Alla kategorier Målare Stockholms län Tyresö Premium Måleri

Premium Måleri

SLEIPNERVÄGEN 12, 135 47 Tyresö — Visa karta

Premium Måleri arbetar med alla former av Måleri. Huvudsakligen hjälper vi privatperson ii Tyresö och Stockholm med omnejd, med husmålningar, lägenheter, garage, fastigheter m.m med utvändigt, invändigt, fönster, vägg och snickerimålning, samt tapetsering och fototapeter. Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 15 kunder tycker om Premium Måleri

• Eva F
    Eva F skrev om Premium Måleri
    Mkt bra, noggrann och seriös.
  • Hans S
    Hans S skrev om Premium Måleri
    Vi anlitade Premium Måleri till att måla om en 1 1/2 plans villa utvändigt samt att kitta om alla fönster . Tomas på Premium Måleri var väldigt serviceminded och mycket kunnig i sitt yrke. Han rapporterade löpande om status och när han skulle komma. Arbetet blev utfört enligt avtal och vi är MYCKET nöjda med resultatet .Vi kan varmt rekommendera andra att anlita Premium Måleri.
  • Niklas O
    Niklas O skrev om Premium Måleri
    Mycket nöjd med utfört arbete. Målade om om vårat hus både ut och invändigt. Pålitlig och levererade enligt överenskommelse och i tid. Mycket nöjd med Premium Måleri och kan varmt rekommendera.
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Premium Måleri
    Vi har fått ett mycket proffsigt bemötande och väl utfört arbete inom den tid och kostnad vi kommit överens om.
    Vi kan varmt rekommendera Premium Måleri och Tomas Nilsson.
  • Martin W
    Martin W skrev om Premium Måleri
    Jag kontaktade Tomas på Premium Måleri efter tips från granne som är golvläggare som arbetat tidigare med Tomas. Blev positivt överraskad av att Tomas kunde komma och titta på jobbet som skulle utföras samma eftermiddag som jag ringde, borgade för bra servicekänsla från start. Fick offert dagen efter som utlovat. Priset var ca 50% billigare än annan offert jag tagit emot tidigare. Dessutom var offerten tydligt specificerad vilket man som kund vill ha att luta sig mot. Vi bestämde dag och tid för start ett par veckor framåt i tiden. Tomas kom exakt tiden vi kommit överens om, täckte golv och snickerier. Måleriarbetet som utfördes var mycket bra och då färgen tyvärr inte räckte till hela rummets väggar, åkte Tomas och köpte ny färg med i princip samma kulör som den vi beställt från London, åter igen bästa tänkbara service från Premium Måleris sida.
    När vi fick fakturan så var den något lägre än vi kommit överens om men även dör tydligt specificerad. Vi rekommenderar gärna Tomas och Premium Måleri till andra som behöver måleri och tapetuposättning.
    //Martin (boende i Älta)
  • Peter L
    Peter L skrev om Premium Måleri
    Premium måleri målade om vårt hus invändigt. Arbetet utfördes fackmannamässigt och vi blev mycket nöjda. Arbetet påbörjades på överenskommet datum och var klart på utsatt tid, vilket vi uppskattade.
  • Ullabritt G
    Ullabritt G skrev om Premium Måleri
    Jag har köpt målning av gavelspetsar 2 st 1 1/2 plans hus, taksprång två sidor, stuprör, stuprännor och yttre målning utan spackling två fönster.
    Lätt att samarbeta med, pålitlig, snabb, inte omöjlig att rätta till fel som kund anm. på.
    Som helhet nöjd med målarens insats. Ett litet minus var att han vid just detta tillfälle hade anlitat en medhjälpare, som vi inte upplevde så kunnig, lite slarvig men försökte på bästa sätt rätta till missar.
  • Göran J
    Göran J skrev om Premium Måleri
    Mycket bra från början till slut.
    Rekommenderar verkligen företaget.
  • Tomas D
    Tomas D skrev om Premium Måleri
    Tomas gjorde ett jättefint jobb hemma hos oss.
    /Agneta
  • Anna H
    Anna H skrev om Premium Måleri
    Premium måleri rekommenderas starkt! Tomas var väldigt tillmötesgående och noggrann. Vi anlitar dem gärna igen.
  • Carina L
    Carina L skrev om Premium Måleri
    Professionellt och väl utfört arbete!
    Kan rekommendera premium måleri ,
  • Sofia I
    Sofia I skrev om Premium Måleri
    Kunnig, pålitlig, proffsig, kom på utsatta tider och höll tidsramen.
  • Lars H
    Lars H skrev om Premium Måleri
    Vi har arbetat tillsammans med Premium måleri några gånger under de senaste två åren. Vi är mycket nöjda och belåtna och vill passa på att ge Premium måleri våra bästa rekommendationer.
    Bemötandet på mail / telefon, första möte med åtföljande offert, arbetets genomförande samt uppföljning efteråt har fungerat alldeles utmärkt.
    Kort sagt, vi återkommer gråna som kund när vi har behov av ett nytt malåruppdrag.
  • Josephine U
    Josephine U skrev om Premium Måleri
    Noggrann och punktlig. Kommer alltid när han lovat och gör ett bra jobb och är noga med detaljerna. Bra priser också tycker jag.
  • Natalie L
    Natalie L skrev om Premium Måleri
    Otroligt snabb och noggrann.
    Kommer med bra råd och är flexibel. Precis sån hantverkare man vill ha när man anlitar hjälp!

SLEIPNERVÄGEN 12, 135 47 Tyresö