Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag2 omdömen om Posten Lund
-
skrev om Posten Lund
Jag frågade om de kunde jobba lite snabbare i kassan, tjejen höll på 15 minuter med ett enda paket. Då snäste hon tillbaka "Jag föreslår att du lämnar lokalen. Om du inte gillar oss kan du använda någon annan". Precis.
-
skrev om Posten Lund
Alltid dålig service. Stängt den 6/1, trots att postens hemsida inte nämner det...och de sätter inte ens en lapp på dörren. Det står bara deras vanliga öppetider. Så hur känns det för kunder som inte är så pålästa angående gamla kristna högtider som av någon anledning ligger kvar på kalendern, trots att staten och kyrkan nu skall hållas skilda?
Jag brukar dessutom aldrig få en avisering när jag har fått ett paket. Jag får veta om det först två veckor efter paketen har kommit, då jag får en s.k. "påminnelse". Några gånger när jag visste att jag borde ha fått ett paket har jag frågat om de inte kunde se om det har kommit något: först sa de att de inte kunde hitta paketet utan avin, sedan letade de ändå och sa att mitt paket inte hade kommit. När jag fick en "påminnelseavi" en vecka senare blev det klart att de hade ljugit.
Jag har klagat många gånger, men servicen förbättras inte. Ibland lover posten att utreda situationen och kontakta mig med en uppfölning på klagomålet, men det har de aldrig gjort.
Posten är världens sämsta tänkbara företag. De överlever enbart tack vare deras särskilda ställning på marknaden med statlig stöd och skydd. Jag bojkottar posten i största möjliga utsträckning, och jag uppmanar alla att göra så. Det är det enda sättet att få dem att förstå att deras agerande är oacceptabel.