Port Arthur

Port Arthur

Ring 0223-209 43 www.engelbrekt.se
4.3

Annex till Värsdshuset Engelbrekt sedan 1905. Pub och restaurang som ligger i anslutning till värdshuset. Här serveras dagens rätt vardagar mellan kl. 10.45 och 15. På kvällarna är det pub, på onsdagarna taco-buffet.

3 omdömen om Port Arthur

Tord Staffan Rune K

Husmanskost, bra priser och trevlig personal gör att alla hantverkare i Norberg har Porten som sitt lunchställe. Ingen blir besviken vid ett besök på det stället.

MIKAEL E
Skrev om Port Arthur

Som två st 08:or har vi aldrig kännt oss så välkomna på en bar av gäster, men framför allt av personalen, som på denna fina bar! Proffesionell och väldigt trevlig personal. Ett måste för de som besöker Norberg!

Nikke L
Skrev om Port Arthur

För att vara den sunkiga puben i Norberg så håller den förvånandsvärt Port Arthur riktigt god klass. Det är mest bara charmigt att man inte riktigt vet vilken TV ett evenemang kommer att gå på, eller får höra innehavaren klaga över att det kostar 4000 att köpa ny glödlampa till projektorn. Det gör ingenting. För det här är min närmaste sportbar, och då får det vara hur som helst faktiskt. För huvudsaken är att jag kan se matchen och förhoppningsvisockså dricka en pilsner till.

NOEL H gillar detta