Profilewear.se

Profilewear.se hjälper dig som kund att fatta kloka och hållbara val när du ska profilera kläder och annan textil. Vårt utbud finns på www.profilewear.se här kan du välja bland prisvärda och premium artiklar.

Ända sen starten 2012 har vi med omsorg valt varumärken som ger dig som kund mycket värde. All förädling sker i Sverige både inhouse och hos partners som värdesätter miljö och hållbarhet.

Det betyder att du som kund kan spara dina transfertryck hos oss och därmed minska kostnader och leveranstider.

Läs vad 22 kunder tycker om Profilewear.se 2

2021-11-25
    Bra korrespondens.
    Utmärkt!
    Vi återkommer gärna när vi behöver utöka med fler jackor.
    Vet vi bara inte hur mycket de krymper vid tvätt än...
    2021-11-18
    Bara bra.
    2021-11-15
    Snabba svar på mail och en process helt utan problem med en leverans på utsatt tid.
    2021-11-14
    Snabb och smidig leverans, dock blev de hoodiesarna vi beställde något större än vad vi förväntade oss
    2021-11-14
    Super trevligt bemötande, jätte bra service och super bra produkter. Vi är super nöjda med hela upplevelsen kring vår beställning :)
    2021-11-12
    Vi köpte varselvästar med tryck.
    Hade endast mejlkontakt och det fungerade bra. Snabb återkoppling. Dessvärre fanns inte den väst vi från början valt, men det löstes relativt smidigt. Är nöjd med hur varan blev.
    2021-11-12
    Jättebra och snabb kundservice.
    2021-11-10
    Utmärkt servicenivå och professionellt bemötande tillsammans med högkvalitativa och tåliga arbetskläder gör Profilewear till en självklar leverantör för arbetskläder. Vi på JC Flytt & Städ kan därför starkt rekommendera Profilewear!
    2021-11-10
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Vi beställde arbetskläder och det gjordes väldigt snyggt, prisvärt och snabbt 10/10!
    2021-11-06
    Alltid snabb och Super service som alltid uppnår det dem lovar.
    2021-10-29
    Väldigt struligt att beställa eftersom sidan inte visar lagersaldo.
    Så väldigt mycket mailande fram och tillbaka för att byta färger om det är slut i lager
    Tack för din feedback. Vi är ledsna och höra att det varit struligt för dig att beställa, vi tackar för ditt tålamod. Då vi har ett brett sortiment av olika varumärken har många av dessa påverkats mer än vanligt av den situation som råder i världen.
    Vi gör vårt yttersta för att det ska vara så enkelt som möjligt för dig som kund att handla hos oss. Vi ser ständigt över hur vi kan förbättra dessa system. Kan vi göra något för dig så tveka inte att höra av dig till oss på hej@profilewear.se
  • Ilyrien I
    skrev om Profilewear.se
    2021-10-29
    Mycket professionella i sitt bemötande.
    Vi som är en nystartad förening har fått hjälpt med allt från tryck till förslag på kläder mm.
    Kan starkt rekommenderar de.
    2021-10-28
    Allt toppen förutom att T-shirt i L var mycket små.
    2021-10-27
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Vi beställde T-shirts till arbetslaget och det gjordes väldigt snyggt, prisvärt och snabbt!
    2021-10-27
    Super bra service, träffade över förväntningarna. Rekommenderar starkt!!
    2021-10-27
    Blev bra bemött av företaget, mycket hjälpsam personal!

Tyvärr har vi fått vänta länge på produkten pga. strul med leverns
    Tack för din feedback. Vi är ledsna över den situation med DHL i det här fallet. Finns något vi kan göra är det bara att höra av dig till oss på hej@profilewear.se Profilewear.se
    2021-10-24
    Är supernöjd. Snabbt & Enkelt och prisvärt.
    2021-10-23
    Väldigt pedagogiska och snygga korrekturer, tröjorna blev precis som vi tänkt oss! Snabba på att svara på mail och väldigt trevligt bemötande.

10/10, återkommer nästa år!
    2021-10-23
    Bra kvalitet av produkten (t-shirts med logo). Trevlig och professionellt kundkontakt. Vi ät alltid nöjda
    2021-10-21
    Snabba och kundvänlig svar.
    Trevligt bemötande.
    Beställde 80 tal vita t-shirts till Kisa scoutkår, till sommarläger där vi firade 100 års jubileum. Vi tryckte schabloner på t-shirts. Beställde allt från barn till XXL.
    Snabb leverans.
    Tack vare dessa t-shirts lyckades vi skapa en härlig dag med tröjtryck i glad gemenskap.
    2021-10-21
    Tröjor och jackor ett flertal gånger !
    2021-10-21
    Underbar företag! Bästa servicen och kvalite på kläder och tryck!