PT-Studion Varberg

www.ptstudionvarberg.se
  • BadgeTwoYears
4.4
Boka tid Ring 0340-52 02 66 Dela

Välkommen till PT Studion i Varberg! Kul att du hittat till PT Studion i Varberg! Vi brinner för personligt anpassad träning och utveckling, vi brinner för att du skall hitta dig själv i en träningsform som passar dig. Oavsett om du önskar att träna i grupp eller solo. Här hittar du även kostrådgivning och en fysisk shop där...

67 omdömen om PT-Studion Varberg

Johan S
Skrev om PT-Studion Varberg

Jag blev bra bemött från första början, med trevlig personal fräscha lokaler och bra förutsättningar. Förväntningarna var väl ganska höga och företaget förstod mina mål direkt och hjälpte mig från första dagen, att få ut det bästa av min träning och kost. Min sammanfattning är att det är ett bra och seriöst företag som vill hålla en hög standard och bra rykte, med kunnig personal som vill kundens bästa. Finns många olika tränings möjligheter, gruppträning, pt träning, olika sorters gymkort, kost rådgivning mm. ...

Anette B
Skrev om PT-Studion Varberg

Träningsform som passar mig perfekt! Kunniga och inlyssnande instruktörer som ser varje individ och hjälper till med passande övningar. Alltid hjälpsamma och vänliga. Toppenbra!

Lena H
Skrev om PT-Studion Varberg

Jag har blivit väldigt bra bemött av all personal. Jag hade stora förväntningar som i stort sett har blivit tillgodosedda. Jag har varit med i Weight trainer och där var jag väldigt nöjd med träningen i liten grupp. Den var omväxlande och lärorik. När jag sedan var med i en fortsättningsgrupp så har träningen varit bra. Saknar lite mer tips och föreläsningar om kost. Basic passen som är skapade mkt för grupper som gått weight trainer tycker jag är lite tuffa med väldigt mkt puls. Hade önskat att de var mer upplagda som träningspassen...

Linda A
Skrev om PT-Studion Varberg

Hej, jag tycker att Pt-studion är ett fräscht gym och mkt uppskattat att de har gratis frukt till sina medlemmar när vi är där o tränar. Ett tag hade de även La Brukets produkter i omklädningsrummen på toalett & dusch, hoppas att de åter inför dessa produkter.

Johlina J
Skrev om PT-Studion Varberg

Det är ett väldigt familjärt gym där dom flesta känner varandra och man hälsar på alla. fin gemenskap och trevlig personal.

Fredrik D
Skrev om PT-Studion Varberg

Alltid vänligen bemött av kunniga PT eller städerskor. Får hjälp och instruktioner om det behövs.

Ana F
Skrev om PT-Studion Varberg

Man känner sig välkommen i pt-studion. Alla pt är aktiva under passen och är hjälpsamma. De flesta Pt är duktiga och planerar roliga pass. Som tur är, de flesta Pt skriker inte i onödan under passen.

Martina E
Skrev om PT-Studion Varberg

Bästa träningsstället men grymma instruktör, fräscha lokaler och bra pass!

Judith H
Skrev om PT-Studion Varberg

Man blir alltid bemött med ett leende. Riktigt duktiga instruktörer och roliga/varierade pass. Saknar en del maskiner inne på gymmet och något högt pris, i övrigt väldigt nöjd.

Carl-Simon A
Skrev om PT-Studion Varberg

Varbergs bästa gym med fantastisk personal!

Och med Varbergs bästa medlemmar <3

Malin V
Skrev om PT-Studion Varberg

Fick mig att tycka träning är roligt. Blev så väl omhändertagen, alla är så hjälpsamma

Svar från PT-Studion Varberg

Det värmer otroligt Malin, tack för att vi fått ditt förtroende!

Carlgunnar S
Skrev om PT-Studion Varberg

Månads gymkort. Bra redskap. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Bra stämning i gymmet.

Svar från PT-Studion Varberg

Tack C-G, vi är så glada över att ha er hos oss med den energi och gemenskap hela gänget ger.

Linnéa H
Skrev om PT-Studion Varberg

Otrolig personal! Välkomnande och kunniga.

Tack Linnéa och tack för den energi du bidrar med <3

Igor K
Skrev om PT-Studion Varberg

Fantastiskt gym och miljö! Grym personal som finns där för dig. Även premium-känsla rakt igenom. Toppen!

Svar från PT-Studion Varberg

Igor <3 det är ett rent nöje att få träna och hänga med dig och järngänget!

Larserik O
Skrev om PT-Studion Varberg

Trevlig och hjälpsam personal. Härligt gäng som jobbar där. Finns allt jag behöver där. Jag tränar där 5 ggr I veckan.

Tack Kakan, inget PT-Studion utan dig <3

Adelina M
Skrev om PT-Studion Varberg

Fantastisk upplevelse. Bra alternativ på passen med olika nivåer och där man känner att man verkligen kan utvecklas. Underbara ledare som engagerar och pushar en till sitt bästa. Aldrig inställda pass är ett stort plus. Helt klart bäst i stan.

Svar från PT-Studion Varberg

Tack Adelina <3 det är så roligt att få följa din utveckling!

Linnéa L
Skrev om PT-Studion Varberg

BÄSTA träningen, peppen, stämningen, instruktörerna, kaffet… Ja helt enkelt bästa stället i stan! Har utvecklats så mycket i min träning tack vare pt-studion 🫶🏻

Svar från PT-Studion Varberg

Linnéa! Tack för dom magiska orden, vi är så glada över att ha dig hos oss och få lov att följa din utveckling! <3

Sven L
Skrev om PT-Studion Varberg

Hej. Detta är det 3dj gymmet jag är på.Eftersom jag har haft sjukersättning har numera pension så har jag mått ganska dåligt men mår numera ganska bra. Så jag tycker gymmet är helt Ok. mvh Sven Larsson.

Svar från PT-Studion Varberg

Hej Sven, Tack för ditt omdöme! Fint att höra att du mår bättre nu.

Maria C
Skrev om PT-Studion Varberg

Glatt gäng med mycket ös! Superbra express klasser och rent gym. Extra plus för handdukar och frukt!

Svar från PT-Studion Varberg

Tack Maria, vi blir så glada att det vi gör uppskattas! Alltid trevligt med dig på passen <3

Estelle N
Skrev om PT-Studion Varberg

Trevlig personal. Trivs med allt utom att priset är höjt rejält när det gäller att ha tillgång till både styrketräning och pass. Det gör att jag måste välja och har då valt styrketräning. Det gör också att jag funderar på att byta gym, då jag vill ha variationen mellan styrketräning och pass till ett rimligare pris.

Svar från PT-Studion Varberg

Tack Estelle för din feedback, det är viktigt för oss att få veta vad medlemmarna tycker.

Rickard H

Varbergs bästa gym

Svar från PT-Studion Varberg

Tack Rickard! Det värmer otroligt :)

Jenny L
Skrev om PT-Studion Varberg

Världens allra bästa ställe att komma till för att träna! Man blir sedd av alla🫶🏼

Jenny, det är magiskt att få ha medlemmar som dig och din energi <3

Mia O
Skrev om PT-Studion Varberg

Ett centralt gym med bra instruktörer. Nyrenoverat och fräscht. Gillar man crossfit utförande så är detta det rätta gymmet för dig.

Tack Mia för din feedback! Hoppas vi möts i salen snart igen <3

Carlgunnar S
Skrev om PT-Studion Varberg

Alltid bra personal. Perfekt för förmiddagsträning. Bra att varva ned med banan och kaffe före dusch. Skönt att lämna blöt handduk.

Svar från PT-Studion Varberg

Tack Carl-Gunnar för din feedback. Vi är så glada över att ni väljer att träna hos oss <3

Tova A

Jättebra gym! Trevlig personal

Svar från PT-Studion Varberg

Tack Tova! Vad glada vi blir att du trivs :)

Anders N
Skrev om PT-Studion Varberg

Trevligt bemötande. Kunnig personal.

Tack Anders, det är viktiga punkter för oss <3

Tomas Ö
Skrev om PT-Studion Varberg

Styrketräning. Allt fungerar som förväntat.

Svar från PT-Studion Varberg

Det gör oss glada, viktigt att våra medlemmar har det dom behöver :)

Natalie H
Skrev om PT-Studion Varberg

Mycket bra och familjärt gym där man alltid blir trevligt och proffsigt bemött. Jonathan har gjort ett kanon jobb med renoveringen av gymmet och alla maskiner man kan tänkas behöva finns på plats.

Birgitta H
Skrev om PT-Studion Varberg

Mycket bra instruktörer som är mitt duktiga puscar på ser var o en peppar blir familjär stämning Alla hälsar på varandra

Jessica A
Skrev om PT-Studion Varberg

Varmt välkomnande och bra upplägg på pass

Johanna H
Skrev om PT-Studion Varberg

Enkel incheckning, trevligt bemötande, bra material och ytor.

Hava B
Skrev om PT-Studion Varberg

Fint bemötande av personalen, professionellt team!

Maria W
Skrev om PT-Studion Varberg

Har blivit mycket starkare sen jag började med PT och det är sjukt kul! Fräscht gym med bra öppettider. Trevlig personal.

Otto G
Skrev om PT-Studion Varberg

Har tränat på olika gym i nästan 40 år. PT-studion är det gymmet som varit och är mest intimt. På andra gym kan man gå dit vara i bakgrunden eller gömma sig. På PT-studion syns man och man får god hjälp hur man ska träna och pushande när man tränar. Det har jag inte mött någon annanstans.

Viktoria K
Skrev om PT-Studion Varberg

Bra bemötande, förväntningar uppfylldes, bra service, köpte årskort till gymmet

Aidan A
Skrev om PT-Studion Varberg

Personalen 5/5 Maskiner 4/5 Saknas en T-bar row vilket skulle vara väldigt önskvärt. Förutom det kan det vara brist på bänkar framför hantlarna ibland runt kl 17 tiden men det är förståeligt då alla slutar jobbet då. Däremot hade jag uppskattat om det fanns med tillräckligt med klämmor för vikterna när man använder barbells för det verkar som de har försvunnit ett par. Utöver det skulle jag ge gymmet 5/5

Birgitta L
Skrev om PT-Studion Varberg

Personligt vänligt bemötande Individuella anpassningar utifrån önskemål Proffsig personal Välskötta lokaler Lätt tillgängligt

Moa R
Skrev om PT-Studion Varberg

Härliga peppande instruktörer som utmanar mig och mim utveckling. Toppen!

Linn E
Skrev om PT-Studion Varberg

Jag har ett klippkort tio gånger. Mycket nöjd med den flexibilitet ni visar och service som ni ger.

Sara N
Skrev om PT-Studion Varberg

Top-notch! Har gått flertal PT-smallgroup och de är verkligen helgrymma på det de gör! Hög klass på PTs, fräscht efter ombyggnation och tillmötesgående.

Lotta W
Skrev om PT-Studion Varberg

Trevligt bemötande. Fick bra start på hur man får en allsidig träning

Svar från PT-Studion Varberg

Tack Lotta! Vad fint att vi har kunnat hjälpa dig få en bra start på din träning, prova gärna vårt nya gruppträningskoncept för fortsatt utveckling och pepp framåt.

Magnus H
Skrev om PT-Studion Varberg

Enkelt och öppet mottagande. Man är med i gänget. Är med på grupp pass vilket jag aldrig trodde jag skulle göra, men va kul det är.

Isak J
Skrev om PT-Studion Varberg

Jonathan jävla king! Nya idéer och förbättringar konstant utav gymmet, väldigt välstädat, fräscht och det känns som ett andra hem. BÄSTA JÄVLA STÄLLET I DENNA STAD

Lena F
Skrev om PT-Studion Varberg

Otroligt trevlig och duktig personal. Mysig stämning. Man känner sig sedd. Får mycket råd och hjälp. Roliga och utmanande pass.

Maria S
Skrev om PT-Studion Varberg

Ändrat grupp pass och instruktörer vilket vi pratade om . Höjt medlemsavgiften , känns som det gamla konceptet passade mig bättre med mer variation av gruppträningspass.

Henrik O
Skrev om PT-Studion Varberg

Härlig känsla på gymmet, trevlig personal och god stämning. Bra gym och öppettider. Kul och bra gruppträningsupplägg med duktiga coacher. Plus för morgon- och lunchklasser.

Marie F
Skrev om PT-Studion Varberg

PT-studion känner sina kunder! Man blir en i gänget fort! Det är en personligare träning i härlig vi-känsla. Passen är nyskapande och det är stor variation så det är alltid kul och spännande att träna här. Det är mycket pepp och personlig utveckling i att prova tyngre vikter eller nya övningar. Jag stormtrivs!

Tina K
Skrev om PT-Studion Varberg

Känner mig alltid väl bemött när jag kommer och ska träna. Lagom stort gym där man kan styrketräna eller gå på pass. Finns allt man behöver och det lilla extra.

Pierre P
Skrev om PT-Studion Varberg

Fantastisk personal som alltid hjälper till med glädje.

Anders T
Skrev om PT-Studion Varberg

Alltid trevligt bemötande av personalen. Jag har inte varit på något annat gym i stan på många år. Jag trivs på PT-Studion.