Alla kategorier Företagsevent Värmland Karlstad Projecta Event & Konferens

Projecta Event & Konferens

Nattvindsgatan 1, 652 21 Karlstad — Visa karta

Unika möten och gränslösa upplevelser med oss på Projecta!

Vi tror på att jobba tillsammans och det finns inga gränser för vad vi kan åstadkomma tillsammans med dig. Under våra många år i branschen har vi byggt upp ett starkt nätverk av partners och underleverantörer och idag kan vi skapa evanemang av all de slag för dig eller ditt företag.

Vi erbjuder projektledning av större event, mässor och konferenser. Vi kan även ordna olika kick-off och personalfester, kundträffar och jubiléer. Genom vårt nätverk har vi även möjlighet att hyra ut det mesta du kan behöva inför festen oavsett om det gäller bestick, möbler eller teknik.

Vårt mål är att vara ett självklart val när du ska ansvara för ett event. Vi hittar den bästa lösningen för dig!

Läs vad 43 kunder tycker om Projecta Event & Konferens

• Pwc P
    Pwc P skrev om Projecta Event & Konferens
    Proffsigt bemötande från början till slut. De personalaktiviteter vi genomfört har alltid varit lyckade.
  • Utöver Klara Ä
    Utöver Klara Ä skrev om Projecta Event & Konferens
    Mycket trevligt event med god mat och trevlig personal, mycket hög servicenivå. Tyvärr regn men det fungerade över förväntan.
  • Klara Arkitektbyrå K
    Klara Arkitektbyrå K skrev om Projecta Event & Konferens
    Vi har möts av positiv "fixaranda" från början. Bra kontakt och bra genomförande. Båttur på Klarälven med mat och skepparen som berätta historier om Karlstad.
  • Tom W
    Tom W skrev om Projecta Event & Konferens
    Som leverandør av aktiviteter og underholdning til events og firmafester i grensetraktene, er Projecta vår gode samarbeidspartner. Alltid god service, profesjonell gjennomføring og hard arbeidende, men allikevel glade og imøtekommende folk.
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Projecta Event & Konferens
    proffsiga och flexibla. hjälpsamma med allt som har med event att göra
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Projecta Event & Konferens
    Snabba, enkla och flexibla med gott resultat.
  • Per P
    Per P skrev om Projecta Event & Konferens
    Mycket nöjd med deras inställning till att lösa heleheten
  • Ulf T
    Ulf T skrev om Projecta Event & Konferens
    Oftast ett positivt bemytande från personal och ett proffsigt handhavande med kunder.Man får alltid det lilla extra man inte hade räknat med när man bokar event.
  • Peter Ö
    Peter Ö skrev om Projecta Event & Konferens
    Topp när det gäller samtliga förväntningar och upplevelser.
  • Helené S
    Helené S skrev om Projecta Event & Konferens
    Bra........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
  • Anders S
    Anders S skrev om Projecta Event & Konferens
    Projekcta var en utmärkt samarbetspart på en yrkesmässa som Karlstads kommun arrangerade. Vi fick mycket hjälp med tänket inför och i bygget av mässan. De genomförde uppdraget bra, blev positivt överraskad.
  • Christina H
    Christina H skrev om Projecta Event & Konferens
    Absolut inget att klaga på i samarbetet när vi upphandlade företaget som mässbyggare med allt vad det innebär. Hög servicegrad och lyhördhet för vad vi som kund ville ha. Tillgängligheten var mycket god. Seriöst förhållningssätt. Uppföljningsmöte när uppdraget var genomfört : ).
  • Petra F
    Petra F skrev om Projecta Event & Konferens
    Mycket trevligt Eventföretag med flera års samarbete!
    Många olika aktiviteter och utbud att välja mellan, professionellt bemötande från första kontakt till genomförande av aktivitet.
    Rekommenderas å det varmaste!
  • Martin B
    Martin B skrev om Projecta Event & Konferens
    Projecta ordnade en kick-out eller avslutning på läsåret för oss på Datavetenskap vid Karlstads universitet. Bemötandet var trevligt och ärligt från början till slut, såväl av ägare/kontaktperson och de som genomförde själva eventet. Jag har inget att klaga på.
  • Ingemar K
    Ingemar K skrev om Projecta Event & Konferens
    bemötandet från alla har alltid varit bra.
    Har aldrig varit missnöjd som kund. oftast kul ideer och bra arrangemang.
  • Anna-karin N
    Anna-karin N skrev om Projecta Event & Konferens
    Vi har haft ett mycket gott samarbete med Projecta och de har levererat mycket väl genomförda "events" såsom familjedagar och fester för oss. Professionellt bemötande och tar alltid kunden i första rummet :-)
  • Jan E
    Jan E skrev om Projecta Event & Konferens
    Köpet gäller programmet "Mordgåtan på Stadshotellet"!
    Förväntningarna vara höga och förberedelserna noggranna!
    Programmet genomfördes på ett proffsigt vis. Bra kontakt mellan
    kund och genomförarna. Kunden var lyriska efter avslutningen.
    Rekommenderar nu andra att köpa programmet.
  • Per G
    Per G skrev om Projecta Event & Konferens
    Projecta är Flexibla, proffsiga, erfarna och vänliga. Ett jättebra bollplank när vi ska aktivera kunder eller internt. Vi har arbetat med Projecta i över 20 år. Aldrig besvikna.
  • Christer L
    Christer L skrev om Projecta Event & Konferens
    Deltagande i div aktiviteter, Kanonbra på alla sätt
  • Linda A
    Linda A skrev om Projecta Event & Konferens
    Jag har deltagit i ett flertal event med Projecta och är väldigt nöjd. Aktiviteterna är alltid väldigt bra uppstyrda och du kan bara njuta av själva eventet. Personalen på arrangemangen är också alltid väldigt service minded.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Projecta Event & Konferens
    Bra bemötande, snabb respons. Anlitat Projecta för båtturer i skärgården - mycket bra ordnat.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Projecta Event & Konferens
    Projecta hjälpte oss med en fantastisk personalfest!

Allt gick mycke smidigt, från första kontakt till genomförande!
  • Rafael M
    Rafael M skrev om Projecta Event & Konferens
    Bra bemötande. Snabb återkoppling
  • Kalle T
    Kalle T skrev om Projecta Event & Konferens
    Företaget har breda och goda kunskaper om eventmöjligheter i vårt närområde.
    Vi har fått god hjälp vid arrangemang av seminarier och konferenser där företaget väl uppfyllt våra förväntningar vad gäller både kvalitet och pris.
    Vi upplever företaget som kunnigt och professionellt.
  • Lena M
    Lena M skrev om Projecta Event & Konferens
    Ett positivt bemötande med snabb återkoppling, bra på att bolla ideer för att hitta en lösning som ska passa kund. Schlagerkvällar, båtturer , värmländska profiler i mingel mm.
    Ett bra och prisvärt eventföretag.
  • Margaretha E
    Margaretha E skrev om Projecta Event & Konferens
    Mycket bra bemötande samt väldigt hjälpsamma.Vi beställde en Rally-aktivitet som vi blev supernöjda med. Lunchen med föreläsning av Tina Thörner var otroligt uppskattad av våra inbjudna kunder, och inte minst VIP-besök inne på servicedelen.
    Den spektakulära specialsträckan vid stenbrottet blev pricken över i:et.
    Mycket härligt omhändertagande av vår värd: Tobias, en stor eloge till honom!
  • Morgan J
    Morgan J skrev om Projecta Event & Konferens
    Ett superhärligt företag med stor kompetens, världsklass!!
  • Marion D
    Marion D skrev om Projecta Event & Konferens
    Vi hade en fantastisk kväll. Finns inget att anmärka på
  • Anette, Lars H
    Anette, Lars H skrev om Projecta Event & Konferens
    Jag har fått ett bra och positivt bemötande alltid .
    har varit med som kund , kundens kund och i nätverket.
    projecta har det lilla xtra och annorlunda.
    jag sätter värde på det annorlunda mer än det " flådiga"
  • Malin L
    Malin L skrev om Projecta Event & Konferens
    Vi har samarbetat med Projecta under många år och tillsammans har vi skapat oförglömliga dagar och kvällar för våra gemensamma gäster.
    Gänget på Projecta är alltid positiva och inget är omöjligt vilket är viktigt då vi alltid måste vara förberedda på förändringar och glädjen i att ge det oväntade för gästen, jag kan varmt rekommendera Projecta till alla som vill skapa det lilla extra till sitt event.
  • Marie Ö
    Marie Ö skrev om Projecta Event & Konferens
    För oss har Projecta alltid varit engagerade med superkoll på allt.
    De har en grym passion för sitt jobb och arbetar med många fantastiska talanger i teamet.
    Alltid mycket välordnade event!
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Projecta Event & Konferens
    Projecta hjälpte oss att anordna en inflyttningsfest i våra nya lokaler. De tog hand om allting angåenende mat, dryck och underhållning.
    Vi hade höga förväntningar och de infriade allting och lite till..Vi kunde inte vara nöjdare och kommer definitivt att anlita Projecta igen!!
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Projecta Event & Konferens
    Utmärkt bemötande med personlig service.
  • Lars O
    Lars O skrev om Projecta Event & Konferens
    Bra bemötande, Bellmaninspirerad middag, mycket uppskattat, fast lite dyrt.
  • Pontus L
    Pontus L skrev om Projecta Event & Konferens
    Projecta är med från idé till målsnöret och är hela tiden en lyhörd och flexibel organisatör.
    Vi är väldigt nöjda med våra evenemang som Projecta gjorde åt oss!
  • Anders O
    Anders O skrev om Projecta Event & Konferens
    Samarbetet med Projecta underlättar våra kund och personal aktiviteter på ett utmärkt sätt. När Projecta är "inblandade" vet vi att det blir lyckat. Lyckat på alla sätt. Proffsigt, trevligt ja helt enkelt perfekt.
    Vi är mycket nöjda med vårt mångåriga samarbete .
  • Roland S
    Roland S skrev om Projecta Event & Konferens
    "Gustaf Fröding" som gäst hos SPF, Hammarö.
    Mycket uppskattat program hos medlemmarna.
  • Ann-louise M
    Ann-louise M skrev om Projecta Event & Konferens
    Mycket trevlig och enkel kontakt från början till slut, Projecta förstod direkt vilket event som skulle passa oss och hade inga problem att justera efter resans gång när vi först inte riktigt visste vad vi ville ha.

Resultatet översteg alla förväntningar, både för mig som beställare och för de andra som fick uppleva hela överraskningsmomentet. Fantastiskt roligt, underhållande och smidigt hela vägen!
  • Peo A
    Peo A skrev om Projecta Event & Konferens
    Levererade vad jag förväntat mig. Har bra känsla när de behöver fråga eller kan ta egna initiativ. Proffsiga.
  • Pia N
    Pia N skrev om Projecta Event & Konferens
    Det har alltid varit en fröjd att samarbeta med Projecta som alltid levererarat på toppnivå!
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Projecta Event & Konferens
    Supernöjd!
    Project hjälpte mig sy ihop en mässa för 350 pers och det med bravur.
    Hög servicegrad och snabba svar.
  • Claes W
    Claes W skrev om Projecta Event & Konferens
    Trevligt företag som gör trevliga och bra aktiviteter
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Projecta Event & Konferens
    Positiva och möjlighetsdrivna, målmedvetna,innovativa. Vänlig glad atmosfär

Nattvindsgatan 1, 652 21 Karlstad