PT-Studion Varberg

Kul att du hittat till PT Studion i Varberg! Vi brinner vi för personligt anpassad träning och utveckling, vi brinner för att du skall hitta dig själv i en träningsform som passar dig. Oavsett om du önskar att träna i grupp eller solo.

Här hittar du även kostrådgivning och en fysisk shop där du finner grymma färdigrätter, bars.

Välkommen till PT-Studion i Varberg på en kaffe så berättar vi mer

Läs vad 50 kunder tycker om PT-Studion Varberg 2

2022-11-25 Insamlad av företaget
    BÄSTA träningen, peppen, stämningen, instruktörerna, kaffet… Ja helt enkelt bästa stället i stan! Har utvecklats så mycket i min träning tack vare pt-studion 🫶🏻
    Linnéa! Tack för dom magiska orden, vi är så glada över att ha dig hos oss och få lov att följa din utveckling! <3 PT-Studion Varberg
    2022-11-25 Insamlad av företaget
    Hej. Detta är det 3dj gymmet jag är på.Eftersom jag har haft sjukersättning har numera pension så har jag mått ganska dåligt men mår numera ganska bra. Så jag tycker gymmet är helt Ok. mvh Sven Larsson.
    Hej Sven,
    Tack för ditt omdöme!
    Fint att höra att du mår bättre nu.
    2022-11-22 Insamlad av företaget
    Glatt gäng med mycket ös! Superbra express klasser och rent gym. Extra plus för handdukar och frukt!
    Tack Maria, vi blir så glada att det vi gör uppskattas!
    Alltid trevligt med dig på passen <3
    2022-11-22 Insamlad av företaget
    Trevlig personal. Trivs med allt utom att priset är höjt rejält när det gäller att ha tillgång till både styrketräning och pass. Det gör att jag måste välja och har då valt styrketräning. Det gör också att jag funderar på att byta gym, då jag vill ha variationen mellan styrketräning och pass till ett rimligare pris.
    2022-11-21 Insamlad av företaget
    Varbergs bästa gym
    2022-11-20 Insamlad av företaget
    Världens allra bästa ställe att komma till för att träna!
    Man blir sedd av alla🫶🏼
    Jenny, det är magiskt att få ha medlemmar som dig och din energi <3 PT-Studion Varberg
    2022-11-20 Insamlad av företaget
    Ett centralt gym med bra instruktörer.
    Nyrenoverat och fräscht.
    Gillar man crossfit utförande så är detta det rätta gymmet för dig.
    Alltid bra personal.
    Perfekt för förmiddagsträning.
    Bra att varva ned med banan och kaffe före dusch.
    Skönt att lämna blöt handduk.
    Jättebra gym! Trevlig personal
    2022-11-20 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Kunnig personal.
    2022-11-20 Insamlad av företaget
    Styrketräning. Allt fungerar som förväntat.
    2022-11-20 Insamlad av företaget
    Mycket bra och familjärt gym där man alltid blir trevligt och proffsigt bemött. Jonathan har gjort ett kanon jobb med renoveringen av gymmet och alla maskiner man kan tänkas behöva finns på plats.
    2022-11-20 Insamlad av företaget
    Mycket bra instruktörer som är mitt duktiga puscar på ser var o en peppar blir familjär stämning
    Alla hälsar på varandra
    2022-11-20 Insamlad av företaget
    Varmt välkomnande och bra upplägg på pass
    2022-11-20 Insamlad av företaget
    Enkel incheckning, trevligt bemötande, bra material och ytor.
    2022-11-18 Insamlad av företaget
    Fint bemötande av personalen, professionellt team!
    2022-11-18 Insamlad av företaget
    Har blivit mycket starkare sen jag började med PT och det är sjukt kul!
    Fräscht gym med bra öppettider. Trevlig personal.
    2022-11-18 Insamlad av företaget
    Har tränat på olika gym i nästan 40 år. PT-studion är det gymmet som varit och är mest intimt. På andra gym kan man gå dit vara i bakgrunden eller gömma sig. På PT-studion syns man och man får god hjälp hur man ska träna och pushande när man tränar. Det har jag inte mött någon annanstans.
    2022-11-17 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, förväntningar uppfylldes, bra service, köpte årskort till gymmet
    Personalen 5/5

Maskiner 4/5

Saknas en T-bar row vilket skulle vara väldigt önskvärt. Förutom det kan det vara brist på bänkar framför hantlarna ibland runt kl 17 tiden men det är förståeligt då alla slutar jobbet då. Däremot hade jag uppskattat om det fanns med tillräckligt med klämmor för vikterna när man använder barbells för det verkar som de har försvunnit ett par.

Utöver det skulle jag ge gymmet 5/5
    Personligt vänligt bemötande
    Individuella anpassningar utifrån önskemål
    Proffsig personal
    Välskötta lokaler
    Lätt tillgängligt
    2022-11-17 Insamlad av företaget
    Härliga peppande instruktörer som utmanar mig och mim utveckling. Toppen!
    2022-11-16 Insamlad av företaget
    Jag har ett klippkort tio gånger. Mycket nöjd med den flexibilitet ni visar och service som ni ger.
    2022-11-16 Insamlad av företaget
    Top-notch! Har gått flertal PT-smallgroup och de är verkligen helgrymma på det de gör! Hög klass på PTs, fräscht efter ombyggnation och tillmötesgående.
    2022-11-16 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Fick bra start på hur man får en allsidig träning
    Tack Lotta!
    Vad fint att vi har kunnat hjälpa dig få en bra start på din träning, prova gärna vårt nya gruppträningskoncept för fortsatt utveckling och pepp framåt.
    2022-11-16 Insamlad av företaget
    Enkelt och öppet mottagande.
    Man är med i gänget.
    Är med på grupp pass vilket jag aldrig trodde jag skulle göra, men va kul det är.
    Jonathan jävla king!

Nya idéer och förbättringar konstant utav gymmet, väldigt välstädat, fräscht och det känns som ett andra hem.

BÄSTA JÄVLA STÄLLET I DENNA STAD
    2022-11-15 Insamlad av företaget
    Otroligt trevlig och duktig personal. Mysig stämning. Man känner sig sedd. Får mycket råd och hjälp. Roliga och utmanande pass.
    2022-11-15 Insamlad av företaget
    Ändrat grupp pass och instruktörer vilket vi pratade om . Höjt medlemsavgiften , känns som det gamla konceptet passade mig bättre med mer variation av gruppträningspass.
    2022-11-15 Insamlad av företaget
    Härlig känsla på gymmet, trevlig personal och god stämning.

Bra gym och öppettider.

Kul och bra gruppträningsupplägg med duktiga coacher. Plus för morgon- och lunchklasser.
    2022-11-15 Insamlad av företaget
    PT-studion känner sina kunder! Man blir en i gänget fort! Det är en personligare träning i härlig vi-känsla. Passen är nyskapande och det är stor variation så det är alltid kul och spännande att träna här. Det är mycket pepp och personlig utveckling i att prova tyngre vikter eller nya övningar. Jag stormtrivs!
    2022-11-15 Insamlad av företaget
    Känner mig alltid väl bemött när jag kommer och ska träna. Lagom stort gym där man kan styrketräna eller gå på pass. Finns allt man behöver och det lilla extra.
    2022-11-15 Insamlad av företaget
    Fantastisk personal som alltid hjälper till med glädje.
    2022-11-15 Insamlad av företaget
    Alltid trevligt bemötande av personalen.
    Jag har inte varit på något annat gym i stan på många år. Jag trivs på PT-Studion.
    2022-11-14 Insamlad av företaget
    Otrevlig personal
    Tack och hej
    2022-11-13 Insamlad av företaget
    Bra bemötande av personalen.
    Köpte avtal på 1år på plats efter prov vecka.
    Har levt upp till förväntningarna jag fick under prov veckan
    Hej Lars,
    Stort tack för ditt omdöme, så kul att PT-Studion levde upp till dina förväntningar 🏋🏻‍♀️
    Vi ser fram emot att se dig snart igen och köra på i gymmet 💦
    2022-11-13 Insamlad av företaget
    Bemöts alltid av ett leende och personal som brinner för träning. Tycker jag får ut mycket av ett pass och en trygghet att ha kompetenta ledare närvarande under passet som ser till att man gör som man ska och att man alltid ger 100%.
    Gillar det nya konceptet starkt! Gott energi!
    2022-11-13 Insamlad av företaget
    Bra och lyhörd personal. Trevliga lokaler. Bra skick på utrustning. Toppenställe
    2022-11-12 Insamlad av företaget
    Är ingen stor kund, men har gått på bodypump i många år. När det passet togs bort slutade jag gå. Har dock alltid blivit trevligt bemött.
    2022-11-12 Insamlad av företaget
    Tyvärr är studentpriset alldeles för högt. Vilken student ska kunna betala det? 360 kr i stället för 399.
    2022-11-11 Insamlad av företaget
    Bra på alla sätt och viss. Bra pass, duktig personal.
    Tack Arbrore, vårat jobb blir enkelt när ni är så bra :) PT-Studion Varberg
    2022-11-11 Insamlad av företaget
    Tycker att dom som jobbar där är trevliga, brukar hälsa när man kommer dit :) hade inga förväntningar för har aldrig vart på något annat gym men jag gillar att gymmet är uppdelat i olika rum
    Hej Felicia!
    Tack för ditt omdöme, vad glada vi är att du trivs i våra lokaler och känner att du blir bra bemött av personalen. Det är viktigt för oss :)
    2022-11-11 Insamlad av företaget
    • Man blir alltid bra bemött av den trevliga personalen!
    • Bra gym med bra utrustning.
    • Rent och fräscht
    Tack Carl!
    Så glada vi blir att du trivs :)
    Känns som ett team!
    Man blir också sedd vilket ger en extra push i träningen!
    Samt kan få ”hjälp” och instruktioner under passen . Grymt bra!
    Hej Erica,
    Tack för din fina feedback! Det är så kul att få följa din utveckling :)
    2022-11-10 Insamlad av företaget
    Jag har tidigare haft ett årsabonnemang med gym och gruppträning inkluderat. Har uppskattat variationen med egna övningar i små utrymmen och liknande tabata-gruppträningspass. Har inte uppskattat det nya upplägget lika bra, då jag finner den cross-fit inspirerade träningen ointressant och när jag valt att gymma på mindre ytor så har de tagits upp av pt-kunder eller så har jag fått flytta på mig för att det utrymmet ska användas av pt-instruktörer. Jag anser att det kan bli tydligare när pt-instruktörerna ska uppta specifika utrymmen på gymmet så man kan anpassa sig efter det i förebyggande syfte.

Den nya uppgraderingen är en god idé men inget som passat mig och jag har därför valt att inte förnya mitt abonnemang.
    Hej Linnea, tack för din feedback.
    Hoppas att du finner det du söker!
    Hej!

Det börjar väl egentligen med att man är lite av en ”googlare”. I samband med min flytt tillbaka till Varberg så sökte jag också efter ett gym i stan som kunde tillmötesgå mina behov. I grunden så är jag en person som tycker om varierad träning, men samtidigt så behövde jag ett gym där jag kunde fokusera på att återuppta min träning och börja bygga den fysiska grunden efter ett relativt långt uppehåll från träning.

Så jag bestämde mig för att testa en prova-på vecka, och har varit kvar sedan dess.

Jag märkte ganska omgående att anläggningen knappt är befolkad runt lunchtid, vilket passar mig alldeles utmärkt, med tanke på mina arbetstider. Hur befolkat gymmet är, kunde man dessutom följa via appen.

Det som har adderats till i form av upplevelser efter mina behov är enligt följande:

1. Alltid rent och fräscht i både gym & omklädningsrum.
    2. Ett stort plus med bastu.
    3. Alltid en trevlig korg med frukt, tillgänglig för oss medlemmar.
    4. Trevlig och hjälpsam personal på anläggningen.
    5. Stora ytor, med bra utbud av redskap och maskiner.

Jag har fortfarande inte testat på gruppträningen, men vad jag kan avgöra på medlemmarnas miner så verkar även detta vara väldigt uppskattat.

Ett relativt stort gym med en familjär känsla.
    Hej Kujtim,
    Vad roligt att du hittade till oss och vi blir alldeles varma i hjärtat över din fina feedback.
    Vi är så glada över att ha dig som medlem och hoppas du ska fortsätta trivas lång tid framöver!
    Härliga positiva tränare.
    Man mår så bra när man har tränat.
    Viktigt att verkligen göra det.
    Hej Marie,
    Vad glada vi blir av din feedback!
    Träning är livet :D
    2022-11-09 Insamlad av företaget
    Jag önskar att det finns ett prisalternativ för bara gruppträning. Känns som jag betalar massor för ngt jag inte använder. Sätter aldrig min fot i gymdelen.
    Hej Anna,
    Gruppträningen innebär en större kostnad därav blir det naturligt ett högre pris för den.
    Hoppas vi ses i salen snart igen!
    2022-11-08 Insamlad av företaget
    PT Studion i Varberg levererar! Bästa gymmet.
    Tack Eva, det är ni medlemmar som gör det möjligt <3 PT-Studion Varberg
    2022-11-08 Insamlad av företaget