Premium Fönster & Bygg Sweden AB

Premium Fönster & Bygg Sweden AB

www.premiumfonster.se

Vi på Premium fönster&bygg har sålt fönster i över 10 år. Vi kan stoltsera med ett fullt fungerande system från beställning till leverans av produkten till kundens dörr. Hos oss kan du köpa fönster, balkongdörrar, skjutdörrar och andra produkter. Vi säljer PVC-, trä- och trä-aluminiumfönster. Vi erbjuder även montering med...

6 omdömen om Premium Fönster & Bygg Sweden AB

Sedan starten hos Reco 2024

Lars M
Skrev om Premium Fönster & Bygg Sweden AB

Mycket bra bemötande, snabb leverans av fönster, även hemtransport. Kommer absolut rekommendera Premium fönster för andra. Mvh Lasse

Niclas Ö
Skrev om Premium Fönster & Bygg Sweden AB

Snygga fönster och bra service och bemötande

Svar från Premium Fönster & Bygg Sweden AB

Tack så mycket för din åsikt och för att du återkommer till oss för ytterligare beställningar.

Daniel V
Skrev om Premium Fönster & Bygg Sweden AB

Effektiva och snabba killar som alltid vill det bästa för kunden!

Svar från Premium Fönster & Bygg Sweden AB

Tack så mycket för din fina omdöme! Det som gör oss mest nöjda är kundnöjdhet. 😀

Omar S
Skrev om Premium Fönster & Bygg Sweden AB

Premium Fönster & Bygg Sweden AB har bytt 40 fönster och dörrar i en av våra fastigheter i Timrå nu iår och vi är väldigt nöjda! Snabbt, billigt och jätte bra kvalitet.

Svar från Premium Fönster & Bygg Sweden AB

Tack så mycket för ditt detaljerade betyg, tack vare det kommer vi att kunna nå fler nöjda kunder. Allt gott till dig!

Rökland A
Skrev om Premium Fönster & Bygg Sweden AB

Duktiga entreprenörer med bra produkter

Svar från Premium Fönster & Bygg Sweden AB

Vi uppskattar mycket den tid du tog dig för att skriva din recension. Tack :)

Jan L
Skrev om Premium Fönster & Bygg Sweden AB

Bra & snabb service och mycket trevlig personal!

Svar från Premium Fönster & Bygg Sweden AB

Härligt att höra, precis så ska det vara! Tack för att du valt Premium Fönster & Bygg 👍💪👍