Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Huddinge PowerCar Service AB

PowerCar Service AB

Novavägen 17, 141 44 Huddinge — Visa karta

Vi kan italienska bilar - och brinner verkligen för dem!

I vårt familjeföretag har vi lång erfarenhet av både reparation och service av olika italienska bilmärken. Några av de märken vi jobbat med under våra 40 år i branschen är Alfa Romeo, Fiat och Lancia men även Maserati och Ferrari

Alla reservdelar du kan tänkas behöva har vi också. Vi är idag auktoriserade för Alfa Romeo och Fiats personbilar så du kan känna dig trygg med att lämna din bil hos oss och få ett högkvalitativt arbete med rätt reservdelar för just din bil. Vi anser att din bil är din och oavsett skick, ålder och mil så behandlar vi den väl och som om den skulle vara ny.
Vi ser alltid till att hitta den bästa och mest ekonomiska lösningen för just dig och ditt behov.
Vi tar oss an såväl mekaniska som elektriska problem, förbereder din bil inför besiktning och utför service enligt tillverkarens schema eller dina specifika behov och önskemål..
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:30-12:00
13:00-17:00
Fre: 07:30-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 174 kunder tycker om PowerCar Service AB

• Tomas I
    Tomas I skrev om PowerCar Service AB
    Snabb utmärkt service till superbrapris!!!!
    Hade problem med lambdavärdet. Lämnade bilen samma dag jag ringde och fick det fixat av Powercar samma dag, inklusive besiktning. Hatten av för far och son som driver Powercar på Novavägen 17 i Huddinge.

Tomas
  • Anna Å
    Anna Å skrev om PowerCar Service AB
    Alltid väldigt vänliga och hjälpsamma. Service minded utöver det vanliga. De har skött reparationer och service på min bil i fem år på ett mycket bra sätt.
  • Peter E
    Peter E skrev om PowerCar Service AB
    Hade kris med hjullagren på min Alfa GT. Enormt bra välkomnande och snabb service. Enormt kunnig personal som bryr sig. Tack än en gång.
  • Amin G
    Amin G skrev om PowerCar Service AB
    Väldigt proffsigt och bra och kunnig!!
  • Jan-olof E
    Jan-olof E skrev om PowerCar Service AB
    Powercar släckte bilprovningens tvåor utan problem.
    Mycket bra bemötande och serviceminded personal.
    Kul att det fortfarande finns riktigt duktiga bilmekaniker.
    Kan verkligen rekommendera Powercar.
  • Lars B
    Lars B skrev om PowerCar Service AB
    Var vänliga att skjutsa mig fram och tillbaka till Huddinge station
  • Anders L
    Anders L skrev om PowerCar Service AB
    Snabb och bra service till rätt pris
  • Bosse S
    Bosse S skrev om PowerCar Service AB
    Har under 15 år servat mina bilar på Powercar. Jag upplever att jag alltid har fått personlig service med hög kvalitet på arbetet. Powercar har ställt upp även vid driftsproblem och kommit till undsättning vilket legat utanför deras ansvarsområde. Powercar har alltid givit mig det lilla extra som gör att jag ger dem mina varmaste rekommendationer. En verkstad som ger det lilla extra.
  • Peter B
    Peter B skrev om PowerCar Service AB
    Tydlig offert, bra bemötande och kunniga.
    Det är fortsatt värt att lämna in bilen här även om det har blivit lite längre bort.
  • Bosse W
    Bosse W skrev om PowerCar Service AB
    Carlsson pojkar hjälper mig med deras kunskaper med mina Alfa och Fiat ....Bosse
  • Avalon C
    Avalon C skrev om PowerCar Service AB
    Jättebra, supernöjd! Väldigt trevliga, professionella och prisvärda.
  • Yu Q
    Yu Q skrev om PowerCar Service AB
    They care about customers. and they also take care of alfa. :)
  • Giovanni B
    Giovanni B skrev om PowerCar Service AB
    Efter mer än 20 år som kund hos Powercar så säger det allt.
  • Gunnel H
    Gunnel H skrev om PowerCar Service AB
    Jag har anlitat Powercar Service AB under drygt 10 år med min lilla pärla Alfa Romeo 147 och har alltid lämnat verkstaden nöjd och glad. Jag som kund har bemötts med stor kunnighet och ett engagemang utöver det vanliga. De är lösningsfokuserade och har hjälpt mig med alla upptänkliga bilproblem. Bästa verkstan i Sverige :-)

Med vänlig hälsning
    Gunnel Hyldig
  • Qian Y
    Qian Y skrev om PowerCar Service AB
    Really good service. Alfist can trust them to do the job.
  • Salcinovic R
    Salcinovic R skrev om PowerCar Service AB
    Snabba, kunniga och otroligt serviceinriktade. Bra priser och framför allt otrolig valuta för pengarna. Om du har en italiensk bil och bor i Stockholm med omnejd måste du låta PowerCar ta hand om din bil.

Stort tack från Kolmården :)
  • Attila
    Attila skrev om PowerCar Service AB
    Bilen var inne på storservice härom veckan och grabbarna har tagit mycket väl hand om vår 159:a! Väldigt fin service och är det några som kan Alfa så är det PowerCar! Jag ger mina bästa rekommendationer till dem. Nya lokalerna var lite svåra att hitta först, men när man väl fattade att det var första nya byggnaden i industriområdet så var det inga problem. Stort tack för trevligt bemötande och den storservice ni gjorde på vår bil! Ni är grymt bra!
  • Lars L
    Lars L skrev om PowerCar Service AB
    Bra och snabb service, kan dessutom mycket om vår bil (Alfa Romeo). Rekommenderas till andra ägare av samma märke.
  • Henrik A
    Henrik A skrev om PowerCar Service AB
    Mycket bra verkstad med stor yrkesstolthet och stor kompetens inom både nya och gamla bilar. Hittar alltid bästa och billigaste alternativet för kunden.
  • Kristofer B
    Kristofer B skrev om PowerCar Service AB
    Bra, snabb och prisvärd service. Kommer definitivt tillbaka.
  • Margareta S
    Margareta S skrev om PowerCar Service AB
    Bra service, trevlig personal (även om jag blev sjukt fattig av besöket...)
  • Margita J
    Margita J skrev om PowerCar Service AB
    Varje gång jag har haft bilen på Powercar känner jag mig trygg och nöjd. Det har aldrig funnits anledning att känna sig lurad som hos många andra hantverkare. Det är viktigt och något jag gärna berättar för vänner och bekanta. Powercar kan sin sak.
    Jag har köpt nya däck, batteri, lampor, fått bilen servad, vid något tillfälle reparerad och genomgången och nu senast besiktigad. Alltid till full belåtenhet. Powercar är ett företag där man blir trevligt bemött och känner sig hemma.
  • Mats C
    Mats C skrev om PowerCar Service AB
    Har varit kund sedan 1989 och byter nu mer bil så att jag kan behålla Power Car som serviceställe. Det säger väl allt!!
  • Mikael E
    Mikael E skrev om PowerCar Service AB
    De försöker alltid hitta en så bra ekonomisk lösning som möjligt utan att göra avkall på kvalité och säkerhet. Att de dessutom kan besiktiga bilen efter service är en bonus.
  • Karolina M
    Karolina M skrev om PowerCar Service AB
    Toppenbra och snabb service, trevlig och tillmötesgående personal!
  • Klas T
    Klas T skrev om PowerCar Service AB
    Mycket nöjd.
  • Stig H
    Stig H skrev om PowerCar Service AB
    Utmärkt arbete! Utfört 3000-milservice på min Fiat Panda, kan inte hitta något att anmärka på.
  • Sodad I
    Sodad I skrev om PowerCar Service AB
    Hej! Blev otroligt imponerad av deras snabbhet! Lämnade bilen på en tisdag och fick om jag ville hämta ut den på onsdag kväll! Andra ställen hade upp till 3 veckors behandlingstid! Och personalen var sån som om man åkte hem till en vän. Proffsiga men oerhört varma och förstående. Full pott för min del! REKOMEMDERAS STORT! Bilen är i bra händer på detta ställe!
  • Rolf T
    Rolf T skrev om PowerCar Service AB
    Jag har bara lovord hur Niclas servade min bil.
    Samt hans mycket trevliga sätt att informera mig.
    Det var en 2 års service på Giuliettan.
  • Uffe U
    Uffe U skrev om PowerCar Service AB
    Väldigt serviceinriktade och seriösa, lämnar mina bilar på service och även alla reparationer som behövs, får alltid en genomgång av arbetet och materialet som använts. En liten och familjär verkstad när den är som bäst.
  • Matilda L
    Matilda L skrev om PowerCar Service AB
    Känns alltid tryggt att lämna in bilen på Powercar! Mycket bra service både gentemot bil och mig!
  • Snjezana D
    Snjezana D skrev om PowerCar Service AB
    Väldigt bra service och personligt bemötande
  • Felicia O
    Felicia O skrev om PowerCar Service AB
    Har använt Powercar flera gånger till diverse småsaker på en och samma bil. Och jag är jättenöjd. Flexibla, serviceminded och mkt prisvärda.
  • Per C
    Per C skrev om PowerCar Service AB
    Snabb och noggrann genomgång. Bra tips och förslag. Trevligt bemötande.
  • Magnus T
    Magnus T skrev om PowerCar Service AB
    Powercar har gjort service på min bil samt utfört reparationer. Bemötandet är genomgående professionellt och tillmötesgående och jag får snabbt hjälp när jag behöver. Dessutom har Powercar tagit egna initiativ till att lösa mina problem på ett kostnadseffektivt sätt. Jag har mycket positiva erfarenheter av Powercar.
  • Björn S
    Björn S skrev om PowerCar Service AB
    Mycket bra bemötande. Att hitta en verkstad man får förtroende för är inte lätt. Men det här är en verkstad jag är glad att kunna vända mig till när bilen krånglar.
    /Björn.
  • Marcus W
    Marcus W skrev om PowerCar Service AB
    Jag servar alltid min Lancia Delta HF Integrale hos PowerCar. De är mycket kunniga och har alltid ett trevligt bemötande. Men, det jag uppskattar mest är att de hittar lösningar när man har problem som kräver kombinationer av åtgärder. Powercar lagar bilar på riktigt och byter inte bara komponenter. Servicen är bra och de sköter även besiktningen av min bil, så den är avklarad när jag hämtar den efter servicen. Rekommenderas verkligen!
  • Mona M
    Mona M skrev om PowerCar Service AB
    Vilken verkstad!!
    Proffsig bilmekaniker som gav sig tid att direkt ta hand om min bil som krånglade.
    Fick många frågor besvarade gällande bilen på ett enkelt och ett förståligt sätt.
    Äntligen har jag hittat en bra bilverkstad som jag varmt kommer att rekommendera.
  • Åsa U
    Åsa U skrev om PowerCar Service AB
    Snabb service och mycket trevligt bemötande!
  • Peo W
    Peo W skrev om PowerCar Service AB
    Fantastisk service ! En nivå för andra verkstäder att ta efter. Dom åkte tom och besiktade bilen åt mig, bara för att dom såg att det var dags att göra det !!
    Helt lysande !!
    // Peo
  • Mårten G
    Mårten G skrev om PowerCar Service AB
    Kunniga, tillmötesgående, trevliga och kompetenta. Jag kan varmt rekommendera Powercar till alla Fiat- och Alfa Romeo-bilägare.
  • Calle C
    Calle C skrev om PowerCar Service AB
    Fantastiskt bemötande och underbar service av personalen
  • Stephen M
    Stephen M skrev om PowerCar Service AB
    Proper! Always a good dialog about the car.
  • Bassam J
    Bassam J skrev om PowerCar Service AB
    Lämnar alltid in min Alfa hos Powercar för service, reperationer och för att få råd, de är väldigt kunniga och jag litar alltid på att bilen blir väl omhändertagen. Väldigt trevliga, hjälpliga och professionella.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om PowerCar Service AB
    Mycket bra bemötande. Alltid kunniga och måna om att hitta bästa lösning. Lyhörda för kunden behov. Löste problem med krånglade bakruta på 156 på smidigt sätt!
    Tack!
  • Jörgen T
    Jörgen T skrev om PowerCar Service AB
    Snabb, utmärk professionell service
  • Mikael S
    Mikael S skrev om PowerCar Service AB
    Jag har servat bilen och bytt kamrem. Som alltid är servicen bra och mottagandet personligt.
  • Sebastian Ö
    Sebastian Ö skrev om PowerCar Service AB
    Bra verkstad med trevlig personal. Servat bilen flera gånger här och aldrig haft något bekymmer
  • Janne L
    Janne L skrev om PowerCar Service AB
    Jag kan inte ge er någon beskrivning för ni har skickat mailet till fel person.
  • Carl L
    Carl L skrev om PowerCar Service AB
    Kompetent personal, bra service och och kvalitet på jobbet.

Novavägen 17, 141 44 Huddinge