Premium Måleri

Premium Måleri

premiummaleri.se
  • Badge2022

Välkommen till Premium Måleri! Vi arbetar med alla former av Måleri. Huvudsakligen hjälper vi privatpersoner i Tyresö och Stockholm med omnejd. Vi utför husmålningar, målning av lägenheter, garage och fastigheter. Vi målar utvändigt, invändigt, fönster, vägg, snickerier samt sköter tapetsering och fototapeter. Vi är ett litet...

62 omdömen om Premium Måleri

Sedan starten hos Reco 2015

Erik S
Skrev om Premium Måleri

Vi har anlitat dem vid två tillfällen och är väldigt nöjda. Mycket trevliga och kunniga, alltid väldigt bra resultat!

Pelle L
Skrev om Premium Måleri

Premium Måleri målade om vårt hus och garage 2023 i annan kulör. De var mycket trevliga, punktliga och noga. Har ingenting att anmäla på. Det uppsod inga tilläggskostnader utöver avtalat pris. Rekommenderade dem till vänner, som också anlitade dem för ommålning av lägenhet i stan.

Rikard B
Skrev om Premium Måleri

Trevliga och mycket prisvärt! Vi är väldigt nöjda

Kattis E
Skrev om Premium Måleri

Fantastiskt bemötande och arbete vid målning av vår villa samt stödmur på uppfarten. Målning och service i världsklass!

Kerstin L
Skrev om Premium Måleri

Min magkänsla kändes bra första gången jag träffade Thomas. Väldigt bra, en professionell firma. Det gällde fasadmålning av mitt hus. Trevliga, noggranna och hjälpsamma killar (Sam & co). Jag är supernöjd och kan verkligen rekommendera Premium Måleri.

Peter T
Skrev om Premium Måleri

Mkt professionellt arbete på tid och med trevliga anställda. Älta

Jonas S
Skrev om Premium Måleri

Fantastisk bra & proffesionell firma, allt i tid & till ett bra pris. Vi kommer anlita dem igen när vi tar tag i nästa vända med målning. Rekommenderas varmt!

Martin M
Skrev om Premium Måleri

De målade vårt hus nu i september. Väldigt proffsigt bemötande av Tomas med team. De jobbar på bra, de är noggranna och väldigt ödmjuka. Vi kan starkt rekommendera dom! /Martin

Jan V
Skrev om Premium Måleri

Mycket bra och trevliga killar som kom och målade huset.

Malin V
Skrev om Premium Måleri

Mycket nöjda med resultatet. Väldigt trevliga och professionella målare.

Marcus J
Skrev om Premium Måleri

Bra upplevelse där kundens önskemål alltid togs i beaktning. Väl utfört arbete. Vi är supernöjda och kommer anlita Premium Måleri igen.

Angelica L
Skrev om Premium Måleri

Flexibla, hjälpsamma och trevliga med bra resultat av målning/tapetsering.

Britt Inger V
Skrev om Premium Måleri

Jag är väldigt nöjd med arbetet och bemötandet.

Stephanie E
Skrev om Premium Måleri

Superbra arbete genomfört. Proffsigt samt höll tiden som planerat.

Heinz S
Skrev om Premium Måleri

Tomas Nilsson och hans killar på Premium Måleri genomförde fasadmålning på vårt parhus i trä (1,5 plans) samt garage (i Tyresö Strand), i augusti 2021. De var både flexibla i arbetsupplägget, planerade om i samband med regnväder och var framför allt omsorgsfulla i förarbetet inkl. demontering & senare montering av stuprör och andra detaljer. Killarna (Sam & Co.) var alltid vänliga och skötsamma, och gjorde rent efter sig och återställde allt efter genomfört arbete. Därtill var Premium Måleri klart mest prisvärt i jämförelse...

Marcus D
Skrev om Premium Måleri

Bra och noggranna. Trevliga och proffsiga. De har både målat och tapetserat papperstapet med bravur.

Jan-ove B
Skrev om Premium Måleri

Vi anlitade Premium Måleri för ommålning av vårt hus och vi är väldigt nöjda med resultatet! Personalen var mycket vänlig och serviceinriktad. Målarna var noggranna och metodiska under hela arbetet. Vi kände oss trygga under hela processen och fick kontinuerlig genomgång av arbetet - både före, under och efter utfört arbete. Arbetet utfördes över våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera Premium Måleri!!!

Margareta Ö
Skrev om Premium Måleri

Vi fick ett bra bemötande och företaget levde upp till våra förväntningar. Vi kan rekommendera dem för måleriarbeten.

Tobbe
Skrev om Premium Måleri

Anlitades för att måla om fasad. Bra upplevelse från början till slut. Lätt att kommunicera via både mail och telefon. Kanske inte billigast, men inte man får valuta för pengarna. De missade några småsaker men åtgärdade snabbt när jag påpekade det.

Anders L
Skrev om Premium Måleri

Thomas på Premium Måleri var verkligen toppen att anlita. Hans bemötande, servicekänsla och att han ständigt hade "Kundens fokus" gav en trygghet som var skön att uppleva. Thomas höll hela tiden avtalade tider utan något som helst avsteg och det som också var imponerande var på det sätt han lämnade huset efter avslutat arbete. Upplevelsen var att han redan "Byggstädat". Grym nivå! Allt ifrån första till sista kontakten var perfekt. Thomas var flexibel och generös med sina idéer, alltid tillgänglig och ingav alltid förtroende...

Mikael L
Skrev om Premium Måleri

Lyhörd målerifirma med professionell inställning som utförde ett väldigt bra jobb. Dessutom åtog sig Premium mer än vad som fanns i kravspec från början och hjälpte oss. Kan verkligen rekommendera Premium målerifirma.

Sanna U
Skrev om Premium Måleri

Serviceinriktade, proffsiga och lyhörda.

Cecilia W
Skrev om Premium Måleri

Perfekt professionalism från första stund. Från den klara och tydliga offerten till ca 2 veckors maratonarbete, där alla tider hölls och där vi kunde flytta mellan rum vartefter. Fyra rum tapetserade och målade. Snabb, skicklig och noggrann. Dessutom är Tomas en trevlig kille som man gärna snackar några ord med.

Mattias F
Skrev om Premium Måleri

Kan varmt rekommendera premium måleri. Vi målade om vår villa samt två bodar. Allt utfört inom angiven tidsram och kostnad!

Annica L
Skrev om Premium Måleri

Totalrenovering av lägenhet - snabb, flexibel och mycket bra resultat! Snabb respons både på telefon och mail. Är mycket nöjd.

Ewa L
Skrev om Premium Måleri

Tapetsering samt måleri. Tomas är seriös och mycket noggrann. Vi är mycket nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera hans tjänster, Fam Lövgren

CECILIA B
Skrev om Premium Måleri

Jag har anlitat Premium måleri för fasadmålning, Fönsterrenovering och invändigt arbete och är mycket nöjd. Tomas är en målare som inte lämnar nåt halvdant. Han är noggrann och ordentlig och rak i kommunikationen vilket jag uppskattar.

Lennart L
Skrev om Premium Måleri

Uppsättning av microlit och målning av tak i vardagsrum och hall ca 50kvm. Några brister konstaterades efter färdigställandet, men bristerna åtgärdades utan diskussion. Kommer utan tvekan använda mig av företaget igen, när jag behöver hjälp med måleritjänster

Einar S
Skrev om Premium Måleri

Mycket duktig och pålitlig rekommenderas starkt

Ove B
Skrev om Premium Måleri

Målning fritidshus. Utmärkt service. Förväntade bra jobb och fick det. Upplevelsen "Med beröm godkänt"!

Birgitta P
Skrev om Premium Måleri

Målning fasad fritidshuset. Proffsigt och trevligt bemötande. Vi förväntade oss att målningen skulle utföras grundligt, smidigt och att slutresultatet skulle bli till vår belåtenhet. Betyget för Premium Måleri är "Med beröm godkänt"!

Leif T
Skrev om Premium Måleri

Ommålning av två st fritidshus i Tyresö. Tvättning, skrapning inkl. grundfärg samt slutmålning 2 gånger utfördes snabbt och snyggt. Tog endast 1 vecka. Det man kan "klaga" på är att information om när arbetet kunde påbörjas var knapphändig. Men som helhet kan Premium måleri varmt rekommenderas.

Ove P
Skrev om Premium Måleri

Premium Måleri tvättade och målade om vårt 32 år gamla 1½-plans Modulenthus med dubbelgarage/förråd och vedbod. Vi är synnerligen nöjda med allt. Tomas kom för inspektion på överenskommen tid och tog också ut en representant för Alcro eftersom vi tidigare, när vi målat själva, valt en mindre lämplig färgtyp. Därefter kom snabbt en tydligt utformad offert. Allt genomfördes sedan på överenskommen tid. Det var ett nöje att ha Tomas och hans medarbetare Sam hos oss. Tomas var mycket lyhörd för våra önskemål och allt blev perfekt...

Peter B
Skrev om Premium Måleri

Renovering av vardagsrum med spackling, målning och tapetsering. Bra bemötande och bra utfört arbete. Rekommenderas.

Kristina E

Perfekt på alla vis! Utmärkt jobb noggrant Höll alla tider Prisvärt Mycket nöjd

Jonas W
Skrev om Premium Måleri

Mycket lyhörd och serviceminded, vi är mycket nöjda med resultatet

Eva C
Skrev om Premium Måleri

Liten firma där du som kund är viktig. Höll oss informerade under hela tiden de målade om villan. En firma som håller vad de lovar. Började arbetet på utsatt tid. Inga extra tillägg - offerten täckte allt. Målaren Tomas är kunnig inom snickeri så ingen ställtid att vänta in en snickare. Ersatte ett ljusrelä som blivit fuktskadat vid fasadtvätt utan något tjafs. Mycket trevligt bemötande.

Britta S
Skrev om Premium Måleri

Snabbt svar efter att jag kontaktat Premium Måleri och en tydlig offert gällande utvändigt målningsarbete av övre träfasad, balkongräcke, takfot och vindskivor på mexitegel villa. Premium måleri hade med sig ställning och skötte allting till full belåtelse, ett noggrant och fint utfört arbete. Kontaktade oss och meddelade några dagars startförsening pga. väder, men arbetet var klart tills vi skulle resa bort, såsom utlovat. Vi är mycket nöjda och kan tänka oss använda dem vid kommande målningsarbete och rekommendera till vänner och bekanta.

Mats Fredrik N
Skrev om Premium Måleri

Gjorde sitt jobb riktigt bra.

Peter W
Skrev om Premium Måleri

Ommålning inomhus. Mycket bra bemötande. Leverera i tid. Överlag bra kvalité. Är man pedant så justera måleriet efter påpekande utan diskussion.

Nidia N
Skrev om Premium Måleri

Otroligt bra jobb! Trevlig och urproffsig! Gjorde verkligen det lilla extra för oss. Vi har fått många komplimanger av vänner om hur fint inte minst taket är målat.

Ulla A
Skrev om Premium Måleri

Bra. Målning. Dvs bemötandet var bra. Vi fick hjälp med målning. Det var lätt att synkronisera med övriga hantverkare. Snyggt målat även om det behövdes lite extra spackel i köket. Inga problem att få det gjort.

Einar Z
Skrev om Premium Måleri

Vi är mycket nöjda pålitlig och mycket duktig. Vi kan rekommendera Premium måleri

Gustav R
Skrev om Premium Måleri

Vi är mycket nöjda med Premium Måleri både med bemötande och utfört arbete! Vi anlitade företaget för att måla om hall och vardagsrum. Vi kommer troligen anlita Premium Måleri nästa gång vi behöver hjälp med målning hemma.

Karin F
Skrev om Premium Måleri

Snabb respons vid offertförfrågan. Ett vänligt bemötande och ett bra utfört arbete. Mycket nöjd!

Ulrika S
Skrev om Premium Måleri

Mycket nöjd. Utmärkt utfört arbete. Bra att ha att göra med på alla sätt.

peter j
Skrev om Premium Måleri

Mkt proffsigt utfört jobb och trevlig kille som var hos oss! Vi har redan bokat om honom för projekt 2 i huset Från Familjen Kafle

Eva F
Skrev om Premium Måleri

Mkt bra, noggrann och seriös.

Hans S
Skrev om Premium Måleri

Vi anlitade Premium Måleri till att måla om en 1 1/2 plans villa utvändigt samt att kitta om alla fönster . Tomas på Premium Måleri var väldigt serviceminded och mycket kunnig i sitt yrke. Han rapporterade löpande om status och när han skulle komma. Arbetet blev utfört enligt avtal och vi är MYCKET nöjda med resultatet .Vi kan varmt rekommendera andra att anlita Premium Måleri.

Niklas O
Skrev om Premium Måleri

Mycket nöjd med utfört arbete. Målade om om vårat hus både ut och invändigt. Pålitlig och levererade enligt överenskommelse och i tid. Mycket nöjd med Premium Måleri och kan varmt rekommendera.