Alla kategorier Lampor Västmanland Västerås Prestandabelysning Sverige

Läs vad 2 kunder tycker om Prestandabelysning Sverige

• Johan E
    Johan E skrev om Prestandabelysning Sverige
    VARNING VARNING VARNING!!!
    Handla ej från denna butik!

Fruktansvärd butik. Extremt dåligt bemötande. Jag köpte ett tillbehör till en ficklampa som kom med demolerad och tejpad förpackning (alltså begagnad/bruten). När jag ringer för att upplysa om detta så blir säljaren extremt defensiv, respektlös och otrevlig och drar det ena dåliga exemplet efter det andra. Jag hänvisar till att han inte kan sälja öppnade produkter till nypris utan att informera kunden, men får svaret att så kan han visst göra och att de brukar göra så. Han vägrar svälja sin stolthet och hävdar fortfarande bestämt att han har rätt i sak att skicka begagnade produkter till fullpris.

Prestandabelysning är en butik där konsumenten ALDRIG har rätt och personalen är fruktansvärt otrevlig. Jag har tidigare behövt reklamera produkter pga misstag/fel, men aldrig tidigare har jag blivit arg när jag ringt en kundtjänst, det skulle isf varit någon gång för länge sedan gällande något abbonemang till mobilen som inte stämde. Men det här tar priset.

Service = 0% - Handla ALDRIG från Prestandabelysning.nu Läs mer
  • Rune B skrev om Prestandabelysning Sverige
    Av de fem saker jag beställde blev endast en (1) levererad. De övriga fyra artiklarna var utbytta mot andra saker (billigare). Han skrev ett mail och undrade om det gick bra att byta ut 2 av artiklarna. Jag svarade att det gick bra att byta ut den ena artikeln men att den andra väntade jag hellre lite längre på tills den kom hem. På det mailet svarade han inte och brydde sig inte heller tydligen då han bytt ut ännu fler saker. Jag fick en ficklampa som "bonus" för att jag fått vänta länge (1 månad) men inget för att jag fått billigare saker än jag beställt. Det som höjer betyget är att jag fick saker överhuvudtaget. Hädanefter beställer jag hellre från China direkt. Går ändå snabbare o är proffsigare. Kan tyvärr inte rekommendera den firman. (enmansfirma i garage???) Läs mer

Leverantörsvägen 2, 18766, TÄBY