Ps Auction

1.0

5 omdömen om Ps Auction

Johan L
Skrev om Ps Auction

Köpte guld av detta företag halsband 91 gram 18k och ring 13 gram 18k ringen va falsk och bestod av koppar o mässing fick ej ersättning för ringen pga att jag ej hade kedjan kvar så detta företag begår bedrägeri genom att sälja falskt guld Så stor varning för detta företag

Salam F
Skrev om Ps Auction

Utlämning är den sämsta. Åkte från Trollhättan till Göteborg för att hämta en dator och en skärm med skrivare. Personalansvarig tog dator från mig för att formatera den utan att föranmält mig, skickade den till mig 3 veckor efter utan tillhörande laddare. vid kontakten nekade han det.

Thomas H
Skrev om Ps Auction

olagliga villkor, du kan inte ångra bud/köp. dom vil ha sin slagavgift ändå. även om du är en bra kund? , skickar dom dig til tingsrätten. Köp inte på Ps Auction. Kan vara bra o känna till för er som funderar på att köpa fordon eller annat objekt från dessa skojare. Varning! 3 års kamp imot dom, det är inte det värd

IVAN J
Skrev om Ps Auction

Trevligt bemötande men frakthantering och utlämning är en av dom sämsta aspekten av köpet. Skulle undvika PS jus pga detta och jag kommer inte handla där igen!

Necati K
Skrev om Ps Auction

Jag budade och betalade för en bil. Sedan visade det sig att bilen hade tiotusentals kronor i lån/skatt/böter i avgifter som skulle följe med bilen. Då ville jag naturligtvis häva köpet. Men jag behövde "bråka" med dem i en hel vecka. Därefter vill de betala tillbaka beloppet som bilen kostade men de ska behålla slagavgifter. Detta trots att jag inte köpt bilen, trots att köpet är hävt. Ärendet är överlämnat till vår advokat och snart upp i rätten. Kan vara bra o känna till för er som funderar på att köpa fordon eller annat objekt från dessa skojare. Varning!