Psykiatrispecialisterna

Psykiatrispecialisterna

www.psykiatrispecialisterna.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 013-475 12 95 Dela

På Psykiatrispecialisterna strävar vi efter att behandla varje individ såsom vi själva önskar bli bemötta. Vår grundsyn präglar varje möte med dig som patient. David, vår grundare, är född och uppvuxen i norra Småland och påbörjade sin läkarutbildning i Umeå. Efter avslutad AT-tjänst begav han sig till Linköping för att fördjupa...

387 omdömen om Psykiatrispecialisterna

Linn P
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Äntligen blev jag bemött på ett värdigt sätt. De tog mig på allvar och lyssnade verkligen. Jag gjorde en ADHD-utredning.

Svar från Psykiatrispecialisterna

Hej Linn, tack för att du delade din upplevelse! Det låter som att du fick den respekt och uppmärksamhet du förtjänar under din ADHD-utredning. //Jasmin

Carl B
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Otroligt proffsiga och stöttande genom hela processen!

Svar från Psykiatrispecialisterna

Stort tack för ditt omdöme! Jag är glad att höra att du upplevde oss som proffsiga och stöttande! Det är viktigt att känna sig väl omhändertagen genom hela processen./Jasmin

Magnus H
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Adhd-utredning Fantastiskt bemötande av handläggaren Ebba och läkaren Nourma. Professionella, noggranna och inte minst väldigt trevliga! Kunde inte vara mer nöjd över deras insats. Jag upplevde att Nourma verkligen tog sig tiden att bli införstådd i min livssituation och att hon därför kunde möta mina känslor och erbjuda insikter kring hur adhd påverkar en. Utöver att vägleda en genom provresultat och diagnoskriterier gjorde detta att min helhetsupplevelsen är väldigt positiv. Tack för en snabb och kvalitativ vård!

Svar från Psykiatrispecialisterna

Tack Magnus, din feedback låter fantastisk! Det är låter verkligen upplyftande att höra att vår teamet gav dig en så positiv upplevelse under din ADHD-utredning. Att de var professionella, noggranna och samtidigt väldigt trevliga är en värdefull kombination som vi alltid strävar efter :) . Tack för att du delade din upplevelse! //Jasmin

Denise O
Skrev om Psykiatrispecialisterna

För första gången på många år så har jag känt mig lyssnad på! Det jag sagt till den regionala vården i många år är att jag tror att en NP diagnos finns som grund. Men vården har totalt avfärdat det och hävdat att det är depression. Nu efter några få men intensiva veckor med tester och frågor hos Psykiatrispecialistera har det visat sig att min fundering/känsla är min verklighet d.v.s.jag har en ADHD diagnos. Jag har fått träffa en trevlig koordinator och en trevlig läkare som lyssnat, förklarat och gett en enorm förståelse...

Svar från Psykiatrispecialisterna

Stort tack Denise för ditt fina omdöme! Att få bekräftelse på ens känslor och en ADHD-diagnos är avgörande för att få rätt hjälp. Nu mot ett bättre månde och liv 😃 //Jasmin

Micael B
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Ger 2/5 för att själva utredningen till diagnos gick smidigt online och att för den som behöver diagnosen utan att behöva stå i långa köer hos öppenvården, Utredning till diagnos sköttes till största del ensam via datorn med test och formulär som passade mig när jag mådde dåligt och var sjukskriven samt inte hade kraft till att ta mig till massa fysiska möten. Jag hade dessutom ”medicin paketet” som när jag betalade för allt lovades 12-16 månader av uppföljning och recept, Detta verkade ändras med tiden och under behandlingen...

Svar från Psykiatrispecialisterna

Tack Micael för din feedback! Vi är glada att höra att du upplevde utredningen till diagnos som smidig och att den onlinebaserade processen passade dig väl under en svår tid. Vi beklagar djupt förvirringen kring behandlingspaketets längd och eventuella förändringar som du känner uppstod. Det som vi informerar gällande medicinpaketet är väldigt individuell och där av förvirringen kring längden på uppföljningarna hos sjuksköterskan. Din kommentar om behovet av tydligare kommunikation kring läkar- och sjuksköterskekontakter...

Paulina B
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Jättebra, snabbt och effektivt. Precis som jag föredrar! Inga onödiga diskussioner, tydliga instruktioner och möjlighet att kontakta personalen via flera kanaler.

Svar från Psykiatrispecialisterna

Tack för din positiva återkoppling! Vi är glada att höra att du uppskattade vår snabba och effektiva service samt tydliga instruktioner. Vi är tacksamma för förtroende //Jasmin

Moa L
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Jättenöjd med min koordinator Anneli och läkare Norma, så fint bemötande, väldigt professionella och tydlig kommunikation. Rekommenderar Psykiatrispecialisterna starkt! 😍

Svar från Psykiatrispecialisterna

Det gläder oss verkligen att höra att du är så nöjd med din upplevelse hos oss på Psykiatrispecialisterna! Vi strävar alltid efter att ge våra patienter den bästa möjliga vården och det är glädjande att höra att vi uppfyllde dina förväntningar. Tack så mycket för din rekommendation och för att du delade din positiva erfarenhet med oss! 😊🌟//Jasmin

Mina T
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Det var en suverän upplevelse, då de var effektiva, professionella och lyssnade på klientens behov!

Svar från Psykiatrispecialisterna

Tack för din feedback! Vi är glada att du uppskattade vår service 😊//Jasmin

Anna N
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Hade inga direkta förväntningar men blev inte besviken. Jättefint bemötande, proffsigt, varmt. Gjorde en adhd-utredning. Snabbt och smidigt utan att kännas slarvigt, tvärt om. Trodde kanske att det skulle vara mer dialog runt de olika svaren i formulären, men jag visste som sagt ingenting, kanske mer att det skapade osäkerhet på resan. Allt sammanfattades fint på slutsamtalet.

Svar från Psykiatrispecialisterna

Tack Anna för din feedback! Vi är glada att du upplevde vår service som både professionell och vänlig under din ADHD-utredning. Tack igen för att du delar din erfarenhet med oss! //Jasmin

Johan E
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Nun ADHD utredning harfungerat mycket smidigt och min koordinator Anneli har varit ett stabilt, vänligt stöd. Min läkarkontakt Norma har bemött mig på ett personlig vis-utan att vara privat. Hon har intervjuat,, förklarat och redovisat resultat av alla tester på ett förtroendeingivande och proffesionellt sätt. Helnöjd hel enkelt😊

Svar från Psykiatrispecialisterna

Vi är glada att höra att din ADHD-utredning gick smidigt och att både din koordinator och läkarkontakt var till stor hjälp och bemötte dig på ett professionellt och förtroendeingivande sätt. Tack för att du delade din erfarenhet med oss och för ditt förtroende! 😊🌟 /Jasmin

Oliver S
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Gott bemötande och bra med koordinater respektive läkare/psykolog. Beskrivning av hur utredning kommer gå till, alla steg och vad jag behöver göra för tester och formulär var mycket bra.

Svar från Psykiatrispecialisterna

Tack Oliver för din återkoppling! Vi är glada att du uppskattade vår information och att du kände dig väl omhändertagen av vårt team 😊 //Jasmin

Caroline G
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Jag blev väldigt väl bemött, och fick svar snabbt och det var enkelt att få kontakt. De var kunniga och trevliga både läkare och koordinatorer. De var även förstående kring situationen. Jag sökte för ADHD-utredning

Svar från Psykiatrispecialisterna

Tack för din positiva feedback! Vi är glada att du upplevde vår service som väl bemött och att du fick snabba svar och enkel kontakt.Tack för att du valde oss för din ADHD-utredning! //Jasmin

Rickard L
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Smidigt och bra bemötande ……………………….

Stort tack Rickard för ditt fina omdöme 😊//Jasmin

Rebecca E
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Mycket professionella och trevliga människor! Jag hade (tyvärr, på grund av tidigare dåliga erfarenheter) förväntat mig att bli bemött med fördomar och ifrågasättanden men tack och lov blev min erfarenhet allt annat än förväntat. Jag gjorde en neuropsykiatrisk utredning och från första träff till diagnos tog det knappt 3 månader. Mycket strukturerat upplägg. Jag är väldigt väldigt nöjd!

Svar från Psykiatrispecialisterna

Stort tack Rebecca för din feedback! Det gläder oss att höra att du upplevde vår personal som professionell och trevlig. Det är viktigt för oss att varje patient känner sig respekterad och väl bemött. Att din erfarenhet överträffade dina förväntningar och att utredningsprocessen var så strukturerad och effektiv är fantastiskt att höra 😊 Tack för att du delade din positiva upplevelse med oss! //Jasmin

Jörgen M
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Snabba och sakliga och trevliga

Tack Jörgen för din feedback 😊 //Jasmin

Albin H
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Personligt, proffsigt, snabbt, tydligt, förtroendeingivande. Allt var jättebra

Svar från Psykiatrispecialisterna

Tack så mycket Albin för din feedback och för att du valde oss för din utredning! //Jasmin

Marit N
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Jag tog kontakt med Psykiatrispecialisterna Sverige för att få en ADHD utredning då jag fick avslag på remissen som min vårdcentral skickade till den regiondrivna psykiatrin. Det var nervöst att ta kontakt med en ny vårdgivare efter det. Men det hade jag inte behövt vara. Jag har blivit bemött med förståelse och hög professionalism under hela utredningen. Jag har blivit sett, lyssnat på och bekräftat av kunnigt personal och då i synnerhet läkaren Norma Bou-Aram. Och jag har blivit tagen emot med värme och respekt genom hela processen.

Svar från Psykiatrispecialisterna

Tack för din feedback! Vi är glada att du upplevde vår service som professionell och att du kände dig väl bemött under hela utredningsprocessen.//Jasmin

Daniel B
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Jag har från dag ett blivit mött av proffessionalitet och känner mig lyssnad på för första gången under mitt vuxna liv.

Svar från Psykiatrispecialisterna

Det är fantastiskt att höra att du har känt dig väl omhändertagen och lyssnad på från första dagen! Vi strävar alltid efter att erbjuda en professionell och stödjande miljö för våra patienter, och det är glädjande att höra att du har upplevt det så under din tid hos oss. Tack för din feedback!.//Jasmin

Ewa J
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Jag har känt mig så omhändertagen både emotionellt och professionellt. Hejja er🩷

Tack snälla Ewa för ditt fina omdöme! Önskar dig allt gott 🤗//Jasmin

Lie S
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Det gick väldigt snabbt att få hjälp, och jag kände mig verkligen hörd, sedd och trodd. Min läkare var oerhört kunnig och förstående och min koordinator har varit så effektiv och hjälpsam.

Tack Lie för ditt omdöme! Så kul att höra att att du är nöjd 🤗//Jasmin

Kristin A
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Trevlig och hjälpsam personal. Kort väntetid.

Tack så mycket Kristin för ditt omdöme! //Jasmin

Felicia H
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Respektfullt, snabbt och professionellt! Som kund har jag känt mig trygg genom hela processen. Rekommenderar Psykiatrispecialisterna starkt!

Svar från Psykiatrispecialisterna

Tack för din positiva feedback! Vi är glada att du kände dig trygg och väl omhändertagen hos oss. Och tack för att du valde oss och för att du delade din positiva erfarenhet! //Jasmin

Annika W
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Snabbt, smidigt och proffsigt. Fint bemötande och tydlig kommunikation

Svar från Psykiatrispecialisterna

Stort tack för din feedback! Det är fantastiskt att höra att du upplevde vår service som snabb, smidig och proffsig 😊//Jasmin

Emilia P
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Jag är så tacksam och glad över att jag valde psykiatrispecialisterna. Mitt liv och vardag höll på att rasa samman och jag kände ett akut behov av att ta tag i en adhd-utredning som även skulle gå så snabbt som möjligt. Så smidigt, så snabbt, otroliga läkare och kontaktpersoner. Känt mig så trygg med att göra min utredning via dom. Jag valde medicininsättning också och jag kunde börja med medicin dagen efter att jag fick besked om att jag hade en adhd-diagnos! Kommer rekommendera till alla ❤️❤️❤️

Svar från Psykiatrispecialisterna

Det gläder mig verkligen att höra att du är så nöjd med din upplevelse här hos oss på Psykiatrispecialisterna! Att kunna erbjuda en snabb och smidig utredning samt snabb medicininsättning är avgörande för många i en akut situation, och det är fantastiskt att höra att du kände dig trygg och väl omhändertagen under hela processen. Tack för att du delar din positiva erfarenhet, och vi är tacksamma för ditt förtroende och för att du kommer att rekommendera oss till andra 😍//Jasmin

Julia S
Skrev om Psykiatrispecialisterna

En smidig adhdutredning för en som inte har tålamod för att sitta i långa vårdköer, kändes som att man togs på allvar även om jag inte har en typisk symptombild vid första anblick vad gäller skola osv och kunde få hjälp snabbt. Vissa frågor i formulären skulle kanske ses över och fixa stavfel och några frågor upprepades och gjorde mig lite förvirrad, samt att jag kanske hade velat förklara mina svar på vissa skattningar (tex om man kunde skriva en kommentar vid frågan) men annars ett bra omfång av frågor!

Svar från Psykiatrispecialisterna

Tack för din feedback och för att du delar din erfarenhet med oss! Vi är glada att höra att du upplevde att du blev tagen på allvar och fick den hjälp du behövde. Vi ska absolut se över formulären :) Tack för att du valde oss för din utredning. //Jasmin

Frida E
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Tack och lov för er! Kunskap i framkant!

Svar från Psykiatrispecialisterna

Stort tack, det värmer verkligen att höra! //Jasmin

Elliot H
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Effektivt, välbemötande och utbildad personal! Rekommenderar starkt✌️

Tack så mycket! Vi är glada att du uppskattade vår service 🌸 /Jasmin

Sanna G
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Mycket enkelt, bra bemötande, tydligt, tidssparande

Tack så mycket Sanna för ditt omdöme! //Jasmin

Peter S
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Jag blev hänvisad till dem pga att vanliga vården inte tar emot adhd patienter och har väldigt höga krav på att att ens ta emot och ställa diagnos. Jag har fått ett bra bemötande och det har varit en intressant process att gå igenom adhd utredning. Mycket tester och väldigt kunnig psykolog som sedan förklarar utfall av tester. Väldigt nöjd med processen och resultat.

Stort tack Peter för ditt fina omdöme! //Jasmin

Elin B
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Effektivt & proffsigt bemötande från första kontakten.

Stort tack Elin för ditt omdöme! //Jasmin

Björn D
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Bra pris, bra information och upplägg. Hade kanske förväntningar på mer dialog med läkare,

Svar från Psykiatrispecialisterna

Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du uppskattade priset, informationen och upplägget. Vi tar din kommentar om dialog med läkaren på stort allvar och kommer att se över våra rutiner för att förbättra kommunikationen i framtiden. Tack för att du delade dina tankar med oss! //Jasmin

Nicke J
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Över alla förväntningar. Precis varenda person jag har haft kontakt med genom resan för utredning har varit trevliga, professionella och förstående, men framför allt tillmötesgående och aldrig dömande. Kan med gott samvete rekommendera den här kliniken till alla som ännu inte har tagit steget eller helt enkelt sitter fast i statens oändliga apparat, det kommer inte ångras.

Svar från Psykiatrispecialisterna

Tack så mycket Nicke för ditt otroligt positiva omdöme! Det gläder oss enormt att höra att du har haft en så positiv upplevelse hos oss. Vårt främsta mål är att erbjuda en hög standard vård och service, och att höra att du kan rekommendera vår klinik med gott samvete är det bästa berömmet vi kan få. Tack för att du delade din erfarenhet och ditt förtroende med oss! //Jasmin

Mikael L
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Jag fick proffesionellt bemötande och blev hanterad med respekt. Snabb service och återkoppling. Här lyssnade man på mig och tog mig på allvar.

Svar från Psykiatrispecialisterna

Tack för ditt positiva omdöme! Vi värdesätter din feedback och är glada att du kände dig väl omhändertagen hos oss.//Jasmin

Hans W

Mycket bra bemötande, levde upp till mina förväntningar, Högsta Betyg

Svar från Psykiatrispecialisterna

Tack så mycket Hans! Det gläder oss att höra att du är nöjd med vårt bemötande och att vi levde upp till dina förväntningar. Vi uppskattar det högsta betyget du ger oss🌸//Jasmin

Anna B
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Helt fantastiskt. Dom har hjälpt så att jag äntligen kan finna glädje i livet igen ❤️

Svar från Psykiatrispecialisterna

Det är underbart att höra att vår hjälp har bidragit till att du återfår glädjen i livet. Tack för dina vänliga ord ❤️ //Jasmin

Petter M
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Jag blev bemött med professionalism, tålamod och vänlighet. Min förväntan var en års-lång utredning med många djupa samtal och många tester. Verkligheten var ett fåtal tester samt några samtal som alla gick smidigt och sammanlagt tog några veckor. Från att jag först tog kontakt till att jag hade mitt slutsamtal (recept till medicin fick jag samma dag) tog ca 3 månader. En stor andel av den tiden gick åt att vänta på nästa lediga tid för samtal samt den tid det tog de att gå igenom alla tester jag hade gjort (vilket...

Svar från Psykiatrispecialisterna

Tack Petter för ditt omdöme! Vi är glada att höra att du upplevde vår service som professionell och att du är nöjd med den snabba processen trots vissa väntetider. Vi uppskattar din rekommendation 🌸//Jasmin

Frida Å
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Har försökt få diagnos genom vanliga vården i flera år men det har inte lett nån vart. Sökte hit och fick smidigt diagnos genom formulär och tester, när diagnosen var satt fick jag även medicin snabbt och smidigt. Är så extremt glad nu när jag vet vad jag har för diagnos och att jag kan göra något åt det. Jag hade förväntat mig att det skulle vara mycket svårare än vad det faktiskt var, men det var ändå en grundlig och bra gjord undersökning. Jag rekommenderar:)

Svar från Psykiatrispecialisterna

Tack för din feedback! Vi är glada att höra att vår service har kunnat ge dig den diagnos och den hjälp du behöver på ett smidigt sätt. Att veta vad man kämpar med och att kunna ta steg för att hantera det är viktigt, och vi är glada att vi kunde hjälpa dig med det. Tack för att du rekommenderar oss 🌸//Jasmin

Veronika D
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Utredningen gick väldigt fort och personalen hade väldigt bra bemötande och var trevliga, och slapp vänta flera år på utredning! Jag är super nöjd och rekommenderar psykiatrispecialisterna - 5/5 :)

Svar från Psykiatrispecialisterna

Tack så mycket för det positiva omdömet! Vi är glada att du uppskattade den snabba utredningsprocessen och det vänliga bemötandet från vår personal. Tack för att du rekommenderar oss! 🌟

Lukas Ö
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Väldigt bra kom precis rätt. Och var en väldigt trevlig upplevelse

Tack så mycket Lukas för ditt omdöme! //Jasmin

Rikard N
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Var en snabb process. Blev bra bemött och mycket men tydlig information

Svar från Psykiatrispecialisterna

Stort tack för fint omdöme! //Jasmin

Ali A
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Min erfarenhet av Psykiatrispecialisterna har varit förtroendeingivande och de har överträffar alla mina förväntningar. Varje interaktion var präglad av professionalism och en genuin vilja att se till att jag får bästa möjliga hjälpen. Detta, kombinerat med deras snabba och professionella utförande och omhändertagande, gjorde att hela min ADHD utredning blev hanterbar för mig. Det är uppenbart att Psykiatrispecialisterna sätter en hög standard för sig själva och deras uppmärksamhet på detaljer lyser igenom i allt...

Svar från Psykiatrispecialisterna

Stort tack Ali för ditt fantastiska omdöme! Vi på Psykiatrispecialisterna är glada att höra att din upplevelse var så positiv och att vi kunde överträffa dina förväntningar. Det är vår högsta prioritet att erbjuda professionell och omtänksam vård till alla våra patienter, och det gläder oss att höra att du kände dig väl omhändertagen under din ADHD-utredning 🌸 /Jasmin

Alexandra B
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Jag kontaktade Psykiatrispecialisterna för att göra en ADHD utredning. Jag har fått bra bemötande under hela utredningen av personal som varit professionella och trevliga. Jag är jättenöjd över att jag valde just dom, och skulle mer än gärna rekommendera Psykiatrispecialisterna till andra.

Svar från Psykiatrispecialisterna

Stort tack Alexandra för ditt fina omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med din ADHD-utredning hos oss och att du uppskattade vårt team. Tack också för att du vill rekommendera oss☺️//Jasmin

Johanna H
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Aldrig tidigare känt mig så förstådd som jag gjorde av läkaren Norma. Väldigt tacksam för hjälpen jag har fått och hur bra kunskap de har om kvinnlig adhd och att det kan se väldigt annorlunda ut jämfört med pojkar/män. Korta väntetider men ändå noggrann utredning som kan göras digitalt vilket är en stor fördel om man bor långt ifrån deras kontor. Väl värt pengarna för att slippa långa köer och att få både hjälp och förståelse för ens svårigheter . Ska nu börja medicin och ser fram emot att det i kombination med terapi kommer kunna förbättra min livskvalitet. Stort tack!

Svar från Psykiatrispecialisterna

Stort tack för ditt fina omdöme! Det glädjer mig att höra att du har fått bra upplevelse av hela ADHD resan. Det låter som att du har fått den support du behöver för att förbättra din livskvalitet, och jag önskar dig all lycka med både medicinering och terapi. Tack för att du delade din erfarenhet! //Jasmin

Sagar S
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Väl mött, professionella, trevliga under samtliga möten/samtal, korta och koncisa vid informationstillfällen, så det var varken för mycket eller lite info under introduktion enligt mig. Bra service över lag. Tydliga mail och samtal med instruktioner inför utredning. Jag hade svårt med alla formulär och frågor men det gav mig en bättre självkännedom. Norma, läkaren förklarade formulären och testerna under kommande möte. Jag vill säga att jag uppskattar min behandlande Läkare Norma Bou-Aram för visat engagemang avseende...

Svar från Psykiatrispecialisterna

Tack så mycket Sagar för ditt positiva omdöme! Det gläder oss att höra att du upplevde våra möten som professionella och trevliga. Det är viktigt för oss att erbjuda bra service och tydlig kommunikation, så det är fantastiskt att höra att du kände dig väl omhändertagen. Vi är tacksamma för ditt förtroende 🌸//Jasmin

Sara H
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Jag har fått ett väldigt bra bemötande genom hela utredningen. Allt har varit tydligt och de har varit lätta att nå. Innan var jag orolig för att det skulle falla på att jag var skötsam i skolan. Men de har otroligt mycket kunskap om ADHD hos flickor/kvinnor. På 1,5 månader var min utredning klar. Direkt efter diagnos påbörjades medicineringen. Har bara gott att säga! Stort tack, mitt liv känns redan mycket enklare!

Svar från Psykiatrispecialisterna

Stort tack Sara för fint omdöme! Det gläder oss att höra att du upplevde ett bra bemötande och att utredningen har varit tydlig och lättillgänglig för dig. Vi är glada att vi kunde erbjuda dig den hjälp du behövde och att du känner dig nöjd med både processen och resultatet. Tack för ditt förtroende och vi önskar dig allt gott framöver!//Jasmin

Susanne D
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Mycket bra och professionellt bemötande från dag ett. Jag är jättenöjd!

Svar från Psykiatrispecialisterna

Stort tack för ditt omdöme och så härligt att höra att du är nöjd 🌸//Jasmin

Liv L
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Mycket fint bemötande. Kände mig direkt trygg. Jag sökte mig till psykiatrispecialisterna för en adhd utredning och ville få hjälp och svar. Jag kände mig direkt tagen på allvar och väl informerad genom hela processen.

Svar från Psykiatrispecialisterna

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du kände dig väl omhändertagen och tagen på allvar under din ADHD-utredning. Vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga vård och stöd. //Jasmin

Oleksii O
Skrev om Psykiatrispecialisterna

I am very pleased, everything is as fast and effective as possible in terms of making a diagnosis, I chose investigation and medication treatment. After the final meeting, I received the prescription the next day, and in general it took about 1.5 months instead of waiting one year from the state. So I am very grateful to the team. I wish you all good health!

Svar från Psykiatrispecialisterna

That's fantastic to hear! Glad you had such a positive experience. Wishing you all the best 🌸//Jasmin

Alice L
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Bra bemötande, snabb hantering, effektiv hjälp utan fördröjning.

Svar från Psykiatrispecialisterna

Stort tack för ditt omdöme!//Jasmin

Nicklas F
Skrev om Psykiatrispecialisterna

Super bra bemötande och över förväntningar! Gjorde min ADHD utredning och den gick snabbt och smidigt. Tog även medicin paketet vilket jag varmt rekommenderar! Har tipsat ett antal vänner om det här också.

Svar från Psykiatrispecialisterna

Tack Nicklas för fint omdöme! Så kul att höra att du rekommenderar oss :) //Jasmin