Premium Måleri

Premium Måleri

Välkommen till Premium Måleri!

Vi arbetar med alla former av Måleri. Huvudsakligen hjälper vi privatpersoner i Tyresö och Stockholm med omnejd. Vi utför husmålningar, målning av lägenheter, garage och fastigheter. Vi målar utvändigt, invändigt, fönster, vägg, snickerier samt sköter tapetsering och fototapeter.

Vi är ett litet företag som drivs av personligt engagemang. Vi arbetar med nöjd-kund-garanti och har två års garanti på utförda arbeten. Noggrannhet och god service är något vi värderar högt.

Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 41 kunder tycker om Premium Måleri 2

2020-09-11
    Serviceinriktade, proffsiga och lyhörda.
  • Cecilia W
    2020-04-17
    Perfekt professionalism från första stund. Från den klara och tydliga offerten till ca 2 veckors maratonarbete, där alla tider hölls och där vi kunde flytta mellan rum vartefter. Fyra rum tapetserade och målade. Snabb, skicklig och noggrann. Dessutom är Tomas en trevlig kille som man gärna snackar några ord med.
    2020-02-13
    Kan varmt rekommendera premium måleri.
    Vi målade om vår villa samt två bodar.
    Allt utfört inom angiven tidsram och kostnad!
    2020-02-13
    Totalrenovering av lägenhet - snabb, flexibel och mycket bra resultat! Snabb respons både på telefon och mail. Är mycket nöjd.
    Tapetsering samt måleri.
    Tomas är seriös och mycket noggrann.
    Vi är mycket nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera hans tjänster,

Fam Lövgren
  • CECILIA B
    2020-02-11
    Jag har anlitat Premium måleri för fasadmålning, Fönsterrenovering och invändigt arbete och är mycket nöjd. Tomas är en målare som inte lämnar nåt halvdant. Han är noggrann och ordentlig och rak i kommunikationen vilket jag uppskattar.
    2020-02-11
    Uppsättning av microlit och målning av tak i vardagsrum och hall ca 50kvm.
    Några brister konstaterades efter färdigställandet, men bristerna åtgärdades utan diskussion.
    Kommer utan tvekan använda mig av företaget igen, när jag behöver hjälp med måleritjänster
    2018-12-15
    Mycket duktig och pålitlig rekommenderas starkt
    2018-10-10
    Målning fritidshus. Utmärkt service. Förväntade bra jobb och fick det. Upplevelsen "Med beröm godkänt"!
  • Birgitta P
    2018-10-10
    Målning fasad fritidshuset. Proffsigt och trevligt bemötande. Vi förväntade oss att målningen skulle utföras grundligt, smidigt och att slutresultatet skulle bli till vår belåtenhet. Betyget för Premium Måleri är "Med beröm godkänt"!
    2018-10-09
    Ommålning av två st fritidshus i Tyresö.
    Tvättning, skrapning inkl. grundfärg samt slutmålning 2 gånger utfördes snabbt och snyggt. Tog endast 1 vecka.
    Det man kan "klaga" på är att information om när arbetet kunde påbörjas var knapphändig.
    Men som helhet kan Premium måleri varmt rekommenderas.
    2018-06-30
    Premium Måleri tvättade och målade om vårt 32 år gamla 1½-plans Modulenthus med dubbelgarage/förråd och vedbod. Vi är synnerligen nöjda med allt. Tomas kom för inspektion på överenskommen tid och tog också ut en representant för Alcro eftersom vi tidigare, när vi målat själva, valt en mindre lämplig färgtyp. Därefter kom snabbt en tydligt utformad offert. Allt genomfördes sedan på överenskommen tid.
    Det var ett nöje att ha Tomas och hans medarbetare Sam hos oss. Tomas var mycket lyhörd för våra önskemål och allt blev perfekt utfört. Han bytte dessutom vindskivorna över vår stora balkong och lagade ett antal trasiga fönsterspröjs.Han är inte bara en skicklig målare utan också en allsidig hantverkare., Vi kan verkligen rekommendera Premium Måleri.
    2018-06-08
    Renovering av vardagsrum med spackling, målning och tapetsering.

Bra bemötande och bra utfört arbete.

Rekommenderas.
    2018-06-04
    Perfekt på alla vis!
    Utmärkt jobb noggrant
    Höll alla tider
    Prisvärt
    Mycket nöjd
    2017-11-20
    Mycket lyhörd och serviceminded, vi är mycket nöjda med resultatet
    2017-10-15
    Liten firma där du som kund är viktig. Höll oss informerade under hela tiden de målade om villan. En firma som håller vad de lovar. Började arbetet på utsatt tid. Inga extra tillägg - offerten täckte allt. Målaren Tomas är kunnig inom snickeri så ingen ställtid att vänta in en snickare. Ersatte ett ljusrelä som blivit fuktskadat vid fasadtvätt utan något tjafs. Mycket trevligt bemötande.
    2017-08-29
    Snabbt svar efter att jag kontaktat Premium Måleri och en tydlig offert gällande utvändigt målningsarbete av övre träfasad, balkongräcke, takfot och vindskivor på mexitegel villa. Premium måleri hade med sig ställning och skötte allting till full belåtelse, ett noggrant och fint utfört arbete. Kontaktade oss och meddelade några dagars startförsening pga. väder, men arbetet var klart tills vi skulle resa bort, såsom utlovat. Vi är mycket nöjda och kan tänka oss använda dem vid kommande målningsarbete och rekommendera till vänner och bekanta.
    2017-08-26
    Gjorde sitt jobb riktigt bra.
    2017-08-24
    Ommålning inomhus.

Mycket bra bemötande.
    Leverera i tid.
    Överlag bra kvalité. Är man pedant så justera måleriet efter påpekande utan diskussion.
  • Nidia N
    2017-08-24
    Otroligt bra jobb! Trevlig och urproffsig! Gjorde verkligen det lilla extra för oss. Vi har fått många komplimanger av vänner om hur fint inte minst taket är målat.
    Bra. Målning.
    Dvs bemötandet var bra. Vi fick hjälp med målning. Det var lätt att synkronisera med övriga hantverkare. Snyggt målat även om det behövdes lite extra spackel i köket. Inga problem att få det gjort.
    2017-08-22
    Vi är mycket nöjda pålitlig och mycket duktig. Vi kan rekommendera Premium måleri
    2017-08-22
    Vi är mycket nöjda med Premium Måleri både med bemötande och utfört arbete!
    Vi anlitade företaget för att måla om hall och vardagsrum.

Vi kommer troligen anlita Premium Måleri nästa gång vi behöver hjälp med målning hemma.
    2017-01-28
    Snabb respons vid offertförfrågan. Ett vänligt bemötande och ett bra utfört arbete. Mycket nöjd!
    2017-01-13
    Mycket nöjd. Utmärkt utfört arbete. Bra att ha att göra med på alla sätt.
    2017-01-11
    Mkt proffsigt utfört jobb och trevlig kille som var hos oss!
    Vi har redan bokat om honom för projekt 2 i huset

Från Familjen Kafle
    2016-09-14
    Mkt bra, noggrann och seriös.
    2016-09-14
    Vi anlitade Premium Måleri till att måla om en 1 1/2 plans villa utvändigt samt att kitta om alla fönster . Tomas på Premium Måleri var väldigt serviceminded och mycket kunnig i sitt yrke. Han rapporterade löpande om status och när han skulle komma. Arbetet blev utfört enligt avtal och vi är MYCKET nöjda med resultatet .Vi kan varmt rekommendera andra att anlita Premium Måleri.
    2016-03-16
    Mycket nöjd med utfört arbete. Målade om om vårat hus både ut och invändigt. Pålitlig och levererade enligt överenskommelse och i tid. Mycket nöjd med Premium Måleri och kan varmt rekommendera.
    2016-03-15
    Vi har fått ett mycket proffsigt bemötande och väl utfört arbete inom den tid och kostnad vi kommit överens om.
    Vi kan varmt rekommendera Premium Måleri och Tomas Nilsson.
    2016-03-14
    Jag kontaktade Tomas på Premium Måleri efter tips från granne som är golvläggare som arbetat tidigare med Tomas. Blev positivt överraskad av att Tomas kunde komma och titta på jobbet som skulle utföras samma eftermiddag som jag ringde, borgade för bra servicekänsla från start. Fick offert dagen efter som utlovat. Priset var ca 50% billigare än annan offert jag tagit emot tidigare. Dessutom var offerten tydligt specificerad vilket man som kund vill ha att luta sig mot. Vi bestämde dag och tid för start ett par veckor framåt i tiden. Tomas kom exakt tiden vi kommit överens om, täckte golv och snickerier. Måleriarbetet som utfördes var mycket bra och då färgen tyvärr inte räckte till hela rummets väggar, åkte Tomas och köpte ny färg med i princip samma kulör som den vi beställt från London, åter igen bästa tänkbara service från Premium Måleris sida.
    När vi fick fakturan så var den något lägre än vi kommit överens om men även dör tydligt specificerad. Vi rekommenderar gärna Tomas och Premium Måleri till andra som behöver måleri och tapetuposättning.
    //Martin (boende i Älta)
    2016-03-12
    Premium måleri målade om vårt hus invändigt. Arbetet utfördes fackmannamässigt och vi blev mycket nöjda. Arbetet påbörjades på överenskommet datum och var klart på utsatt tid, vilket vi uppskattade.
  • 2016-03-12
    Jag har köpt målning av gavelspetsar 2 st 1 1/2 plans hus, taksprång två sidor, stuprör, stuprännor och yttre målning utan spackling två fönster.
    Lätt att samarbeta med, pålitlig, snabb, inte omöjlig att rätta till fel som kund anm. på.
    Som helhet nöjd med målarens insats. Ett litet minus var att han vid just detta tillfälle hade anlitat en medhjälpare, som vi inte upplevde så kunnig, lite slarvig men försökte på bästa sätt rätta till missar.
    2016-03-12
    Mycket bra från början till slut.
    Rekommenderar verkligen företaget.
    2015-03-26
    Tomas gjorde ett jättefint jobb hemma hos oss.
    /Agneta
    2015-03-24
    Premium måleri rekommenderas starkt! Tomas var väldigt tillmötesgående och noggrann. Vi anlitar dem gärna igen.
    2015-03-24
    Professionellt och väl utfört arbete!
    Kan rekommendera premium måleri ,
    2015-03-24
    Kunnig, pålitlig, proffsig, kom på utsatta tider och höll tidsramen.
    2015-03-24
    Vi har arbetat tillsammans med Premium måleri några gånger under de senaste två åren. Vi är mycket nöjda och belåtna och vill passa på att ge Premium måleri våra bästa rekommendationer.
    Bemötandet på mail / telefon, första möte med åtföljande offert, arbetets genomförande samt uppföljning efteråt har fungerat alldeles utmärkt.
    Kort sagt, vi återkommer gråna som kund när vi har behov av ett nytt malåruppdrag.
  • 2015-03-24
    Noggrann och punktlig. Kommer alltid när han lovat och gör ett bra jobb och är noga med detaljerna. Bra priser också tycker jag.
    2015-03-24
    Otroligt snabb och noggrann.
    Kommer med bra råd och är flexibel. Precis sån hantverkare man vill ha när man anlitar hjälp!