Alla kategorier Byggkonsult Stockholms län Huddinge Prisma Bygg & Elteknik AB

Höjdvägen 26, 142 51 Skogås — Visa karta

Blecktornsgränd 13, 11824, STOCKHOLM
Dåderman Bygg och Badrum
annika w:
Mycket bra firma. Kom i tid, yrkesskickliga, lätta att få tag på, tog hand om allt när vi valde att totalrenovera vårt kök i en 60-talsvilla...

Läs vad 1 kund tycker om Prisma Bygg & Elteknik AB

• Oskar
    Oskar skrev om Prisma Bygg & Elteknik AB
    Skötte stambytet i vår fastighet och det under all kritik.
    Arbetet från föreningen centralt och slutresultatet på själva stammarna blev kanon men resan dit och allt arbete inne i själva bostäderna var under all kritik.

5 veckor som stambytet skulle ta i min bostad blev 9 månader.
    Skador orakades i min bostad som Prisma trotts otaliga påstötingar underlät att åtgärda. Revor i väggar som inte spacklades. Väggar som endast grundmålats. Brutet ytskickt i dusch som inte åtgärdats och riskerade vattenskador som följd. Tjära fläckar på trappräcke. Avklippta el och telesladdar som inte installerades om. Lister som inte sattes på. Beställt extra arbete med installation som uteblev.

Till slut kastade jag ut dem och hyrde andra hantverkare som gjorde hela jobbet klart på 5 arbetsdagar där Prisma inte lyckades hittat tid på 9 månader att göra klart.

Probloblemet är att de är jättetrevliga att tala med men saknar helt kunskap om projektledning och kundkontakt.
    Hantverkarna är duktiga. Problemet ligger i ledarskapet.

Rekomenderas ej. AF-industriteknik som hyrde in Prisma som underleveratör beklagade att så skett men försvarade sig med att de var billiga. Min rekomendation är att prisskillnaden de ger i sina billiga offerter avspeglas i de problem som uppstår om man anlitar dem.
    Emma K gillar detta

Höjdvägen 26, 142 51 Skogås