Profilewear.se

Profilewear.se hjälper dig som kund att fatta kloka och hållbara val när du ska profilera kläder och annan textil. Vårt utbud finns på www.profilewear.se här kan du välja bland prisvärda och premium artiklar.

Ända sen starten 2012 har vi med omsorg valt varumärken som ger dig som kund mycket värde. All förädling sker i Sverige både inhouse och hos partners som värdesätter miljö och hållbarhet.

Det betyder att du som kund kan spara dina transfertryck hos oss och därmed minska kostnader och leveranstider.

Vi kan kläder med tryck! Vi har alla yrkeskläder för tryck - vare sig det är profilkläder, skyddskläder, idrottskläder eller textilvaror med tryck.

Dessutom tillhandahåller vi även ett mindre utbud av väldigt prisvärda profilvaror till företag och föreningar.

Läs vad 81 kunder tycker om Profilewear.se 2

2022-11-29 Verifierad kund
    Bra kundbemötande. Gav lösningar och förslag. Köpte skyddsrockar med tryck.
    2022-11-26 Verifierad kund
    Ett väldigt bra bemötande kring beställning och mail - fanns alltid tillhands för alla typer av tankar eller ändringar. Och super med snabb leverans!
    2022-11-25 Verifierad kund
    snabb återkoppling kring offertförfrågan. trevligt bemötande, ok leveranstid och nöjd med kläderna.
    2022-11-25 Verifierad kund
    Väldigt bra service!
    Över förväntan!
    Tycker det var väldigt bra men förstår inte riktigt varför det blev dyrare vid andra beställningen av lika mycket
    Tack Vincent för din feedback!
    Priserna på råvarumaterial tillsammans med transportkostnaderna har ökat en del sista tiden därav kan det förekomma att en del produkter har fått nya priser. Vi strävar efter att hålla bra priser på hela vårt sortiment så gott som det bara går. I övrigt är vi super glada att du är nöjd med leveransen från oss :)
    2022-11-18 Verifierad kund
    Toppen service, vi är jättenöjda!
    Tack för visat företroende! Vi är superglada över att få leverera kläder och webshop platform till er och era dansare :) Profilewear.se
    2022-11-16 Verifierad kund
    Ni bäst, trevligt personal, bra priser, snabba leveranser och mm.
    Tack Prego! Hoppas att ni trivs i dem nya kockrockarna! Profilewear.se
    2022-11-06 Verifierad kund
    Så nöjda med bemötande, produkt och tidsåtgång. Men bemötandet var verkligen på topp! Underbar service!
    2022-10-29 Verifierad kund
    Fantastisk service & snabb leverans
    Tack Däckline! Vi är glada att ha er som kund. Ni ser till att vi alla kan rulla säkert på vägarna :) Profilewear.se
    2022-10-10 Verifierad kund
    Jag blev väldigt bra bemött under hela processen. När jag skulle lägga beställningen fick jag lite problem med att skriva in kontaktuppgifter som ledde till att jag fick ringa kundtjänst. Detta problem löstes snabbt och enkelt tack vare kundtjänsten.

Jag hade inga särskilda förväntningar men kan säga att jag är väldigt nöjd med både bemötandet och produkten.

Produkten jag beställde var enkla svarta t-shirts med en original design över bröstkorg och magen på tröjorna.
    Tack Isac! Det glädjer oss att du känner dig nöjd :) Profilewear.se
    2022-09-23 Verifierad kund
    Fick bra bemötande av alla från säljare till lager till leverans. Några mejl fram och tillbaka för att få en produkt som vår ideella förening klarade av. Resultatet blev toppen.
    2022-09-12 Verifierad kund
    Väldigt professionellt bemötande och utmärkt service. Vi och våra ungdomar är tacksamma för er , såå nöjda !
    2022-09-05 Verifierad kund
    Professionella, duktiga med fina produkter till förmånliga priser.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabb leverans av beställda produkter. Tyckte jag fick mycket bra kvalité på produkterna till ett bra pris också.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Företaget har ett väldigt gott bemötande kring beställning och mail. De är också snabba att höra av sig om något avviker kring en beställning men också vid övriga frågor och ärende.

Jag håller på startar upp en webshop och handlar profilerar och upplever dessa i bra kvalité!
    2022-08-29 Verifierad kund
    Väldigt bra upplevelse. Fick svar snabbt och alltid bra bemött av alla personer som kontaktade oss. Företaget levde upp till alla förväntningar vi hade och levererade enligt utsatt deadline. Skulle definitivt rekommendera till andra.
    2022-08-23 Verifierad kund
    Kanon, levererade det som dom skulle.
    2022-08-08 Verifierad kund
    Bra service. med bra leverans :) väldigt bra bemött via mail. och fina tröjor vart det :)
  • Fören F
    skrev om Profilewear.se
    2022-07-25 Verifierad kund
    Vi är helnöjda med våra ledartröjor vi beställde. FUB Västerås
    2022-07-14 Verifierad kund
    Jag beställde hoodies till vår doktorandförening och fick väldigt bra med hjälp under processens gång! Det var väldigt smidigt att kunna höra av sig över mail med frågor och när vi väl hade bestämt modeller och tryck så gick allt väldigt snabbt och smidigt. Tack för hjälpen, vi blev väldigt nöjda med trycket och tröjorna :)
    2022-07-01 Verifierad kund
    Bra kundservice, kvalitet och snabbt service.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Mycket fint
    Tack för allt service.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Vi på Bäst Städ I HBG är super nöjda med vår beställning av arbetströjor, både långärmade och T-shirt.
    Bra kvalitet på produkten och alltid lika trevligt och bra bemötande av Profilewear.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Toppenbra produkter och snabb leverans
    2022-06-07 Verifierad kund
    Vårt företag behövde visitkort och fick hjälp med design och produktion. Mycket trevligt bemötande och leveransen var klockren.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Jag fick en bra och personlig kontakt, de var väldigt lyhörda! Det kändes tryggt för mig att beställa, och att de dessutom följde upp efteråt visade att de är måna om kunden. Rekommenderas varmt!
    2022-05-29 Verifierad kund
    Mycket bra kundservice
    Snabba svar. Tillmötesgående och trevliga. Samt fina produkter i bra kvalitet
    2022-05-29 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Fin kvalitè. Pikè med tryckt logga.
    Snabb leverans.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Kunde inte vara mer nöjd. Snabb och bra kontakt med medarbetarna, som var otroligt hjälpsamma och serviceminded. Tröjorna blev snyggare, och med ännu bättre kvalitet än förväntat. Toppenbra!
    2022-05-18 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med den service vi har fått. Vi har alltid bemötts väl och fått snabba svar på frågor kring vår beställning. Dessutom är vi mycket nöjda med kläderna och trycket!
    2022-05-17 Verifierad kund
    bra produkter och hög service
    fick produkterna snabbt
    2022-05-15 Verifierad kund
    Klockren service och snabb leverans! Vi tog själva fram en logotyp och beställde ca 200 t-shirts i 2 olika färger, leveransen tog inte ens 2 veckor.
    2022-05-02 Verifierad kund
    - Snabbt och smidigt! Proffsig samarbetsvänlig personal!
    - Företaget levde upp till högre förväntningar än jag hade!
    - Nöjd med kvalitet på produkt och tryck!
    2022-04-28 Verifierad kund
    Kundservicen var utmärkt och arbeta snabbt med att börja min order. Dessutom fick vi bra erbjudanden genom vårt samarbete. Jag upplevde att kundservicen var trevlig och fanns där för att hjälpa till. Vidare fick vi leveransen väldigt snabbt med rätt antal hattar och endast ett feltryck.
    2022-04-26 Verifierad kund
    Otroligt lyhörda och proffsigt bemöta för beställningar och leveranser!
    /Jonas
    2022-04-18 Verifierad kund
    Representanten var kunnig och gav förslag på förslag av vilka olika produkter som skulle kunna passa bäst till syftet
    2022-04-07 Verifierad kund
    Vi fick absolut bästa service och pris från er.
    Vi beställde 20 vita t-shirts som uppfyllde kvalité och pris.
    Mycket nöjda med den personliga service vi fick (per telefon) och snabba leverans.
    2022-04-06 Verifierad kund
    Beställde några sweatshirts med tryck, och det fungerade jättebra! Företaget blev nöjda och vi kommer med största sannolikhet vända oss till er igen om vi ska beställa fler kläder.
    2022-03-16 Verifierad kund
    Jag blev väldigt trevligt bemött, fick snabba svar och mycket bra hjälp! Tröjorna är dessutom jättesnygga, och väldigt sköna, precis som vi ville ha dem! Tack!
    2022-03-16 Verifierad kund
    Trevligt snabbt bemötande både via mail och kontakt via mobil.
    2022-03-06 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och snabb återkoppling.
    2022-03-04 Verifierad kund
    Absolut en av de bästa leverantörerna vi samarbetar med. Rekommenderar starkt.
    2022-03-01 Verifierad kund
    Bra priser och bra kvalitèt på profilprodukter. Snabba leveranser.
    2022-02-28 Verifierad kund
    Bra och snabb respons vid tryck av pikéer. Vi blev nöjda med det slutliga trycket men vi hade önskat en tydligare storleksguide för tröjorna.
    2022-02-14 Verifierad kund
    Bra, snabb feedback. Personliga men professionella!

Mycket bra resultat på de slutgiltiga produkterna, och fram tills dess var det mycket gott samarbete oss emellan till att komma dit jag ville. Bra bra bra!
    2022-02-11 Verifierad kund
    Quick to respond to emails, quality of the prints, quick to respond if issues with the delivery.
    2022-02-10 Verifierad kund
    Tröjor, kassar och paraplyer, det levererade ni riktigt bra!

Mycket bra service och serviceinriktad personal. Kundservice var snabba på att komma med förslag när det uppstod problem med exempelvis vår logga behövdes vektoriseras och färgsättning av tryck det löste dem utan problem. Tummen upp!
    2022-02-09 Verifierad kund
    Proffsigt och snabbt bemötande, snabb leverans, mycket service minded!
    2022-02-09 Verifierad kund
    Kundtjänsten var mycket tillmötesgående och snabb på att svara. (Herman S. var mycket hjälpsam, och förtjänar beröm). Beställning och leverans gick hyfsat snabbt, vilket jag var mycket nöjd med. Det blev ett fel i beställningen, men det åtgärdades fort och blev som följd väldigt lite för mig att tänka på. Det enda jag har att klaga på var att det för någon anledning inte gick att reklamera en produkt på hemsidan. Jag blev istället bemött av ett felmeddelande. Det gick dock enkelt att lösa över mejl, vilket är varför jag ger 4/5 i betyg.

Det jag beställde var 11 personanpassade hoodies som alla personer blev mycket nöjda med.
    2022-01-27 Verifierad kund
    Säljaren skötte sig perfekt, produkterna är helt o.k till det priset men leveransen med DHL ett klart nedköp
    2022-01-10 Verifierad kund
    Jag köpte förkläden med eget tryck på. Snabb service och återkoppling