Alla kategorier Tidningar Stockholms län Stockholm Norrmalm Pressbyrån

Norrlandsgatan 13, 111 43 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Pressbyrån

• Fredrik E
    Fredrik E skrev om Pressbyrån
    Alldeles för dyra priser! Bara för att det finns överallt är det inte en anledning att ta ockerpriser!
    Annars ofta ett fräscht intryck sen kanske inte alltid produkterna är lika fräscha (gamla mackor?!)

Handla hellre på någon närliggande matbutik och om inte finns, köp något som inte är 100% dyrare än i matbutiken - låt bara bli.
  • Christopher A
    Christopher A skrev om Pressbyrån
    För för för dyrt! Pressbyrån har heller inte allt färsk och därför är det inte värt priserna!
  • Marvin N
    Marvin N skrev om Pressbyrån
    I read a lot of magazines, some can be hard to fins but press stop always has most of them. The good part is these guys have also have fruit and snacks. Great shop for all kinds of reading material.
  • Anette J
    Anette J skrev om Pressbyrån
    suveränt utbud. vid mina stockholmsbesök är press-stop ett givet mål. här inne kan jag stå i timmar och bläddra i många tidningar. finns alltid minst en tidning för alla. perfekt är ju ockås att det går beställa tidningarna via nätet i deras web-shop. snabb service ingen fakturaavgift och tidningen kostar endast 10:- mer än i vanliga fysiska butiken. beställ och du har den senast två arbetsdagar senare.
  • Emma J
    Emma J skrev om Pressbyrån
    Tidningsgalen som jag är så älskar jag Press Stop. Jag hittar alltid något ut det stora sortimentet som verkar intressant. Oavsett om man är intresserad av teknik, historia, musik, mode eller mat så finns det något som passar. Det är bra att det finns så pass många tidningar på flera olika språk, då det t.ex inte finns så många svenska musiktidningar kan man köpa de brittiska här!
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Pressbyrån
    Jättebra butik med en massa tidningar, perfekt om man är på jakt efter någon speciell eller utländsk tidning. Här finns nog de flesta, i alla kategorier man kan tänka sig och har de mot förmodan inte den man letar efter brukar de kunna beställa hem den ibland. Jag gillar modemagasinen, och köper alltid med mig någon tidning hem!

Norrlandsgatan 13, 111 43 Stockholm