Proactive Research HB

3.5

4 omdömen om Proactive Research HB

Maria Anette D
Skrev om Proactive Research HB

Jag har deltagit i flera av deras marknadsundersökningar och det har varit jättetrevligt. Intressanta ämnesområden med trevliga diskussioner, en gång träffade jag en person som nu är min vän där. Generös ersättning i form av presentkort som man kan lösa in i massor av affärer.

Maria  A
Skrev om Proactive Research HB

Jag har deltagit i ett flertal undersökningar via ProActive research och samtliga har varit väldigt roliga och givande. Jag har alltid fått mitt presentkort inom en vecka vilket känns rimligt för mig. Trevlig personal och bra service!

Joakim B
Skrev om Proactive Research HB

De är kanske lite vimsiga ibland och skickar ut bekräftelser tätt inpå intervjuvn men helt okej företag. Har blivit inbokad flera gånger för oilika intervjuer och har alltid fått mitt presentkort.

Susan S
Skrev om Proactive Research HB

Jag deltog med deras gruppdiskusionen för en produk och man ska få en summa i form av presentkort som belöning. En vecka efter deltog i diskussion, började jag undra när skulle jag få mitt presentkort. Jag mejlade och chattade med deras personal via facebook. Nu har gått 3 veckor och de lovar...och lovar.. och .lovar att de ska mejla mitt belöning men det kommer aldrig!! För mig detta är respektlös!! När jag väl tog min tid efter jobbet och stressade mig att kunna hinna i tid med deras gruppdiskussion, de skulle ju hålla...