Alla kategorier Telemarketing Västra Götaland Göteborg Proffs Call i Göteborg AB

Proffs Call i Göteborg AB

Vasaplatsen 2, 411 34 Göteborg — Visa karta

Läs vad 12 kunder tycker om Proffs Call i Göteborg AB

• Bengan J
    Bengan J skrev om Proffs Call i Göteborg AB
    Fick ett samtal från Proffs Call där man påstod att man ringde från Tele2. Inte FÖR Tele2. Man erbjöd dyra avtal och hade inte någon koll på de abonnemang vi tidigare hade tecknat. Fattar inte varför det kan vara så svårt för callcenterföretagen att hålla en ärlig och öppen stil. Att vara ett gasell företag är inte någon som helst kvalitetsstämpel på verksamheten.I detta fall är det snarare ett bevis på hur mycket man blåser företag som tecknar orimliga abonnemang. Då tjänar man snabbt pengar och blir ett Gassel företag. Ni borde istället hamna på svensk handels Varningslista.
  • Mohammed M
    Mohammed M skrev om Proffs Call i Göteborg AB
    Har jobbat på Proffs Call i snart 7 år och trivs som fisken i vattnet. Idag är jag Försäljningschef på företaget och har hand om försäljningen. Jag tycker att vissa kommenterar nedan är väldigt tråkiga och felvinklade. Ni som är missnöjda är alltid välkomna att kontakta mig vid frågor och funderingar på nummer 031-3803900 så kan vi reda ut all missförstånd.

Till dig som inte är kund hos oss:
    Låt dig inte skrämmas av nedan kommentarer, gör din egen bedömning av oss så ska ni se att vi kan vår sak. De senaste tre åren har vi blivit utsedda till "Årets Superföretag", 2013 delade Dagens Industri ut ett pris till oss som "Årets Gasselföretag".

Varmt välkomna!
  • Antoni R
    Antoni R skrev om Proffs Call i Göteborg AB
    ingen betyg alls
    dem bara jagar folk och och säger inte att dem är PROFFS CALL utan att dem ringer från Tele2.
    Efter när kunden är fast Proffs Call bryr sig inte alls om den.
    Jag mejlade till Patrik Magnusson (han som täcknade avtal med mig) och till företrädare Mokhaled Mutter och ingen svar tills idag.
    Vilken servis som bara lovar och bluffar
  • Klas N
    Klas N skrev om Proffs Call i Göteborg AB
    Man får leta efter större bluffmakare. Servicen var dålig och de slingrade sig när jag klagade på att jag hade fått fel information vid avtalet, säljaren lät okunnig och var otrevlig. Det har varit krångligt och jag gick tydligen med på saker de hade ljugit om eller inte berättat. Förhandla eller ingå inte i några avtal med dessa tjuvar.
  • Pontus  P
    Pontus P skrev om Proffs Call i Göteborg AB
    Underbar kvalité och mycket bra priser! Varma rekomendationer.
  • Ann-Britt B
    Ann-Britt B skrev om Proffs Call i Göteborg AB
    Bara en massa +++++, tack för all hjälp / Mvh Ann-Britt Brink
  • Anders E
    Anders E skrev om Proffs Call i Göteborg AB
    Ingenting som Proffs Call lovat har man hållit!-( Om du har med dem att göra spela in allt som sägs. Fick efter två månaders väntan den utlovade telefonen som visade sig vara trasig och kunde inte användas. Den är nu på reparation och även där krånglar det. Återkommer med mer information i detta maratonärende :-(
    Ps Fick dessutom en faktura för frakt av den icke fungerande telefonen... har ringt dem två gånger idag och de ska ringa tillbaka men inget sker
    //Ante
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Proffs Call i Göteborg AB
    Vår avgående VD signade upp oss för Telefoni via dessa bedragare dagen innan han slutade, dom vägrade godkänna att vi inte ville ha det och i slutändan gick vi med på att byta. Big mistake. Lovade byta datum på porteringen och nu står vi istället helt och hållet utan fungerande mobiltelefoni. Skulle aldrig rekommendera att köpa något från detta företag.
  • Claes L
    Claes L skrev om Proffs Call i Göteborg AB
    VARNING! Släng på luren om detta företag ringer. Dom säger en sak innan inspelningen och sen gäller nåt helt annat. Dom ringde mig och ville "speeda" upp mitt Tele2-bredband. Det skulle dessutom bli billigare men nu sitter jag här med två bredbandsabbonemang till dubbla kostnaden.
    Hjälp till att lobba hos Tele 2 så att dom slutar använda Proffs Call för oss kunder skiter dom högaktningsfullt i.
  • Ingemar K
    Ingemar K skrev om Proffs Call i Göteborg AB
    Proffs Call i Göteborg AB är ett bedragarföretag som säger en sak utanför bandinspelning och sedan en annan vid inspelning. Muntliga avtal gäller, men som detta Proffs Call arbetar är det rena bedrägeriet.
    De lovar att betala slutfaktura i helhet, off the record. Och sedan när det skriftliga avtalet kommer på mail för signering, är det bara en del av denna summa som de betalar. De hänvisar sedan till bandinspelning som ingen annan heller har tillgång till att annat sagts.
    VARNING!!! VÄGRA HA MED PROFFS CALL I GÖTEBORG AB ATT GÖRA
  • Calle H
    Calle H skrev om Proffs Call i Göteborg AB
    Varning för ProffsCall!!!!!

Företag som Proffs Call, har helt klart som enda mål att tvinga på småföretag deras produkter och sedan inte ansvara för eventuella reklamationer/uppsägningar.
  • Juhani Q
    Juhani Q skrev om Proffs Call i Göteborg AB
    Riktigt uselt företag och samarbetar med TELE2 Skulle sägaupp abonnemanget såm jag hade täcknat en vecka sen,
    fick genast svaret ut av carl.... FÖR ATT VARA ELAK MOT DITT FÖRETAG SÅ HAR DU INGEN ÅNGERRÄTT ???? Skriver mer om företaget senare.

Vasaplatsen 2, 411 34 Göteborg