Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen PrisXtra Fridhemsplan

PrisXtra Fridhemsplan

Kronobergsgatan 33, 112 33 Kungsholmen — Visa karta

PrisXtra Fridhemsplan ligger vid T-Fridhemsplan uppgång mot Västermalmsgallerian. Här hittar du en stor frukt- och gröntavdelning, nybakat bröd sju dagar i veckan, färsk fisk och skaldjur men också vår populära delidisk.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om PrisXtra Fridhemsplan

• Alexander D
    Alexander D skrev om PrisXtra Fridhemsplan
    Helt ok mataffär. Handlar här ibland.
  • Karin H
    Karin H skrev om PrisXtra Fridhemsplan
    Håller med om att affären blir bättre och bättre. Gillar deras bröddisk och frukt & grönt. Tyvärr är det lite personal ute i affären så del är svårt att hitta någon att fråga när man behöver. Visst, jag handlar ofta sent men upplever detsamma när jag besöker butiken mitt på dagen. Affären känns lite opersonlig. Det kanske är svårt för en affär av denna sorten att bli personlig men där har Daglivs lyckats bättre.
  • Jakob J
    Jakob J skrev om PrisXtra Fridhemsplan
    Jag tycker PrisXtra Fridhemsplan blir bättre och bättre hela tiden. Schysst grönsaksdisk och stort utbud. Tyvärr har dem inte lika bra kött som daglivs, men oftast bättre priser. PrisXtra Fridhemsplan är definitivt värt att testa.
    Karin H gillar detta

Kronobergsgatan 33, 112 33 Kungsholmen