Alla kategorier Skorsten Stockholms län Lidingö Pure Fire AB

Pure Fire AB

Källängsvägen 26, 181 44 Lidingö — Visa karta

Välkommen till oss på Pure Fire!

Ett familjeföretag som drivs av Far & Son.

Vi utför alla typer av skorsten och eldstadsrelaterade jobb i Stockholm.

Som ett av få företag jobbar vi med alla modeller och typer av eldstäder.
Vi säljer, levererar och monterar.

På så sätt kan Ni som kund alltid känna Er trygg med att vi finns med från idé till eldningsklar produkt.

På Lidingö har vi vårt showroom där Ni kan komma in för att diskutera Era idéer och tankar kring kommande projekt.

Vi jobbar alltid med hembesök innan beställning, samt med fast prissättning.

Att hålla snabb och tydlig kommunikation med våra kunder är en självklarhet för oss, vilket vi märkt är mycket uppskattat.
Detta i kombination med över 15års erfarenhet i branschen fåt oss att skapa trygghet och kvalité.

Välkommen med Er förfrågan!

Läs vad 23 kunder tycker om Pure Fire AB

• Filip H
    Filip H skrev om Pure Fire AB
    Trevlig personal och bra utfört arbete på utsatt tid. Rekommenderas! Läs mer
  • Mikael J skrev om Pure Fire AB
    Beställde en kamin och skorsten med installation. Jag fick ett utmärkt bemötande från första kontakt, med snabb kommunikation och utmärkt service. De ordnade även med sotare som kunde utföra besiktning redan dagen efter. Installationen var väldigt snabb och proffsig och resultatet ser mycket bra ut. Läs mer
  • Manuel L skrev om Pure Fire AB
    Bra service! Bra priser och trevlig personal!
    Rekomenderas stark! Läs mer
  • Raymond O skrev om Pure Fire AB
    Byt ut en spiskassett. De svarade snabbt, bra pris, trevliga och allt gick som planerat. Läs mer
  • Fredrik B skrev om Pure Fire AB
    Dom installerade en kamin i vårat hus. Kunniga och väldigt serviceminded. Kan rekommendera Pure fire till liknande uppdrag. Läs mer
  • Mathias T skrev om Pure Fire AB
    Beställde installation av kamin i vår villa och är mycket nöjda med både installationen och priset. Bra kontakt via mejl. Läs mer
  • Johan B skrev om Pure Fire AB
    Köpte kamin samt installation.
    Fick bra råd i deras show room samt det kom med råd i samband med att det skulle mäta ut för skorsten. Läs mer
  • Matti J skrev om Pure Fire AB
    Kan rekommenderas.
    Matti
    .........,,,,,,,, Läs mer
  • Peter L skrev om Pure Fire AB
    har fungerat bra, håller tidsplan och överenskommen budge Läs mer
  • Åsa E skrev om Pure Fire AB
    Mycket professionellt bemötande. Punktliga och pålitliga Läs mer
  • Therese K skrev om Pure Fire AB
    Mycket nöjd från början till slut med Pure Fires arbete, punktliga, noggranna och proffessionella. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Rasmus N skrev om Pure Fire AB
    Schysst grabbar som vet vad dom sysslar med. Kanon från start till färdig monterad kamin. Läs mer
  • Urban K skrev om Pure Fire AB
    Punktlig,kunnig,trevlig,prisvärdig. Läs mer
  • Christina skrev om Pure Fire AB
    Vi fick hjälp med måttagning och installation av en kassett till vår öppnaspis på landet. Blev kanonbra! Läs mer
  • Pontus A skrev om Pure Fire AB
    Proffsiga, punktliga och serviceinriktade!
    Mycket trevliga och bra att ha att göra med. Läs mer
  • Samer skrev om Pure Fire AB
    Trevliga personal, mycket bra jobb. Läs mer
  • Johnny O
    Johnny O skrev om Pure Fire AB
    Jag har i grunden bara gott att säga om detta företag. Allt de säger står de för.
    Även när en miss i kommunikationen med mig gjorde att en del i installationen missade fullföljde de detta utan extrakostnad för oss.
    Ingen diskussion eller trassel någonstans. Läs mer
  • Joel K skrev om Pure Fire AB
    Allt gick smidigt och proffsigt till! Nöjd med resultatet! Läs mer
  • Stefan Olof O skrev om Pure Fire AB
    Grymma! Kom på utsatt tid. Gjorde ett fenomenalt jobb trots att de stötte på vissa dolda problem i min murstock (ingen extra debitering). Gav goda råd och var väldigt trevliga. Priset låg också en bra bit under konkurrenterna. Jag kan verkligen rekommendera dessa killar. Läs mer
  • Lisa Å
    Lisa Å skrev om Pure Fire AB
    Väldigt nöjda med PureFire från första kontakten till arbetet var utfört.

Behjälpliga med tips och förslag till den kamin vi ville ha. PureFire ordnade med allt inköp och allt som behövdes.

Bra prisförslag och offert samt löfte om att det inte skulle bli extra kostnader (om det skulle visa sig att det skulle behövas extra arbete/material). Läs mer
  • Constantinos M skrev om Pure Fire AB
    Byggfirman byggde vår ny kamin och skorsten i samband med totalrenoveringen.
    Professionellt bemötande, snabb respons till alla frågor som uppstått under byggtiden. Flexibla och kunde hitta fungerande lösningar.
    Definitivt att rekommendera. Läs mer
  • Daniel H skrev om Pure Fire AB
    Vänligt och seriöst bemötande från första kontakt till färdig montering av kamin. Som kund är jag väldigt nöjd med slutresultatet samt hur Pure Fire hanterat hela processen från hembesök till städning/bortforsling av avfallet. Rekommenderar starkt detta företag! Läs mer
  • carl f
    carl f skrev om Pure Fire AB
    Mycket bra bemötande och bra lösningar.
    Demontering av gammal Contura braskamin och installation av nyare kamin.
    Allt snabbt, proffsigt och väl genomfört!!
    Starka rekommendationer***** Läs mer

Källängsvägen 26, 181 44 Lidingö