Alla kategorier Företagsevent Värmland Karlstad Projecta Event & Konferens

Projecta Event & Konferens

Nattvindsgatan 1, 652 21 Karlstad — Visa karta

Unika möten och gränslösa upplevelser med oss på Projecta!

Vi tror på att jobba tillsammans och det finns inga gränser för vad vi kan åstadkomma tillsammans med dig. Under våra många år i branschen har vi byggt upp ett starkt nätverk av partners och underleverantörer och idag kan vi skapa evanemang av all de slag för dig eller ditt företag.

Vi erbjuder projektledning av större event, mässor och konferenser. Vi kan även ordna olika kick-off och personalfester, kundträffar och jubiléer. Genom vårt nätverk har vi även möjlighet att hyra ut det mesta du kan behöva inför festen oavsett om det gäller bestick, möbler eller teknik.

Vårt mål är att vara ett självklart val när du ska ansvara för ett event. Vi hittar den bästa lösningen för dig!

Läs vad 72 kunder tycker om Projecta Event & Konferens

• Marcus W
    Marcus W skrev om Projecta Event & Konferens
    Vi köper olika typer av upplevelser, både internt men även tillsammans med kunder. Vi får alltid ett toppenbemötande och Projecta kan alltid levera unika lösningar efter våra behov! Det finns aldrig några problem eller krångel! Läs mer
  • Inga-lill K
    Inga-lill K skrev om Projecta Event & Konferens
    Vi köpte event till kontoret med upplevels
    VI hade stora förväntingar och samtliga uppfyllldes. Läs mer
  • Annette F
    Annette F skrev om Projecta Event & Konferens
    Jag köpte tjänst inför en invigning. Allt från tält, bord och cermonimästare.
    Otroligt bra bemötande. lätt att samarbeta med. Tänker på det lilla extra.
    Höll ihop sammankomsten på det sätt jag förväntade mig.
    Bra påläst om uppdraget.
    Samarbetet fram till uppdraget var jättebra. Man kände att man litade på Projecta Läs mer
  • Richard H
    Richard H skrev om Projecta Event & Konferens
    Överlag är jag absolut nöjd, inte minst med bygget av scen med tillhörande sal.
    Ska man peka på detaljer var det dock lite strul med framförallt bild till projektorn (HDMI funkade inte, ingen särskild kunskap om projektorn fanns, det fick vi rodda med själva), vi fick påminna om att vissa tyger skulle hängas upp och tas ner på vissa ställen, trots att vi betalade dyrt för projektledning, t.ex. Läs mer
  • Helena J
    Helena J skrev om Projecta Event & Konferens
    Vi arrangerade en Seniorfestival och köpte utställartält, välkomsttält, serveringstält, bänkar och bord, ljudanläggning och en scen med tält.
    Det var lätt att samarbeta och de såg inga hinder - hittade lösningar - med kort varsel bytte vi från en scenvagn till att hyra ett tält med scen av dem.
    De hade en person på plats som hjälpte till med praktiska saker som kunde uppstå som vi behövde hjälp med.
    Mina förväntningar var att de var ett företag som är proffsiga och de var proffsiga och hade kundorienterat bemötande.
    Sammanfattningsvis kan jag säga att de var positiva, proffsiga och såg inga hinder och var lyhörda för våra önskemål. Läs mer
  • Christer J
    Christer J skrev om Projecta Event & Konferens
    Hyra av Projektor och stor duk.
    Proffsiga och villiga att ställa upp. Positiv attityd. Läs mer
  • Pia H
    Pia H skrev om Projecta Event & Konferens
    Vi fyllde 30-år och Projecta arrangerade ett minne för livet för nästan 40-talet medarbetare. En eftermiddag med teambuildning och mat och en kväll med bus, underhållning och övernattning. Ett arrangemang vi aldrig någonsin kommer att glömma..... Världsklass!! Som ansvarig för företagets firande behövde jag bara luta mig tillbaka, Projecta skötte allt in i detalj! Läs mer
  • Robin D
    Robin D skrev om Projecta Event & Konferens
    Vi använde Projecta för vår sommarfest. De agerade konferencier, spelade musik och underhöll. Vi hyrde även ljud och en del rekvisita. Allt fungerade utmärkt och var väldigt kul! Läs mer
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Projecta Event & Konferens
    Mycket proffsigt skött från början till slut. Bra kontakt via mail där vi kunde bolla frågor fram och tillbaka. Det vi efterfrågade löstes och utfördes på ett utmärkt sätt! Läs mer
  • Ann-sofie S
    Ann-sofie S skrev om Projecta Event & Konferens
    Hej, vi bjöds på en rolig, fin men kort båttur på Klarälven, Mycket trevligt bemötande och hjälpsamma personer på båten. Vi bjöds på lite historia om Karlstad under resan, vi hade 8 Stockholmare här.
    Nästa gång beställer vi en längre tur, alla var jättenöjda med upplevelsen.
    Annsofie Schönnberg

Ser att ni skänker pengar till Barncancerfonden, fint av er.
    Ni är också Välkomna att skicka en peng till Psoriasisförbundets insamling för de 300 000 psoriasissjuka i Sverige. Se mer på vår hemsida pso.se, eller ring oss här i Karlstad som håller i all insamling till förbundet.
    Med vänlig hälsning Annsofie Schönnberg 054-188691
    eller Helena Anderberg 054-155170 Läs mer
  • Veronica J
    Veronica J skrev om Projecta Event & Konferens
    Jag blev väldigt bra bemött och känslan när allting bara flyter på utan det minsta krångel är för mig väldigt viktigt. Vi blev mer än väl omhändertagna under våran "Vikingafärd" .
    Personalen var helt otroliga! Läs mer
  • Ola T
    Ola T skrev om Projecta Event & Konferens
    Kundevent, åkte båt med middag på udde.
    Mkt trevlig kunning personal som alltid. Ett glatt bemötande gör alla glada.
    Höga förväntningar med viktig kund, Projecta levereade som alltid.
    Sammanfattat, stark 4,34 av 5. mkt trevlig ide som altid funkar, lite väder beroende men ändå en säker hit. För en femma så skulle maten varit något lite bättre. Läs mer
  • Fredrik
    Fredrik skrev om Projecta Event & Konferens
    Båttur i centrala Karlstad
    Positivt bemött
    Levde upp till förväntan Läs mer
  • Kicki S
    Kicki S skrev om Projecta Event & Konferens
    Alltid lika proffsiga och tillmötesgående. Fixar det man behöver :-). Vi brukar anlita Projecta vid större konferenser mm Läs mer
  • Per-erik B
    Per-erik B skrev om Projecta Event & Konferens
    Vi köpte en båttur med mat och dryck ombord. Skeppare och värdinna tog som vanligt väl hand om oss under hela båtturen. Intressanta och för dom flesta okänd information ingick lite historisk information och berättelser. Mycket prisvärda och som alltid en mycket bra service. Läs mer
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Projecta Event & Konferens
    En båttur med tema Bellman, vi blev mycket bra bemötta och hade en mycket trevlig tur. Jag kan verkligen rekommendera denna aktivitet med glädje. Läs mer
  • Maria G
    Maria G skrev om Projecta Event & Konferens
    - Fångarnas afton, samt konferenslokal och boende för våra kollegor som kom från annan ort.

- Projecta har gett toppenservice och deras event var mycket uppskattat av alla kollegor. Mycket proffsigt genomförande av "fångarnas afton" rakt igenom med många skratt. Fantastisk trubadur. Läs mer
  • Billy H
    Billy H skrev om Projecta Event & Konferens
    Det gällde ett framträdande av "Gustaf Fröding" på Alsters herrgård inför c:a 50 personer.
    Det hela framfördes på ett mycket trevligt och professionellt sätt med diktläsning på Värmländska.
    Vi är mycket nöjda med allt och återkommer gärna om vi skulle behöva hjälp med något annat framöver. Läs mer
  • Torbjörn A
    Torbjörn A skrev om Projecta Event & Konferens
    Mycket uppskattade kundaktiviteter, proffsigt och väldigt trevligt genomförda. Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Projecta Event & Konferens
    Båttur med Skogshuggar tema.
    Bra bemötande vid båtfärd och aktivitet.
    Bra mat
    Alla var nöjda med aktiviteten Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Projecta Event & Konferens
    Projecta skötte ett stort arrangemang åt oss och gjorde det mycket bra. De var kunniga och profisionella, hade ordning och struktur. Vi är väldigt nöjda med hur projektet flöt på (bra detaljerade uppföljningar skriftligt efter varje möte). Resultatet av vårt arrangemang blev över förväntan. Läs mer
  • Martin J
    Martin J skrev om Projecta Event & Konferens
    Vi fick mycket bra hjälp med vårat arrangemang, ifrån första telefonsamtal till sista. Snabbt och lättvindigt vid uppmontering av vad vi hyrt. Bra service hela vägen, rekomenderas starkt. Läs mer
  • Carola E
    Carola E skrev om Projecta Event & Konferens
    Superbra event och service. Personalen hos Projecta vet vad de gör och sätter alltid kunderna/gästerna i centrum oavsett vilken aktivitet man väljer. NaturaMed Pharma AB kan varmt rekommendera Projecta till andra företag. Ni är bara bäst!! Läs mer
  • Martina H
    Martina H skrev om Projecta Event & Konferens
    Professionellt bemötande av Lars Bergendahl vid bokning och uppföljning.
    Båtarna stod redo när vi kom. Engagerad kapten. Kunde ha varit lite mer spännande snacks, inte bara salta pinnar och chips. Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Projecta Event & Konferens
    Bra service från start till mål, proffsigt bemötande och helt anpassat efter kundens önskemål! Läs mer
  • Kitty M
    Kitty M skrev om Projecta Event & Konferens
    Projecta Event & Konferens var særdeles hyggelig og forekommende ved henvendelse - til tross for travle dager.
    Hotell booking - Hotellet var helt grei, men det var ingen ekstraordinær opplevelse
    Fengselsarrangement i Karlstad - meget hyggelig og veltilrettelagt arrangement. Vellykket! Läs mer
  • Monica T
    Monica T skrev om Projecta Event & Konferens
    Projecta är alltid otroligt professionella från start till slut. De är öppna för kundens tankar och syr ihop fantastiskt bra paket.
    Jag har i mina olika yrkesroller köpt en hel del upplevelser med dem. Båtturer, hippiefest, kvällsunderhållning, catering etc. Har alltid varit supernöjd. Läs mer
  • Klas O
    Klas O skrev om Projecta Event & Konferens
    Vi har anlitat Projecta mycket genom åren, bl.a. i butiksaktiviteter och personalevents. De är lyhörda, pålitliga och överträffar alltid våra förväntningar. Läs mer
  • Béatrice N
    Béatrice N skrev om Projecta Event & Konferens
    Bra bemötande, trevliga människor både de man bokade med men även de som genomförde eventet. Kanon bra, rekommenderas skarpt! Läs mer
  • Pwc P
    Pwc P skrev om Projecta Event & Konferens
    Proffsigt bemötande från början till slut. De personalaktiviteter vi genomfört har alltid varit lyckade. Läs mer
  • Utöver Klara Ä
    Utöver Klara Ä skrev om Projecta Event & Konferens
    Mycket trevligt event med god mat och trevlig personal, mycket hög servicenivå. Tyvärr regn men det fungerade över förväntan. Läs mer
  • Klara Arkitektbyrå K
    Klara Arkitektbyrå K skrev om Projecta Event & Konferens
    Vi har möts av positiv "fixaranda" från början. Bra kontakt och bra genomförande. Båttur på Klarälven med mat och skepparen som berätta historier om Karlstad. Läs mer
  • Tom W
    Tom W skrev om Projecta Event & Konferens
    Som leverandør av aktiviteter og underholdning til events og firmafester i grensetraktene, er Projecta vår gode samarbeidspartner. Alltid god service, profesjonell gjennomføring og hard arbeidende, men allikevel glade og imøtekommende folk. Läs mer
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Projecta Event & Konferens
    proffsiga och flexibla. hjälpsamma med allt som har med event att göra Läs mer
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Projecta Event & Konferens
    Snabba, enkla och flexibla med gott resultat. Läs mer
  • Per P
    Per P skrev om Projecta Event & Konferens
    Mycket nöjd med deras inställning till att lösa heleheten Läs mer
  • Ulf T
    Ulf T skrev om Projecta Event & Konferens
    Oftast ett positivt bemytande från personal och ett proffsigt handhavande med kunder.Man får alltid det lilla extra man inte hade räknat med när man bokar event. Läs mer
  • Peter Ö
    Peter Ö skrev om Projecta Event & Konferens
    Topp när det gäller samtliga förväntningar och upplevelser. Läs mer
  • Helené S
    Helené S skrev om Projecta Event & Konferens
    Bra........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Projecta Event & Konferens
    Projekcta var en utmärkt samarbetspart på en yrkesmässa som Karlstads kommun arrangerade. Vi fick mycket hjälp med tänket inför och i bygget av mässan. De genomförde uppdraget bra, blev positivt överraskad. Läs mer
  • Christina H
    Christina H skrev om Projecta Event & Konferens
    Absolut inget att klaga på i samarbetet när vi upphandlade företaget som mässbyggare med allt vad det innebär. Hög servicegrad och lyhördhet för vad vi som kund ville ha. Tillgängligheten var mycket god. Seriöst förhållningssätt. Uppföljningsmöte när uppdraget var genomfört : ). Läs mer
  • Petra F
    Petra F skrev om Projecta Event & Konferens
    Mycket trevligt Eventföretag med flera års samarbete!
    Många olika aktiviteter och utbud att välja mellan, professionellt bemötande från första kontakt till genomförande av aktivitet.
    Rekommenderas å det varmaste! Läs mer
  • Martin B
    Martin B skrev om Projecta Event & Konferens
    Projecta ordnade en kick-out eller avslutning på läsåret för oss på Datavetenskap vid Karlstads universitet. Bemötandet var trevligt och ärligt från början till slut, såväl av ägare/kontaktperson och de som genomförde själva eventet. Jag har inget att klaga på. Läs mer
  • Ingemar K
    Ingemar K skrev om Projecta Event & Konferens
    bemötandet från alla har alltid varit bra.
    Har aldrig varit missnöjd som kund. oftast kul ideer och bra arrangemang. Läs mer
  • Anna-karin N
    Anna-karin N skrev om Projecta Event & Konferens
    Vi har haft ett mycket gott samarbete med Projecta och de har levererat mycket väl genomförda "events" såsom familjedagar och fester för oss. Professionellt bemötande och tar alltid kunden i första rummet :-) Läs mer
  • Jan E
    Jan E skrev om Projecta Event & Konferens
    Köpet gäller programmet "Mordgåtan på Stadshotellet"!
    Förväntningarna vara höga och förberedelserna noggranna!
    Programmet genomfördes på ett proffsigt vis. Bra kontakt mellan
    kund och genomförarna. Kunden var lyriska efter avslutningen.
    Rekommenderar nu andra att köpa programmet. Läs mer
  • Per G
    Per G skrev om Projecta Event & Konferens
    Projecta är Flexibla, proffsiga, erfarna och vänliga. Ett jättebra bollplank när vi ska aktivera kunder eller internt. Vi har arbetat med Projecta i över 20 år. Aldrig besvikna. Läs mer
  • Christer L
    Christer L skrev om Projecta Event & Konferens
    Deltagande i div aktiviteter, Kanonbra på alla sätt Läs mer
  • Linda A
    Linda A skrev om Projecta Event & Konferens
    Jag har deltagit i ett flertal event med Projecta och är väldigt nöjd. Aktiviteterna är alltid väldigt bra uppstyrda och du kan bara njuta av själva eventet. Personalen på arrangemangen är också alltid väldigt service minded. Läs mer
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Projecta Event & Konferens
    Bra bemötande, snabb respons. Anlitat Projecta för båtturer i skärgården - mycket bra ordnat. Läs mer

Nattvindsgatan 1, 652 21 Karlstad