Bra utbud av märken men ibland tycker jag att de tar lite överpriser. Känns som att de flesta märken är dyrare här än vad de är i storstäderna som tex i GBG. kanske är det så att de kan göra det för att de är de endra i området som säljer dessa märken? Personalen känns ganska "snorkig" och inte speciellt trevlig. De har dock schyssta märken som Odd Molly, Diesel, Filippa K mfl. Jag undrar dock hur de kan sälja Rut mfl. här? De är ju en vanlig kedja i GBG, vilken ersatte vero Moda. Konstigt!
  • Josefin K
    Josefin K skrev om Pondus Clothing Company Torp AB
    Pondus är en jätte fin affär, dom säljer allt från Sailracing till Diesel och Björn Borg. Lite mer kvalitet och god hjälp från personal och det är nästan aldrig några problem med reklamationer eller återköp.

Torps Köpcentrum, 451 76 Uddevalla