Protexa Ställning i Stockholm ab

Protexa Ställning i Stockholm ab

Ring 070-710 22 54 protexa.se

Vi är ett nystartat bolag 2020 och vi utför arbeten i hela Stockholms län. Med 20 års erfarenhet inom bygg så kan vi erbjuda en bred kunskap och kvalite i det vi gör. Det som är viktigt för oss är att våra kunder är nöjda efter färdigt samarbete och att vi leverat enligt tidplan. Vi Monterar, Demonterar och hyr ut Byggställningar...

13 omdömen om Protexa Ställning i Stockholm ab

GST TAK
Skrev om Protexa Ställning i Stockholm ab

Vi var verkligen nöjda med Protexa Ställning i Stockholm ab hela vägen, Snabb responstid och väl utfört arbete. Kan varmt rekommendera Protexa Ställning i Stockholm ab.

Bygrenbygg B
Skrev om Protexa Ställning i Stockholm ab

Riktigt seriös ställningsfirma. Snabba och pålitliga och säkra ställningar bygger dem. kan varmt rekommendera!

Georgi M

Snabba & Duktiga ställningsbyggare

Tony S
Skrev om Protexa Ställning i Stockholm ab

Ställnings företaget som håller vad dom lovar. /Tony

Philip F
Skrev om Protexa Ställning i Stockholm ab

Santino och hans killar är snabba, flexibla, väldigt trevliga men framförallt bygger dem bra och säkra ställningar! Rekommenderas varmt!

Christian L
Skrev om Protexa Ställning i Stockholm ab

Jag upplever Santino på Protexa mycket professionell och snabb i sina uppdrag och har mycket hög kvalitet och ser Protexa som ett långsiktigt samarbetspartner.

BJÖRN M
Skrev om Protexa Ställning i Stockholm ab

PROTEXA har vi anlitat flertalet gånger och de har alltid levererat i tid och med god kommunikation. BM Villatak AB kan varmt rekommendera PROTEXA Ställning för både företag som privatkunder. Vi bugar och bockar för fint samarbete och hoppas att det skall fortsätta under lång tid. /Björn BM Villatak AB men inom kort BM Villatak & Måleri 😅

LEIF H
Skrev om Protexa Ställning i Stockholm ab

Jag hyrde byggnadställning för fasadmålning av mitt hus. Bra och seriöst bemötande.. Snabbt uppmonerat och nedmonterat av byggnadsritning. Stabilt och säkert monterat. Höll tider. Rimliga priser.. Mycket6 nöjd !

Janne M
Skrev om Protexa Ställning i Stockholm ab

Trevlig bemötande och ett proffsigt sätt att bedriva sina entreprenader när det gäller utförande och dokumentation samt korta ledtider, vilket är viktigt för oss som målerifirma där vi får ibland snabba uppdrag av våra kunder.

Simon L
Skrev om Protexa Ställning i Stockholm ab

Som vanligt är ni grymma, finns ingen annan!

Tim U
Skrev om Protexa Ställning i Stockholm ab

De har alltid varit professionella och sakliga i kontakt samt levererat enligt avtal. Vi kan varmt rekommendera Protexa Ställning som samarbetspartner. Tim Uddfors Projekt Säljare +46 (0) 730 964 880 tim.uddfors@kristallbygg.se

JONNY T
Skrev om Protexa Ställning i Stockholm ab

Trevliga , snabba , effektiva och prisvärdiga! Vi har använd är dem i ett total gånger och kommer fortsätta

Viktor R
Skrev om Protexa Ställning i Stockholm ab

Väldigt duktiga ställnings montörer med snabb återkoppling. Kan starkt rekommendera Protexa Ställningar!