Skrev om
Postnord Sverige AB - Posten Nynäshamn
Under all kritik... Skulle få ett paket lämnat hemma hos mig. Jag bor i en villa och var dessutom hemma och väntade. Fick sedan ett sms om att de inte kunde leverera på grund av att porten var låst. Vilken port?? Varit likadant varje gång. Avgå alla på Postnord!