Rekommenderat företag 2016 - Prinero
Rekommenderat företag 2015 - Prinero

Prinero

Västberga Allé 26, 126 30 Hägersten — Visa karta

Prinero erbjuder kvalité och kända varumärken till bra priser. Hos oss hittar du rollups, banderoller, vepor, mässväggar, beachflags, affischer, visitkort, foldrar, mappar och mycket mer. Miljöfokus på material och produktion är en viktig del för oss. Prineros webbsajt är anpassad för mobil, läsplatta och dator, för att underlätta hur du än väljer att besöka oss.

Läs vad 59 kunder tycker om Prinero

• Filip Ö
    Filip Ö skrev om Prinero
    Vi blev väldigt trevligt bemötta av personalen som hjälpte oss på plats. Vi blev väldigt nöjda med checkarna som dessutom trycktes på direkten!
  • Maria B
    Maria B skrev om Prinero
    Väldigt bra bemötande och även förklaring till olika filtyper som kan användas i trycket. Köpte en Roll up. Bra återkoppling på ändringar mm. Speciellt i förhållande till priset.
  • Bodil G
    Bodil G skrev om Prinero
    Köpt mappar med tryck. Bra bemötande, tog lite tid innan jag fick kontakt men sen flöt det på bra. Tänker återkomma.
  • Roland A
    Roland A skrev om Prinero
    Bra, men portot var dyrt. 200kr för ett litet paket.
  • Lena R
    Lena R skrev om Prinero
    En jättebra hemsida med mallar och beskrivning som hjälpte mig i min beställning. Däremot var det ingen feedback på frågor via frågeformuläret på sida samt ingen återkoppling när jag lämnade telefonmeddelande.

Resultatet på beställningen vart till slut jättebra!
    2016-11-11 Lasse svarar Lena R
    Hej Lena! Kul att du är nöjd med din beställning! Jag ber så mycket om ursäkt för dålig återkoppling. Det hör till ovanligheten att vi missar svara på frågor från våra kunder.
  • Maria C
    Maria C skrev om Prinero
    Sökte miljövänligt tryckeri och fann Prinero, som imponerade ju mer jag läste om deras arbete för hållbarhet.

Trots liten specialupplaga – poster för Mustaschkampen – svarade de på alla mina frågor och hjälpte till över förväntan.

När alla frågetecken väl var uträtade blev jobbet gjort på nolltid.
  • Erica N
    Erica N skrev om Prinero
    Bra! god kontakt snabba svar bra slut produkt. Ingen nere i skåne klara av mitt uppdrag men ni gjorde😄
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Prinero
    Lars var kung i veckan. Väldigt bra service. Jag kommer tillbaka.
  • Nada B
    Nada B skrev om Prinero
    Prinero är det bästa företag vi som företag har bokat! Jag hade kontakt med flera andra som inte visade på samma service som Prinero. Lars var kontaktbar flera ggr per dag han förstod vad jag ville ha för något. Han satte upp design förslag på hela våran monter för mässan. Jag är mållös hur bra man kan vara som företag och hur snabbt man fixade allt. Vi på hela företaget är sååååå nöjda!!!!! Vi kommer att anlita Prinero igen utan tvekan! Jag kan rekommendera Prinero till alla som vill ha snabb hjälp, bästa servicen, dem vet hur man gör en kund nöjd. Prinero är ett långsiktigt företag som förstår sig på hur man gör en kund nöjd. Resten jag kollade med visade inte alls denna service och detta engagemang. Tusen tack Prinero! Jag kan inte med ord beskriva hur nöjd jag är med er och resten av företaget!!!!!
  • Linus H
    Linus H skrev om Prinero
    Prinero hjälpte oss med ett studentprojekt där vi behövde genomskinliga loggor till våra produkter. Vi fick ett snabbt och professionellt bemötande vilket var väldigt bra då vi var under tidspress att få fram loggorna. Loggorna var kvalitetsmässigt högklassiga och tillfredsställde alla våra krav.

Mvh,
    Linus Hultkrantz för Air of Sweden
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Prinero
    Fantastisk service från första samtalet till företaget. Proffsigt bemötande. Produkterna höll högsta klass och dessutom med snabb leveranstid som man oftast inte är bortskämd med.
  • Sanna P
    Sanna P skrev om Prinero
    Jag fick snabba svar, dels på offertförfrågan och andra frågor. Snabb service och valmöjligheten att få leveransen hem eller att hämta upp själv = fraktfritt.
    Trevligt bemötande vid upphämtning av leveransen.
    Möjlighet att bli fakturerade eller betala kontant.
    Bra priser. kan varmt rekommendera Prinero till alla som behöver bra hjälp med sina trycksaker.
  • Linda W
    Linda W skrev om Prinero
    Bemötandet och servicen från Prinero var fantastisk, från början till slut! Jag kommer definitivt att rekommendera dem till andra.
    Jag (mitt företag) beställde tryckning av en rapport.
  • Måns C
    Måns C skrev om Prinero
    Bra bemötande. Trycksakerna blev som jag ville ha dom. Leverans snabbare än utlovat vilket var bra.
  • Jeanette L
    Jeanette L skrev om Prinero
    Tack Prinero för er hjälp med Vatten för Vattens tryckmaterial. Vi är supernöjda med våra fina broschyrer och vykort, och ett extra stort tack för en grym service!
  • West-Tech
    West-Tech skrev om Prinero
    Mycket bra kvalité på materialet och även supporten är kanon!
    Likaså smidig process och bra leveransmöjligheter.
    Med ett lägre pris hade det varit 5/5
  • Dan S
    Dan S skrev om Prinero
    jag rekommenderar Prinero starkt. Har själv använt deras tjänster ett par gånger och har blivit nöjt alla gånger!
    Prinero, Lasse gillar detta
  • Peter K
    Peter K skrev om Prinero
    Första gången jag använde tjänsten och jag är inte nöjd med resultatet. Har fått en leverans som inte är skuren med crop marks kvar papperskorgen med alla
    2016-05-13 Lasse svarar Peter K
    Hej Peter!
    Tack för din kommentar och ditt tålamod. Vilken tur att det bara var ett missförstånd och att du hittade dom rätta trycksakerna till slut, och tack för att du tog dig tid att ändra ditt betyg! Ha det bra!
    Mvh Lars på Prinero
    Prinero, Tomas P, Lasse gillar detta
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Prinero
    Fick hjälp med att färdigställa annons som skulle varit färdig typ igår. Inga problem! Sitter och bläddrar i tidningen just nu och annonsen finns där! och bra blev det då folk har redan ringt och beställt!
  • Sten Åke F
    Sten Åke F skrev om Prinero
    Behövde få en snabb leverans av 1.000 reklamblad. Trevligt bemötande, snabbt och enkelt med bra kvalitet.
  • Bent F
    Bent F skrev om Prinero
    Mycket nöjd med både support och slutprodukt.
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Prinero
    Vi behövde material i sista minuten - och Prinero visade sig vara ett utmärkt val! Snabb och effektiv service, och vi är helnöjda med produkterna. Rekommenderas!
  • Elin J
    Elin J skrev om Prinero
    Jag var intresserad av lampor till min pop-up vägg och blev ombedd direkt att skicka in bilder på min vägg eftersomjag inte visste var den var köpt. Svar kom ganska snabbt och mycket god service. Dom tog reda på direkt vilket märke min vägg var(till skillnad från andra företag som jag också kollade upp)
    Enda anledning till köp hos prinero var den goda servicen med mycket kunskap och rkitigt trevlig personal!
  • Lotta W
    Lotta W skrev om Prinero
    Snabb leverans till ett mycket förmånligt pis med bra kvalitet!
  • Pia S
    Pia S skrev om Prinero
    Bra och snabb service, trevligt bemötande.
  • Orcar U
    Orcar U skrev om Prinero
    Superproffsiga och snabba (levererade på två dagar).

Vi kommer fortsätta beställa från dem.
  • Mia B
    Mia B skrev om Prinero
    Trevliga och snabba! Rekommenderas!!!
  • Jonatan H
    Jonatan H skrev om Prinero
    Smidigt tryckeri som tryckte riktigt fina wire-o böcker. Rekomenderar Prinero till alla som vill trycka något.
  • Felicia C
    Felicia C skrev om Prinero
    Vårt UF-företag beställde etiketter till vårt läppbalsam från Prinero och vi är supernöjda med både service och kvalité. Vi kan varmt rekommendera Prinero och vi är glada att de ställer upp för oss UF-företagare! Tack från LIP ECO UF :-)
  • Anne S
    Anne S skrev om Prinero
    Vi är jättenöjda med Prineros fantastiska service. Snabba och hjälpsamma med gott resultat. Vi kan varmt rekommendera andra att använda Prinero.
    Hälsningar
    Anne Sjöberg
    WinCraft SE AB
  • Isabelle
    Isabelle skrev om Prinero
    Utmärkt service! Hade en specialbeställning och det var inga problem för dem att ordna denna på otroligt kort tid. Resultatet blev dessutom bättre än förväntat. Trevligt personligt bemötande och en mycket lättanvänd webshop. Jag rekommenderar verkligen Prinero!
    Lasse, Prinero, Tomas P gillar detta
  • Vicky H
    Vicky H skrev om Prinero
    Proffesionellt och snabbt tryckeri som jag beställt info- och produktblad, broschyrer och roll-uper ifrån. Alltid snabb service till bra pris. Perfekt om man jobbar på en inhouseavdelnning och producerar marknadsföringsmaterial eftersom de har en snygg och enkel webbshop där man lägger sina beställningar. Rekommenderas varmt!
  • Katarina W
    Katarina W skrev om Prinero
    Professionellt bemötande, inga långa väntetider. Skönt att kunna lita på att det blir bra resultat, och att allt levereras i tid. Lever absolut upp till förväntan!
  • Roberto C
    Roberto C skrev om Prinero
    Väldigt trevligt bemötande!
    Hjälpsam och snabba
  • Brani O
    Brani O skrev om Prinero
    Trevlig bemötande, bra utbud och snabb produktion.
    Lasse, Prinero, Tomas P gillar detta
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Prinero
    Fantastisk service och handläggande av Lars på supporten! Jag fick exeptionell hjälp med en specialbeställning (guldfoliering), otroligt snabb tillverkningstid och resultatet var över förväntan. Jag kan verkligen rekommendera Prinero i alla avseenden!
    Tomas P, Prinero, Lars S gillar detta
  • Johan L
    Johan L skrev om Prinero
    Trevligt bemötande
    Tydliga instruktioner
    Lättillgängliga
    Otroligt snabb leverans
    Stor förståelse för kundsituation
    Informativ hemsida med färdiga mallar

Att beställa trycksaker från Prinero var något utöver det vanliga,
    mer smidigt och enkelt helt enkelt.

Beställde monterdisk och roll-up
  • Patric G
    Patric G skrev om Prinero
    Prinero är helt oslagbara. Top notch service och kvalitets-tänk som går utöver det vanliga. Man vet att dom verkligen bryr sig om vad dom levererar, och har samma höga krav på slutprodukten som jag.

Ibland kanske man inte är den lättaste kunden, men än dock genom alla år, har dom varit den klippa jag känner mig trygg att kunna luta mig mot. Prinero har en förmåga att tänka själva, som många andra saknar. Förutom att alltid leverera högkvalitativt, gör dom det med en anda av service som är sällan skådad. Prinero kan det där med kundupplevelse.

Med Prinero i bakfickan, vet man att det alltid finns en lösning.

Tack för allt. Hittills... /Gusterman Grafisk Form
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Prinero
    Bra service och snabba gällande återkoppling. Vi har vänt oss till Prinero många gånger och kommer fortsätta med det.
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Prinero
    Toppen, proffsigt, snabb service, bra leverans.
  • Nasrin T
    Nasrin T skrev om Prinero
    Jag har köpt visitkort och Broschyr. Det gick bra,jag kunde maila fram och tillbaka ideer med kundtjänstentills jag jag blev nöjd och det var bra, tycker jag.
  • A
    A skrev om Prinero
    Utmärk service, snabbt och levererar på samma dag kan inte bli bättre än så!! Helt otroligt! Vi kommer absolut och återkomma!

Ska även rekommendera till andra företag!
  • Therese N
    Therese N skrev om Prinero
    Tack för snabb service! Det ni levererade motsvarade verkligen våra förväntningar.
  • josefine t
    josefine t skrev om Prinero
    Proffsigt resultat och trevlig service!
    Kan bara rekommendera!
    /Joss
  • Klara
    Klara skrev om Prinero
    Vi från Fast Ads UF är enormt tacksamma över den exceptionella service vi fått av Prinero! Deras produkter är en nyckel i vår verksamhet och vi har fått väldigt mycket hjälp för att dessa ska bli utformade på bästa sätt. Utan dem hade vår verksamhet inte varit där den är idag!

Stort tack!
  • Emma B
    Emma B skrev om Prinero
    Tack vare prinero så har vi i Föreningen Tillsammans fått möjlighet att sprida vårt budskap i kampen mot ett samhälle fritt från sexuellt våld. Vi fick ett fantastiskt bemötande och hjälp när vi beställde våra produkter och fick de även levererade med rekordfart. Att det dessutom är miljömärkt gör att vi med ett mycket gott samvete kan dela ut produkterna och fortsätta lägga fler beställningar.

Dessutom vill vi ge ett stort tack till Lars för din hjälp!

Föreningen Tillsammans
  • Arvid E
    Arvid E skrev om Prinero
    Vi på Dagens Växjö uf är väldigt glada att prinero. Ville sammarbeta med oss , På kort tid hjälpte dom oss att ta fram ett podium bord samt en rollup som var väldigt snygg som passade perfekt i vår monter på SM i Ung Företagsamhet som ägde rum på Stockholmsmässan.Förutom detta vill vi tacka Lars på Prinero för dina snabba svar och ditt trevliga bemötande

Dagens Växjö
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Prinero
    Vi på P.O.P uf är så himla glada att vi kom i kontakt med prinero. På kort tid hjälpte dom oss att ta fram en disk som passade perfekt i vår monter på SM i Ung Företagsamhet. Förutom detta vill vi rikta ett speciellt tack till Lars på Prinero för dina snabba och otroligt trevliga svar!
  • Anna B
    Anna B skrev om Prinero
    TOPPEN! Vi beställde ett gäng A3 affischer och de blev så fina. Vackra färger, knivskarpt tryck och fantastisk service. Det känns verkligen som att Prinero är måna om sina kunder och dessutom snabba från beställning till leverans!
  • Ellinor J
    Ellinor J skrev om Prinero
    Vi i Släck Törsten UF tycker att Prinero är ett toppenföretag! Det har en trevlig personel och bra produkter. Jag rekommenderar Prinero starkt!!
    // Ellinor & Josefine, Släck Törsten UF.

Västberga Allé 26, 126 30 Hägersten