Rekommenderat företag 2016 - Power Car Service AB
Rekommenderat företag 2015 - Power Car Service AB

Power Car Service AB

Ostmästargränd 6, 120 40 Årsta — Visa karta

Vi kan italienska bilar - och brinner verkligen för dem!

I vårt familjeföretag har vi lång erfarenhet av både reparation och service av olika italienska bilmärken. Några av de märken vi jobbat med under våra 40 år i branschen är Alfa Romeo, Fiat och Lancia.

Alla reservdelar du kan tänkas behöva har vi också, och vi är klassade som en auktoriserad serviceverkstad enligt EU-regelverket, så du kan känna dig trygg med att lämna din bil hos oss.

Vi tar oss an såväl mekaniska som elektriska problem, förbereder din bil inför besiktning och utför service enligt dina önskemål eller schema.
Mån-Tor: 07:30-12:00
13:00-17:00
Fre: 07:30-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 151 kunder tycker om Power Car Service AB

• Mikael E
    Mikael E skrev om Power Car Service AB
    De försöker alltid hitta en så bra ekonomisk lösning som möjligt utan att göra avkall på kvalité och säkerhet. Att de dessutom kan besiktiga bilen efter service är en bonus.
  • Karolina M
    Karolina M skrev om Power Car Service AB
    Toppenbra och snabb service, trevlig och tillmötesgående personal!
  • Klas T
    Klas T skrev om Power Car Service AB
    Mycket nöjd.
  • Stig H
    Stig H skrev om Power Car Service AB
    Utmärkt arbete! Utfört 3000-milservice på min Fiat Panda, kan inte hitta något att anmärka på.
  • Sodad I
    Sodad I skrev om Power Car Service AB
    Hej! Blev otroligt imponerad av deras snabbhet! Lämnade bilen på en tisdag och fick om jag ville hämta ut den på onsdag kväll! Andra ställen hade upp till 3 veckors behandlingstid! Och personalen var sån som om man åkte hem till en vän. Proffsiga men oerhört varma och förstående. Full pott för min del! REKOMEMDERAS STORT! Bilen är i bra händer på detta ställe!
  • Rolf T
    Rolf T skrev om Power Car Service AB
    Jag har bara lovord hur Niclas servade min bil.
    Samt hans mycket trevliga sätt att informera mig.
    Det var en 2 års service på Giuliettan.
  • Uffe U
    Uffe U skrev om Power Car Service AB
    Väldigt serviceinriktade och seriösa, lämnar mina bilar på service och även alla reparationer som behövs, får alltid en genomgång av arbetet och materialet som använts. En liten och familjär verkstad när den är som bäst.
  • Matilda L
    Matilda L skrev om Power Car Service AB
    Känns alltid tryggt att lämna in bilen på Powercar! Mycket bra service både gentemot bil och mig!
  • Snjezana D
    Snjezana D skrev om Power Car Service AB
    Väldigt bra service och personligt bemötande
  • Felicia O
    Felicia O skrev om Power Car Service AB
    Har använt Powercar flera gånger till diverse småsaker på en och samma bil. Och jag är jättenöjd. Flexibla, serviceminded och mkt prisvärda.
  • Per C
    Per C skrev om Power Car Service AB
    Snabb och noggrann genomgång. Bra tips och förslag. Trevligt bemötande.
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Power Car Service AB
    Powercar har gjort service på min bil samt utfört reparationer. Bemötandet är genomgående professionellt och tillmötesgående och jag får snabbt hjälp när jag behöver. Dessutom har Powercar tagit egna initiativ till att lösa mina problem på ett kostnadseffektivt sätt. Jag har mycket positiva erfarenheter av Powercar.
  • Björn S
    Björn S skrev om Power Car Service AB
    Mycket bra bemötande. Att hitta en verkstad man får förtroende för är inte lätt. Men det här är en verkstad jag är glad att kunna vända mig till när bilen krånglar.
    /Björn.
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Power Car Service AB
    Jag servar alltid min Lancia Delta HF Integrale hos PowerCar. De är mycket kunniga och har alltid ett trevligt bemötande. Men, det jag uppskattar mest är att de hittar lösningar när man har problem som kräver kombinationer av åtgärder. Powercar lagar bilar på riktigt och byter inte bara komponenter. Servicen är bra och de sköter även besiktningen av min bil, så den är avklarad när jag hämtar den efter servicen. Rekommenderas verkligen!
  • Mona M
    Mona M skrev om Power Car Service AB
    Vilken verkstad!!
    Proffsig bilmekaniker som gav sig tid att direkt ta hand om min bil som krånglade.
    Fick många frågor besvarade gällande bilen på ett enkelt och ett förståligt sätt.
    Äntligen har jag hittat en bra bilverkstad som jag varmt kommer att rekommendera.
  • Åsa U
    Åsa U skrev om Power Car Service AB
    Snabb service och mycket trevligt bemötande!
  • Peo W
    Peo W skrev om Power Car Service AB
    Fantastisk service ! En nivå för andra verkstäder att ta efter. Dom åkte tom och besiktade bilen åt mig, bara för att dom såg att det var dags att göra det !!
    Helt lysande !!
    // Peo
  • Mårten G
    Mårten G skrev om Power Car Service AB
    Kunniga, tillmötesgående, trevliga och kompetenta. Jag kan varmt rekommendera Powercar till alla Fiat- och Alfa Romeo-bilägare.
  • Calle C
    Calle C skrev om Power Car Service AB
    Fantastiskt bemötande och underbar service av personalen
  • Stephen M
    Stephen M skrev om Power Car Service AB
    Proper! Always a good dialog about the car.
  • Bassam J
    Bassam J skrev om Power Car Service AB
    Lämnar alltid in min Alfa hos Powercar för service, reperationer och för att få råd, de är väldigt kunniga och jag litar alltid på att bilen blir väl omhändertagen. Väldigt trevliga, hjälpliga och professionella.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Power Car Service AB
    Mycket bra bemötande. Alltid kunniga och måna om att hitta bästa lösning. Lyhörda för kunden behov. Löste problem med krånglade bakruta på 156 på smidigt sätt!
    Tack!
  • Jörgen T
    Jörgen T skrev om Power Car Service AB
    Snabb, utmärk professionell service
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Power Car Service AB
    Jag har servat bilen och bytt kamrem. Som alltid är servicen bra och mottagandet personligt.
  • Sebastian Ö
    Sebastian Ö skrev om Power Car Service AB
    Bra verkstad med trevlig personal. Servat bilen flera gånger här och aldrig haft något bekymmer
  • Janne L
    Janne L skrev om Power Car Service AB
    Jag kan inte ge er någon beskrivning för ni har skickat mailet till fel person.
  • Carl L
    Carl L skrev om Power Car Service AB
    Kompetent personal, bra service och och kvalitet på jobbet.
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Power Car Service AB
    Behövde serva bilen och mailade. Fick snabbt svar och tid enligt mina egna önskemål. Innan service fick jag upp en varningstriangel och ringde eftersom jag blev orolig. Fick tips om vad det kunde vara vilket det också var, en glödlampa. Kom till Powercar 7.30 och blev väl mottagen. Bilen klar kl. 13. Vid hämtning fick jag superbra service med information om vad som hade gjorts, fick professionella svar på frågor jag ställde. Allt bara positivt. Här kommer jag alltid att serva min bil och rekommendera till andra.
    Fiat 500
  • Thorbjörn S
    Thorbjörn S skrev om Power Car Service AB
    Professionella och med ett vänligt bemötande.
    En verkstad jag varmt kan rekommendera.
  • Therese K
    Therese K skrev om Power Car Service AB
    Allt var mycket bra! Hit vill man återkomma.
  • Claes R
    Claes R skrev om Power Car Service AB
    1000-milservice
    Gick lätt att boka och få tid.
    Väl där tog han min bil direkt då jag skulle vänta på plats
    Mycket bra mottagande
  • Gerard B
    Gerard B skrev om Power Car Service AB
    To be honest, you dream of finding a mechanic like Niklas and the guys at PowerCars. The don't feed you rubbish and honestly look for the problem and always try to find the best option of repair. I've had a couple of bits done on the car and every time, he could of said "oh it might be this, we can look" add a cost, "or this" add a cost. But nope straight to it. Found the problem and fix it for a great price. I won't go anywhere else. They'll probably get a christmas card, that's what I mean by service. If you don't have a clue, you need people like PowerCars to be direct and honest and help. Job done!! Only place I'll go.
  • Bo H
    Bo H skrev om Power Car Service AB
    Alltid ett vänligt och hjälpsamt bemötande och problem blir fixade snabbt och rätt.
  • Simon W
    Simon W skrev om Power Car Service AB
    Har haft flera italienska bilar och alltid vänt mig till Power Car. Genuin och äkta service som samtidigt är prisvärd. Här blir man sedd som kund och jag har alltid varit mycket nöjd med service och bemötandet.
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Power Car Service AB
    Trevligt och proffsigt bemötande. Arbetet utfört på utsatt tid till bra pris!
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Power Car Service AB
    Bra personligt bemötande med de som faktiskt servar bilen! Tar ansvar och gör ett bra jobb och levererar det där lilla extra. Föredrar små företag med personlig kontakt än att vara en kund i mängden. De ställer även upp de gånger det krisar.
  • Annelie Ö
    Annelie Ö skrev om Power Car Service AB
    Snabb service, trevligt bemötande och prisvärt. Sätter verkligen kunden i fokus.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Power Car Service AB
    bra mottagande, med raka svar när det finns tid.
    kunnig personal, med hjärta för märket.
  • Olov Ö
    Olov Ö skrev om Power Car Service AB
    Trevligt bemötande. Snabb och utmärkt service. Alfan i toppskick
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Power Car Service AB
    Som alltid proffsigt, vänligt och kunnigt. Personal som verkligen tar hand om mig som kund och min bil. Både service och reparationer sker i enligt överenskommelse samt de fixar även fel som man hittar. Jag är mycket nöjd och har mycket stor tillit till verkstaden.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Power Car Service AB
    Professionell och personlig service!
  • Kurre W
    Kurre W skrev om Power Car Service AB
    Är nog en av Power Cars äldsta medlemmar, sen 1979, har alltid blivit bra behandlad och fått bra service och trevligt att Boris o Niklas tagit över efter Mori som lämnade skeppet för ett antal år sedan
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Power Car Service AB
    Lämnade in bilen för en liten service samt byte av främre bromsbelägg. Därefter körde de bilen till bilbesiktningen åt mig utan extra kostnad. Det kallar jag service. Otroligt vänligt bemötande och inga överpriser. Rekommenderar dem starkt. Jag ska fortsätta använda mig utav detta företag så fort jag behöver hjälp med min bil.
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Power Car Service AB
    Powercar och Niklas är den bästa bilservicen söder om Stockholm. Bra priser och fantastisk service. De fixar min gamla BMW även om de är specialiserade på italienska bilar.
  • Bibi P
    Bibi P skrev om Power Car Service AB
    Trevlig personal, snabba att åtgärda felen.
  • Jocke A
    Jocke A skrev om Power Car Service AB
    Snabb och riktigt bra service👍
  • Jan T
    Jan T skrev om Power Car Service AB
    Fungerar alltid bra. Korta väntetider. Bra priser.
  • Anna F
    Anna F skrev om Power Car Service AB
    Power Car är den bästa bilverkstaden i regionen. Alltid positiva, hjälpsamma och snabba och inte hutlöst dyra.

Power Car är bäst helt enkelt!
  • Jörgen R
    Jörgen R skrev om Power Car Service AB
    Jag har varit kund hos Powercar under många år. Alltid fått ett bra bemötande och arbetet (bilservice/reperationer) har alltid utförts på ett utmärkt sätt.
  • Maria N
    Maria N skrev om Power Car Service AB
    Mycket proffsigt intryck, ordning och reda, inte för dyrt.

Ostmästargränd 6, 120 40 Årsta