Alla kategorier Byggstäd Skåne Malmö Ponsab I Skåne AB

Ponsab I Skåne AB

Krangatan 1, 211 24 Malmö — Visa karta

Ponsab AB tar grepp om miljöproblemen.

Byggstädare nära Ponsab I Skåne AB:

Docentgatan 20A, Malmö
E-städ är etablerat i Malmö och finns även i Stockholm och Göteborg. De erbjuder... Läs mer ›
Fredrik O:
Hej Tackar för ett mycket professionellt bemötande, kommer definitivt använda era tjänster i framtiden! Mvh Fredrik

Läs vad 3 kunder tycker om Ponsab I Skåne AB

• Rebecca R
    Rebecca R skrev om Ponsab I Skåne AB
    Vårt hus brann, Ponsab anlitades av vårt försäkringsbolag. De paketerade sakerna dåligt, smycken huller om buller i påsar. Vi fick tillbaka två kartonger halvfulla med reklam och det som dem själva utdömt fick vi inte ens se innan de slängde det, helt utan att ta kontakt med oss angående detta.
  • Carin R
    Carin R skrev om Ponsab I Skåne AB
    Jag kan tyvärr inte rekommendera detta företag då man kastade brand- och rökskadade föremål utan att meddela oss. Dessutom försvann några föremål, bl a en guldring. Intressant är att en del av sakerna, bl a Barbiekläder dykt upp på Tradera. Jag skickade ett brev till en av cheferna för Ponsab men vederbörande nonchalerade detta. Trots att företaget hade min hemadress, mailadress samt mobiltelefon valde man alltså att inte kontakta oss.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Ponsab I Skåne AB
    Ponsab AB förtjänar en guldstjärna! Min lägenhet utsattes för en total vattenolycka. Mitt i kaosen kontaktade jag mitt försäkringsbolag. Blev informerad att ej göra något mer, att en inspektör skulle skickas ut akut för att titta på situationen. Tror endast det tog 30min innan person 1 anlände. Han i sin tur ringde snabbt efter 2 anställda till som skulle börja med att ta tekniska saker till speciell upptorkning. Dessa personer anlände omgående. Dagen efter kom de igen och hämtade resten av möblerna. En vecka senare tömde de hela lägenheten, pga ett fel hyresvärden gjort. Ponsab packade, torkade, tvättade, flyttade ut/tillbaka allt jag ägde (kunde behålla). Möttes endast på ett bra sätt i denna katastrof situation. Bra/snabb telefonkontakt, inga dröjsmål i att lämna tillbaka saker etc. Blir "5/5 recos" till detta företag.
    Kerstin A gillar detta

Krangatan 1, 211 24 Malmö